[PC. Xbox, P2]Commandos Strike Force (Commandos 4)

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 6.624 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:58

Karel V

Een simpele ziel

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.commandosstrikeforce.com/images/logos.jpgAfbeeldingslocatie: http://media.teamxbox.com/games/ss/956/1097748755.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.commandosstrikeforce.com/images/logos.jpg

Goed nieuws: Pyro Studio's heeft een nieuwe commando's in ontwikkeling. Deze keer gaat het spel ''Commandos Strike Force'' heten.
Dit WOII spel dat lange tijd onaangekondigd is gebleven zal in de FPS mode worden weergegeven dit in tegenstelling tot de voorgaande delen.
Alhoewel.... in Commandos 3 was het al mogelijk om in 3D door sleutelgaten te kijken. Commandos Strike Force kan het beste beschreven worden als een tactische action shooter en zal ontwikkeld worden voor de PC, Playstation 2 en de Xbox.

In Commandos Strike Force neem je de rol van een Groene baret, scherpschutter of spion op je om daarmee achter de vijandelijke linies te opereren. Elk karakter kan bogen op een verschillende set aan vaardigheden en bekwaamheden wat een verschillende style aan gameplay oplevert. Zo zul je de Green Beret voornamelijk in het heetst van de strijd inzetten om de heavy gun en andere zware wapens te bedienen, de sniper met zijn stalen zenuwen in sneaky scherpschutterskunst en de spy zul je op heimelijke wijze laten moorden onder het mom van een Duitse officier. Geplaatst in het door oorlog verscheurde Europa temidden van het kenmerkende landschap van de Tweede Wereld Oorlog, zul je met je elite groep van Commandos achter de vijandelijke linies missies moeten uitvoeren in Frankrijk, Noorwegen en Rusland. Zo zul je een Nazi schip moeten vernietigen, vijandelijke troepen overvallen, Franse verzetsstrijders uit de gevangenis moeten bevrijden en een generaal kidnappen om maar een paar missies uit de grote serie op te noemen. Je hebt de mogelijkheid om te wisselen tussen je karakters als ze aan hun missies bezig zijn.

De omgeving wordt open en nonlinear, ook is de toezegging gedaan dat spelers de vrijheid hebben om hun eigen tactiek en plannen voor de aanval uit te voeren (niet zoals Call of Duty United Offensive waarbij je exact de route moet volgen omdat je anders ongetwijfeld door een hardnekkige granaat vernietigd wordt). Tactieken zijn ongetwijfeld erg belangrijk in dit spel en geven het gevoel van de voorgaande Commandos delen mee. Er is reeds onthuld dat spelers tijdbommen kunnen plaatsen om de vijand te verstrooien en te misleiden terwijl je met het mes in stilte een moord kunt uitvoeren. Naast de drie speelbare karakters kun je ook nog geallieerde eenheden laten helpen met je missies, alhoewel het nog niet duidelijk is hoe deze feature opgevat moet worden.

Naast de single player campaign zullen er ook een aantal variatis aan multiplayer modes verschijnen. Zo kun je online o.a. een competitie tussen 8 spelers houden.

Ignacio Perez, ceo van Pyro Studios: “Bij het combineren van de tactische benadering van de voorgaande Commandos games met de intense actie van een FPS, Commandos Strike Force vereist een aanpak van meer denkwerk voor dit oorlogsgame genre. Strike Force is onze meest ambitieuse project ooit en we geloven dat dit spel een nieuwe benchmark wordt voor WO II videogames.”

Release:

17 maart 2006

Features:

• Speel met drie verschillende commando's. Elk met een eigen gameplay.
• Gevechten zullen plaatsvinden in Frankrijk, Noorwegen en Rusland.
• Open mappen, zodoende kun je je objectieven op verschillende manieren bereiken.
• Tactisch gebruik van wapens.
• Speel online in gevarieerde Multiplayer modes.

Systeem eisen:

Recommended
Besturings systeem: Windows XP
Processor: CPU Pentium 4 2.4GHz of Athlon64 3000
Videokaart: Geforce FX 5700 of Radeon 9600 or hoger
CD-ROM: CDRom 52x of DVD Rom 16x
RAM: 512 MB RAM

Minimum
Besturings systeem: Windows 98/2000/ME/XP
Processor: Pentium PIII 800 MHz Processor of AMD Athlon
Videokaart: NVIDIA GeForce 2 of ATI Radeon 7000 of hoger
CD-ROM: 4X of sneller
RAM: 256 MB RAM

Screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://www.ps2fantasy.com/games/commandos_strike_force/screenshots/images/5.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.ps2fantasy.com/games/commandos_strike_force/screenshots/images/2.jpg

Links en downloads:

Commandos Strike Force E3 2005 Movie #2 - grootte: 22.19 Mb

Commandos Strike Force E3 2005 Movie - 14.14MB

Commandos Strike Force Movie #2 - 2.27MB

Officiele site

Ontwikkelaar

Pyrostudios

Uitgever

Commandos fansite

Interesante link

Screenshots

Zie ook het Commandos 3 forum: [rml][ PC] Commandos 3: Destination Berlin[/rml]
Voor degene die Commandos 2 ontdekt hebben is er nog het Commandos 2 Hulp met missies topic

[ Voor 110% gewijzigd door Karel V op 09-02-2006 08:15 . Reden: Bijhouden startpost ]

The old Lie: Dulce et Decorum est Pro patria mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Het is gewoon een F|PS geworden en dus lijkt het volgens mij voor geen ene drol meer op de vorige delen... Jammer, maar helaas!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:27

Piggen

Lekker bakkie

Ik vind het wel een interessante game, en ik ben benieuwd of het ze lukt om de Commandos gameplay goed naar 1st person te converteren. Ik vond Commandos 2 geweldig, maar deel 3 vond ik veel minder.

Ik zet wel een beetje vraagtekens bij het 1st person gezichtsveld. 3rd person (beetje ala Full Spectrum Warrior) lijkt me iets beter voor zo'n game. Maar we zien wel hoe het uitpakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09-2024
FPS?Ik denk het niet. 8)7
Maar ik hoop wel dat ie beter wordt dan deel 3, deel 2 was echt fantastisch en ik hoop dat commandos 3 netzo goed wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89518

Commandos 1 ( behind enemy lines) was een van de eerste spellen die ik op pc gespeeld heb..wat een goed spel was dat, goeie herinneringen aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

Topicstarter
De startpost even in een beter jasje omgebouwd en vertaald.
AJ1815 schreef op 23 oktober 2004 @ 18:17:
Het is gewoon een F|PS geworden en dus lijkt het volgens mij voor geen ene drol meer op de vorige delen... Jammer, maar helaas!!!!
Het zal denk ook wel een heel andere gameplay opleveren, maar als het denkwerk en de tactische aanpak behouden blijft kan dat best positief zijn (wat in de huidige FPS vaak gemist wordt. Dus een gewone FPS zal het niet worden...). Commandos 3 bijvoorbeeld was alleen slechter dan Commandos 2 omdat hij veel korter was en minder variatie boodt in gebieden (en blijkbaar maken ze die fout nu weer :( ). Maar qua gameplay vond ik hem absoluut niet slechter, hij was zelfs nog een stuk moeilijker. Vooral dat 3D vond ik erg goed gedaan. Nadeel was wel dat ze dat onhandig hadden uitgevoerd. Ik ben dus erg benieuwd of ze het Commandos 2/3 gevoel in Commandos 4 kunnen converteren. Maar ik denk wel dat ze daar een behoorlijke kans mee maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

Topicstarter
Er is eindelijk weer wat nieuws :) , een ingame trailertje van 13,51 Mb:
http://www.gamershell.com/download_8474.shtml
A movie of Commandos Strike Force is now available for download, offering one minute and a half of in-game footage from the next installment in Commandos series developed by Pyro Studio. Thanks: TAFN. Unveiled in June this year (story), Commandos Strike Force features three different Commandos characters with different gameplay styles, three linked campaigns (Norway, Russia and France), open maps allowing objectives to be achieved in many different ways, a variety of multiplayer modes up to 8 players and more. Commandos Strike Force will be released worldwide this spring, on PlayStation 2, Xbox and PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Hoewel de kwaliteit van het filmpje belabberd is ziet het er wel veelbelovend uit.
Ik ben echt benieuwd hoe ze de Commandos gameplay in een FPS jasje steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

Topicstarter
Er is een tweede trailer uitgekomen, deze bevat ongeveer de zelfde beelden als de eerste trailer maar alles is ziet er 4x zo scherp uit. Alleen jammer dat het nog steeds een klein schermpje is.
http://gamershell.com/download_8672.shtml
Idd, ben zeer benieuwd hoe ze 3D gaan aanpakken. Maar die gast die die interview in de trailer geeft is een van de makers van Commando's 2. En als ik die ingame beelden zie lijkt me 3D alleen maar een stap vooruit zonder dat de vertrouwde gameplay er aan lijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

Topicstarter
Op de volgende site staan een heleboel screenshots van Commandos Strike Force, absoluut de moeite om eens te bekijken. http://www.c3zone.co.uk/index.php?page=csf_screenshots
In de PCGamplay van maart stond een heel preview (of heet dat een review als het vooraf is??) over deze game. De conlusie is duidelijk, qua graphics moet je niet het einde verwachten. Het ziet er goed uit maar ook niet meer dan dat. De commando's van de vorige series zijn er nog steeds alleen zijn ze vervangen door andere personen. De graphics in 3D ademenen nog steeds de bekende sfeer uit van de voorgaande Commandos. De sfeer en de aanpak blijft hetzelfde, alleen de omgeving is nu in 3D. Ook zal je soms met je commandos moeten samenwerken, de sniper schiet buiten gehoorsbereik de zoeklichten kapot (als je te dichtbij schiet komt de hele Wehrmacht op je af) waarna de green barret in het donker voorbij de moffen kan sluipen.
Een ander voorbeeld is dat je met je spy eerst een soldaat kilt, dan zijn kleren aantrekt en in de vijandelijke linies infiltreert, wachters afleidt waarna je de green baret met dynamiet voorbij de vijand kan loodsen. Kom je echter met je spy een sergeant tegen, dan word je spy direct herkent omdat deze een lagere rang heeft. Dus zul je eerst de sergeant met veel geduld moeten zien te vergiftigen zonder dat zijn vrienden het zien. Daarna trek je dan zijn uniform aan, waarna je weer verder kunt. Dit gaat net zolang goed totdat je een luitenant tegenkomt waarna het spelletje opnieuw begint.
Op die manier infiltreer je in de vijandelijke rangen. Als eindresultaat loopt je green barret een vijandelijk gebouw binnen waarna hij zijn dynamiet plaats. Dan kunnen beiden commandos na afloop van een mooie knal genieten. Bye met het vijandelijke depo....
De sfeer is nog steeds op en top commando's, en aan de screenshots te zien de gameplay ook :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:14

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Hmmm.
Het lijkt mij wel een stoer spel. Het enige nadeel is dat Commando's wel een beetje word uitgemolken.
Iets doet mij namelijk denken aan Command & Conquer. Alle strategy spellen waren top, alleen Renegade (FPS) flopte gigantisch. Ik hoop dat Commando's 4 dit pad niet volgt.

En waarvan word de engine eigenlijk gebouwd? UT warfare oid? ik kan het nergens vinden?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

Topicstarter
Weer een nieuwe trailer en wel in kleur en van de E3. Wat een spel zeg, wat een spel :> :>
Jaja, ik ben gek op deze gameplay :D , in ieder geval kan je je vijanden de keel doorsnijden met een of ander painosnaartje als ik me niet vergis :o , messenwerpen is er ook weer bij. De geluiden zijn op en top commando's, en zo ziet het er ook uit. Dit spel mogen ze gewoon niet verprutsen.
Ojah en hier het linkje naar de trailer ;)
The E3 2005 movie (nice one) of Commandos Strike Force is now available for download, offering one minute and a half of in-game footage from the next installment in Commandos series developed by Pyro Studio.
Commandos Strike Force E3 2005 Movie - 14.14MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ziet er gaaf uit, ben benieuwd of de Commandos-sfeer écht in dit spel aanwezig blijft. Anders zou dit wel eens een flopje kunnen worden ben ik bang... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

Topicstarter
Jejking schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 19:52:
Ziet er gaaf uit, ben benieuwd of de Commandos-sfeer écht in dit spel aanwezig blijft. Anders zou dit wel eens een flopje kunnen worden ben ik bang... :/
Ben ik nou gek :? , zowat Jan en alleman praat over flop terwijl de ingame trailers laten zien dat zowel de sound, het omgeving alswel de gameplay op en top commando's zijn. Wat is hier nou niet commando's aan? Omdat 't 3D is?

[ Voor 4% gewijzigd door Karel V op 10-05-2005 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
Volgens mij wordt het weer zon tering moeilijk spel maar wel vet commando's en dan 3d echt wel beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:33
Hasib schreef op zaterdag 23 oktober 2004 @ 18:25:
FPS?Ik denk het niet. 8)7
Maar ik hoop wel dat ie beter wordt dan deel 3, deel 2 was echt fantastisch en ik hoop dat commandos 3 netzo goed wordt
het is Commandos 4 :> :P

ik ben benieuwd naar dit spel... zelf vond ik deel 3 niet echt een succes, deel 1 en 2 daarentegen waren echt toppers.... ik hoop dat ze er iets moois van weten te maken, ik vind het stoer dat ze 'zomaar' ff een overstap maken naar FPS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

Topicstarter
_/-\o_ _/-\o_

Ik vond trouwens nog een interviewtje op internet over Commandos Strike Force..
http://www.tafn.info/TAFN...nfo_interview_feb2005.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

Topicstarter
Op gamershell staan weer nieuwe screenshots:
http://www.gamershell.com...ke_force/screenshots.html

De eerste bugs kun je daar al zien als je goed kijkt. Een Duitser die poogt zonder een geweer een geweer in zijn handen te houden. En nog zoiets vaags, op het ecexutieplein rennen tientallen Duitsers in dezelfde houding op een van de commando's af, maar blijkbaar komen ze niet op het idee dat het verstandiger is om eerst te schieten en dan pas op de commando met zijn machinegeweer af rennen.
En twee screenshots die nog onbekende maps weergeven :9~
Afbeeldingslocatie: http://cerberus.gamershell.com/screenshots/7485/171893_full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cerberus.gamershell.com/screenshots/7485/171900_full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Is er nog wat bekend over de release datum? De lente is bijna voorbij.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

Topicstarter
Volgens de PcGameplay zou Commandos Strike Force in het derde seizoen uit moeten komen, bij het kijken naar de ontwikkeling van het spel kan dat goed kloppen. Aan de andere kant zie ik er niet veel van terug op internet. Als ik eerlijk ben heb ik dan ook geen idee wanneer ze hem uitbrengen, ik hoop nog van de vakantie alhoewel ik denk dat we meer richting het einde van de herfst moeten kijken. In ieder geval hebben ze hun doelstelling om het van de lente uit te brengen niet gehaald.
Hun sites beweren echter nog steevast dat het in de lente uitkomt.
http://www.pyrostudios.com/english/proyectos.asp
http://www.eidos.co.uk/games/info.html?gmid=165

Na wat zoeken naar nieuws kwam ik nog een ingame trailer tegen (beeldkwaliteit matig).
Commandos Strike Force E3 2005 Movie #2 -tijdsduur: 1:43 - grootte: 22.19 Mb
En deze link is van de spaanse pyro studios site:
http://www.worldpyrostudios.tk/

[ Voor 35% gewijzigd door Karel V op 22-06-2005 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

Topicstarter
De systeem eisen zijn bekend:
Recommended
Operating System: Windows XP
Processor: CPU Pentium 4 2.4GHz or Athlon64 3000
Video Card: Geforce FX 5700 or Radeon 9600 or higher
CD-ROM: CDRom 52x or DVD Rom 16x
RAM: 512 MB RAM

Minimum
Operating System: Windows 98/2000/ME/XP
Processor: Pentium PIII 800 MHz Processor or AMD Athlon
Video Card: NVIDIA GeForce 2™ or ATI Radeon™ 7000 or higher
CD-ROM: 4X or Faster
RAM: 256 MB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Die vallen heel goed mee, hopelijk het game ook.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Uitgesteld naar 2006 :(
Via de laatste releaselijst van Atoll Soft, de distributeur van Eidos spellen in de Benelux, is aan het licht gekomen dat Commandos Strike Force pas in 2006 op de markt zal komen. Het spel stond oorspronkelijk nog voor eind 2005 in de planning. Commandos Strike Force is een first-person shooter die zich inspireert op de Commandos RTS spellen en hoopt tegelijk de liefhebbers van de eerdere Commandos games, alsook een geheel nieuwe doelgroep, aan te spreken.

Commandos Strike Force is al de derde grote titel van Eidos die naar 2006 is verschoven. Eerder werden Tomb Raider Legend en Hitman Blood Money van eind 2005 naar ergens volgend jaar verschoven. Waarschijnlijk heeft de recente overname van het bedrijf door SCi, daar wat mee van doen.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

Topicstarter
Dit is echt balen, ik had gehoopt 'm binnenkort te kunnen spelen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

Topicstarter
Op http://www.talkaboutgaming.com/group/alt.games.commandos/ las ik een paar interresante nieuwtjes.
Ten eerste dat Commandos Strike Force niet op zichzelf staat maar deel gaat uitmaken van een andere game.
Verder las ik dat we zowel in 1st als 3th mode zullen kunnen spelen.
Ook was er te lezen in een review dat multiplayer twee nieuwe modussen zal gebruiken die voorheen nog nooit gebruikt zijn in een game.
Klinkt allemaal best goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

Topicstarter
Commandos: Strike Force
So we went to Games Market Europe today to have a look at Commandos Strike Force and of course the other games that were on show. I won’t bore you too much with the travelling details just that during the trip while I was listening to my mp3 player which was set to shuffle it mainly played the songs from the Commandos 2 & 3, Praetorians and Imperial Glory soundtrack. Found that quite funny.

I had arranged with sick to meet at 10 but when I arrived there, no sign of him, couldn’t reach him via his cell either. I already went in to meet with Michael Souto at the Eidos stand and we decided to wait a bit for Tom to arrive so I went outside and see or there was some weird (Dutch) guy walking there but still no sign of him and he was unreachable. After that I went back and Mike suggested to come back at the stand at 10:45 to show me the game. In the mean time I checked out the rest of the show a bit and took some pictures from the (Eidos) stand(s). The nice thing about this show is that there aren’t big masses of people. As it’s a press and trade only event there aren’t big masses of people wandering around and you have time to check out everything at ease.

But we’ll leave that behind us and move on to the reason you started to read this article in the first place. I went back to the Eidos stand where Mike took me to a closed room behind the stand to show Commandos Strike Force on PC. Mike started with showing the briefing screens of a few missions (well actually there were quite a lot of missions) and explained how they linked together. There will be missions in Norway, France and at the end Stalingrad. He further explained that certain missions will focus on a lot of action where others need a stealthier approach. With that out of the way he loaded up the first mission (on easy difficulty, there is also normal and hard difficulty). The mission took place in Norway and serves as a tutorial to introduce the Snipers' ability to you. I’ll try not to give away too many details but you start on a boat together with some allies when you are discovered and you’ll have to shoot your way out. Before I got thrown into the action, Mike explained the hot-keys to me. At the time of writing I had to use the TAB key to switch between Commandos, “1” to circle between your firearms and if remember correctly “2” is to use gas and smoke grenades and the likes and throw them by using the right mouse button. These might change later on.

After that it was time to hop in. The mission started with a cut scene and then it really started. I must say I needed to get used at the game at first, being used to the traditional isometric view it’s quite a change. That and the fact that I kept hitting the q key instead of the a key since my keyboard at home is a bit different (azerty keyboard). Not really an excuse though as Mike offered to change it as it was fully customizable. Nevertheless I had the sniper selected and pressed the left ALT key to bring up the scope and zoom in. If you’re in that mode and you press the right mouse button everything around you will slow down, the effect of that is really amazing. During the slow down it’s easier to shoot down your enemies, you will also be able to shoot down two enemies with just one shot and you’ll have a good view of the physics in action. While aiming at your enemies it’s important to remember that you get different points based on the place you hit the soldiers. Headshots give you the most points (30 if I remember correctly), you’ll see the total of your score at the end of the mission along with the number of headshots, your accuracy and more. The more enemies you kill, the higher your score will be at the end of the missions, you’ll get a higher number of stars and your rank i.e. captain will increase.

After shooting the first batch of enemies with the sniper I followed Mike’s (much needed) directions to take out the other soldiers with the Green Beret. Despite his advice and the radar I ended up being hit by enemy fire. Whereas in the previous games it would mean game over, in CSF you can continue to play. When one of your Commandos is wounded there will appear an extra icon on your radar, namely a medic/red cross sign which indicates the position of your Commando. I ran towards the GB (you can run by using the shift key) - who was laying on the ground - , looked at him and used my med kit to get him back on his feet. After reviving the GB I took out the rest of the Nazi’s although one officer managed to escape via a boat. While I was scoping the area with my sniper to take out some enemies which were quite far away I noticed that there was a boat lying in the water equipped with mounted guns, I didn’t use it but I asked Mike and it will be usable. I completed the mission with an accuracy of 25 %.

The next mission featured a more stealthy approach as it introduced the Spy to the scene. In this mission one of your allies is wounded and one your objectives is to meet with a doctor. One of the elements that separates CSF from other (WW2) FPS’s is that you can choose which objective you want to do first and which road you’re going to use to get there. – Around this time Tom got in and Mike brought him up to date. – After this small intermezzo we went back to the mission and Mike showed us the Spy in action. The Spy was equipped with a piano cord and a silenced pistol (the syringe will not be there). Before Mike attacked one of the patrolling soldiers he looked on the radar to see which direction the soldier was going to. He then sneaked up behind him – used the free vision/third person view which allows you to look around you, check for enemies or look behind a corner, rather than using the more traditional leaning keys – strangled him to death and put on the soldiers uniform. He then moved onwards to the next soldier, showing what happens if they recognize you.

When you’re in the sight of the enemy, a sign will pop up and a meter will move quickly and indicates when they’ll recognize you. If you move out of sight quick enough the sign of the soldier will turn yellow on the radar but after a while will turn back to green, the soldier will assume nothing happened. If they however see through your cover the alarm will be raised and you can expect some trouble to come your way. Mike shot his way out and turned on an invisibility cheat to take us to an objective in a brothel. While we came into the place we saw that the Germans we’re having a party, their state of consciousness or lack thereof was well portrayed by the animations. Although the Germans were either drunk or were watching the prostitutes doing a dance (Natasha was wandering in the bar as well) on stage, when Mike shot one of them all the others had their gun ready and the girls we’re hiding for cover. As Mike moved upwards killing Germans on his way, he explained the reason the bodies disappear: since the game is very realistic (especially the animations) they needed to do this in order to keep the age rating down. The disappearing bodies do have an advantage as well, for instance you don’t need to hide bodies. He also warned that it is important to watch the windows.

If you kill a soldier in front of a window and another soldier is looking in that direction, the alarm will be raised. As stated before, there are multiple ways to complete an objective which are for the player to find out. One of the examples Mike showed was using the spy to talk to a prostitute and have her distract a Gestapo officer. He showed another example as well but you’ll have to try and find them yourself as it will be more fun. I think this covered everything Mike showed us, the pc tour ended here as Mike had another appointment.

It is however not the end of the report as Mike introduced us to the Brand Manager of the Pyro Games Adrian Arnese, who showed us the game on PS2 and XBOX. He helped me getting started with the game but eventually I ended up asking if he could show the game as I wasn’t getting anywhere (never touched a console before). He took us through the game, showing the controls and gameplay while mentioning that the more enemies you kill the more points you get which will make it possible to unlock certain features.

The following Adrian showed was distracting a soldier with a coin, it was funny to watch the soldier turn into the direction where the coin landed, it is also possible to use a pack of cigarettes as well. After that he showed us the cleverness of the AI. The objective was to keep the Germans from crossing the bridge. To do this he used the sniper to take out the upcoming Germans, the AI however realizes that it’s not going to be possible to cross the bridge that way and will try to flank you. You are warned of this event by a small window that pop ups on your right and shows the upcoming enemies. Later on as he picked up some additional ammo and placed some mines on the bridge he explained that the best way to take out tanks is by hitting them at the back with your Panzerfaust.

While discussing the attention of detail Adrian pointed out that later in the game in the destroyed city of Stalingrad you will see soldiers moving around, trying to repair things, for instance they will change the light bulbs in the searchlights. That's the amount of detail which went into the game.

Conclusion

Commandos Strike Force is looking and playing very good. The code we saw and played was alpha code and it already was an amazing experience. To sum it up: great gameplay/graphics HUD/animation/music & sound. The Commandos are back with a perfect mix of new and old elements. CSF is scheduled to release at the end of February, a date which according to Mike is very likely to be reached. Put your money aside and mark the month on your calendar, its coming.

This concludes the report I hope it was informative and helpful. Keep an eye on the site as we’ll be releasing more info when Tom is back from the show. And of course to read the latest, see the screens and trailers.

I’d like to thank Michael Souto and Adrian Arnese for spending a lot of time to guide us through the game. It was very nice to meet the both of you, talk to you, as you were both really friendly and nice :) I was happy to be there and had a great time. Thanks again!

While I’m thanking people I should also mention the people who organised the event as they did a very good job. It was fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

Topicstarter
Pyro studios heeft een vernieuwde website. Je kunt er ook een screenshot pakket van 3 Mb downloaden en er staan nieuwe screenshots op hun site.
Pyrostudios
Screens
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

Topicstarter
The Commandos Are Back, And This Time, They're Online!
Montreal, Quebec (October 19th, 2005) – Quazal, makers of the Net-Z and Rendez-Vous online multiplayer middleware, and Eidos Interactive, a leading developer and publisher of interactive entertainment content, today announced that the upcoming game Commandos Strike ForceTM will be powered by Quazal technology to provide online multiplayer gaming.

Commandos Strike Force is the fourth game in the multi-million selling Commandos series developed by Pyro Studios. With Strike Force, the series has received a major overhaul and is now an FPS, while still retaining the concepts that made Commandos so unique. Gamers will find themselves deep behind enemy lines on a wide variety of missions that need all the skills the Commandos have to offer. Three Special Forces soldiers, the Green Beret, Sniper and Spy, offer different solutions to different challenges. How you execute a plan of attack is up to you. With online play powered by Quazal's Net-Z and lobby services provided through Quazal Rendez-Vous, Commandos Strike Force will feature a number of original online play modes for gamers to enjoy.

"I've been a fan of the Commandos series for years due to their originality and challenge. Working with Pyro Studios on Commandos Strike Force is a great opportunity for Quazal and shows how pleased Eidos is with our technology," said Mike Drummelsmith, Developer Relations Manager of Quazal. "Working with Eidos and Pyro Studios has been a great experience all around, and we know that'll lead to a great online game!"

The Net-Z technology used in Commandos Strike Force allows Pyro Studios to focus their efforts on building solid gameplay ideas and a great playing game, rather than dealing with low-level networking, while Rendez-Vous gives Eidos a low-risk, low-hassle online solution as Quazal handles all hosting duties and other headaches of online game development such as NAT traversal.

"We've been working with Quazal for a number of months now, and both the technology as well as the quality and level of support have been outstanding," stated Ismael Raya Roa, Lead Programmer at Pyro Studios. "We've implemented some very cool modes for Commandos Strike Force, and thanks to Quazal we can spend our time where it counts most – on the gameplay!"

Developers or publishers interested in learning more about Quazal's Net-Z and Rendez-Vous technologies can visit the homepage at http://www.quazal.com, or send an e-mail to sales@quazal.com.

About Quazal
Quazal is the leading supplier of multiplayer middleware solutions for the entertainment industry. World-class publishers such as Atari, Capcom, Crave, Eidos, JoWooD, THQ and Ubisoft are joining the ranks of dozens of studios and independent developers that use Quazal's products to propel the next generation of multiplayer games. In 2000, Quazal revolutionized network programming by rendering obsolete the traditional packet/socket paradigm. Programmers now have access to network-aware C++ objects that automatically synchronize themselves across any possible topology: client/server, peer-to-peer or hybrid. More recently, Quazal launched a fully featured lobby service, widely regarded as the most innovative and flexible offering on the market. Quazal's products are currently available for "PlayStation®2", "PlayStation®Portable", Xbox®, Xbox 360, Windows®, Pocket PC, and Linux. For more information and demonstrations visit http://www.quazal.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

Topicstarter
De officiele site is geheel vernieuwd. Er staat nu een berg extra info met een wallpaper en een uitleg over een van de commandos.
Eidos today unleashed a brand new website for Commandos Strike Force, the next installment in the Commandos series developed by Pyro Studio. The game features three different Commandos characters with different gameplay styles, three linked campaigns (Norway, Russia and France), open maps allowing objectives to be achieved in many different ways, a variety of multiplayer modes up to 8 players and more. Commandos Strike Force will be released during Q1 2006 for the PlayStation 2, Xbox and PC.
Broninfo
Ander nieuws is de release date die erbij staat. Zou het waar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

Topicstarter
De release datum staat nu vast, nog een maandje wachten :9~
Commandos Strike Force Release Date

26/01/06 21:12
Category: General | 0 comments

Eidos confirmed that Commandos Strike Force, the next installment in the Commandos series developed by Pyro Studio, will be released on March 17th, 2006 on PlayStation 2, Xbox and PC in all European territories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:53
Karel V schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 06:39:
De release datum staat nu vast, nog een maandje wachten :9~

[...]
Lijkt me wel een goede verandering, om van het bovenaf perspectief naar first person te gaan, hoop wel dat de sfeer behouden blijft.

offtopic:
Karel V. jij moet de Edit knop nog uitvinden of niet? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
17 maart is nu 4 april geworden.
http://games.telenet.be/index.php?act=one&nid=21419

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Laatst online: 15:33
4 april... brengen ze voor die tijd nog een demo uit? ik wil t spel zelf eerst even in actie zien voordat ik koop ;)

[ Voor 64% gewijzigd door Gaargod op 11-02-2006 21:02 ]

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Demo komt eraan \o/
Eidos zal morgenavond om 7 uur onze tijd een demoversie beschikbaar gestellen van de first-person shooter Commandos: Strike Force. De demo zal ongeveer 650 MB groot zijn en twee singleplayermissies bevatten. De eerste missie laat je spelen als spion, in de tweede missie kun je wisselen tussen de scherpschutter en de groene baret. Het volledige spel wordt in Europa op 17 maart verwacht voor PS2, Xbox en PC.
http://www.gamer.nl/nieuws/29460

March of the Eagles

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:47

scorpie

Supra Addict

Aan de ene kant denk je, net als eerder gezegd dat dit regelrecht op een flop afstuift, maar aan de andere kant hoop ik echt dat ze gewoon de AI lekker hebben doorontwikkeld, waardoor je nu een vette FPS met écht goeie AI krijgt, ik ben echt benieuwd, morgen even de demo downloaden :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

Topicstarter
Scorperito schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 23:57:
Aan de ene kant denk je, net als eerder gezegd dat dit regelrecht op een flop afstuift, maar aan de andere kant hoop ik echt dat ze gewoon de AI lekker hebben doorontwikkeld, waardoor je nu een vette FPS met écht goeie AI krijgt, ik ben echt benieuwd, morgen even de demo downloaden :)
Ik vrees het ergste, als ik eerlijk mag zijn. De preview in het februari nummer van de Pcgameplay, gaf nogal wat negatieve kenmerken:
-Een eerste gevolg is dat door het gebrek aan overzicht, tactiek en timing heeft moeten plaatsruimen voor meer geknal met vuurijzers.
-Je team van commando's is minder uitgebreid, want meer bestuurbare teamleden maakt het spel een stuk complexer.
-Het tweede karakter word door de AI overgenomen. Op intelligente initiatieven zal je de AI echter niet betrappen.
-Tussen de commando's is een vlotte samenwerking via bevelen niet mogelijk.
-Vaak is het zo dat de tweede commando er maar voor spek en bonen bijstaat.
-Graphics: Deze zijn ontworpen voor platformen van de vorige generatie.

Hoewel ik zeker niet hierdoor gelijk ga denken dat dit spel waardeloos is, krijg ik zelf ook een beetje een vreemd gevoel bij de demo filmpjes. Hierin moet je blijkbaar met twee machine geweren in de hand allemaal moffen neerknallen die over een brug komen aandenderen.
Het lijkt er sterk op dat ze hiermee de formule van de laatste commando's hebben gebruikt. Dat was soms ook al minder sneaky en meer knallen.
Eerlijk gezegd wil ik het nog niet zeggen, en wacht ik nog op de demo en reviews, maar toch vrees ik er nu wel ervoor dat dit spel een flop gaat worden. Alleen de graphics ademenen nog de oude sfeer in, maar de vraag is of dat met de gameplay en commando's ook nog zo is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Karel V schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 06:58:
[...]

Ik vrees het ergste, als ik eerlijk mag zijn. De preview in het februari nummer van de Pcgameplay, gaf nogal wat negatieve kenmerken:
-Een eerste gevolg is dat door het gebrek aan overzicht, tactiek en timing heeft moeten plaatsruimen voor meer geknal met vuurijzers.
-Je team van commando's is minder uitgebreid, want meer bestuurbare teamleden maakt het spel een stuk complexer.
-Het tweede karakter word door de AI overgenomen. Op intelligente initiatieven zal je de AI echter niet betrappen.
-Tussen de commando's is een vlotte samenwerking via bevelen niet mogelijk.
-Vaak is het zo dat de tweede commando er maar voor spek en bonen bijstaat.
-Graphics: Deze zijn ontworpen voor platformen van de vorige generatie.

Hoewel ik zeker niet hierdoor gelijk ga denken dat dit spel waardeloos is, krijg ik zelf ook een beetje een vreemd gevoel bij de demo filmpjes. Hierin moet je blijkbaar met twee machine geweren in de hand allemaal duitsers neerknallen die over een brug komen aandenderen.
Het lijkt er sterk op dat ze hiermee de formule van de laatste commando's hebben gebruikt. Dat was soms ook al minder sneaky en meer knallen.
Eerlijk gezegd wil ik het nog niet zeggen, en wacht ik nog op de demo en reviews, maar toch vrees ik er nu wel ervoor dat dit spel een flop gaat worden. Alleen de graphics ademenen nog de oude sfeer in, maar de vraag is of dat met de gameplay en commando's ook nog zo is?
Ik hoop inderdaad ook dat de sfeer nog hetzelfde is als met Commando's. Het is toch een behoorlijk grote stap, en niet alle overgangen van 2D naar 3D zijn goed (Zie bijvoorbeeld RollerCoaster Tycoon).
Toch verwacht ik van de mensen achter Commando's veel meer, en ik verwacht dat alles toch weer goed zal zijn ;)
Demo komt volgens mijn GameSpot mailtje om precies 18:00 uur vandaag uit ;)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-05 16:33

Steffy

Ayreonaut

Commandos 2 was 3D en dat was best wel een goeie game, wel iets makkelijker maar je kon in gebouwen etc. Er zaten best veel logische nieuwe functies in het spel, de overstap van 2D naar 3D was ook niet slecht vond ik maar de moeilijkheid van deel 1, behind enemy lines en beyond the call of duty miste, deel 3 was crap, boutspel, leuk maar het leek alsof het in beta was, totaal geen afwerking. Ik denk dat ze hier op de naam van vroeger willen voortborduren maar of het goed gaat, het kan wel, kijk maar naar Hidden & Dangerous, deel 1 en 2 waren beide geweldig goed en deel 2 nog beter dan 1. In H&D zat alles, tatiek, een goeie moeilijkheidsgraad, je moest inzicht hebben anders was je zo teammates kwijt, het was al wel iets makkelijker dan deel 1 maar het bleef een goeie game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Steffy schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 08:22:
Commandos 2 was 3D en dat was best wel een goeie game, wel iets makkelijker maar je kon in gebouwen etc. Er zaten best veel logische nieuwe functies in het spel, de overstap van 2D naar 3D was ook niet slecht vond ik maar de moeilijkheid van deel 1, behind enemy lines en beyond the call of duty miste, deel 3 was crap, boutspel, leuk maar het leek alsof het in beta was, totaal geen afwerking. Ik denk dat ze hier op de naam van vroeger willen voortborduren maar of het goed gaat, het kan wel, kijk maar naar Hidden & Dangerous, deel 1 en 2 waren beide geweldig goed en deel 2 nog beter dan 1. In H&D zat alles, tatiek, een goeie moeilijkheidsgraad, je moest inzicht hebben anders was je zo teammates kwijt, het was al wel iets makkelijker dan deel 1 maar het bleef een goeie game.
Ik heb net even een rijtje screenshots op GH3D bekeken, en ik zie het Commando's gevoel er wel in. Of het ingame ook zo is, is afwachten natuurlijk. 18:00 staat met een beetje geluk mijn download aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-05-2024

Dracul

Ooh yeah!

De demo is inmiddels te downloaden van de officiele website:

http://www.eidosinteractive.co.uk/games/embed.html?gmid=165

Ik ga hem nu instaleren. Ben ook heel benieuwd. Na Oblivion is dit toch wel het spel in 2006 waar ik het meest nieuwsgierig naar ben. Als liefhebber van de Commandos serie en na wat trekjes van Hitman te hebben gezien is het enthousiasme redelijk gestegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Laatst online: 01:05

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Wow, dit is toch eigenlijk best wel heel vet aan het worden :)

Ben nu ook de Demo aan het downen, over 5 kwartier kan ik er tegen aan :Y)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul

Dracul

Ooh yeah!

Moet nog gaan spelen maar ben de settings inmiddels allemaal doorgelopen en volgens mij zit er een maximale resolutie aan de demo van 800x600 en zijn de allerhoogste texture instellingen niet overal voor beschikbaar. Ga nu spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167788

ik ga hem ook effe downloade nog 45 min :P(ook auto assault aant downen)
als jullie willen kan ik dan wel wat screens maken en miss wat filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Laatst online: 12:41
Anoniem: 167788 schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 14:19:
ik ga hem ook effe downloade nog 45 min :P(ook auto assault aant downen)
als jullie willen kan ik dan wel wat screens maken en miss wat filmpjes
Ben de demo ook aan het downen.. Ben zeer benieuwd..! :7

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97470

AAArgh, krijg ik een error als ik hem opstart. :(

"A required security module can not be activated. This program can not be executed."

:( :(

Iemand enig idee wat dit betekent? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul

Dracul

Ooh yeah!

Heb de demo nu een uurtje gespeeld. Moet jammer genoeg zeggen dat ik het op het eerste gezicht vind tegenvallen.

Dat je niet de beschikking hebt over hoge resoltuties en maximale texture settings is mee te leven maar het feit dat het verschrikkelijk lineair is en beide missies op zijn zachts gezegd de middelmaat niet ontstijgen dus niet.

Missie 1 is een doodnormale missie in het FPS genre, verschrikkelijk lineair, scripted en veels te klein. Wat ik wil in 2006 zijn grote levels, non-lineair en met verschillende routes naar het doel toe met vijanden die iedere keer als je de missie speelt iets anders doen en zich op een andere plek bevinden.

Missie 2 is een Stealth missie, vergeleken met Thief, Splinter Cell en Hitman van een redelijk bedenkelijk niveau en zeer onrealistisch. Het lineaire is hier ook spelbreker aangezien je alleen maar over de paden en aan de rand van paden kunt bewegen. Leuk dat je je kunt vermommen door een vijand om te leggen met een pianodraadje en zijn kleren aan te trekken maar het was realistischer geweest als je de lijken had moeten verbergen. Nu verdwijnen ze gewoon. Wat mij stoort aan een te lineaire stealth game is dat je wordt gedwongen door de spelmakers bepaalde routes af te leggen met bepaalde handelingen tot gevolg terwijl als de spelwereld(lees missie of level) gewoon volledig begaanbaar was geweest je de mogelijkheid zou hebben gehad om er omheen te trekken. Dat had een wat andere AI vereist maar nu krijg je een enorm gevoel van dat het scripted is.

Geef het vanavond nog wel een tweede kans want per definitie slecht zou ik het ook weer niet willen noemen en het zou zo'n mooie combinatie kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nou dat ze geen ervaring hebben met fps is te zien pfff als de hele game zo is.
alles ziet eruit als soort oude film stijl.(bij de demo).

1e level is gewoon liniair pompe.(sgiete)
en als je dan zogenaamd spy bent kan je als nog als een idioot om je heen lopen rennen en sgieten :S.
en het is zo vreselijk simpel op alle 3 de standen ik zal zo effe op mijn forum de screens posten.

http://www.forum.stfclan.nl/viewtopic.php?p=559#559

daar staan de screens(niet al te best maar zijn even snel gemaakt)

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 167788 op 17-02-2006 15:49 . Reden: even link van screens gepost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Je kan in de map config het bestandje JuegoVer.cfg aanpassen in Notepad.

Ik heb dit veranderd:

.bMarketingWhenExit 0

Irritante reclame bij afsluiten uit

.bRating 0

Rating bij opstarten uit

.bMarketingExitoMision 0

Irri reclame bij missie uit

.resolution ( 1280.000000 1024.000000 )
.resolutionNTSC ( 1280.000000 1024.000000 )

resoluties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Angeloonie schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 15:56:
Je kan in de map config het bestandje JuegoVer.cfg aanpassen in Notepad.

Ik heb dit veranderd:

.bMarketingWhenExit 0

Irritante reclame bij afsluiten uit

.bRating 0

Rating bij opstarten uit

.bMarketingExitoMision 0

Irri reclame bij missie uit

.resolution ( 1280.000000 1024.000000 )
.resolutionNTSC ( 1280.000000 1024.000000 )

resoluties :)
Hartstikke bedankt, dit is wat we nodig hebben ;)
Moet alleen nog even mijn download voltooien ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Phyxion op 17-02-2006 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

:Y) Alle missies in het spel denk ik:

//#######################################################################
// ESCENARIO POR DEFECTO

// FR01B: BEHIND ENEMY LINES

// FR01C: BETRAYAL

// FR01A: A TRAITOR?

// FR03: CONVOY

// FR02X: RESSISTANCE

// NR01: NIGHT OWL

// NR02A: CAT EYES

// NR02B: WHITE ALAMO

// ST07A: TRAPPED

// ST07B: WOLF'S DEN

// ST08: CHECKMATE

// ST04: SNIPERS

// ST05: PANZERS

// ST03: DEFEND OUR MOTHER RUSIA

Leuk die .cfg files doorbladeren :) Alleen irritant dat alles spaans is :/

Overigens zal er wel weer een rel van een of andere groep komen, je krijgt meer punten voor het neerschieten van Officers dan voor Soldiers :+

[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 17-02-2006 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-06 15:00

edward2

Schieten op de beesten

Zouden de textures nog te editen zijn naar high, of zitten die er gewoon niet in?

Ziet er ondanks medium textures best aardig uit, vooral dankzij het leveldesign. Gameplay is vooralsnog idd erg rechtoerechtaan..FOV staat ook op 70 ipv 90, eens kijken of die ook veranderd kan worden.

[ Voor 15% gewijzigd door edward2 op 17-02-2006 16:44 ]

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

Topicstarter
Ben hem nu ook aan het downloaden. Ondanks dat ik het ergste vrees, blijf ik hopen (tegen beter weten in :'( )
Gamershell Mirror:
Commandos Strike Force Demo - 638,01 Mb
Two playable levels
The official Commandos Strike Force UK website is now hosting the single-player demo, giving you the chance to try out the next installment in the Commandos series developed by Pyro Studio. Thanks: CommandosFansite.
broninformatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:04
Anoniem: 97470 schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 15:07:
AAArgh, krijg ik een error als ik hem opstart. :(

"A required security module can not be activated. This program can not be executed."

:( :(

Iemand enig idee wat dit betekent? :Y)
Heb je Anti blaxx geinstalleerd en staat dat aan? Zo ja die effe uitschakelen. :)

Ben altijd erg grote fan geweest van Commandos, 1 (uitbreiding was heerlijk moeilijk :P) en 2 dan, 3 heb ik niet meer eens de moeite voor genomen wat een prut game was dat.
Hopelijk is dit wat geworden. Hoop iig niet te veel, kan het niet tegenvallen.

[ Voor 26% gewijzigd door Albinoraptor op 17-02-2006 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Albinoraptor schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 18:21:
[...]

Heb je Anti blaxx geinstalleerd en staat dat aan? Zo ja die effe uitschakelen. :)

Ben altijd erg grote fan geweest van Commandos, 1 (uitbreiding was heerlijk moeilijk :P) en 2 dan, 3 heb ik niet meer eens de moeite voor genomen wat een prut game was dat.
Hopelijk is dit wat geworden. Hoop iig niet te veel, kan het niet tegenvallen.
nou als je van cod style houdt valt ie niet tegen nee maar anders wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Ik mag toch hopen dat deze erg verschilt van Call of Duty, anders hebben ze toch iets goed fout gedaan, daar in Spanje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Net even een stukje van de eerste missie gedaan, erg leuk spel, ga deze zeker in de winkel halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MPmad schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 19:11:
Ik mag toch hopen dat deze erg verschilt van Call of Duty, anders hebben ze toch iets goed fout gedaan, daar in Spanje ;)
nou de game play is liniair de wapens zijn oud allemaal al zovaak gebruikt.net zoals in cod.lopen naar je missie en klaar.alleen touwtjw is nieuw en een gas granadae en vermomme.

verder is het switchen tussen chars anders en andere stijl verder is het zelfde.

kijk voor 1 keer spele is dit spel wel leuk tuurlijk ik ga hem ook spelen maar hij is geen 60 euro waard.want zo nieuw is het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

.bMenusExtrasActivo 1

Verander dit in JuegoVer.cfg, dan heb je alle opties in het menu enabled.
Waarom moet dit toch altijd weer handmatig, en kunnen ze dit standaard niet enablen :(

//EDIT:
Iemand zin om via Hamachi een LAN op te starten (Aangezien je bij WAN geen accounts aan kan maken, maar LAN lijkt wel te werken)?

//EDIT2:
Voor mensen die graag willen saven:
.bLoadSaveEnable 1
Zelfde bestand ;)

[ Voor 42% gewijzigd door Phyxion op 17-02-2006 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul

Dracul

Ooh yeah!

Wat is er in het menu dan allemaal extra enabled bij jou? Bij werkt het namelijk niet. Alles wat
niet selecteerbaar was is dat nog steeds niet. Ik zou die textures weleens op hoog willen hebben om te zien of het veel verschil maakt in kwaliteit en performance. Snap niet dat ze dat zelf niet hebben gedaan aangezien gamers toch op alle vlakken een indicatie willen hebben van de volledige versie.

Verder moet ik zeggen dat ik het steeds leuker ga vinden na het een aantal keer gespeeld te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

Topicstarter
Dracul schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 21:20:
Wat is er in het menu dan allemaal extra enabled bij jou? Bij werkt het namelijk niet. Alles wat
niet selecteerbaar was is dat nog steeds niet. Ik zou die textures weleens op hoog willen hebben om te zien of het veel verschil maakt in kwaliteit en performance. Snap niet dat ze dat zelf niet hebben gedaan aangezien gamers toch op alle vlakken een indicatie willen hebben van de volledige versie.

Verder moet ik zeggen dat ik het steeds leuker ga vinden na het een aantal keer gespeeld te hebben.
Misschien vergeten het tekstbestandje na de wijzigingen te saven?

Wat de graphics betreft: Dat is echt om te huilen, zelfs MOH van 4 jaar geleden ziet er beter uit :'(
Kun je trouwens ook in de 3th person mode rondlopen? Ik weet namelijk niet welke toets je daar voor moet gebruiken. Qua speelstijl, bewegingsvrijheid en sneaken verkies ik op dit moment nog steeds ''Prisoner of War'' boven CSF. Ik heb lang naar dit spel uitgezien, maar op dit moment heeft het me alleen overtuigd om het niet te kopen ;(
Ongelofelijk welke onrealistische en onzichtbare barrieres op een vlak stuk bergland in het spel zitten.

[ Voor 3% gewijzigd door Karel V op 17-02-2006 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul

Dracul

Ooh yeah!

Karel V schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 22:58:
[...]
Misschien vergeten het tekstbestandje na de wijzigingen te saven?
Nee, gewoon gesaved maar er verandert niks. Het veranderen van de resolutie doet het wel.

Kun je de textures nu dan wel op high zetten?

Edit: probleem is al opgelost. Heb het hele bestandje gewoon verwijdert en opnieuw laten aanmaken en heb nu volledige menu's.

Thanx.

[ Voor 18% gewijzigd door Dracul op 17-02-2006 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97470

Albinoraptor schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 18:21:
[...]

Ik weet niet eens wat 'Anti blaxx' is dus dat heb ik niet denk ik. :D
Helaas. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

ik heb zelfde crap,

kan hem niet spelen omdat : A required security module can not be activated. This program can not be executed.

maar heb geen antiblaxx geloof ik, wat is de extensie daarvan als ik bij processes kijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-05 16:33

Steffy

Ayreonaut

Jammar, na deel 3 is dit zeker weten het einde van de serie voor mij. Jammer dat ze van het RTS/RPG princiepe, de top view afgestapt zijn want dit is helemaal niks, het is gewoon een shooter, zelfs niet eens een taktische shooter maar meer iets zoals Duke Nukem ofzo. Heel erg jammer want de 2 Hidden & Dangerous games weren super spannende shooters met heel veel taktiek, daar had je team ook nog een doel maar dit is echt knudde, bout :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:45
hmm lekkere demo.. Not.
Kan het spel opstarten, tot de leeftijd aanduiding en dan blijft hij hangen...
Beetje jammer.
Hij crashed niet ofzo hij gaat gewoon niet verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FnF schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 20:23:
.bMenusExtrasActivo 1

Verander dit in JuegoVer.cfg, dan heb je alle opties in het menu enabled.
Waarom moet dit toch altijd weer handmatig, en kunnen ze dit standaard niet enablen :(

//EDIT:
Iemand zin om via Hamachi een LAN op te starten (Aangezien je bij WAN geen accounts aan kan maken, maar LAN lijkt wel te werken)?

//EDIT2:
Voor mensen die graag willen saven:
.bLoadSaveEnable 1
Zelfde bestand ;)
hey van die lan lijkt me wel leuk :D
als we beetje goed uit werken kunne we dat best doen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
OMFG, Wat is dit voor grafspel... Toen ik de filmpjes zag dacht ik toch, een combo tussen Cod en Hitman..

Maar ik kom gewoon het menu al niet in zonder handmatig die leeftijdsaanduiding uit te schakelen. Vervolgens de hele tijd een knipperend beeld.... :S Hangt in de menu's en kan amper instelling wijzigen... zelf de standaard reso van 800x600 niet :(

EDIT

Okay reso is handmatig gewijzigd... maar iemand tips voor dit probleem?

[ Voor 12% gewijzigd door Fiddle op 18-02-2006 15:05 ]

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Anoniem: 167788 schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 14:06:
[...]

hey van die lan lijkt me wel leuk :D
als we beetje goed uit werken kunne we dat best doen:)
Heb al even wat zitten rommelen met LAN/WAN en je kan er meteen bekijken welke MP levels er in het volledige spel gaan zitten. Helaas werkt er geen enkele, omdat de *.pak files van de MP gewoon missen...
Fiddle schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 14:52:
OMFG, Wat is dit voor grafspel... Toen ik de filmpjes zag dacht ik toch, een combo tussen Cod en Hitman..

Maar ik kom gewoon het menu al niet in zonder handmatig die leeftijdsaanduiding uit te schakelen. Vervolgens de hele tijd een knipperend beeld.... :S Hangt in de menu's en kan amper instelling wijzigen... zelf de standaard reso van 800x600 niet :(

EDIT

Probeer het eens met alle opties die er wel in zitten maar disabled zijn (Zie een van mijn posts voor de oplossing hiervoor). Probeer wat met opties te rommelen, en wie weet werkt het ;)

[ Voor 47% gewijzigd door Phyxion op 18-02-2006 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Dubbel

[ Voor 99% gewijzigd door Phyxion op 18-02-2006 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
Fiddle schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 14:52:

EDIT

Hoe kan je handmatig die leeftijdsaanduiding uitschakelen, want daar blijf ik ook hangen.. dus kom ook niet in het menu

ok gevonden, alleen nu knippert menu en kan ik nog niks. weg met deze pokke demo

[ Voor 9% gewijzigd door Tito129 op 18-02-2006 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Inderdaad, had ik ook op mijn pc, toen op andere gtest...
en ik vind er geen reet aan, graphics zuigen.... En vind het schiet werk geen reet aan... Ook het stealth met de spy steld echt weinig voor...

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-06 10:46

Vuurvoske

Nunquam cede!

@ first:

Mooie startpost :)

@ second

Ik heb em net van fileplanet af en ga em nu proberen. :P

Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ligt het nou aan mij of is de demo op Hard veel langer? In het eerste level was je toch na die officer al klaar? Nu kan je met een bootje verder, en daarna nog verder. Of het is dat ik wat veranderd heb in een .cfg, of hij is gewoon echt langer op Hard.

Overigens kan je in JuegoPla.cfg je ren/loopsnelheid aanpassen :+ 1600 is iets te snel, dus ik heb hem nu op 1000 staan >:)

edit: hij is op easy ook ineens langer :?

[ Voor 7% gewijzigd door Angeloonie op 18-02-2006 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-06 03:02
Tito schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 11:44:
hmm lekkere demo.. Not.
Kan het spel opstarten, tot de leeftijd aanduiding en dan blijft hij hangen...
Beetje jammer.
Hij crashed niet ofzo hij gaat gewoon niet verder.
dat heb ik ook wat zijn je system specs?

Heb al geprobeert om hem op 1 core te laten draaien, maar dan hielp niks.

system:

amd 4200+ x2
2gig geheugen
asus a8n-sli
geforce 7800gtx

[ Voor 10% gewijzigd door jaaoie17 op 19-02-2006 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:04
Anoniem: 97470 schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 02:05:
[...]

Ik weet niet eens wat 'Anti blaxx' is dus dat heb ik niet denk ik. :D
Helaas. :'(
Ik heb zelf ook het probleem. Weet je wat ze doen, ze kunnen deze lekker daar in hun kont steken.
Zo'n schijthekel aan al die copy protection, en al helemaal in demo's.
Mensen die game kopen zijn meestal de zak, mensen die ze downloaden hebben minder last van die protection. Echt lekker omgekeerde wereld. Lang leven consoles zonder gezeik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
Tito

hoe ben jij voorbij die leeftijdsaanduiding gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
aanpassen in de cfg, staats iets in over de age. .bRating 0 was het
ben nu niet thuis, maar stat ook ergens in dit topic.

Fiddle en jaaoie17 ik denk dat het aan onze pcs ligt dat de demo niet draait heb namelijk de zelfde systeemspecs dus combi moederbord x2 proc denk ik

[ Voor 19% gewijzigd door Tito129 op 19-02-2006 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
Tito schreef op zondag 19 februari 2006 @ 21:15:
aanpassen in de cfg, staats iets in over de age. .bRating 0 was het
ben nu niet thuis, maar stat ook ergens in dit topic.

Fiddle en jaaoie17 ik denk dat het aan onze pcs ligt dat de demo niet draait heb namelijk de zelfde systeemspecs dus combi moederbord x2 proc denk ik
heb hem nu draaiend heb die rating op 0 gezet en 1 core uitgevinkd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodjebram
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-06 21:44
Angeloonie schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 19:31:
Ligt het nou aan mij of is de demo op Hard veel langer? In het eerste level was je toch na die officer al klaar? Nu kan je met een bootje verder, en daarna nog verder. Of het is dat ik wat veranderd heb in een .cfg, of hij is gewoon echt langer op Hard.

edit: hij is op easy ook ineens langer :?
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen??? :? mij lukt het niet :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-06 23:24
In het level "Resistance" kan ik als spy zijnde geen uniformen van soldaten/officieren aantrekken...is dit een bug? er staat wel bij die eerste soldaat "use uniform(f)" ofzo maar als ik dat doe gebeurt er niks en verdwijnt zn lichaam ook...

-edit- laat maar, je mkoest hem dus eerst op een andere "modus" zetten...

[ Voor 19% gewijzigd door FireFoz op 12-03-2006 23:45 ]

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77857

grappig spel, wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ben nu bij missie 6, dat je in zo'n schuur zit, die is behoorlijk moeilijk, heb nu 1 van de 3 primary objectives gedaan, maar ze zijn echt moeilijk, het stikt in het stadje van de Gestapo en andere hoge mensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Ik vind die bullet-time van de sniper wel cool...dat bloed dat je dan ziet vliegen enzo :)
Ik probeer altijd zo snel mogelijk een gestapo uniform te bemachtigen... maakt alles een stuk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

FireFoz schreef op maandag 13 maart 2006 @ 10:50:
Ik vind die bullet-time van de sniper wel cool...dat bloed dat je dan ziet vliegen enzo :)
Ik probeer altijd zo snel mogelijk een gestapo uniform te bemachtigen... maakt alles een stuk makkelijker.
Gestapo heeft ook nadelen. Iedereen (Lees ook soldaten e.d.) vindt je veel sneller verdacht.

Heb nu net het level van Resistance uit.

[ Voor 6% gewijzigd door Phyxion op 13-03-2006 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
ja als je echt naast ze staat dan gaan ze idd wel denken...maar heb daar op dit moment nog niet echt hinder van ondervonden.
Ik ben nog in dat level, ben nu aan het werk dus moet nog even wachten tot ik verder kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

FireFoz schreef op maandag 13 maart 2006 @ 13:39:
ja als je echt naast ze staat dan gaan ze idd wel denken...maar heb daar op dit moment nog niet echt hinder van ondervonden.
Ik ben nog in dat level, ben nu aan het werk dus moet nog even wachten tot ik verder kan :)
Alle ranken behalve Gestapo (Tenminste wat ik tot nu toe ben tegen gekomen), kan prima naast elkaar lopen zonder argwaan, maar als jij als Gestapo langs mensen loopt hebben ze enorm snel argwaan.

//EDIT:
Heb net mission 12 gefinished, geweldig spel _O_

[ Voor 6% gewijzigd door Phyxion op 13-03-2006 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
welke is dat? ik zit nu in "while alamo", het level waarin je die brug moet beschermen...wel tough is dat :7

[ Voor 7% gewijzigd door FireFoz op 13-03-2006 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

FireFoz schreef op maandag 13 maart 2006 @ 21:21:
welke is dat? ik zit nu in "while alamo", het level waarin je die brug moet beschermen...wel tough is dat :7
Het sniper VIP level, je moet dan 10 VIP Officers sniperen, die is moeilijk, want het stikt er van de soldaten, en ammo heb je bijna niet, en het is een gigantische map, je bent echt lang aan het lopen :)

Heb de game net uitgespeeld, erg leuke game, alleen hadden er wel wat meer missies in mogen zitten :)

[ Voor 30% gewijzigd door Phyxion op 14-03-2006 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01-2024
Iemand al ervaringen gehad met de multiplayer optie van dit spel op de pc?

Is er een multiplayer mode waarbij je de mappen co-operative kan spelen?

[ Voor 4% gewijzigd door extreme op 14-03-2006 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
FnF schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 07:26:
[...]

Het sniper VIP level, je moet dan 10 VIP Officers sniperen, die is moeilijk, want het stikt er van de soldaten, en ammo heb je bijna niet, en het is een gigantische map, je bent echt lang aan het lopen :)

Heb de game net uitgespeeld, erg leuke game, alleen hadden er wel wat meer missies in mogen zitten :)
Dat level heb ik nu ook net uitgespeeld...ik zit nu in het level "Panzers!" waarin je die tanks moet destoyen (ook Rusland, Stalingrad geloof ik). Volgensmij is dat wel een van de laatste levels...

Wat ik echt een behoorlijk minpunt vind van het spel, is dat als er bijv een groepje soldaten staan, en je schiet er 1 met een headshot dood met je snipergun vanaf een gigantische afstand, dat de rest meteen weet waar je zit en op je gaat schieten... dat is echt heel erg slecht vind ik...ik vind dat ze het zo hadden moeten maken dat ze pas op je gaan schieten als ze je ook daadwerkelijk zien... en als je op die afstand gewoon rechtop gaat staan en gaat springen e.d. zien ze je niet, maar zodra je 1 schot lost wel...

@extreme: volgensmij niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Ook uitgespeeld :) Redelijk snel uitgespeeld idd... maarja. Vond het wel grappig, maar geen topper verder denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

FireFoz schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 10:26:
[...]

Dat level heb ik nu ook net uitgespeeld...ik zit nu in het level "Panzers!" waarin je die tanks moet destoyen (ook Rusland, Stalingrad geloof ik). Volgensmij is dat wel een van de laatste levels...

Wat ik echt een behoorlijk minpunt vind van het spel, is dat als er bijv een groepje soldaten staan, en je schiet er 1 met een headshot dood met je snipergun vanaf een gigantische afstand, dat de rest meteen weet waar je zit en op je gaat schieten... dat is echt heel erg slecht vind ik...ik vind dat ze het zo hadden moeten maken dat ze pas op je gaan schieten als ze je ook daadwerkelijk zien... en als je op die afstand gewoon rechtop gaat staan en gaat springen e.d. zien ze je niet, maar zodra je 1 schot lost wel...

@extreme: volgensmij niet...
Ze zien je lang niet altijd, dan ben je nog te dicht bij hoor, zeker als je iemand in de rug schiet, en de rest staat van je af, dan schieten ze niet meteen (Hier in ieder geval niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k
  • Laatst online: 23-03-2024

s0k

Ben ik de enige die een enorme lag krijgt bij de eerste missie in Noorwegen? Ik kom er dus niet eens voorbij :'( vanwege die lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Ik had nergens last van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k
  • Laatst online: 23-03-2024

s0k

Hm, vreemd. Heb je anders een savegame toevallig? Zou me een hoop ellende besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Laatst online: 10:10
Ik vind het best een leuk spel. Het lijkt alleen niet meer op Commandos 1 t/m 3. Het is gewoon een "ordinaire" fps geworden. Wel vind ik de graphics best goed. Wat me wel opvalt is dat veel Nazi's hetzelfde zijn. Ook vind ik de stemmen een beetje klote gekozen, klinkt een beetje nep. De framerate is behoorlijk goed, aangezien de graphics.
Leuk is wel op zich dat je kunt switchen met tab tussen verschillende figuren. Je kan dus met je sniper iemand op afstand uitschakelen waarna de spy zijn kleren kan pakken bijvoorbeeld.
Ik speel het zelf op easy omdat ik dacht dat het erg moeilijk zou zijn, maar nou is het iets te easy.
Je bent wel vaak veel aan het zoeken, aangezien er meerdere wegen zijn om naar je bestemming te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:22

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

het spel is idd wel redelijk, maar zeker geen uitblinker!

het commandos gevoel is wel verdwenen... alleen in die paar levels waar je met 2 man tegelijk speeld krijg je nog een beetje dat gevoel van de "oude" commandos. veel levels speel je gewoon met 1 persoon! het enige verschil is dan de wapens... voor de rest is het gewoon knallen geblazen.

komt nog eens bij dat het spel veel te kort is! ik had hem vandeweek gedownload (gedownload jah!) om ff te proberen... gister geisntalleerd en zojuist uitgespeeld... 2 dagen tijd! laatste level is sowiezo ruk... ik had helemaal niet het gevoel dat het het einde van het spel was ze hadden van het laatste level iig iets speciaals kunnen maken.

ben blij dat ik het spel niet gekocht heb want het is zijn geld niet waard.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samjung
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-04 18:34
Hebben jullie ook zon last van lag in MP games.. Is echt waardeloos die 'pings' hier :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martieadams
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-03 10:55
Ook binnen een week uitgespeeld hier... Vond het wel leuk spel maar echt meer ook niet.

MP heb ik inderdaad ook last van lag, verder valt me ook op dat ik nu na een aantal keer steeds bij n00bs in een server kom (nee ik heb echt geen eigendunk.. ) maar echt idioten die in de lucht gaan schieten als je op hun schiet bijvoorbeeld :S .

Learn to forget...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 16:14

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik heb het zonet ook even gespeeld:
• Gooi een mesje in een been: tegenstander dood. Let eens op hoe ver je dat mesje kan gooien :D
• Het lijkt teveel op een FPS ipv een stealth game
• Het gevoel van "Commando's" is weg.
• Het bespelen van meerdere characters is dan wel weer leuk.

Al met al geen aanrader van mij deze keer. Als je een absolute fan van Commando's bent wil je dit dus niet spelen.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Pagina: 1 2 Laatste