[PC. Xbox, P2]Commandos Strike Force (Commandos 4)

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 6.676 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:51

Zewatanejo

Fine Thanks!

kickje van dit topic.

Ik heb zojuist ook even zitten spelen.
Na het lezen van dit topic had ik niet zo'n hoge verwachtingen.
Ik vind het spel echter tot nu toe toch best wel leuk.

Sfeer
De sfeer is redelijk goed. Tussenfilmpje zijn een leuke toevoeging vind ik. Ik kan me goed inleven in de omgevingen en de animaties van de duitsers zijn goed uitgewerkt. De echte commandos sfeer komt op sommige momenten toch echt wel bij me op, alhoewel ze hier toch wel kansen zijn blijven liggen, maar dat heeft voornamelijk nmet de gameplay te maken. Deze kan namelijk een stuk beter uitgewerkt worden.

Gameplay
De gameplay komt op zich goed tot zijn recht. Zeker de verschillende opdrachten met de verschillende commandos zijn leuk om te doen. De missions met meerdere commandos zijn het leukst. Ik vind het jammer dat er slechts drie zijn en dat je vaak met niet meer dan 2 commandos tegelijkertijd kunt spelen. In de "oude" commandos moest je wel met meerdere comandos en hun verschillende skills spelen om de missie tot een einde te kunnen brengen. Nu kun je af en toe gewoon je altijd wel een mp40 oprapen en al maaiend rond rennen. Wat ik ook mis is de interactie met de omgeving en de duitsers. No more bodyshearches en geen groot arsenaal aan wapens. De moeilikheidsgraad is bovendien ook te laag wat mij betreft. Ik kan me herinneren dat ik vooral met commandos2 soms een hele middag bezig was om een silent kill perfect uit te voeren of de beste combinatie te vinden tussen commandos en de af te leggen weg door de missie.

Grafics
De grafics zijn op zich goed te nomen. Ik ben geen gamer die kicked op gelikte eyecandy. Gameplay is wat mij betreft belangrijker.

AI
De AI van de duitsers is goed te nomen. Soms wordt er wel heel weinig gereageerd als je met je SMG loopt te blaffen, maar dat heeft ook te maken met de moeilijkheidsgraad van het gehele spel. De AI van je mede commando is soms wel heel erg slecht. Je kunt maar met 1 tegelijk bezig zijn. Ondertussen staat de ander vaak maar wat te gapen. Als je de ander achter een MG42 zet bv knalt ie er echter wel weer rustig op los.

Algemeen
De game is best uitgebreid, maar zou veel en veel uitgebreider kunen zijn. Hier heeft men toch wel wat kansen laten liggen. Ik zou zeggen, meer commandos, moelijkere levels

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Bandito
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-05-2024
Hallo,

Heb sinds gisteren ook dit spel. Opzich wel lache, soms een beetje onrealistisch (als er 2 soldaten staan en je killed er 1 sneaky en de andere soldaat ziet zn maat opeens dood liggen is dat blijkbaar de normaalste zaak van de wereld)

Maar ik zit ergens vast. Namelijk in het level "Cold Reception". Ik moet de brug (beneden ligt een bootje) vrijmaken van Nazi aanwezigheid maar ik heb alle Nazi's al gekilled daar dus ik sta nu een beetje doelloos op die brug maar er gebeurt dus niets... wat moet ik nog meer doen?

[ Voor 5% gewijzigd door El_Bandito op 07-08-2006 14:38 ]

i7 2600K / Gigabyte GA-Z68x-UD3H-B3 / 8GB Corsair / ZoTac GTX570 / 60GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-09 15:57

Jazzper

BB4E^Guerilla

kick omdat ik een nieuw topic onzinnig vond.

Ik speel het spel nu ook. Wel leuk so far. Niet echt de oude commandos maar goed.

Anyhoe ik ben nu dat ik 10 officieren moet omleggen. Maar daar gaat mijn vraag niet over.

Mijn vraag gaat over de missie Trapped. Dat je het Gestapo gebouw moet infiltreren.

Ik kom keurig op het terrein (omg overigens... probeer binnen te komen. 10 meter doorlopen, hee een gat in de muur ;)) en heb al wat soldaten links en rechts omgelegd. Toen heb ik een uur (express) lopen kloten om het op stealth manier te doen maar het lukt me gewoon niet.

Neem bijvoorbeeld die 2 wachten bij de poort. Die kijken elkaar aan zonder looppatroon.. tja.. en dan?

Verder is de eetzaal lastig (of kan dat misschien met het gas?) en nog iets verder vlak bij het huisje waar je moet zijn die subofficer bij de truck.

Ik heb het uiteindelijk gewoon bruut force quake style opgelost en ben dus al lang verder maar zat er nog wel over na te denken. Wil dat level eigenlijk op zijn spies doen maar ja hoe?

Kon niets vinden in walktroughs (uberhaupt geen walktroughs) of elders.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-08 09:21

Not Pingu

Dumbass ex machina

Jazzper schreef op maandag 12 maart 2007 @ 17:03:
Toen heb ik een uur (express) lopen kloten om het op stealth manier te doen maar het lukt me gewoon niet.

Neem bijvoorbeeld die 2 wachten bij de poort. Die kijken elkaar aan zonder looppatroon.. tja.. en dan?
Ben 'm nu ook aan het spelen en loop er ook tegenaan dat je dingen stealthy wilt doen maar de plaatsing van de vijanden dat niet toelaat. En al denk je een zwakke plek te hebben gevonden waar je een patrouillerende wachter met een werpmes kunt neerhalen, dan wordt dat altijd opgemerkt door de rest.

Het speelt opzich wel fijn weg als shootertje, maar vaak is de opzet van de missies dan weer te moeilijk. Bijv. in het eerste level heb je de beschikking over de sniper en green beret. De laatse wordt volop onder vuur genomen door een horde nazi's waardoor je niet ff lekker naar de sniper kan schakelen.

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-09 15:57

Jazzper

BB4E^Guerilla

ik heb het level Trapped nog een paar keer geprobeerd. Met wat extra finetuning moet het lukken.
De 2 wachters bij de poort die elkaar aankijken zijn met een pistooldemper (die Walther) te pakken. Je moet heel snel zijn. Ik sta achter de tent bij de truck, loop naar voren. De wachter bij de poort zelf schrikt en wordt rood. Op dat moment heeft de soldaat bij de mg al een gaatje in zijn hoofd en de wachter bij de poort een seconde later ook. Ken net...

Dan de eetzaal. Heb het met gas geprobeerd. Gevolg: iedereen in de eetzaal dood maar niet nadat er flink wat rumoer was dus de lui buiten zijn dan al rood. Als je dan paar minuten wacht gaan ze van geel weer naar groen.

So far so good.

De rest echter was vrij pittig. De subofficer bij de truck die je aankijkt als je helemaal links in de map om de hoek van de eetzaal komt kun je nog hebben, maar daarna is de koek echt op volgens mij.
Vanaf daar toch weer schietend moeten doen, maar dan zijn er nog maar een handvol over.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Pagina: 1 2 Laatste