Desert Combat - Battlefield 1942 Modification (deel III)

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 8.858 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-06 11:35
Weet iemand of er iets te doen is tegen mensen die op de El Alamain Map de coalition hangar exploit gebruiken...?

Ik wordt daar echt schijt-ziek van....... :(

En ja ik weet hoe je erin komt dus dat hoeft hier niet verteld te worden..,
'k heb namelijk geen zin om nog meer van die exploit loosers tegen te komen..

[ Voor 16% gewijzigd door digital8 op 29-11-2004 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:08

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Volgens mij niet. Die exploit is er echt al zo lang. Het enige wat ik zie dat er tegen gedaan word is het bannen van de cheaters door de server admin. Voor de rest kun je voten maar of dat zo veel helpt?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

digital8 schreef op maandag 29 november 2004 @ 23:29:
Weet iemand of er iets te doen is tegen mensen die op de El Alamain Map de coalition hangar exploit gebruiken...?

Ik wordt daar echt schijt-ziek van....... :(

En ja ik weet hoe je erin komt dus dat hoeft hier niet verteld te worden..,
'k heb namelijk geen zin om nog meer van die exploit loosers tegen te komen..
Bedoel je die van je voertuig op zo'n bepaalde plek zetten en dan uitstappen?
Ik had ergens een hele tijd terug gelezen dat ze daar ook iets tegen wilden doen in de volgende update!
Jostheking schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 12:06:
Hej, je hebt het een paar berichtjes terug over 'de irritante bugs'...
Welke zijn dit dan?
Bedankt!

[ Voor 16% gewijzigd door j86 op 30-11-2004 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

Kiiiiiiiiick! Wie weet er nog meer bugs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
Matrix-exploit? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Er zijn wel meer exploits maar die ga ik niet posten. Vaak gaan mensen op de termen googlen om zo de exploit te vinden en te gebruiken. Gelieve geen exploit info meer te posten dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mischien dat de meeste van jullie het al gezien hebben maar ik moest het toch even kwijt. Desert Combat Extended te vinden op http://www.dcxtended.com/
Deze mod gaat door waar DC final gestopt was. Veel extras zoals (te veel om op te noemen) zie de waslijst hier http://www.dcxtended.com/...72cc571c30e265aada7ab0f8d

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Is die mod wel een beetje populair dan (veel servers?) Is het gebaseerd ap DC of een totale DC remake?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

Eindelijk weer wat reacties hier :)

DC-X heb ik een tijd terug geprobeerd, en ik vond het niks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik heb net wat screens gezien en de site bekeken maar het ziet er nogal amateuristisch uit eigenlijk. Ik denk dat ik deze mod maar over sla ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is gebaseerd op oftewel een add on op DC Final. Ik moet zeggen dat ik het geen slechte mod vind. De extra wapens en voertuigen zijn mooi gemaakt (het ziet er knullig uit op de site idd maar het is gewoon een add on op DC final dus gewoon net zo strak).

Ik vind het persoonlijk wel leuk om weer wat variatie in het spel tegen te komen.

Wat betreft de beschikbaarheid van servers, ik geloof dat er wel al aardig wat servers zijn die ook deze mod draaien. Ik ben er gisteren zat tegen gekomen. Let wel dat deze mod gewoon op dc final draait dus je krijgt ook de serverlijst van DC final als online gaat...snappie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

Ongeveer een half jaar geleden had ik deze mod ook geprobeerd, en ik had er geen moeite mee om een server te vinden, er waren er meer dan genoeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even voor de duidelijkheid.. dit betreft versie 0.8. Deze is vorige week Vrijdag 10 December officieel gereleased na dat er 10 maanden aan gesleuteld was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:01

The_Scarabial

MTB for life!

DC-X is geen klap aan je wapens zijn veel te sterk, is niet leuk meer om te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Lol ik werd net weer gekicked door BB en DC clan omdat ik bovenaan stond. Hoe zielig kun je zijn zeg. Ze begonnen gelijk te huilen (volgens mij ook irl). Daar zakt mijn broek echt vanaf he, van die kleuter clans die mensen kicken die beter zijn. (goh heb ik dat al niet eens eerder gezegd)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

Haha, dat zie je wel vaker!
Idiote lui, denken ze zo goed te zijn, en als er iemand wint, is die gelijk hacker/cheater |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wtf is er een patch uit ofzow?

ik heb een week of 2 niet meer gespeeld en nu krijg ik een wrong version melding! :?

(gaat om DC_final btw)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2004 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 december 2004 @ 16:32:
wtf is er een patch uit ofzow?

ik heb een week of 2 niet meer gespeeld en nu krijg ik een wrong version melding! :?

(gaat om DC_final btw)
1.61b voor bf misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
klopt dat had ik laatst ook al., de BattleField 1.61b patch is stilletjes gereleased., er zou met de nieuwe update 1 of andere Exploit uit het spel verdwenen moetten zijn....

'k heb zelf geen idee welke want alle exploits die ik ken werken nog steeds, ondanks dat ik ze wel gemeld heb bij EA....... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Het gaat niet echt om een gameplay exploit maar een denial of service voor de game servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ook weer veel aan het spelen (blijft toch een mooi spel)

Heb alleen een vraagje, soms zie ik een voertuig wat blauw/rood - geel knipperd. Wat betekend dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 27 december 2004 @ 22:20:

Heb alleen een vraagje, soms zie ik een voertuig wat blauw/rood - geel knipperd. Wat betekend dat?
dan speel je CTF (capture the flag) die persoon heeft dan de vlag van de tegenpartij gestolen, of jouw vlag natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 december 2004 @ 22:20:

kan ook zijn dat die gast dan iets zegt, bijvoorbeeld enemy plane spotted of roger that enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 10:21:
[...]

kan ook zijn dat die gast dan iets zegt, bijvoorbeeld enemy plane spotted of roger that enz.
Dat zijn meestal requests ofzo;

Zoiets van: Hey, I need transportation over here!!

Het gekleurde voertuig/persoon is diegene die dat riep
edit:
nevermind,
ik moet beter kijken |:(

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2004 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 12:22:
Lol ik werd net weer gekicked door BB en DC clan omdat ik bovenaan stond. Hoe zielig kun je zijn zeg. Ze begonnen gelijk te huilen (volgens mij ook irl). Daar zakt mijn broek echt vanaf he, van die kleuter clans die mensen kicken die beter zijn. (goh heb ik dat al niet eens eerder gezegd)?
Bekend probleem, maar wat vaak wel helpt: Zet een (evt. zelf verzonnen) clan-tag voor je naam.
Veel van die pubertjes hebben het idee dat als je niet in een clan zit dat je dan een n00b bent, en als je een '0wnende n00b' bent ben je automatisch een cheater, zet er een clan-tag voor en dan mag je opeens wel '0wnen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk83
  • Laatst online: 12-09 11:51
Bor_de_Wollef schreef op woensdag 15 december 2004 @ 09:55:
Ik heb net wat screens gezien en de site bekeken maar het ziet er nogal amateuristisch uit eigenlijk. Ik denk dat ik deze mod maar over sla ;)
Dat waren de oude versies. 8 ziet vele malen beter uit, al moet er zeker nog wel werk gebeuren.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/entjes/tornado2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/entjes/tornado1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/entjes/chinook01.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hmm dat ziet er op zich wel lekker uit... DC extended?? Vanavond maar eens proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Eigenlijk vind ik die screens er nog helemaal niet zo mooi uit zien als ik het vergelijk met de normale DC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toffe chinook!
Zeker even downloaden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk83
Bor_de_Wollef schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 15:41:
Eigenlijk vind ik die screens er nog helemaal niet zo mooi uit zien als ik het vergelijk met de normale DC.
Ach, dat geeft niet, smaken verschillen natuurlijk. :)
Ik vind persoonlijk sommige items bij dc mooier, dan kijk ik naar het oude ontwikkelteam.
Zij hadden dan ook wel iets meer mankracht dan bij dcx.

Vergelijkje van 2 "dezelfde" voertuigen.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/entjes/vergelijk.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hmm, wat realisme betreft is die C-140 (?) in DC-X wel 'echter'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 12:22:
haha idd, laatst ook zon gassie. Begon zowat te janken. Dat is uds echt niet mogelijk ik vloog daar veels te laag voor en je bent gewoon aan het cheaten zei die en zo ging dat maar door. Op een gegeven moment zijn clan lid zo, van nu even rustig he :> pragtig.

Maja gelukkig niet hun server, das echt knudde als ze je daarvoor kicken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henk83 schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 16:16:
[...]

Ach, dat geeft niet, smaken verschillen natuurlijk. :)
Ik vind persoonlijk sommige items bij dc mooier, dan kijk ik naar het oude ontwikkelteam.
Zij hadden dan ook wel iets meer mankracht dan bij dcx.

Vergelijkje van 2 "dezelfde" voertuigen.
[afbeelding]
dan snap ik niet waarvoor ze niet gewoon het oude model behouden, want zeg zelf als ze een beetje smaak hebben daar dan kiezen ze voor de eerste maar goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:34
Dc Extended is trouwens een partnership aangegaan met 21st centurywarfare, DE grootste online tournament voor desert combat.
Voor meer info: www.21stcenturywarfare.com

Ik speel zelf al een aantal campaigns mee (2Lt Whiskey Company 4th UK Armored Brigade), en ben nog steeds verslaafd. DC Extended gaat meehelpen aan de minimod die we in dit toernooi gebruiken.

[ Voor 7% gewijzigd door Dikkie op 29-12-2004 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk83
dikkiedik schreef op woensdag 29 december 2004 @ 00:22:
Dc Extended is trouwens een partnership aangegaan met 21st centurywarfare, DE grootste online tournament voor desert combat.
Voor meer info: www.21stcenturywarfare.com

Ik speel zelf al een aantal campaigns mee (2Lt Whiskey Company 4th UK Armored Brigade), en ben nog steeds verslaafd. DC Extended gaat meehelpen aan de minimod die we in dit toernooi gebruiken.
Wat de c130 betreft ben ik het niet met je eens.
De reden dat dcx een eigen c130 heeft gemaakt is dat ze hun eigen voertuigen willen hebben ipv alles van dc ombouwen tot nieuwe units. Daarnaast kan de dcx c130 voertuigen vervoeren en droppen.

Het grootste deel van het dc team is al een lange tijd opgekocht door dice en niet meer actief in het mod wereldje. Dc is grofweg in 2 stukken gesplitst, DC_F en Tanelorn is doorgegaan met DCR.
DCX was altijd een minimod (.7) met daarin eigenlijk alleen aanpassingen in de codes.

Sinds december is 8 uit met daarin behoorlijk wat nieuwe voertuigen, een compleet nieuwe leger en een boel nieuwe teamleden. (Voor .8 had dcx eigenlijk maar 1 persoon voor de textures en 1 person voor de models. Dat is nu verdubbeld. De overige leden zijn voor code, fx, maps en textures) Verder was er altijd al redelijk veel contact met 21cw.

Nu is het zo dat dcx samen met 21cw verder gaat. Dit betekend op dit moment dat 21cw gebaseerd wordt op dcx wat als voordeel heeft dat 21cw toegang heeft tot alle voertuigen en code van dcx en vice versa. Dit betekend echter niet dat alles zomaar overgenomen wordt. Bijvoorbeeld one shot one kill tanks zul je niet in 21cw tegenkomen. (Ben zelf eigenlijk niet zo'n fan van dat soort over-tactische zaken voor teamplay. Dit kom je op publics toch niet tegen.)
Groot voordeel voor 21cw is dat de downloads stukken kleiner zullen worden, omdat ze onderdelen van dcx gebruiken. (eigenlijk is het zo dat je dan dc7, dcx8 en 21cw geinstalleerd moet hebben)
En dat de beide ontwikkelteams een stuk groter worden. Wat weer welkom is voor een eventuele ontwikkeling van een BF:2 mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

EINDELIJK! Weer een beetje leven in dit topic!

Hmmzz ik denk dat ik die DC-X vanavond ook maar weer eens ga proberen!
En het maakt mij geen zak uit of het er mooi uitziet of niet, als het maar lekker speelt :) !

Verwijderd

Topicstarter
Ik vond DC-X enorm laggy... en de eerste keer dat ik een persoon de lucht uit knalde crashte de client... :(

Ben maar weer verder gegaan met DC-F

• j86

j86

Kzal m ook eens even gaan proberen, heb nu toch niets te doen :D

• Bor

Bor

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Ik wacht de reacties wel af voordat ik de laatste update weer installeern.

• j86

j86

Op het eerste gezicht is ie wel een STUK beter geworden dan een half jaar geleden! Ik heb het nog maar een half uurtje geprobeerd, maar ik zou m ook maar ns proberen!

Maar ik zie jullie allemaal volgend jaar weer, ben er ff tussenuit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jahaha, leven in het vertrouwde DC topic!!

/me is vorige week ook begonnen met DC, zowel Final als Extended

Vorige week besloot ik me Battlefield 1942 cd's weer eens uit hun doosje te halen en te installeren, maar na al 10 minuten was ik bezig met dc downloaden, de nieuwste patches erop geknald, en gaan met die banaan!
Ik besloot ook gelijk, op aanraden van LightEye in het BF topic, The All Seeying Eye te downloaden, aangezien deze echt beter moest zijn, wat het na wat instel gedoe echt wel is. Ik vondt het tijd om eerst maar weer te oefenen met vliegen met een Heli, aangezien ik dat tijden niet had gedaan, maar wat viel op...Dit was niet nodig, aangezien ik de besturing ( Jammer genoeg) nog steeds te makkelijk vind, en het niet echt meer een uitdaging is om zo lang mogelijk stil te hangen in de lucht, zodat je gunner de vlag kan innemen --> instappen en weer opzoek gaat naar een andere vlag.

Wat me ook vooral opviel aan de speelwijze is dat er op de servers waar ik speelde haast geen cheaters waren, in vergelijking...4 maanden geleden zat ik geregeld op een server ( Uni Teeside) waar een wallhacker inzat..Nu heb ik (gelukkig) nog niks aangetroffen, zowel op de Uni Teeside als de ALPHA server waar ik vaste gast ben.

Enige nadeel aan het speelgemak is de Stingers, deze mogen ze er zowieso uithalen, aangezien dit wapen door alleen de die-hards wordt gebruikt, die alleen Heli's uit de lucht schieten voor ene hogere score ( heli is 6 kills ineen :+ ) en niet op het front gaan vechten, waar op dat moment alleen de noobs vechten zodat die meteen bij het spawnen worden afgeknald door mij en een stel andere gasten van Coalition. ( Al ben ik meer van het type dat ik eerst de kans geef dat die gasten iets terug kunnen doen, maar wat is er nu leuker dan C4 te leggen op een plekje met spawnende gasten })

Dan heb ik nog een dringende vraag, zijn er mensen hier die ook DC spelen, maar dan in een soort server van GoT, lijkt me leuk om vooral van de Die-hards hier te kunnen leren. en vooral een keer af te laten knallen ( voornamelijk wordt ik afgeknald dan :9 ) Maar dan met teamspeak, want dat is echt HET einde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Wallahckers zijn er nog steeds in overvloed. Het viel me laatst op dat de laatste 4 wallhackers (100% zeker) die ik heb gezien nederlanders waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat zijn wallhackers? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die via een hack zich kunnen verstoppen IN een muur, waarna ze bij bijvoorbeeld een ammo depot gaan staan zodat ze steeds granaten kunnen gooien,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

Ik heb gelukkig vrijwel nooit last van wallhackers...
Maarja ik speel de laatste tijd meer CSS dan BF/DC dus daar kan het ook aan liggen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik zie de laatste tijd veel mensen onder water zwemmen. Hoe doe je dat? Is dat een bug of hoort het gewoon in de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDG
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:12

TDG

Gewoon naar beneden kijken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

Wohoo eindelijk weer een reactie :P
Je moet idd gewoon naar beneden kijken, ook handig als je ergens heen wilt zwemmen, omdat je dan minder snel gezien word (vooral door vliegtuigen enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand waar ik Battlefield 1942 nog goedkoop kan krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

Ik zie hem regelmatig staan voor 20 to 25 Euro (Free Record Shop e.d.), maar je ziet hem nog vaker in zo'n pack met 1. de 2 uitbreidingen voor BF erbij of 2. Met MOHAA en C&C erbij.
Die pack kosten 50 Euro, dus je kunt beter voor alleen BF gaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja drom vraag ik het hier want ik kom alleen van die packs tegen :X terwijl ik alleen bf wil en geen addons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Volgens mij word BF niet meer los verkocht. Je moet dus geluk hebben om een winkel te vinden die er nog een paar heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi,

ik vraag me af hoe jullie allemaal zo goed kunnen zijn in dc, ik speel al best veel, 2 ur per dag dc.
kunnen jullie mij alstublieft een paar tips geven, of dingen die ik absoluut niet moet doen.... zoals voor de spawn van een heli wachten.

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Wellicht een domme vraag maar hoe voer je in de console een naam in met een spatie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

Ik weet niet waar je het voor nodig hebt en ik heb het ook nog nooit geprobeerd, maar je kunt een spatie maken door op de spatiebalk te drukken of alt+0160 te typen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Lol weer eens gekicked van de Nord clan server door Nord MetalGirl omdat ik bovenaan stond. Ik werd ineens beschuldigd van campen in een ctf game terwijl ik geen 2 seconden stil heb gestaan. Wat een zielige lui zijn dat. En nog slecht ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

Haha :D
Heb je ip vd server? Ik zal ook eens even gaan kijken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Het is gewoon de NORD clan server, je kunt hem zo vinden met ASE. Gelukkig hebben kennissen van mij hetzelfde gedaan. Hun hele clan in 1 keer gebanned toen ze bij ons kwamen later deze avond.

Dat zal ze leren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bajo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-09 17:50
Ik speel altijd op de =[WoW]= server.
Goede mentaliteit die gasten en intensieve matches.
Meestal zijn er admins aanwezig die veel teamkillers/basecampers/exploiders eruit knikken, zo houd je het spel schoon :)

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:26

Stewie!

Keen must die!

Bajo schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 22:11:
Ik speel altijd op de =[WoW]= server.
Goede mentaliteit die gasten en intensieve matches.
Meestal zijn er admins aanwezig die veel teamkillers/basecampers/exploiders eruit knikken, zo houd je het spel schoon :)
84.244.130.42 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 01:32

BaT

Speel Desert Combat al sinds de eerste versie _/-\o_ Het spel blijft maar beter worden. Ook erg mooi om te zien dat Trauma Studio's nu mee werkt aan BF2 (wat naar mijn inziens beter Desert Combat II had kunnen worden genoemd). Het enige dat ik jammer vind, is dat je online vooral goed merkt dat de engine van BF met name goed met voertuigen overweg kan en dat gevechten tussen "soldaatjes" af en toe vrij lame zijn. Ik hoop dat ze dat fixen in BF2, voor de rest : super mod.

[ Voor 3% gewijzigd door BaT op 07-02-2005 15:58 ]

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaT schreef op zondag 06 februari 2005 @ 15:08:
Het enige dat ik jammer vind, is dat je online vooral goed merkt dat de engine van BF met name goed met voertuigen overweg kan en dat gevechten tussen "soldaatjes" af en toe vrij lame zijn. Ik hoop dat ze dat fixen in BF2, voor de rest : super mod.
Ik las in een interview (ik dacht IGN) dat rondlopen in Battlefield 2 meer aanvoelt als Quake.
Dus dat is een goed iets. Want inderdaad die rare "falling damage" die je hebt als je een trap afloopt en het blijven "plakken" op surfaces is iets wat beter kan in Battlefield. Ik heb altijd het idee dat het physics systeem (met name collision detectie) in battlefield een fractie achter loopt op wat er gebeurd. het lopen van de trap lijkt dit te bevestigen, de traptreden waar je per trede maar een fractie opstaat als je de trap afloopt worden niet geregistreerd, en dus "denkt" het systeem dat de afstand die je maakt verticaal, begint bovenaan de trap en eindigd op de vloer onder aan de trap. precies hetzelde effect, als zou je gesprongen zijn en die trap daar helemaal niet was.

Kan niet wachten om in battlefield 2 keihard van de trap te rennen zonder een geërgerde "ouch!" onderaan de trap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

Idd, dat zou heel mooi zijn. Dat spel gaat gewoon dik ownen. Als het goed voelt en goed uitgebalanceerd is zoals bij DC het geval was. Sommige van die originele maps van BF'42 waren echt gaar, vooral als je ze vergelijkt met meesterwerkjes als dc_urbansiege.

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik vrees meer voor een BF-Vietman ervaring eigenlijk als ik alle info die tot nu toe is vrijgegeven zo lees en de filmpjes bekijk.

Kijk, maps als UrbanSiege vind ik weer totaal niets. Ieder zijn eigen voorkeur gelukkig. Ik blijf de oude maps als el alamein spelen terwijl ik op maps als urban siege etc snel ben uitgekeken.

[ Voor 44% gewijzigd door Bor op 07-02-2005 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ik zou het ook erg leuk vinden als je in BF2 ook om een hoek kan kijken. Dus via toetsen Q en E zoals in andere games. Rollen als je in pronepositie ligt lijkt me ook wel een leuke toevoeging. (BlackHawk Down anyone?)

Kortom... de man tot man gevechten mogen wat mij betreft beter. Het moet aantrekkelijk blijven om te voet te vechten ipv dat de tanks en andere voertuigen de overhand hebben in de games.

Ik zet dit trouwens ook wel ff in het BF2 topic aangezien we hier afdwalen :P

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaT schreef op maandag 07 februari 2005 @ 16:03:
Sommige van die originele maps van BF'42 waren echt gaar, vooral als je ze vergelijkt met meesterwerkjes als dc_urbansiege.
Das waar. De maps van DC zijn stukken beter.
in BF1942 waren veel maps ook zo mistroostig en grauw. (berlin etc.)
Nou zal dat wel bij de setting horen enzo, maar ik speel toch liever in het zand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2005 @ 16:42:
[...]

Das waar. De maps van DC zijn stukken beter.
in BF1942 waren veel maps ook zo mistroostig en grauw. (berlin etc.)
Nou zal dat wel bij de setting horen enzo, maar ik speel toch liever in het zand :)
El alamein?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

speel ik nog het meest, altijd zo mooi, iedereen altijd op die heli's en planes af te stormen, pak ik altijd gewoon tankje en ga heli's en planes uit de lucht knappen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 11:13:
Wallahckers zijn er nog steeds in overvloed. Het viel me laatst op dat de laatste 4 wallhackers (100% zeker) die ik heb gezien nederlanders waren.
Wallhackers die gewoon door muren kunnen kijken of zich in een muur verstoppen? :D

Speel vaak ctf en kom veel clanspelers tegen die dikke wallhacks hebben. Gewoon even spectaten en dan zie je heht overduidelijk. Het zijn in mijn geval meestal duitsers die cheaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Door muren heen kijken meestal. Ik snap dat cheat gebruik niet. Wat is er de lol aan als je zelf weet dat je cheats nodig hebt voor een normale score?!

[ Voor 67% gewijzigd door Bor op 08-02-2005 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

Bor_de_Wollef schreef op maandag 07 februari 2005 @ 16:20:

Kijk, maps als UrbanSiege vind ik weer totaal niets. Ieder zijn eigen voorkeur gelukkig. Ik blijf de oude maps als el alamein spelen terwijl ik op maps als urban siege etc snel ben uitgekeken.
Ik heb het er niet over dat iedereen die map moet mooi vinden, maar je kan duidelijk zien dat er meer energie / moeite / fantasie is gestoken in de dc maps; dan als je kijkt naar die standaard bf maps. Tuurlijk is El Alamein ook heel erg leuk, maar dat is niet te vergelijken met urbansiege; want die map is gewoon een grote lege vlakte (mooie grote lege vlakte weliswaar :P ). Bijvoorbeeld Berlin en een paar van die andere "steden"maps... nou dat is pas leuk ... NOT. Dan vind ik urbansiege toch echt wel een verbetering.

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja die niet. die is super. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

BaT schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 21:57:
[...]

Ik heb het er niet over dat iedereen die map moet mooi vinden, maar je kan duidelijk zien dat er meer energie / moeite / fantasie is gestoken in de dc maps; dan als je kijkt naar die standaard bf maps. Tuurlijk is El Alamein ook heel erg leuk, maar dat is niet te vergelijken met urbansiege; want die map is gewoon een grote lege vlakte (mooie grote lege vlakte weliswaar :P ). Bijvoorbeeld Berlin en een paar van die andere "steden"maps... nou dat is pas leuk ... NOT. Dan vind ik urbansiege toch echt wel een verbetering.
Het is gewoon een kwestie van smaak. Ik vermaak mij meer met Berlin dan met Urban Siege.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 10:39:
[...]

Het is gewoon een kwestie van smaak. Ik vermaak mij meer met Berlin dan met Urban Siege.
Wel mee eens dat DC maps meer kwaliteit hebben.
Heeft ook misschien iets te maken met beoogde systeem eisen, DC maps zijn wat rijker en hebben meer detail. los van dat, vind ik inderdaad de meeste DC maps beter opgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

Bor_de_Wollef schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 10:39:
[...]

Berlin bleh ... zodra die map start is het meteen disconnect en een ander servertje zoeken 8)7

Maar wat ik bedoel te zeggen, is dat de standaard maps van BF1942 grotendeels CRAP waren... vooral als je kijkt naar wat een paar "simpele" mod-makers ervan maken...

[ Voor 10% gewijzigd door BaT op 09-02-2005 14:16 ]

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:13

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

Ik speel dit spel nu al 3 maanden maar de laatste weken heb ik last van, dat als ik in een heli zit dat ik uit de lucht geschoten word door een tank (meestal de Abrams), maarja dan denk ik "Ik moet niet zo laag vliegen :P ", maar toch word ik dan soms uit de lucht geschoten. Is dit een nieuwe trend of doe ik iets fout :?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Basti504 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 15:01:
Ik speel dit spel nu al 3 maanden maar de laatste weken heb ik last van, dat als ik in een heli zit dat ik uit de lucht geschoten word door een tank (meestal de Abrams), maarja dan denk ik "Ik moet niet zo laag vliegen :P ", maar toch word ik dan soms uit de lucht geschoten. Is dit een nieuwe trend of doe ik iets fout :?
Nou maak ik er een sport van om de artillery te gebruiken. Werkt beter dan je zou denken.
Voordeel is uiteraard dat je helemaal omhoog kan schieten indien nodig.
Ook kan je op een helling gaan staan etc. heli's neerknallen met tank is heerlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

BaT schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 14:15:
[...]

Berlin bleh ... zodra die map start is het meteen disconnect en een ander servertje zoeken 8)7

Maar wat ik bedoel te zeggen, is dat de standaard maps van BF1942 grotendeels CRAP waren... vooral als je kijkt naar wat een paar "simpele" mod-makers ervan maken...
Ach ja, je hebt het wel over de meest succesvolle mod voor BF1942. "Simpele mod makers" is dus niet op zijn plaats. Daarvoor zou je een van de niet populaire mods eens moeten installeren.

Berlin is trouwens wel alleen leuk als je ctf speelt. Conquest is het inderdaad niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 21:16
ik heb het bf1942 zaakie uit de kast getrokken en de nieuwe patches geinstalleerd.

maar nu speel ik met 2 fps???? klopt niet echt ivt mijn specs... iemand anders dit probleem ook ?

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

Bor_de_Wollef schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 18:24:
[...]

"Simpele mod makers" is dus niet op zijn plaats.
Dat hun mod uiteindelijk populairder is dan de rest omdat hij beter is, ok. Maar toen zij waren begonnen waren ze op gelijk niveau, naar mijn mening, als de andere mod makers op het moment dat zij toen begonnen. Een stel enthousiaste gamers met een hobby, die volgens mij meer met "simpele mod makers" zijn te vergelijken, dan met een "game studio".

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Daar ben ik het niet mee eens. De makers achter DC zijn niet de eerste de beste thuis aanklooiers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Bor_de_Wollef schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 20:35:
Daar ben ik het niet mee eens. De makers achter DC zijn niet de eerste de beste thuis aanklooiers.
dat denk ik ook, die lui hebben een complete uitbreiding gemaakt, veelal zijn mods maar kleine dingetjes, DC was meer een total conversion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

jeehaa schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 19:17:
ik heb het bf1942 zaakie uit de kast getrokken en de nieuwe patches geinstalleerd.

maar nu speel ik met 2 fps???? klopt niet echt ivt mijn specs... iemand anders dit probleem ook ?
Voor zover ik weet nog niemand...
Wat zijn je specs, teveel rommel op de achtergrond lopen, virussen enz?

• BaT

BaT

Ze hebben een complete uitbreiding gemaakt ... nu wel ja. De eerste beta was met een paar modelletjes, slechte physics, laggy gameplay en geen eigen maps toch niet echt af.... als je dat wil, kan je dat bereiken zonder een 1337 pro te zijn ... dat zij het tot een supermod hebben gemaakt wil alleen zeggen dat ze veel meer ambitie hebben dan mods die halverwege nog steeds crap zijn en dus niet doorbreken .... maar geloof me, er zit een groot verschil tussen de expertise van een programmeur(s) die het spel gemaakt heeft van nul tot einde, of iemand die het kant en klaar alleen hoeft aan te passen naar keuze met behulp van documentatie. Het geeft echter wel aan dat ze creatiever zijn dan de originele programmeur(s).

[ Voor 35% gewijzigd door BaT op 10-02-2005 02:57 ]

Product Owner - Connec2

• Bor

Bor

Welke documentatie doel je op?

Verwijderd

Vraagje

Ik speel graag op MP servers de MOd DCfinal en de gewone F1942. NU heb ik het volgende probleem

Als ik connect dan kom ik gewoon op de server en lad hij de map, als ik wil meedoen met het spel dan kan ik geen spawnpoint kiezen, geen enkele. terwijl ik er toch een selecteer en op Done klik...

Kan dit liggen aan PB, heb deze al overnieuw geinstalleerd nl

• BaT

BaT

de SDK, documentatie hoeft niet letterlijk een papiertje met alleen maar text te zijn.

Product Owner - Connec2

• jeehaa
Jostheking schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 23:11:
[...]

Voor zover ik weet nog niemand...
Wat zijn je specs, teveel rommel op de achtergrond lopen, virussen enz?
zie mijn sub. weinig op de achtergrond... maar DC is ook het enige waar het zo traag gaat.... ksnap er niets van... misschien was het wel de server waar ik op zat. iig mijn firewall laat bf1942.exe rustig zijn werk doen dus dat zou t niet moeten zijn. wat zijn de poorten die erbij horen? misschien moeten die wel open... Connecten is iig geen probleem maar daarna met 1fps!!! dan zie je iemand, en dan weer niet... dan zie je die heli... en dan weer niet 8)7

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 20:35:
Zeker niet. hoofd van development en initiatiefnemer Frank Delise is geen onbekende.
Hij is een 3D genius. destijds toen 3d studio max uitkwam heeft hij meerdere nuttige plugins geschreven voor MAX, en kan ik me een aantal zeer mooie (auto's o.a.) renders van hem herinneren.

Op seminars tijdens mijn studie 3D animatie ben ik zijn naam nog een aantal keren tegengekomen. In de high-end MAX community was (en is) hij een bekende.
ik ging echter al snel over naar Alias, en toen zag of hoorde ik een hele tijd niets meer.

tot Desert Combat dus..... respect voor deze man.

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 07:23

Erw

Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 15:59:
[...]

Zeker niet. hoofd van development en initiatiefnemer Frank Delise is geen onbekende.
Hij is een 3D genius. destijds toen 3d studio max uitkwam heeft hij meerdere nuttige plugins geschreven voor MAX, en kan ik me een aantal zeer mooie (auto's o.a.) renders van hem herinneren.

Op seminars tijdens mijn studie 3D animatie ben ik zijn naam nog een aantal keren tegengekomen. In de high-end MAX community was (en is) hij een bekende.
ik ging echter al snel over naar Alias, en toen zag of hoorde ik een hele tijd niets meer.

tot Desert Combat dus..... respect voor deze man.
http://www.frankdelise.com/index2.php

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

Quote van die site :

"While DesertCombat was a research project for myself, it eventually became a popular game and I have now formed a company around it called Trauma Studios "

Hier uit maak ik op dat het in het begin een oefening was, en dus niet te vergelijken met een professionele studio, maar eerder met hobbyist mod maker ... dat de man in kwestie geen noob was, maar een pro, zegt verder niks, want het was voor hem ook nieuw (dat ie een pro is, en het daardoor sneller aanleerde is een tweede).

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaT schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 03:20:
Quote van die site :

"While DesertCombat was a research project for myself, it eventually became a popular game and I have now formed a company around it called Trauma Studios "

Hier uit maak ik op dat het in het begin een oefening was, en dus niet te vergelijken met een professionele studio, maar eerder met hobbyist mod maker ... dat de man in kwestie geen noob was, maar een pro, zegt verder niks, want het was voor hem ook nieuw (dat ie een pro is, en het daardoor sneller aanleerde is een tweede).
Klopt inderdaad denk ik. ik ben zijn naam nog niet eerder tegengekomen in de "games" wereld.
In de "autodesk" tijd van 3dsmax (voordat Discreet het overnam van Kinetix) kwam ik zijn naam echter vaak tegen bij de credits van diverse plugins voor Max. Later zag ik zijn naam ook bij meerdere hele mooie renders staan in studio boeken enzo. (3d studio max fundamentals, 1 van de eerste boeken op de cover bijv. boek was overigens niet van hem.)
Afijn. deze man is geen "uit de hand gelopen" gamer met programmeerkennis. :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:20:
Vraagje

Ik speel graag op MP servers de MOd DCfinal en de gewone F1942. NU heb ik het volgende probleem

Als ik connect dan kom ik gewoon op de server en lad hij de map, als ik wil meedoen met het spel dan kan ik geen spawnpoint kiezen, geen enkele. terwijl ik er toch een selecteer en op Done klik...

Kan dit liggen aan PB, heb deze al overnieuw geinstalleerd nl
Ik heb daar ook af en toe last van, in het 'spawnvenster' (dat ding wat je krijgt als je op enter drukt) kan ik dan NIETS kiezen, geen spawnpoint en ook geen andere class, het gaat alleen weg als ik weer op enter druk 8)7
Maar goed, ik heb daar niet zo vaak last van en het herstarten van het spel lost het meestal wel weer op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
ik snap er echt niets van. ik heb de juiste UDP poorten open gezet maar ik kan gewoon absoluut niets spelen online door de lage framerate... echt gewoon 2 fps... iemand een vermoeden of de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

Ik zou het echt niet meer weten...
Heb je het ook in Single Player?
Misschien dit nog: Niet toevallig in een èrg hoge resolutie staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
1024 en zie mijn specs onder de posts... voor de format had ik nog nergens last van. format gedaan, herinstallatie en nu dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 16:48:
[...]

Afijn. deze man is geen "uit de hand gelopen" gamer met programmeerkennis. :) :)
Maar je snapt m'n punt iig :P

Het is een fijne tijd voor modmakers om geld te maken ...

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 15:22:
hoi,

ik vraag me af hoe jullie allemaal zo goed kunnen zijn in dc, ik speel al best veel, 2 ur per dag dc.
kunnen jullie mij alstublieft een paar tips geven, of dingen die ik absoluut niet moet doen.... zoals voor de spawn van een heli wachten.

bedankt
veeeeel oefenen!
Speel het nu bijna een jaar en soms echt vele uren achter elkaar.
Begin was ik ook super slecht :) maar gaat nu al stukken beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
Weet iemand toevallig waar de .50 sniper gun ligt in Basrah's Edge...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

BaT schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 03:20:
Quote van die site :

Lol die man is een 3d guru, echt geen hobbyist ofzo. Modmaking is voor een groot deel 3d werk. Jouw stelling gaat dus niet op.

Pagina: 1 2 3 Laatste