Gaan er posts verloren?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FendtVario
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05 22:30

FendtVario

The leader drives Vario!

Topicstarter
Ik heb vandaag NOS een beetje gevolgd, met name het topic "Waar op letten bij beveiligen linux, firewall zin/onz." Ik heb hier verschillende posts in gezet maar net keek ik weer en waren er maar 12 replies (we zaten dacht ik op 30) en staat de laatste reply op 10:14. Het topic staat ook niet meer in mijn posthistory.

Heb het ook nog ff op een ander systeem geprobeert, maar daar zie ik precies hetzelfde. Het vreemde is ook dat er wel replies weg zijn, maar dat de topictitel wel de veranderde titel is (moderator heeft een titel-rename toegepast).

Ben ik de enige die dit opvalt, gaan er meer replies verloren op t.net?

www.fendt.com | Nikon D7100 | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Die gaan niet 'verloren', die worden gedelete ;)

Dat is wat mods nogal eens (helaas, imo) doen om threads netjes te houden.
Oh, en 't kan ook gesplitst worden zoals de persoon boven me aangeeft.

[ Voor 26% gewijzigd door CyBeR op 20-10-2004 16:43 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Het kan zijn dat er posts getrashed zijn ja :) Of ze zijn van het topic afgesplitst en daarbij zaten geloof ik nog wat bugs ivm posthistory..

Als ze getrashed zijn denk ik dat je vanzelf wel een PM krijgt of dat het in het topic vermeld wordt :) Ff geduld dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:36
Misschien waren het offtopic replies en zijn ze verwijderd. Gebeurt wel vaker maar meestal wordt het dan gezegd in het topic. :)

Lijkt me sterk dat er zomaar posts "verdwijnen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:15

Haan

dotnetter

Misschien handig als je ook even een linkje plaatst naar het topic.
Wat er waarschijnlijk is gebeurd, is dat het topic is gesplitst, omdat er misschien 2 te verschillende zaken door elkaar liepen.

edit:
wat de rest dus ook zegt eigenlijk[ O-)

[ Voor 12% gewijzigd door Haan op 20-10-2004 16:45 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 10:47

Zoefff

❤ 

Als posts afgesplitst worden staan ze niet meer in je PostHistory nee. [rml][ bug] Er missen topics in mijn Posthistory?[/rml]/

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Om maar even schaamteloos misbruik te maken van dit topic: wat is er gebeurt met het topic over die Marokkaanse Tokkies gisteren in NSTM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FendtVario
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05 22:30

FendtVario

The leader drives Vario!

Topicstarter
Ah, maar in het topic zie ik nergens dat het gesplits is. Wat me verder nog opvalt is dat in MyReact in de Post History dit topic er niet bij komt te staan en worden ook niet meer meegetelt in de aantal posts.

www.fendt.com | Nikon D7100 | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-09 13:34

Basszje

Reisvaap!]

sdomburg schreef op 20 oktober 2004 @ 16:47:
Om maar even schaamteloos misbruik te maken van dit topic: wat is er gebeurt met het topic over die Marokkaanse Tokkies gisteren in NSTM?
dat topic is richting trashcan gegaan vanwege het trieste niveau ervan. NSTM moderators bezinnen zich nog op nadere stappen vanwege dit.

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cowgirl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-12-2020
sdomburg schreef op 20 oktober 2004 @ 16:47:
Deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Basszje schreef op 20 oktober 2004 @ 16:49:
[...]

dat topic is richting trashcan gegaan vanwege het trieste niveau ervan. NSTM moderators bezinnen zich nog op nadere stappen vanwege dit.
Ok, ik ben blij om te horen dat die extreem rechtse zooi niet simpelweg getrashed is maar dat er daadwerkelijk wat mee gedaan wordt.
Ja.

[ Voor 20% gewijzigd door sdomburg op 20-10-2004 16:50 ]

Pagina: 1