jahaha, leven in het vertrouwde DC topic!!
/me is vorige week ook begonnen met DC, zowel Final als Extended
Vorige week besloot ik me Battlefield 1942 cd's weer eens uit hun doosje te halen en te installeren, maar na al 10 minuten was ik bezig met dc downloaden, de nieuwste patches erop geknald, en gaan met die banaan!
Ik besloot ook gelijk, op aanraden van LightEye in het BF topic, The All Seeying Eye te downloaden, aangezien deze echt beter moest zijn, wat het na wat instel gedoe echt wel is. Ik vondt het tijd om eerst maar weer te oefenen met vliegen met een Heli, aangezien ik dat tijden niet had gedaan, maar wat viel op...Dit was niet nodig, aangezien ik de besturing ( Jammer genoeg) nog steeds te makkelijk vind, en het niet echt meer een uitdaging is om zo lang mogelijk stil te hangen in de lucht, zodat je gunner de vlag kan innemen --> instappen en weer opzoek gaat naar een andere vlag.
Wat me ook vooral opviel aan de speelwijze is dat er op de servers waar ik speelde haast geen cheaters waren, in vergelijking...4 maanden geleden zat ik geregeld op een server ( Uni Teeside) waar een wallhacker inzat..Nu heb ik (gelukkig) nog niks aangetroffen, zowel op de Uni Teeside als de ALPHA server waar ik vaste gast ben.
Enige nadeel aan het speelgemak is de Stingers, deze mogen ze er zowieso uithalen, aangezien dit wapen door alleen de die-hards wordt gebruikt, die alleen Heli's uit de lucht schieten voor ene hogere score ( heli is 6 kills ineen

) en niet op het front gaan vechten, waar op dat moment alleen de noobs vechten zodat die meteen bij het spawnen worden afgeknald door mij en een stel andere gasten van Coalition. ( Al ben ik meer van het type dat ik eerst de kans geef dat die gasten iets terug kunnen doen, maar wat is er nu leuker dan C4 te leggen op een plekje met spawnende gasten
Dan heb ik nog een dringende vraag, zijn er mensen hier die ook DC spelen, maar dan in een soort server van GoT, lijkt me leuk om vooral van de Die-hards hier te kunnen leren. en vooral een keer af te laten knallen ( voornamelijk wordt ik afgeknald dan

) Maar dan met teamspeak, want dat is echt HET einde