Toon posts:

Vragen Cisco, HELP

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet voor mijn examen de volgende vragen beantwoorden. Omdat ik weinig kennis van cisco heb en deze vragen zo snel mogelijk moet maken en inleveren vraag ik jullie hulp. Dus please help me zo snel mogelijk! Alvast bedankt!!!

De vragen zijn:
1) Je hebt Interior routing protocollen. We kennen ook exterior routing protocollen. Wat is het verschil?

2) Geef van de protocollen uit vraag 1 van elk type, twee voorbeelden en geef duidelijk de verschillen aan.

3) Wat is het verschil tussen distance-vector en link-state protocollen?

4) Je hbet het protocol igrp 747. Waar staat 747 voor?

5) Aan welk type interface moet je de clockrate koppelen en waarom?

6) Waar staat CDP voor? Welke informatie krijgen we met het commando show cdp ne de?

7) Geef drie verschillende WAN protocollen, en geef de verschillen of overeenkomsten duidelijk aan.

8) Met enable secret wordt het wachtwoord ook encrypted. Wat is het verschil met de service password-encryption?

9) Wat verstaan we onder de metric? Waarvoor wordt deze dan gebruikt?

10) Hoe bepalen routing protocollen de juiste route door het netwerk? Geef dit duidelijk aan met een voorbeeld.

11) Gegeven: een netwerk bestaat uit 900 subnetten. Het gegeven adres is 145.201.0.0 /16. Bereken de ip range voor het 14 subnet.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:58
Huiswerkvragen worden hier niet zo op prijs gesteld :).

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-02 17:34

Nik

Zie ook je vorige gesloten topic (dat is niet voor niets!)! Vragen Cisco, HELP/

Lees de FAQ en Regeltjes eens even door :) http://gathering.tweakers.net/forum/faq

[ Voor 35% gewijzigd door Nik op 20-10-2004 12:55 ]

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:40
Totaal niet de bedoeling. Lees de FaQ ajb.

Dit topic is gesloten.