digital8 schreef op zondag 06 maart 2005 @ 21:09:
Weet iemand toevallig een manier om de chat text doorzichtig te maken of om deze helemaal uit te krijgen., ik wordt namelijk schijtziek van die gasten die
(bv.) constant om een "pick up" roepen en daarmee het halve venster vol spammen, laat staan die gasten die hele verhalen met elkaar aan het uitwissselen zijn., waardoor ik dus geen reet meer kan zien......

Blij dat ik niet de enige ben die een hekel heeft aan requesting a pickup gastjes
je kunt chat.addtoignorelist ID (nummer van de speler) in console tikken om de speler te muten

geen radiomessages en geen chattext meer van die speler

Je kunt ook chat.add <TAB> ID doen, gaat iets sneller en je weet zeker dat je het goed tikt
Wat ik trouwens ook weleens doe is gewoon IEDEREEN muten, ga naar x:\Battlefield 1942\Mods\bf1942\Settings\VideoDefault.con en voeg daaraan toe allemaal chat.addtoignorelist 0 en dat 65 keer ofzo (tot ID 64). Deze VideoDefault.con wordt iedere keer geladen als een map wordt geladen, ik weet eigenlijk niet of dit ook het geval is bij een herstart van een map (nieuwe spelers die binnenkomen op de server worden niet gemute en moet je dus wachten tot een neiuwe map geladen wordt).
Heerlijk rustig, geen chattext en radiomessages
Ow ja chat.removefromignorelist ID is volgens om van de lijst te verwijderen, heeft alleen zin als je tijdens een spel iemand hebt ignored want BF slaat de ignore list niet ergens op helaas.
Er is ook een command om alleen de audio van de radiomessages te muten, je ziet de text dan nog wel maar je hoort het dus niet meer, is ook wel fijn alleen ik weet die command helaas niet zo uit mijn hoofd omdat ik vrijwel altijd die ignore functie gebruik
[
Voor 6% gewijzigd door
Verwijderd op 06-03-2005 22:00
]