Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MYST
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-04-2024
MVC schreef op 23 oktober 2004 @ 21:51:
[...]

Het gaat om een vervangende FM stereo headset dat ding wat er standaart bij zit daarvan vind ik het geluid maar bagger.
Dan soldeer je er toch gewoon andere oortjes aan? >:) (zie eerste pagina voor beetje uitleg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnivorous1
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-01 17:34
Ik heb al vanaf het begin dat ik mijn 6230 had het volgende probleem: Mijn MMC kaartje wordt maar ongeveer 30 % van de keren dat ik mijn phone aanzet herkend.

de firmware is 3.15, en ik maak gebruik van een 256 MB MMC kaart van Apacer, gekocht bij mycom.

Ik heb al geprobeerd om, als de kaart wel herkend werd, deze in de telefoon een andere naam te geven, hem in de telefoon te formatteren, etcetera.

Als ik de phone dan weer uit en aanzet, wordt het kaartje meestal weer niet gedetecteerd. Ik maak voor het kaartje gebruik van een apacer usb 2.0 cardreader om er mp3's op te zetten, dus ik neem aan dat dat niet het probleem is.

Denken jullie dat een firmware upgrade naar 4.44 dit probleem kan oplossen? Of is het kaartje minder compatible met de nokia? Ik kan een tijdje de standaard 32 mb nokia mmc gebruiken en dan kijken of ie hetzelfde probleem geeft, maar ik zou graag eerst van jullie weten of een firmware upgrade een vergelijkbaar probleem bij één van jullie al heeft opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19178

Anoniem: 24609 schreef op 22 oktober 2004 @ 10:41:
Ook heb ik een probleempje met mijn 6230, deze loopt regelmatig vast bij het gebruiken van Spraaknummers met mijn Nokia Bleutooth Headset.
Ik heb precies hetzelfde probleem. Eerste keer doet hij het wel. 2de keer gebruik van een spraaknummer loopt hij vast. Uit en weer een aan, en dan weer alleen het eerste spraaknummer ok. Versie 4.28 software, en een nokia BT carkit, die overigend perfect werkte met mijn 6310.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theezeefje
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-06 21:07

theezeefje

Poehee

Anoniem: 92533 schreef op 22 oktober 2004 @ 10:33:
Ik heb een probleem waar ik volgens mij in de voorgaande 11 delen geen oplossing voor heb zien staan. Gisteren ben ik met bluetooth aan de gang geweest om wat mp3's naar m'n 'foon te sturen. Na wat prutsen en een paar keer vastlopen (met dank aan XP SP2) uiteindelijk allemaal gelukt. Tijdens het prutsen eerst de mp3's naar het telefoongeheugen gestuurd, daarna verplaatst naar de geheugenkaart.

Mijn probleem zit nu in het telefoongeheugen. De map 'Muziekbest.' is namelijk 3,1MB groot! Zowel in m'n telefoon als via de computer is deze map echter helemaal leeg. Ik ben dus 3,1MB (van de volgens de geheugenstatus 7,0MB) telefoongeheugen kwijt! Heeft iemand een idee wat hier gebeurd is en hoe ik dit op kan lossen?

Ik heb softwareversie 4.28 trouwens.

Alvast bedankt!
Dat geheugenprobleem heb ik met oudere software ook een paar keer gehad.

Enige oplossing die mij werd geboden door Nokia was de kaart formatteren :|
helaas had ik de foto's van mijn camera ook op de kaart staan :|

Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Carnivorous1 schreef op 23 oktober 2004 @ 22:15:
Ik heb al vanaf het begin dat ik mijn 6230 had het volgende probleem: Mijn MMC kaartje wordt maar ongeveer 30 % van de keren dat ik mijn phone aanzet herkend.

de firmware is 3.15, en ik maak gebruik van een 256 MB MMC kaart van Apacer, gekocht bij mycom.

Ik heb al geprobeerd om, als de kaart wel herkend werd, deze in de telefoon een andere naam te geven, hem in de telefoon te formatteren, etcetera.

Als ik de phone dan weer uit en aanzet, wordt het kaartje meestal weer niet gedetecteerd. Ik maak voor het kaartje gebruik van een apacer usb 2.0 cardreader om er mp3's op te zetten, dus ik neem aan dat dat niet het probleem is.

Denken jullie dat een firmware upgrade naar 4.44 dit probleem kan oplossen? Of is het kaartje minder compatible met de nokia? Ik kan een tijdje de standaard 32 mb nokia mmc gebruiken en dan kijken of ie hetzelfde probleem geeft, maar ik zou graag eerst van jullie weten of een firmware upgrade een vergelijkbaar probleem bij één van jullie al heeft opgelost.
Ik heb ook nog Firmware 3.15 met een 256MB MMC. Gewoon bij computerzaak (Norrod) een kaartje gehaald (€35), simpel no-name kaartje. Werkt perfect! _/-\o_ nooit problemen oid meegehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-06 22:54

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Anoniem: 118802 schreef op 21 oktober 2004 @ 23:29:
Ik heb vandaag de firmware van mijn 6230 laten updaten. Deze was v03.15 en is dus nu v4.44 gedateerd op 21-09-04

Heeft iemand voor mij een overzicht van de verbeteringen (eventueel vanaf v4.28)?
Heb je hier misschien iets aan?
Hier de officiele changelog van Nokia:

Changes/improvements made from MCU SW version 3.15 to version 4.28:

Call and Network Management
- Improvements in network selection and coverage handling
- Fixed dialing number (FDN) is possible also using the complete number
- Possible to attach an image to a contact in phonebook

SMS
- It is possible to listen music and create SMS at the same time, without
hearing the keypad tones

Browser (GPRS/WAP/XHTML)
- Improvements in browsing large pages and browsing always online (ALO) and have more than 1 page open

Java/Applications/Games
- New faster JAVA e-mail client.Using active settings instead of the first set
- Java application or game (*.jar)>64 kb can be played
- Improvements for Beach rally II, especially in location a correct date is displayed in high score
- Improvement when reading corrupt JAR file
- Connect Via in Midlet options is enforced for the Midlet when connected to Chat

Bluetooth/Irda

- Improvements in finding and pairing with devices and keeping the connection via Bluetooth
- Possible to send more than one file via IrDA

Other changes

- Picture set as a wallpaper can be deleted
- Improved handling of 6F11 -file by the phone
- Improved handling of call divert indicator in the SIM
- Improved spelling for Spanish, Thai, Russian, Hungarian, Hebrew, Chinese, Indonesian and Estonian
- Update for Russian T9
- General improvements on audio e.g. clicking sounds and click before tones played are now removed
- Music player: Improvements in audio quality
- Improvements in handling of MMC, renaming, moving files, formatting and error messages
- Improvements in handling MIDI tones for MMC
- Memory full improvement when try to record voice
- Support for operator menu added
------------------------------------------------------------------------------

====

Nokia 6230 4.28 firmware UNOFFICIAL changelog
----------
V 04.28
24-06-04
RH-12
GSM P1.1
(c) NMP.

+ More choices for "Right selection key" (Alarm, Bluetooth, Calculator, Contacts, Timer, Create MMS, E-mail, Gallery, Home, Infrared, Radio, Wallet)
+ More choices for "Go to key", 45 shortcuts to choose from.
+ Unable to delete file bug fixed
- Memory status displays incorrect free/size for internal memory even though you still have access to all 8MB. Nokia PC Suite displays correct values.
+ Memory status displays correct free/used/size for 512MB MMC cards
- Gallery listing still shows wrong size for 512MB MMC cards
+ Phone memory (A and MMC card (B are now displayed as two diff drives instead of MMC appearing under Gallery when browsing your phone with Nokia PC Suite.
+ Phone remains silent when using mp3 as ringtone and silent profile has been selected.
- Automatic volume control no longer available.
- MobiMB/OPM2 can no longer access the Apps and Games dirs.
+ Better photo quality.
- Video recording playback is worse.
? Faster java.
? More stable Bluetooth connection.
+ Switching between headphones and speaker when headphones are connected works now.
Schaamteloos gejat van TV

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104550

Anoniem: 115664 schreef op 23 oktober 2004 @ 13:49:
ej, weet iemand waar je de drivers van mycom bluetooth dongle kunt krijgen, hij wil niet erg werken hier. Please, heb hier al geen verstand van
zie forum deel 5 blad 13 geloof ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42685

Heb nu een net nieuwe Nokia 6230 van T-Mobile met de volgende firmware versie:

V 04.28
24-06-04
RH-12
GSM P1.1
(c) NMP.

Paar bugs die ik zelf ben tegengekomen in V4.28 :

- Bluetooth loopt voortdurend vast bij het overzetten van pc naar telefoon van bestanden groter dan 3 mb (Nokia pc suite 6.4.8)
- Music Player herkend steeds een verschillend aantal mp3's (mis er steeds een of twee, welke verschilt ook)
- de screensaver is wel uit te zetten, maar als je de timeoutfunctie op 5 minuten of meer zet gaat hij toch na max 2 minuten uit zichzelf aan
- Bijgeleverde 32mb MMC card wordt niet goed gedetecteerd, hernoemen zoals eerder in deze thread als oplossing genoemd werd verhelpt dit probleem.
- Als je een foto wil maken met camera in Nachtmodus hapert deze enorm (in tegenstelling tot bijv. die van een 6610i).
- Ik merk weinig verschil tussen foto's op niveau normaal en foto's gemaakt op niveau hoog. Ik vind de kwaliteit van de camera uberhaupt erg tegenvallen.

Nu heb ik gelezen dat er al een firmware v4.43 en v4.44 bestaan. Heb daar het volgende over gevonden:

V 04.43
24-08-04
RH-12
GSM P1.1
(c) NMP

V 04.44
21-09-04
RH-12
GSM P1.1
(c) NMP.

Changes/improvements made from MCU SW version 4.28 to version 4.44:

- Call and Network Management
- 3GPP video stream can be played due to improvement in product configuration
- Browser:
- File downloading via OMA download improved
- QPASS cookies on HTTPS with DirectBill WAP purchase has been improved
- Streaming of long running data has been improved
- Browser shows all icons on a WAP page when the browser receives load responses for small images before page creation is completed
- Improved support for new camera module added
- The phone shows the correct status of available memory
- Picture quality of camera in VGA mode improved
- Function of the phone in night mode improved and the setting for camera has been adjusted
- Response time of the pressed power button has been improved
- Support for new camera module and power management IC added

Nadeel van V4.44 schijnen te zijn:

- The phone randomly reboots itself.
- No-name MMC cards get locked and password-protected as a result of firmware 4.43 or 4.44.
- on the GO TO button, CHANGE OUTGOING LINE keeps appearing when the unit is switched off then on. Unmarking it doesn't work, when the phone is turned off then on again, it's right back there
- the new 4.44 firmware doesnt seem to work with Oxygen Phone Manager and MobiMB

--------------------------------------------------------------------------------------

Verder ben ik nogal een noob wat betreft Club Nokia Servicepoints en firmware updates. Moet ik dan eerst lid worden van Club Nokia of kan ik gewoon langs gaan en hebben ze genoeg aan bijv. het serienummer van mijn telefoon?
En moet ik mijn SIM ook inleveren?
Hoe weet ik zeker dat ik mijn telefoon weer terugkrijg, geven ze je een bonnetje oid mee?
Heeft het zin om met mijn oude Nokia 6610 langs te gaan voor een firmware update (ong 1,5 jaar oud) of moet ik dan betalen? Kan niet vinden hoe lang daar garantie op zit namelijk.

Alvast bedankt

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 42685 op 24-10-2004 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118802

Ik heb mijn contacten in mijn 6320 ingevoerd als "achternaam voornaam" om snel te kunnen zoeken. Als ik nu via PC Suite naar de contacten kijk en een contact open in de Contacts Editor staan voornaam en achternaam gewisseld.
Als ik een nieuw contact maak met de Contacts Editor met voornaam en achternaam in het juiste veld, dan komen ze in de nokia te staan als "voornaam achternaam". Dit laatste wil ik eigenlijk omgedraaid hebben. Kan dit en zo ja hoe doe ik dit...??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118802

[quote]Anoniem: 42685 schreef op 24 oktober 2004 @ 02:57:
Heb nu een net nieuwe Nokia 6230 van T-Mobile met de volgende firmware versie:

.....

Nadeel van V4.44 schijnen te zijn:

- The phone randomly reboots itself.
- No-name MMC cards get locked and password-protected as a result of firmware 4.43 or 4.44.
- on the GO TO button, CHANGE OUTGOING LINE keeps appearing when the unit is switched off then on. Unmarking it doesn't work, when the phone is turned off then on again, it's right back there
- the new 4.44 firmware doesnt seem to work with Oxygen Phone Manager and MobiMB
...

Heeft iemand een lijst van bevestigde "nieuwe - punten" van v4.44 ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• connos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06 15:29
Ik heb sinds vrijdag nu ook een 6230 (s/w V4.44). Topdingetje! Maar toch een raar probleem. Als ik via de fone met BT / GPRS wil internetten op mijn Acer TM803LMib wordt er wel verbinding gemaakt, maar na 1 minuut weer verbroken. Gedurende die minuut kan ik wel internetten, mailen etc. De fone reset zich ook soms tijdens of kort na die minuut. Als ik ditzelfde via mijn oude telefoon doe (Nokia 6310i) heb ik dit probleem niet. Browsen op de 6230 via Vodafone Live gaat wel goed.

Op mijn Laptop heb ik ook Nokia PC Suite 6.4.8 geinstalleerd. Als ik grote bestanden (mp3 van 5MB) probeer over te sturen loopt dit ook geregeld vast... Fotos en plaatjes verplaatsen van en naar de fone gaat wel goed.

Ik heb een paar delen van dit Topic doorgespit maar niets kunnen vinden...

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnivorous1
  • Laatst online: 21-01 17:34
kingrichard47 schreef op 24 oktober 2004 @ 00:29:
[...]

Ik heb ook nog Firmware 3.15 met een 256MB MMC. Gewoon bij computerzaak (Norrod) een kaartje gehaald (€35), simpel no-name kaartje. Werkt perfect! _/-\o_ nooit problemen oid meegehad...
Ik heb gisteravond de mmc kaart maar weer eens geformatteerd in de telefoon, en vervolgens de naam "Mmc" toegekend. Eerst was dat "Apacer". Nu heb ik de telefoon al 5 keer aan en uit gehad en hij detecteert het kaartje iedere keer. Het probleem LIJKT dus opgelost, alhoewel ik er nu maar 80 MB aan bestanden op heb staan. De laatste keer was het kaartje bijna helemaal vol. Ik ga hem nu eens even volgooien en kijken wat dat uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:03

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Ik ben overgestapt van een Siemens S55 naar de 6230.
Moet zeggen dat het me niet tegen valt.... goed telefoontje.

Het is wel even wennen natuurlijk.
Nog ff een vraag over Nokia Suite 6.4, als ik een sms wil sturen krijg ik geen contacts in beeld?!

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42807

Anoniem: 10724 schreef op 23 oktober 2004 @ 20:34:
firmware update is gratis maar niet geheel zonder risico's blijkt.

lees mijn stukje hierboven maar.

zijn er eigenlijk veel mensen die dit hebben meegemaakt of ben ik echt een uitzondering geweest?
Heb exact hetzelfde meegemaakt met mijn 6610. Het was toen alleen zo dat er wel iets misging bij het flashen, maar dat ik mijn telefoon gewoon onge-update mee naar huis kon nemen.

Als ik wel de nieuwste update erin wilde, zou dat 4-6 weken gaan duren. Schofterig dat nokia dan geen vervangend toestel beschikbaar steld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-06 15:39

DyStiC

'Atta way, baby!

[...]

Het gaat om een vervangende FM stereo headset dat ding wat er standaart bij zit daarvan vind ik het geluid maar bagger.
Misschien is de Nokia Fashion hoofdtelefoon HS-3 iets voor je? ik zit er aan te denken om er zo één te kopen aangezien ik geen zin heb om zelf te gaan knutsellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Laatst online: 17-06 12:46

Korakal

Up up up!

Topicstarter
meendering schreef op 24 oktober 2004 @ 12:28:
Ik ben overgestapt van een Siemens S55 naar de 6230.
Moet zeggen dat het me niet tegen valt.... goed telefoontje.
ik heb dezelfde overstap gemaakt, en tot nu toe zeer tevreden :)
Nog ff een vraag over Nokia Suite 6.4, als ik een sms wil sturen krijg ik geen contacts in beeld?!
In de manual staat:
[quote]U kunt ontvangers voor een bericht op de volgende manieren selecteren.

• Noteer het telefoonnummer van de ontvanger in het veld Naar of

• Klik op Naar om de database met contactpersonen te openen, selecteer de ontvangers in de lijst en klik op OK.

De database met contactpersonen wordt gemaakt zodra u uw telefoon met uw pc synchroniseert. U kunt uw telefoon met de pc synchroniseren door de knop Vernieuwen te gebruiken in het venster Ontvangers kiezen. U kunt de contactpersonen bewerken met Nokia Contacts Editor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10724

mijn telefoon wilde niet eens meer aan, was gewoon niks meer mee te beginnen.

vind de manier van handelen zeker schofterig, vind gewoon dat ze dit niet kunnen maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

sjaakos schreef op 23 oktober 2004 @ 19:34:
Ik ben nogmaals bezig geweest met het maken van afspeellijsten maar dit lukt niet. Heb alles doorgelezen dus ook dat je met de audio manager een nieuwe afspeellijst moet aanmaken in het bovenste deel en dat je deze moet verslepen naar de map links onder met de naam afspeellijst.
Zoals ik in het begin van dit topic al heb aangegeven, ben ik erg te spreken over het programma MobiMB om playlists te maken. Dit werkt echt zoveel makkelijker dan dat bagger programma van Nokia zelf.

Kleine uitleg:
In het programma zie je in een soort tree je mobiele telefoon met intern geheugen en
de Memory Card. En ook het mapje Playlist, hier kun je dus nieuwe playlists aanmaken of een bestaande aanpassen. Als je er een aanklikt opent de playlist en kun je zien welke nummers erin staan, hier kun je de volgorde van afspelen wijzigen en nummers uit de playlist verwijderen.
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/lemans/pictures/MobiMB1.jpg
Als je vervolgens naar een ander mapje gaat (op je MMC) bijvoorbeeld blijft het playlist schermpje open staan en kun je hier gewoon nieuwe nummers inslepen.
Tenslotte niet vergeten op op het save-icoontje te klikken om de playlist op te slaan op je telefoon.
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/lemans/pictures/MobiMB2.jpg

Overigens kun je het beste de mp3's wel via de Nokia Browser naar je telefoon kopieeren, met dit programma heb ik het idee dat het een stuk trager gaat.

[ Voor 7% gewijzigd door DyStiC op 24-10-2004 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MYST
DyStiC schreef op 24 oktober 2004 @ 13:03:
[...]

Misschien is de Nokia Fashion hoofdtelefoon HS-3 iets voor je? ik zit er aan te denken om er zo één te kopen aangezien ik geen zin heb om zelf te gaan knutsellen.
Hij ziet er wat anders uit, maar ik denk dat de kwaliteit even bagger zal zijn(ja, ongegronde mening) mischien eens vragen in een winkel om te mogen uitproberen?? Ik ben nu heel blij met mn gemodde headset, alleen is de kabel veels te lang nu :'( moet ik ooit nog eens iets aan doen denkik...
Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-05 15:04
deeltje 12 alweer gaat lekker :)

ga binnenkort ook is prutsen aan die kabel en er een andere hoofdtelefoon op aansluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115664

Hij vind mij bluetooth dongle niet meer, en volgensmij licht dan aan: Windows XP Service 2 Pack. Zou ik dat kunnen verwijderen uit mijn computer. Ik ben niet zo'n computer kenner dus, ben anders bang dat die chrast. Want sinds dat er op staat doet doe het niet meer. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disksoft
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-05 13:57
Anoniem: 115664 schreef op 24 oktober 2004 @ 15:00:
Hij vind mij bluetooth dongle niet meer, en volgensmij licht dan aan: Windows XP Service 2 Pack. Zou ik dat kunnen verwijderen uit mijn computer. Ik ben niet zo'n computer kenner dus, ben anders bang dat die chrast. Want sinds dat er op staat doet doe het niet meer. :r
Windows XP SP2 heeft eigen bluetooth software maar hoe je die kan in/uit-schakelen weet ik niet. Daarom werkt het waarschijnlijk niet meer omdat die 2 ruzie krijgen met elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Robbert_berg schreef op 24 oktober 2004 @ 15:17:
[...]

Windows XP SP2 heeft eigen bluetooth software maar hoe je die kan in/uit-schakelen weet ik niet. Daarom werkt het waarschijnlijk niet meer omdat die 2 ruzie krijgen met elkaar.
Maar kun je die service pack verwijderen, op dat gebied weet ik niet veel ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

Anoniem: 115664 schreef op 24 oktober 2004 @ 15:23:
Maar kun je die service pack verwijderen, op dat gebied weet ik niet veel ???
Heb je al gekeken in het Configuratiescherm bij Software, waar je alle software kan verwijderen? vast nog niet, probeer dat is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38831

het zal vast al een keer genoemd zijn maar ken het zo snel niet vinden in de vele posts over deze telefoon. ik heb het probleem dat hij mijn beltoon niet pakt. dus als ik een mp3 instel als beltoon doet hij dat niet. staat wel in me instellingen dat hij als beltoon instaat gesteld. maar niet werken en dus lelijk nokia toontje. weet iemand oplossing. hij doet het bij geen enkele mp3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127056

Ik heb de 6230 nu 4 dagen en met de orginele DKU-2 kabel.
Werkt tot nu toe allemaal matigjes, loopt vaak vast en nog steeds druk op zoek naar die PC Suite 5.8 :?

De telefoon werkt prima, echter op 1 ding na:

Ik krijg geen screensaver! Heb m al 100 keer ingesteld, aangezet etc. , maar geen screensaver, ik krijg zelfs geen klok, ook niet als het ding een hele nacht op de tafel heeft gelegen.... 8)7

Ik heb V04.44, van 21-09-2004, dus aardig up to date lijkt me...iemand een oplossing???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan3128
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-04 20:16
Mensen ik heb het in de topics proberen te zoeken maar ik kon geen oplossing vinden voor hetvolgende probleem. Ik heb onlangs PC Suite 6.4 geïnstalleerd maar ik hierbij het probleem dat ik in de verkenner niet m'n contacten kan zien. Hij vraagt dan of ik contacten wil bijwerken. Als ik dan op ja klik komt hij met de foutmelding kan de update niet starten. Als ik m'n berichten wil bijwerken krijg ik de melding de bewerking kan niet worden voltooid. Ik werk nu met een Datakabel en ik heb firmware 3.14 nog. voor alle duidelijkheid ik kan dus geen contacten editen en geen smsjes versturen via de pc omdat ik niet bij mijn contacten kan komen. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92533

Anoniem: 84471 schreef op 23 oktober 2004 @ 13:09:
[...]

Wat je moet doen is eigenlijk in "Bluetooth lokaties" in "deze computer" de link bestandsoverdracht 6230 (of hoe het dan ook maar bij jou heet) openen. Dan opent windows verkenner automatisch je telefoongeheugen. Dan kun je direct naar je geheugenkaart slepen. Veel makkelijker en dan hoef je niet telkens weer in je toestel te klooien.

Ikzelf moest de geheugenkaart een naam geven zonder spaties en cijfers, dan pas kon ik deze zien op mijn pc. Of jij dat ook moet zie je vanzelf.
Ja, daar ben ik nu ook achter dat dat kon. Maar daarmee heb ik nog niet de verloren 3,1MB terug. Iemand daar een idee voor?

Even voor de volledigheid: de map 'Muziekbest.' van m'n telefoongeheugen (vaste map) is 3,1MB groot, maar hij is leeg. Dit is gebeurd toen het oversturen van een mp3 mislukte. Hoe krijg ik die 3,1MB nou terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Choxo
  • Laatst online: 10-11-2023

Choxo

n\o/ne

Hoe kan ik liedjes doorspoelen met Music player ? :x :%

×××

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

Anoniem: 38831 schreef op 24 oktober 2004 @ 15:36:
het zal vast al een keer genoemd zijn maar ken het zo snel niet vinden in de vele posts over deze telefoon. ik heb het probleem dat hij mijn beltoon niet pakt. dus als ik een mp3 instel als beltoon doet hij dat niet. staat wel in me instellingen dat hij als beltoon instaat gesteld. maar niet werken en dus lelijk nokia toontje. weet iemand oplossing. hij doet het bij geen enkele mp3
Waarschijnlijk staat de mp3 die je als beltoon probeerd in te stellen op je MMC, right? Probeer deze ns op je telefoon zelf te zetten en hem dan in te stellen als beltoon. Als de telefoon niet snel genoeg het mp3'tje kan benaderen pakt ie de standaard beltoon.

[ Voor 49% gewijzigd door DyStiC op 24-10-2004 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Choxo schreef op 24 oktober 2004 @ 16:00:
Hoe kan ik liedjes doorspoelen met Music player ? :x :%
Dat kan niet ( iemand al antwoord op mijn vraag )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

Anoniem: 115664 schreef op 24 oktober 2004 @ 16:06:
[...]

Dat kan niet ( iemand al antwoord op mijn vraag )
Dat kan wel gewoon naar beneden drukken als je bij de Music Player bent en dan spoelt hij het liedje verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disksoft
  • Laatst online: 18-05 13:57
Weet iemand hoe je een nieuwe skin kan instaleren van Bemused?
Ik heb op de site gekeken van bemused maar ik krijg het niet voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

Anoniem: 127056 schreef op 24 oktober 2004 @ 15:42:
Ik heb de 6230 nu 4 dagen en met de orginele DKU-2 kabel.
Werkt tot nu toe allemaal matigjes, loopt vaak vast en nog steeds druk op zoek naar die PC Suite 5.8 :?
Al gekeken op de Nokia site :Z daar staat ie namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:53
Robbert_berg schreef op 24 oktober 2004 @ 16:10:
Weet iemand hoe je een nieuwe skin kan instaleren van Bemused?
Ik heb op de site gekeken van bemused maar ik krijg het niet voor elkaar.
Kan alleen als je symbian phone hebt.

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127060

heeft iemand ervaringen met het volgende:

ik wil graag mijn 6230 aansluiten op mijn auto radio via de aux in.
zodat ik em als mp3 player kan gebruiken. op de nokia site heb ik al een houder gezien die ik kan gebruiken, maar kan ik daaraan draadjes solderen?
http://www.nokia.com/nokia/0,,882,00.html

mijn auto radio heeft gewoon tulp aansluiting,

zou natuurlijk helemaal mooi zijn om ook nog een microfoon aan te sluiten, kan ik em direct als handsfree kit gebruiken,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63923

Anoniem: 115664 schreef op 24 oktober 2004 @ 15:00:
Ik zou even op de site van de fabrikant van je bt dongle zoeken naar nieuwe drivers. Ik had dat probleem zelf ook even met sp2, maar blijkt dat je daarvoor gewoon nieuwe, sp2 geschikte, drivers moet installeren en alle problemen zijn weer opgelost (bij mij dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42807 schreef op 23 oktober 2004 @ 13:50:
Je moet voor jezelf nagaan of je nu met bepaalde bugs die in je huidige spftware zitten problemen hebt. Zo niet, dan zou ik er niks mee doen.

Ikzelf ga pas voor de update als ze een versie hebben dat er een wit vlak in je scherm komt met daarin de naam van degene die je belt. En dan ook alleen als deze software enige tijd geen problemen oplevert bij andere users.
En dat heb ik dus ook. Met een beetje donkere achtergrond is dr geen zak te lezen. Kunnen ze de tekst en symbolen niet wit maken/wit randje geven/ een zelf in te stellen kleur geven/... Heb nu rechtsboven een soort witte vlek moeten maken om mn klok te kunnen lezen en accu/bereik/actieve profiel is echt nauwelijks te zien. Maar ja, geen achtergrond vind ik ook een beetje duf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Ik wil de datakabel van stuntprijzen.net bestellen. Zijn er nog steeds problemen met deze kabel die beschreven staan in de starttopic? Anders bestel ik liever ergens anders een kabel die het wel goed doet. Ik heb geen zin om te solderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb inmiddels de oplossing gevonden voor het feit dat mijn screensaver het niet doet (deed) en de klok ook niet in beeld kwam.

Was alvast aan het spelen met de SIM waarvan het abo pas over twee weken actief wordt, op een of andere manier doet ie het dan niet.

Met het abo van mn vriendin komt de screensaver mooi in beeld (vraag me niet waarom, het werkt blijkbaar zo) :+

Heb nog wel veel problemen met PC Suite 6.4, loopt erg vaak vast bij bewerkingen...nu even 5.8 ophalen, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122324

als ik games in jar of jad files upload en dan met wap ga 'downloaden' worden ze dan geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63923 schreef op 24 oktober 2004 @ 17:10:
[...]

En dat heb ik dus ook. Met een beetje donkere achtergrond is dr geen zak te lezen. Kunnen ze de tekst en symbolen niet wit maken/wit randje geven/ een zelf in te stellen kleur geven/... Heb nu rechtsboven een soort witte vlek moeten maken om mn klok te kunnen lezen en accu/bereik/actieve profiel is echt nauwelijks te zien. Maar ja, geen achtergrond vind ik ook een beetje duf.
Ik had dat probleem ook, op een vreemde manier opgelost:
Ik heb de achtergrond bekeken, vervolgens contrast aangepast (ongeveer +2), vervolgens opgeslagen als achtergrond nummer 2 (oid), deze vervolgens ingesteld als achtergrond en heb nu een achtergrond die precies klein genoeg is om de oplaadbalk en tijd ed weer te geven in wit!

Je hoeft het natuurlijk niet zo omslachtig te doen, maar een achtergrond met een flink wit kader eromheen bevalt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan3128
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-04 20:16
daan3128 schreef op 24 oktober 2004 @ 15:42:
Mensen ik heb het in de topics proberen te zoeken maar ik kon geen oplossing vinden voor hetvolgende probleem. Ik heb onlangs PC Suite 6.4 geïnstalleerd maar ik hierbij het probleem dat ik in de verkenner niet m'n contacten kan zien. Hij vraagt dan of ik contacten wil bijwerken. Als ik dan op ja klik komt hij met de foutmelding kan de update niet starten. Als ik m'n berichten wil bijwerken krijg ik de melding de bewerking kan niet worden voltooid. Ik werk nu met een Datakabel en ik heb firmware 3.14 nog. voor alle duidelijkheid ik kan dus geen contacten editen en geen smsjes versturen via de pc omdat ik niet bij mijn contacten kan komen. Alvast bedankt.
Heeft men in de firmwares dingen gewijzigd in de OBEX systeem? Zijn er meer mensen met Firmware 3.14 die hetzelfde probleem hebben met PCSuite 6.4??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb Nokia Multimedia Converter gedownload maar als je hem instaleert moet je een serial nummer invullen. Wat moet je daar invullen, ik snap het niet echt. Wie helpt mij. Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127056 schreef op 24 oktober 2004 @ 17:41:
[...]

Ik had dat probleem ook, op een vreemde manier opgelost:
Ik heb de achtergrond bekeken, vervolgens contrast aangepast (ongeveer +2), vervolgens opgeslagen als achtergrond nummer 2 (oid), deze vervolgens ingesteld als achtergrond en heb nu een achtergrond die precies klein genoeg is om de oplaadbalk en tijd ed weer te geven in wit!

Je hoeft het natuurlijk niet zo omslachtig te doen, maar een achtergrond met een flink wit kader eromheen bevalt prima!
heb ook tijdje met photoshop zitten kutten om alles wat ik wilde zien wel te kunnen zien, maar vond t toch beetje zonde van mn achtergrond. Is ook een beetje omdat ik mn achtergrond foto eigenlijk behoorlijk goed bij de kleuren van mn mob vind passen, en als er dan een witte rand tussen zit.. ik heb wel met een beetje gekut de foto zo kunnen krijgen dat ie rechtsboven een lichte vlek heeft (glinstering van de zon), ziet er natuurlijk uit, en ik kan wel de tijd lezen.

Hoeft trouwens niet wit, je kan natuurlijk ook een andere contrasterende kleur kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
weet iemand misschien een opvolger van de 6230??

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Bestaat er ook en programma op je telefoon direct te managen.
Mn vorige Siemens telefoon kon dat nl. wel, ik mis het een beetje....

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-06 09:58

janklp

FortyTwo Capital

vanpeltje schreef op 24 oktober 2004 @ 18:32:
Wat is dat nou voor rare vraag? Dit is nog gewoon de telefoon der telefonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10074

[...]

ah ok :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muis
  • Laatst online: 18-11-2022
Anoniem: 115664 schreef op 24 oktober 2004 @ 18:14:
Ik heb Nokia Multimedia Converter gedownload maar als je hem instaleert moet je een serial nummer invullen. Wat moet je daar invullen, ik snap het niet echt. Wie helpt mij. Alvast bedankt
http://www.forum.nokia.com/main/0,6566,036,00.html

Een vergissing is menselijk maar om er een puinhoop van te maken heb je een computer nodig (met mij erachter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Laat maar, heb het al gevonden

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 115664 op 24-10-2004 20:42 . Reden: Sorry heb het al gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biowolf
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-03 16:14
hoi

Ik gebruik een bluetooth verbinding om mp3tjes op mijn telefoon te zetten, met nokia audio manager.
Dit werkt redelijk goed met losse nummers maar als ik meer als 1 nummer dr op probeer te zetten word de verbinding na een bepaalde tijd verbroken.
wat kan ik hier aan done

Edit: Opgelost had ff beter de startpost moeten lezen.

[ Voor 10% gewijzigd door biowolf op 25-10-2004 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

vanpeltje schreef op 24 oktober 2004 @ 18:32:
Nokia 6230i :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insan1ty
  • Laatst online: 15-03-2023
meendering schreef op 24 oktober 2004 @ 19:51:
Bestaat er ook en programma op je telefoon direct te managen.
Mn vorige Siemens telefoon kon dat nl. wel, ik mis het een beetje....
Phone suite misschien? Wat bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

insan1ty schreef op 24 oktober 2004 @ 22:52:
[...]

Phone suite misschien? Wat bedoel je?
Die heb ik hier al draaien. (6.4)
Ik mis gewoon nog een aantal opties, zoals profielen aanpassen etc.
Heb al wel een proggie gevonden, Oxygen Phone Manager II (is een trial).

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 23:40
Anoniem: 127060 schreef op 24 oktober 2004 @ 16:21:

zodat ik em als mp3 player kan gebruiken. op de nokia site heb ik al een houder gezien die ik kan gebruiken, maar kan ik daaraan draadjes solderen?

zou natuurlijk helemaal mooi zijn om ook nog een microfoon aan te sluiten, kan ik em direct als handsfree kit gebruiken,
Heel benieuwd of hier wat uitkomt!

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insan1ty
  • Laatst online: 15-03-2023

Kun je niet gewoon de headset mod doen maar dan ipv nieuwe oortjes 2 tulp stekkers eraan maken? Tis alleen niet echt line niveau wat er uit komt maarja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68280

Anoniem: 115664 schreef op 24 oktober 2004 @ 18:14:
Dat kan niet, want je moet ervoor betalen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

Anoniem: 68280 schreef op 25 oktober 2004 @ 06:31:
[...]
Dat kan niet, want je moet ervoor betalen denk ik.
Nee je hoeft je alleen te registreren, daarna kun je de serial toe laten mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68280

DyStiC schreef op 25 oktober 2004 @ 08:18:
[...]

Nee je hoeft je alleen te registreren, daarna kun je de serial toe laten mailen.
Juist, had ik ook gedaan maar ben het vergeten. :>

Gaat goed zo met mij. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120197

Even een vraagje over de headset mod. Ik vind de headset die er standaard bij zit echt bagger klinken en zoals ik hier lees hebben meer mensen dat. Maar voor dat ik mijn hele headset ga verbouwen. Welke oordopjes hebben jullie er aan gezet? en is het geluid nou echt veel beter? (met name de bass)

btw: briljante telefoon. Heb veel toestellen gehad maar ging altijd terug naar de 6310 en de 6310i...jammer dat deze een duik in de koffie niet overleefde. Toch maar gewaagd om een ander toestel te nemen en het bevalt me uitstekend. PCSuite werkt perfect icm Sitecom bluetooth dongle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
  • Laatst online: 01-02-2022
thefox154 schreef op 22 oktober 2004 @ 10:47:
binnekort komt eindelijk de lexus waarmee ik straks niet meer in nijmegen mag parkeren 8)7 en daar zit bluetooth fabriek af in.

Nu zegt de deal ik moet hebben:
Bluetooth 1.1
Object push 1.1
handsfree profile 1.0

Kan iemand mij vertellen of dit toestel hieraan voldoet?? Bij de nokia helpline weten ze het niet en gaan ze het opvragen maar dat kan 2 weken duren :Z

Misschien hier iemand die me kan helpen??
Bluetooth version 1.1 --> OK
Object Push 1.1 --> OK
handsfree profile 1.0 --> OK

As of Firmware-version 4.28 --> Alles OK. ik weet niet hoe het zit met de versie(s) voor 4.28, maar ik heb inmiddels met de 6230 van m'n pa (heb er zelf helaas nog geen) dusdanig veel geëxpirimenteerd met toepassingen en progjes dat ik over alles wel zeker ben. Ik had bij mijn BT Dongle (de MyCom) ook een prgsel zitten dat kon achterhalen welke versies van de bluetooth-services werden gebruikt door de receiving device (in dit geval dus dan de Nokia 6230 van m'n Pa). Ik weet niet zeker of er misschien zelfs al wel een hogere versie van Object Push is, maar het was iig 1.1.

offtopic:
het Publiekelklijk Parkeerverbod Terreinwagens in Nijmegen is (voorlopig) ook van de baan btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bthefirst
  • Laatst online: 05-06 22:27

Dit werkt perfect, ik heb mijn headset gemodded, en aangesloten op mijn aux-in van mijn autoradio, handsfree werkt goed, en radio/mp3 van de 6230 werkt ook goed. Alleen het opnemen van een gesprek is tricky, althans als je een subwoofer hebt, want die begon bij mij heftig te oversturen, heel ff op moment van opnemen... Verder werkt het goed...

Succes Bjorn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94711

bthefirst schreef op 25 oktober 2004 @ 11:56:
[...]

Dit werkt perfect, ik heb mijn headset gemodded, en aangesloten op mijn aux-in van mijn autoradio, handsfree werkt goed, en radio/mp3 van de 6230 werkt ook goed. Alleen het opnemen van een gesprek is tricky, althans als je een subwoofer hebt, want die begon bij mij heftig te oversturen, heel ff op moment van opnemen... Verder werkt het goed...

Succes Bjorn
Ik heb dus zelf gewoon zon mono headsetje gemod en dus rechtstreeks in de connector 2 tulp kabeltjes gesoldeert maar dit werkt dus niet zoals ik t graag zou willen hebben.
Nou zou het nog kunnen komen omdat er waarschijnlijk in de stereo head set signalen anders geschakeld worden voor muziek. Aangezien hier nog wat electronica in zit.
Bij de mono headset waarbij ik dus de aansluitingen gebruikt heb zoals eerder vermeld waren was mn linker signaal wel goed maar het rechter veel zachter.
Ook was er naar mijn idee niet helemaal goed stereo.

Dus zou ik graag willen weten of dit met de headset mod wel zo is.
Zou iemand dat even goed voor mij kunnen testen. En ook of links en rechts ook echt even hard zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76468

Een kleine tip voor de mensen met software versie 4.28 die last hebben van de bug waarbij de telefoon geen naam bij een nummer zoekt wanneer je het nummer direct intoetst met de keypad (lees deze zin nog een keer, ik heb het niet over inkomende gesprekken!):

Dit gebeurt alleen als je bij Instellingen => Oproepinstellingen => Identificatie zenden => Ja/Nee ingesteld hebt. Als je die instelling op "Netwerkinst." laat staan zoekt de telefoon wel netjes een naam bij ingetoetste nummers.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 76468 op 25-10-2004 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

Anoniem: 76468 schreef op 25 oktober 2004 @ 15:57:
Een kleine tip voor de mensen met software versie 4.28 die last hebben van de bug waarbij de telefoon geen naam bij een nummer zoekt wanneer je het nummer direct intoetst met de keypad (lees deze zin nog een keer, ik heb het niet over inkomende gesprekken!):

Dit gebeurt alleen als je bij Instellingen => Oproepinstellingen => Identificatie zenden => Ja/Nee ingesteld hebt. Als je die instelling op "Netwerkinst." laat staan zoekt de telefoon wel netjes een naam bij ingetoetste nummers.
Vaag zeg, dus dat betekend dat je (indien de netwerkinstelling 'niet-anoniem' is, wat bij de meeste providers zo is) je nooit anoniem kan bellen op deze manier :/
Raar dat dit uberhaupt met elkaar te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76468

DyStiC schreef op 25 oktober 2004 @ 16:15:
[...]

Vaag zeg, dus dat betekend dat je (indien de netwerkinstelling 'niet-anoniem' is, wat bij de meeste providers zo is) je nooit anoniem kan bellen op deze manier :/
Raar dat dit uberhaupt met elkaar te maken heeft.
Zo raar is het niet, op het moment dat jij die instelling op ja of nee zet, stuurt je telefoon een code voorafgaand aan het nummer naar de centrale.

Die code zie je niet op je schermpje, maar ik vermoed dat dat wel de oorzaak is van het feit dat de telefoon het nummer niet meer herkent. Gokje hoor. Kan ook iets heel anders zijn. Maar dat het in relatie met elkaar staat is zeker, probeer het maar uit. ;)

Mijn hele hele oude motorola telefoon bijvoorbeeld, zette gewoon #31# voor elk nummer als je "Nummer verbergen" aan had staan.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 76468 op 25-10-2004 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hallo,

mijn headset is vandaag stuk gegaan, bij de connecter onderaan moet ik even bewegen voordat ie et doet, en valt dus ook snel uit.. waarschijnlijk los draadje..

valt dit onder garantie, en moet ik hiermee gewoon terug naar BelCompany?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat is de code als je de telefoon terug wil doen naar fabrieksinstellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Anoniem: 115664 schreef op 25 oktober 2004 @ 17:22:
Ga jij nou eens eerst de handleiding lezen voordat je hier nog komt vragen; dit staat er gewoon in. Hier op het forum geldt de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette), je wordt geacht eerst zelf op zoek te gaan naar antwoorden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20836

Anoniem: 115664 schreef op 25 oktober 2004 @ 17:22:
Honderduuzendvijfendertig

Klik:http://gathering.tweakers...message/21945014#21945014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Korakal schreef op 25 oktober 2004 @ 17:29:
[...]

je wordt geacht eerst zelf op zoek te gaan naar antwoorden!
Offtopic:
Maar het komt ook veel voor dat je simpelweg niet beantwoord wordt als de vraag te moeilijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja. sorry hoor maar ik heb heel veel gezocht, en nu weet ik het nog niet, het staat ook niet in handleiding wat de standaardwaarden zijn van de beveilingscode. Sorry :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115664 schreef op 25 oktober 2004 @ 17:44:
Ja. sorry hoor maar ik heb heel veel gezocht, en nu weet ik het nog niet, het staat ook niet in handleiding wat de standaardwaarden zijn van de beveilingscode. Sorry :'(
Ik geef je net de link vna de eerste post van dit topic.
Daar staat het in. Wil je sowieso meer weten over je telefoon? Dan raad ik je aan dit goed te lezen.

Hier pak aan:
*#7780# - Restore factory settings. (This does not include memory,
language and counters)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Anoniem: 115664 schreef op 25 oktober 2004 @ 17:44:
pagina 9, algemene info
is nogwel de eerste pagina van de handleiding!! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20836 schreef op 25 oktober 2004 @ 17:46:
[...]

Ik geef je net de link vna de eerste post van dit topic.
Daar staat het in. Wil je sowieso meer weten over je telefoon? Dan raad ik je aan dit goed te lezen.

Hier pak aan:
*#7780# - Restore factory settings. (This does not include memory,
language and counters)
Jah dat heb ik zelf ook wel kunnen vinden maar dan moet je een code in voeren en die heet beveilingscode en wat zijn daar de standaardwaarden van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Korakal schreef op 25 oktober 2004 @ 17:49:
[...]

pagina 9, algemene info
is nogwel de eerste pagina van de handleiding!! |:(
Thanks, ik had 12345 al wel geprobeerd maar dat deed het toen niet. Sorry voor alle onnodige posts

Ik wil een ook een foto weg hebben maar als ik hem verwijder staat er Kan Niet Verwijderen, hoe in godsnaam krijg ik die foto weg

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 115664 op 25-10-2004 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cleared

[ Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 20836 op 25-10-2004 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MYST
Ik zit met een (practisch)probleempje: bij proximus(BE) is de code om je belkrediet te weten, bij prepaid dan welliswaar, #121#, maar als ik hier naar bel komt er altijd: resultaat onbekend.
Nu moet ik dus altijd telefoneren naar 1711, is niet zo'n groot werk, maar ik mis deze mogelijkheid eigenlijk wel...
Iemand een oplossing hiervoor(heb v04.28)
Thx in advance!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

DyStiC schreef op 22 oktober 2004 @ 13:35:
[...]

Heb je dat alleen als je de gif als screensaver gebruikt? of ook als je hem bekijkt in de Galerij. Ik heb namelijk nergens last van, zelfde firmware.
jah ook als je hem normaal afspeelt, maar pas bij de eerste herhaling wordt het rose achtig, soms moet je je scherm een beetje verdraaien om het te zien

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127165

Ik heb nu een tijdje de Nokia 6230, en als ik deze nu vergelijk met anderen die deze tel. ook hebben dan is het duidelijk te zien dat mijn tel. een stuk donkerder is.. Ik ben bang dat ie kaput is maar misschien weet iemand een oplossing. (terug naar fabrieks instellingen helpt niet)

bvd
robert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Selachii schreef op 25 oktober 2004 @ 19:15:
[...]

jah ook als je hem normaal afspeelt, maar pas bij de eerste herhaling wordt het rose achtig, soms moet je je scherm een beetje verdraaien om het te zien
Dat zou ook nog aan het desbetreffende gifje kunnen liggen. Sommige gifjes zijn zo ingesteld dat ze de achtergrond elke keer opnieuw de achtergrond moeten maken, maar soms laten ze de achtergrond voor wat die is. Mischien dat gifjes met een transparante achtergrond hierdoor dat rose krijgen?
Ik heb zelf 2 gifjes op mn phone staan met een witte achtergrond die wel netjes wit blijft, maar alles buiten het gifje valt (gifje is niet schermvullend) wordt inderdaad rose bij het herhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

m'n telefoon wordt nu gerepareerd dus heb de mp3 speler van m'n vriendin geleend (om toch niet zonder muziek te zitten) maar deze kan VELE malen harder dan m'n telefoon.

heeft iemand misschien een idee hoe je het volume door je oordopjes op wat voor manier ook zou kunnen vergroten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120677

MYST schreef op 25 oktober 2004 @ 18:51:
Ik zit met een (practisch)probleempje: bij proximus(BE) is de code om je belkrediet te weten, bij prepaid dan welliswaar, #121#, maar als ik hier naar bel komt er altijd: resultaat onbekend.
Nu moet ik dus altijd telefoneren naar 1711, is niet zo'n groot werk, maar ik mis deze mogelijkheid eigenlijk wel...
Iemand een oplossing hiervoor(heb v04.28)
Thx in advance!
ik had ook 04.28, en dat gaf geen problemen, nu heb ik 04.44 en het lukt nog steeds. ben je zeker dat je de code correct ingeeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

Anoniem: 10724 schreef op 25 oktober 2004 @ 19:45:
heeft iemand misschien een idee hoe je het volume door je oordopjes op wat voor manier ook zou kunnen vergroten?
omg, ik heb hem net op de helft en dat vind ik al hard zat. Maar misschien kun je met mp3gain je mp3's wat omhoog schroeven. In de telefoon zelf denk ik dat er wat dat betreft niets aan in te stellen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10724 schreef op 25 oktober 2004 @ 19:45:
m'n telefoon wordt nu gerepareerd dus heb de mp3 speler van m'n vriendin geleend (om toch niet zonder muziek te zitten) maar deze kan VELE malen harder dan m'n telefoon.

je zou de equalizer nog helemaal kunnen open schroeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127060

bthefirst schreef op 25 oktober 2004 @ 11:56:
[...]

Succes Bjorn
thanx,

ik ga de houder van nokia bestellen, ik zoek alleen nog een schema van de houder zodat ik weet wel draadje waar moet, maar daar kom ik met een multimeter evt ook wel achter. ik heb inmiddels een overzicht van de pop port aansluiting van de 6230 dus dat gaat wel lukken. verder heb ik nog een carkit voor een 6310 liggen, de unit daarvan ga ik gebruiken als versterker van de microfoon (org nokia) deze is namelijk onversterkt en verder kan ik daar uit een laad stroompje halen :-) (ook daar zoek ik nog een schema van...(HF eenheid HFU-2- scheelt weer meetwerk))

ik denk dat dit samen met een 1 gig mmc wel leuk is............ >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiceMan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-12-2023
Anoniem: 76468 schreef op 25 oktober 2004 @ 15:57:

In versie 3.15 werkt dit ook, was al lang op zoek naar de oplossing want het is vreselijk irritant. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-06-2022
weet iemand of bij Belcompany, de Nokia 6230 i.c.m. Orange30 1 jaar voor 0,00 nog loopt ? zoja tot wanneer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63923 schreef op 25 oktober 2004 @ 19:59:
[...]

je zou de equalizer nog helemaal kunnen open schroeven
heb ik al gedaan waar wil het nog een stuk harder :)

het programma mp3 gain zal ik eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-06 23:29

Bergen

Spellingscontroleur

Anoniem: 10724 schreef op 26 oktober 2004 @ 03:36:
[...]

heb ik al gedaan waar wil het nog een stuk harder :)
Je bent er toch hopelijk niet zo een die er op kickt dat de medemens luid en duidelijk kan horen naar welke muziek jij luistert? In de trein enzo heb ik daar zo'n &*#@( hekel aan... Oordopjes zijn er voor uitgevonden dat anderen geen last hebben je muziek.

[ Voor 12% gewijzigd door Bergen op 26-10-2004 04:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38831 schreef op 25 oktober 2004 @ 17:17:
hallo,

mijn headset is vandaag stuk gegaan, bij de connecter onderaan moet ik even bewegen voordat ie et doet, en valt dus ook snel uit.. waarschijnlijk los draadje..

valt dit onder garantie, en moet ik hiermee gewoon terug naar BelCompany?
lit'l kick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Hmmz, best handig zo'n groot topic... :X
De meeste vragen worden niet eens opgemerkt.... :/

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94711

Anoniem: 94711 schreef op 25 oktober 2004 @ 13:31:
[...]

Ik heb dus zelf gewoon zon mono headsetje gemod en dus rechtstreeks in de connector 2 tulp kabeltjes gesoldeert maar dit werkt dus niet zoals ik t graag zou willen hebben.
Nou zou het nog kunnen komen omdat er waarschijnlijk in de stereo head set signalen anders geschakeld worden voor muziek. Aangezien hier nog wat electronica in zit.
Bij de mono headset waarbij ik dus de aansluitingen gebruikt heb zoals eerder vermeld waren was mn linker signaal wel goed maar het rechter veel zachter.
Ook was er naar mijn idee niet helemaal goed stereo.

Dus zou ik graag willen weten of dit met de headset mod wel zo is.
Zou iemand dat even goed voor mij kunnen testen. En ook of links en rechts ook echt even hard zijn?
Vandaar (omdat iedereen er vast overheen leest) ook even deze quote van mezelf.
Wil het echt graag weten namelijk. Ik heb zo'n donker bruin vermoeden dat de electronica in de stereo headset namelijk zorgt voor de stereo aansturing die je dus niet hebt als je de mono headset mod. ondanks dat je de juiste aansluitingen gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

meendering schreef op 26 oktober 2004 @ 18:37:
Hmmz, best handig zo'n groot topic... :X
De meeste vragen worden niet eens opgemerkt.... :/
Nah nix mis mee, kan natuurlijk ook zo zijn dat niemand een antwoord op een vraag heeft. Als de startpost ieder topic netjes word bijgehouden met nieuwe relevante informatie welke in het vorige topic is besproken moet het best goed gaan imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaiiestan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-06 16:45
ik weet nie of dat iemand het al eerder heeft gevraagd maar kon het zo niet 123 terug vinden.

Werken de MMC kaartjes van Dane-Elec (512 MB) ook in de 6230, ik ben namelijk van plan om deze morgen een aan te schaffen

hondennamen.info Openscheermes.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

* Anoniem: 10074 heeft zich bij de nokia 6230 clan gevoegd.

Heb hem net online besteld en kan niet wachten tot hij binnen is.

Nu een vraagje.

Moi truely heeft geen zin om 11 topics door te lezen, heeft iemand nog een soort samenvatting van wat er leuk is en wat er kan met deze gsm?

Thanx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsekie_D
  • Laatst online: 22-02 11:06

Hatsekie_D

Doe mij maar een glaasje prik

Anoniem: 10074 schreef op 26 oktober 2004 @ 20:42:
* Anoniem: 10074 heeft zich bij de nokia 6230 clan gevoegd.

Heb hem net online besteld en kan niet wachten tot hij binnen is.

Nu een vraagje.

Moi truely heeft geen zin om 11 topics door te lezen, heeft iemand nog een soort samenvatting van wat er leuk is en wat er kan met deze gsm?

Thanx.
Ehm... zie startpost? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hatsekie_D schreef op 26 oktober 2004 @ 20:52:
[...]

Ehm... zie startpost? :p
Doh, ik word oud (goed excuus??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113011

Heyzz menzen..
Ik heb een DKU-2 kabeltje om games op mn nokia te zetten alleen ik heb
het volgende probleem.
De drivers van de kabel werken niet op de computer omdat service pack 1 niet geinstalleerd is. Ik kan deze niet installeren want dan geeft hij errors?!
Iemand ideeen hoe ik dit kan verhelpen??
Greetz
Theowz
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.