CS-Manager |
![]() |
Algemene Uitleg |
CSM is een Manager spel waarbij je dus je eigen Counter Strike team moet managen. Je moet ze laten trainen, friendly's laten spelen enzovoorts enzovoorts. Ik ben enkele dagen geleden aan het spel begonnen en moet zeggen dat ik hooked ben. Ik vind CS zelf niets, maar dit spelletje is gewoon leuk om te spelen, ik zou zeggen. Try It Out! |
Screenshots |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kosten |
Jammer genoeg kan ik niet zeggen dat dit spelletje gratis is. Het is natuurlijk niet gek dat ze er wat voor vragen, de kosten van de server(s inmiddels) zullen toch op een manier betaald moeten worden en je krijgt er een banner-free spelletje voor terug. Maar wat zijn de kosten nu? € 1,10 / 3 maanden voor het originele spel. € 1,10 om mee te kunnen doen aan Friendly League's € 1,10 om mee te kunnen doen aan de 2on2 Ladder Al deze bedragen kunnen op dit moment alleen per SMS voldaan worden. € 4,40 per jaar mag misschien duur zijn voor een 'cs' manager, maar als je ziet wat we er binnenkort voor terugkrijgen vind ik het geen probleem meer. CSMv2 wordt veel uitgebreider en nog beter. Én, de clan die je nu al hebt aangemaakt kun je meteen meenemen! |
Waarom zou ik het moeten spelen? |
Je moet niets natuurlijk, maar waarom zou je CSM nu willen spelen? Wat rechtvaardigd die € 1,10 per 3 maanden? Allereerst kan ik zeggen dat CSM vrij verslavend is. Het is echt leuk om te zien hoe je spelers beter en beter worden in de statistics, nadat ze meer competitie wedstrijden en PCW's spelen (soort van friendly's). Ook het managen zelf is een challenge opzicht. Hoe ga ik met mijn geld om en hoe zorg ik ervoor dat de tactieken zó zijn dat ik win van het andere team. Je kunt een eigen server kopen en geld verdienen aan de HLTV tickets, daarbij kun je wedden op andere wedstrijden en noem maar op. Dit spelletje zal je iedere dag toch zeker wel een half uurtje zoet houden. Soms zelf 3 uur. Ik kan het alleen maar aanraden |
Voor de rest... |
Het adres natuurlijk! CSM is te vinden op http://www.cs-manager.com Naja.. als usual.. keep it clean, en vragen kun je altijd stellen. Veel plezier met CSM PS. Als er genoeg intresse is in het spel, zal ik meer dingen in de first post zetten (extratjes etc.) |
[ Voor 7% gewijzigd door X-G op 17-10-2004 15:17 ]