Offline project

Pagina: 1
Acties:

• made
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-01 13:30

made

.. made by made ..

Topicstarter
Heren en Damens,

Is er momenteel een project aan de gang wat ook kan draaien op een PC die niet op het internet staat aangesloten ? ( Zoals eccp109 )

Made

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Bijna alle projecten zijn (met wat voorwerk) te draaien op offline PC's.

Maar projecten die na alleen de client te hebben geinstalleerd door kan blijven draaien zijn er volgens mij op het moment niet.

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-02 10:16

Pyrus

Hardknock life

Jawel, die zijn er wel.
DPAD kan het dacht ik :)

LinkedIn

Verwijderd

seti in combinatie met setihide en een flinke buffer.

Verwijderd

Pyrus schreef op 20 oktober 2004 @ 15:12:
Jawel, die zijn er wel.
DPAD kan het dacht ik :)
En lekker simpel ook... gewoon in de config.txt deze parameter zetten:

Auto-send results ([Y]es, [N]o): N

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

Bij TSC of D2OL ben je met een maximale buffer van 2000 op een P4 2400 (;)) 24/7 ruim 3 weken zoet :)

Verwijderd

bij seti kan je wel voor 100 jaar wuh's inslaan :D

• TGEN
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-02 15:58

TGEN

Hmmmx_

De distributed.net projecten zijn daar goed in (RC5 en OGR).

Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

kortom de enige tot nu toe die echt zonder inet draait is DPAD

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

YakuzA schreef op 20 oktober 2004 @ 17:49:
kortom de enige tot nu toe die echt zonder inet draait is DPAD
en hoe raak je de resultaten kwijt ?? per post ?? duif ?? rookwolken ??

resume.. seti it is

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

* Pim. gooit een tros bananen uit /5 en goit Soulmaster er achteraan, SETI is bijna afgelopen man.

Mijn Voorstel blijft RC5 :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Verwijderd

Pim. schreef op 20 oktober 2004 @ 18:21:
* Pim. gooit een tros bananen uit /5 en goit Soulmaster er achteraan, SETI is bijna afgelopen man.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ ;)

RC5 kan je zelf je buffer bepalen en wanneer jij het wel eens ff op inet connecten (of makkelijk de buffer-out copy-pasten op een aangesloten pc).

En als je dan heel veel moet flushen moet je wel ff contact op nemen met Floppus. Kunnen ze de de server ff gereed maken ;)

Verwijderd

en waar haal jij die wijsheid vandaan ? seti duurt nog minimaal 6 tot 8 maanden

• The-Freak
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-05-2023
Met DPAD kun je rustig een aantal maanden sparen zonder daarvoor werk op te halen. Je moet alleen flushen als er een nieuwe client update komt met nieuwe optimalisaties. Je results.txt kan na een aantal maanden best wel enkele tientallen MB groot zijn, maar dat moet hoop ik toch een niet al te groot probleem zijn. Oftewel DPAD is het Megaflush- project bij uitstek. :Y)

Verwijderd

The-Freak schreef op 20 oktober 2004 @ 18:54:
Met DPAD kun je rustig een aantal maanden sparen zonder daarvoor werk op te halen. Je moet alleen flushen als er een nieuwe client update komt met nieuwe optimalisaties. Je results.txt kan na een aantal maanden best wel enkele tientallen MB groot zijn, maar dat moet hoop ik toch een niet al te groot probleem zijn. Oftewel DPAD is het Megaflush- project bij uitstek. :Y)
helemaal mee eens en het is de enige nu zo :7

• TGEN
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-02 15:58

TGEN

Hmmmx_

Blijft? Dit was je eerste reply in dit topic flapdrol :). Trouwens, SETI is een complete nuloptie. Moest ik zeggen van Henk!

Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 oktober 2004 @ 18:08:
en hoe raak je de resultaten kwijt ??
Ik kan veel opties bedenken om je resultaten kwijt te raken: van 'rm -rf' over 'mv /dev/null' tot 220V op je harddisk zetten :P

Als je ze echter bij de betreffende server wil krijgen wordt het iets moeilijker :+

Maar waarom stel jij dan Seti voor? Dat zijn toch WU's van 300+K als ik het goed heb? Als je er dan een duizendtal wil inslaan dan heb je toch al snel een paar honderd megabyte vast. Dan lijkt RC5-72/OGR me nog zo gek niet. Die blokjes zijn veel kleiner. Alleen niet zo lang houdbaar misschien. Andere projecten kan ik niet over meespreken...

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-02 20:32

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Over Offline gesproken : Mijn UD Client kan zijn gegevens niet kwijt :/ Anderen ook last van ??

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

klopt, er was vandaag volgend mij onderhoud op de server tot 22:30 (als ik het goed heb gelezen...)

• nero355
  • Laatst online: 15-02 20:32

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op 20 oktober 2004 @ 21:05:
klopt, er was vandaag volgend mij onderhoud op de server tot 22:30 (als ik het goed heb gelezen...)
Mag ik dan vragen waar ik dat soort meldingen kan vinden op grid.org :? Ik heb daar als eerste gekeken maar er stond niks ?? Ik zoek dus een soort "servers status" ofzo pagina.

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• IceEyz
  • Laatst online: 07:10
Als je inlogd, kun je naar de forums gaan. Daar staan de announcements over de status van de servers, gepland onderhoud en dergelijke.

Members Services en dan Member News... Of zoals ik nu zie: forum.grid.org

• DSmarty
  • Niet online
Gaarne een beetje ontopic mensen :)

• BwO
  • Laatst online: 12-02 07:57

BwO

Up The Irons!

RC5 lijkt mij geen optie met het oog op de flushrichtlijnen. Maximaal 1 maand sparen, doe dan OGR daar geldt die maand niet (tog?)

<<Team BSD>> #22 OGR-24 - #12 OGR-25

• ColdRain
  • Laatst online: 05-02 20:55
FaD, en enkel HIV jobs draaien, dan heb je d'er maar een handvol nodig per maand.

Verwijderd

RC5 is max. 2 weken sparen, bij OGR geldt dat idd niet. (hoewel regelmatig flushen wel gewenst is).

Houd er bij OGR wel rekening mee dat vooraf niet voorspeld kan worden hoe lang het duurt de buffer te verwerken. De ene buffer kan tot wel 10 keer zo lang duren als de andere.

• DPCquatar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-12-2024

DPCquatar

Kwaak

Verwijderd schreef op 21 oktober 2004 @ 00:45:
RC5 is max. 2 weken sparen, bij OGR geldt dat idd niet. (hoewel regelmatig flushen wel gewenst is).
regelmatig, om de hoeveel tijd is dat ongeveer?

Cruncht tegenwoordig meestal vault projects

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 oktober 2004 @ 18:08:
[...]

en hoe raak je de resultaten kwijt ?? per post ?? duif ?? rookwolken ??

resume.. seti it is
Ehrm *proest* Meest "recente" WU's zijn van een jaar geleden, oftewel, die zijn al 500 X gecrunched :/

Zinloos werk dus :P

• ZuBat
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-03-2022

ZuBat

Huh?

Verwijderd schreef op 21 oktober 2004 @ 02:29:
[...]

Ehrm *proest* Meest "recente" WU's zijn van een jaar geleden, oftewel, die zijn al 500 X gecrunched :/

Zinloos werk dus :P
Hhmmm bij Henk gaat het om het spel en niet om de knikkers.......of was het nu andresom bij Henk?? Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/DVD2DVD-R/icons/rol-ogen.gif volgens mij is ie daar zelf nog niet over uit, onze opper aap..

* ZuBat runs fast.......back to the ketchup :( 't wordt tijd dat het 6.00 uur wordt er komt alleen nog maar onzin uit aan deze kant :P

help :?

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Bij fad kun je offline werken..
Je kunt je buffers overzetten. De resultaten zijn minimaal tot 1 maand na beeindiging van dat projecte geldig dus je kunt zonder problemen je pc maand laten draaien.

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

Verwijderd

made schreef op 20 oktober 2004 @ 14:57:
Heren en Damens,

Is er momenteel een project aan de gang wat ook kan draaien op een PC die niet op het internet staat aangesloten ? ( Zoals eccp109 )

Made
Ik denk dat dpad het meeste in de buurt komt. De client haalt nooit werk op en je hoeft de resultaten pas te versturen als een nieuwe software versie uitkomt. en het gaat slechts om een bestandje met resultaten die je dus makkelijk op een usb stick oid kan zetten.

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-02 21:10

SandStar

DPC-Crew

Zandster

dpad lijkt idd het meest gewenste resultaat; je hoeft geen werk ergens vandaan te halen. De client begint net als bij eccp/ecc2 gewoon te knallen.

• made

made

.. made by made ..

Topicstarter
OK, ik zie door de bomen het bos niet meer !
Het probleem is dat die PC's dus NOOIT op internet kunnen komen ( kom gewoon niet door de firewall :? )
Met eccp109 was het makkelijk, gewoon PC aanzetten programma starten en een paar dagen later puntjes verzamelen via de mail verturen.

Ik zit niet te wachten op ingewikkelde trucken maar gewoon iets simpels.
Als dat er niet is dan is het jammer !

Maar in ieder geval bedankt voor alle reacties.

Verwijderd

Bij de d.net projecten kan je buffers ontvangen en versturen via e-mail :)

Verwijderd

made schreef op 22 oktober 2004 @ 15:03:
Het probleem is dat die PC's dus NOOIT op internet kunnen komen ( kom gewoon niet door de firewall :? )
Met eccp109 was het makkelijk, gewoon PC aanzetten programma starten en een paar dagen later puntjes verzamelen via de mail verturen.

Bij d-pad is het een kwestie van je results.txt te mailen en vanaf een andere pc op te sturen.

• Blue_man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
Euhm dus het is door een firewall conflict dat een DC project niet op internet kan? Dan creeer je toch gewoon een regel die dat toestaat? Of je vraagt aan de systeemadmin om het toe te laten?
Voor mijn post ontopic te laten zijn: UD heeft regelmatig internet nodig.

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

• SandStar

SandStar

DPC-Crew

Zandster

Dpad doet precies hetzelfde.

Bij de rest moet je allemaal kloten met buffers. Denk dat DPAD jouw oplossing is. Lijkt precies op eccp

• Mobster
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Dus die laatste 33 posts waren onnodig :)

Veel succes met DPAD made! :)

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Verwijderd

Ja, en de results.txt van DPAD mail je gewoon naar mij door zodat ik ze voor je kan uploaden naar Stephen Brooks' Website! Vergeet dan niet je user.txt mee te zenden ;)

• made

made

.. made by made ..

Topicstarter
Als ik wat meer tijd heb ga ik eens kijken bij Dpad.
Misschien kan ik wat PC's hier op werk aan slingeren.

Ohja aan de admin vragen of ik door de firewall mag gaat niet......
:(

Verwijderd

made schreef op 25 oktober 2004 @ 11:55:
Als ik wat meer tijd heb ga ik eens kijken bij Dpad.
Misschien kan ik wat PC's hier op werk aan slingeren.

Ohja aan de admin vragen of ik door de firewall mag gaat niet......
:(
Dat klinkt eigenlijk als een gebrek aan toestemming... :/

Weet dat er al mensen om DC clients zijn ontslagen, en zelfs al aangeklaagd.
Als er bij projectorganisaties / DPC om informatie wordt gevraagd ivm onderzoeken wb clients op PC's waar geen toestemming voor is, reken er dan op dat je geen steun hoeft te verwachten!

Misschien heb ik het gewoon niet goed geïnterpreteerd, maar in ieder geval is het beter een keer extra gewaarschuwd te worden dan helemaal niet :)

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-02 08:00
eeuh hier ff een vraagje tussen door... ik las hier net dit :
Door The-Freak - woensdag 20 oktober 2004 18:54

Met DPAD kun je rustig een aantal maanden sparen zonder daarvoor werk op te halen. Je MOET alleen flushen als er een nieuwe client update komt met nieuwe optimalisaties.
klopt dat dat je bij elke nieuwe client update MOET flushen met je oude ?

[ Voor 24% gewijzigd door RoeKoe op 25-10-2004 14:32 ]

• The-Freak
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-05-2023
De laatste versie is 4.41f terwijl je nog gewoon versie 4.41b kan gebruiken. Wanneer er een echt nieuwe versie komt zoals 5.x moet je wel updaten. Dit wordt dan als het goed is wel een aantal weken van tevoren aangegeven, zodat je genoeg tijd hebt om up te daten.

Verwijderd

Dit kan je zelfs met rc5 of ogr van d.net. Ik bedoel dan je buff-out's met mail versturen.

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-02 08:00
Oh oke bedankt.. anders had ik mn buffer moeten legen.. en dat zou zonde zijn })

• SandStar

SandStar

DPC-Crew

Zandster

Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 15:29:
[...]

Dit kan je zelfs met rc5 of ogr van d.net. Ik bedoel dan je buff-out's met mail versturen.
zit je alsnog met buffers te kloten wat de TS dus niet wil....

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
SandStar schreef op 25 oktober 2004 @ 15:38:
[...]

zit je alsnog met buffers te kloten wat de TS dus niet wil....
Of je nou punten of buff-outs mailt dat maakt niks uit bij beide moet hij niet vergeten dat hij de oude resultaten weg haalt :)

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

• SandStar

SandStar

DPC-Crew

Zandster

MarkB schreef op 25 oktober 2004 @ 17:21:
[...]

Of je nou punten of buff-outs mailt dat maakt niks uit bij beide moet hij niet vergeten dat hij de oude resultaten weg haalt :)
Ik doelde ook op buff-ins... heb je bij DPAD niet
Pagina: 1