Beste mensen, ik heb gisteren een nieuwe dvd speler gekocht nl. de Yakumo dx4 en een encore speakerset met subwoofer. Op de dvd speler (met DTS en Dolby Digital) zitten maar 3 audio uitgangen nl. (R) (L) (digital audio). Op de audio ingang van mn subwoofer zitten: Aux L, R en 5.1 (FL) (FR) (SL) (SR) (SUB) (CEN) Hoe kan ik er nou voor zorgen dat ik Digitaal 5.1 geluid uit mijn boxen krijg? Alvast bedankt
Lees dit eens, vrijwel exact hetzelfde probleem als wat jij hier hebt.
Tja, dat krijg je als je zooi koopt, zonder eerst ff na te denken of onderzoek te doen 
Je hebt dus nu een DVD-speler zonder DD of DTS decoder, en een speakerset zonder decoder. Dus je hebt een externe decoder nodig. Die zijn duur. Je kunt beter een nieuwe DVD-speler kopen met een decoder, dan een losse decoder.
Helaas, maar waar
Je hebt dus nu een DVD-speler zonder DD of DTS decoder, en een speakerset zonder decoder. Dus je hebt een externe decoder nodig. Die zijn duur. Je kunt beter een nieuwe DVD-speler kopen met een decoder, dan een losse decoder.
Helaas, maar waar
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
Het is inderdaad de decoder die in deze ontbreekt. Wil je goedkoop uit zijn breng dan de DVD speler terug en ruil deze voor een met decoder of vraag je geld terug. Of anders haal je een betere speakerset met decoder, maar dat is al snel duurder dan het eventueel bijbetalen voor een dvd speler met decoder.
Dit staat verder ook in de faq (en tevens dat andere topic).
AV FAQ; Veelgestelde vragen
Dit staat verder ook in de faq (en tevens dat andere topic).
AV FAQ; Veelgestelde vragen
Dit topic is gesloten.
![]()