Discussie in NSTM van gisteravond/vannacht verdwenen...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-09 18:08
Gisteravond en vannacht was er in NSTM een heftige discussie gaande over Marokkanen. Nou had ik al verwacht dat het ding inmiddels op slot zou zitten (ik had immers zelf ook TR's er over geplaatst), maar ik kan het nu helemaal niet meer terug vinden.

De vertwijfeling was vanmorgen erg groot toen ik wilde kijken hoe de discussie zich had ontwikkeld terwijl ik sliep en ineens het hele topic verdwenen bleek te zijn.

Kan iemand mij vertellen of het zo uit de hand gelopen is dat dit topic is verwijderd?
Ik snap dat jullie niet aan iedereen PM's kunnen sturen in zo'n geval, dus het is verder geen punt van kritiek. Ben alleen benieuwd wat er mee gebeurd is :)

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-09 14:40

André

Analytics dude

Ik zit met hetzelfde, kan hem ook nergens meer terugvinden. En ik had er niet gepost dus in mijn PH staat hij niet, bookmarken was ik ook vergeten. Ik had het tot 0:45 nog gevolgd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:51

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik gok dat het ding OF naar het Doktersoverleg verplaatst is, of naar een ander (mod-intern) subforum voor nader overleg :)

edit:
Moet wel eerlijk bekennen dat ik het hele topic niet ken, had wat anders aan mijn hoofd gisteravond ;)

[ Voor 33% gewijzigd door The Eagle op 20-10-2004 09:16 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ik vermoed dat, wanneer het topic niet meer zichtbaar is, dat ie getrashed is en dus in de trashcan of een crewforum staat. En van daar uit kan de crew dan op hun gemak het topic kritisch bekijken en dus de juiste, niet overhaaste, maatregelen treffen indien dat nodig is...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

* Woudloper heeft een vermoeden dat het topic de verkeerde kant op is gegaan en daarom onzichtbaar is gemaakt ofwel is verwijderd. Niet alle reacties waren geplaatst en hadden specifiek met het onderwerp te maken, dat de mensen op de vlucht waren voor een groep mensen uit onze samenleving...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Ik zal even een kijkje nemen :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
het topic staat in General Chat Crew ter discussie :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-09 18:08
Woudloper schreef op 20 oktober 2004 @ 09:21:
* Woudloper heeft een vermoeden dat het topic de verkeerde kant op is gegaan en daarom onzichtbaar is gemaakt ofwel is verwijderd. Niet alle reacties waren geplaatst en hadden specifiek met het onderwerp te maken, dat de mensen op de vlucht waren voor een groep mensen uit onze samenleving...
Op zich ging de discussie juist daarover... het artikel over 'vluchten uit de samenleving' was een bijzonder slecht staaltje subjectieve journalistiek, wat onherroepelijk een andere discussie teweeg brengt. :)
Grrrrrene schreef op 20 oktober 2004 @ 09:24:
het topic staat in General Chat Crew ter discussie :)
Ah. Dank u. Toch fijn om te weten :)

[ Voor 7% gewijzigd door dreamscape op 20-10-2004 09:38 ]

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

The_Eagle schreef op 20 oktober 2004 @ 09:16:
Ik gok dat het ding OF naar het Doktersoverleg verplaatst is, of naar een ander (mod-intern) subforum voor nader overleg :)
Doktertjes hebben niets van doen met ontspoorde draadjes zolang ze niet in Lieve Adjes plaatsvinden hoor ;) Dat kan de GC crew perfect zelf oplossen, of desnoods met de hele crew erbij :)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 02:27
Ik was mijn topic inderdaad al kwijt, ik had al een e-mail gestuurd naar Steffie, de betreffende moderator van dat forum. Uiteindelijk zie ik hier iets van het verhaal terug. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Snowwie op 20-10-2004 20:45 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:23

MaDLiVe

.-Observer-.

Ongenuanceerd blaten in zulke draadjes is altijd erg zonde. Heb het desbetreffende topic niet ingekeken maar ik kan me wel voorstellen hoe de toon was gezet. Met harde botte opmerkingen kun je geen goeie discussie beginnen. Daar treiter je alleen mensen mee die vervolgens ook niet eerlijk zullen dicussieren met jou. Eeuwig zonde.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-09 16:12

Steffie

Opaque

Snowwie schreef op 20 oktober 2004 @ 20:44:
Ik was mijn topic inderdaad al kwijt, ik had al een e-mail gestuurd naar Steffie, de betreffende moderator van dat forum. Uiteindelijk zie ik hier iets van het verhaal terug. :)
Ik heb je gisteravond nog een mailtje teruggestuurd. Ben niet omnipresent ;)

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 02:27
Ik heb je mailtje ontvangen Steffie, bedankt ;)

Mijn YouTube Channel

Pagina: 1