Als ik in een moederbord wat maximaal een 2200+ aankan, met een 2400+ laat werken, draait dit moederbord dan niet of draait ie dan gewoon op een 2200+ snelheid?
Je geeft het antwoord zelf al.
Het moederbord kan maximaal een 2200+ aan, dus gaat een 2400+ niet werken
Ook niet op 2200+ snelheid.
Als je er nou bij had verteld om welk moederbord het gaat, had ik je kunnen vertellen of een bios-update zou helpen.
On second thought had ik je dan eerder naar Google verwezen of naar de site van de fabrikant
Zie ook het kopje Welke processors kan ik allemaal op mijn moederbord prikken? in de PMG FAQ.
Het moederbord kan maximaal een 2200+ aan, dus gaat een 2400+ niet werken
Ook niet op 2200+ snelheid.
Als je er nou bij had verteld om welk moederbord het gaat, had ik je kunnen vertellen of een bios-update zou helpen.
On second thought had ik je dan eerder naar Google verwezen of naar de site van de fabrikant
Zie ook het kopje Welke processors kan ik allemaal op mijn moederbord prikken? in de PMG FAQ.
[ Voor 70% gewijzigd door Rone op 20-10-2004 18:17 ]
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080
Dit is geheel afhankelijk van welk moederbord. Niet elke fabrikant houdt precies bij welke cpu's wel of niet (officieel) op hun mobo's passen. Dit bijvoorbeeld omdat het moederbord al een poos is uitgefaseerd. Ergo: zoals je de vraag nu stelt is het onmogelijk daar een goed antwoord op te geven.
Weet je er verder niks vanaf, houd je dan aan de richtlijnen van de producent om teleurstellingen te voorkomen
Ik doe 'm nu ook dicht omdat dit verder tot onzinnig gespeculeer zal leiden omdat je veel te onvoledig bent (hint voor de volgende keer wanneer je een topic begint
)
Weet je er verder niks vanaf, houd je dan aan de richtlijnen van de producent om teleurstellingen te voorkomen
Ik doe 'm nu ook dicht omdat dit verder tot onzinnig gespeculeer zal leiden omdat je veel te onvoledig bent (hint voor de volgende keer wanneer je een topic begint
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Dit topic is gesloten.
![]()