[Browser] Counter-strike Manager

Pagina: 1
Acties:
  • 3.197 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey!

Ik speel het spel CS-Manager, en leuke dingen moet je delen! Daarom vertel ik hier wat over het spel zodat jullie ook weten wat het is en misschien mee kunnen doen!

CS-Manager heeft op dit moment rond de 25.000 members, verdeeld over veel Europese landen, maar ook Amerika, Rusland en Israel en sinds gisteren ook Brazilie en Argentinie. Nederland heeft echter maar rond 500 members en dat is een beetje karig, terwijl het wel gewoon een leuk spel is! Hoe meer zielen hoe meer vreugd in dit spel dus daarom probeer ik de Nederlandse community wat uit te breiden door meer mensen er bekend mee te maken.

CS-Manager is een spel waarin je een eigen clan mag managen. Hierbij komt onder andere kijken dat je je eigen team van CS spelers samenstelt, dat je de financiële kant van je clan onder controle houdt, dat je tactics maakt voor jouw team, zodat je matches wint, om vervolgens die matches live (of wanneer je maar wilt) in een 2d overzicht van de map te kunnen bekijken. De clan komt terecht in een league, waarin hij zich elk seizoen naar een hogere league kan vechten om uiteindelijk de 1337-league (soort eredivisie) te winnen. Verder zijn er nationale tournooien, internationale tournooien (echte prijzen), cups (echte prijzen), Friendly Leagues, Ladders, etc.

Dit is een browserspel, maar het is verrassend leuk en de matches zijn spannend. Daarom zijn er ook velen die dit al meerdere jaren spelen.

Nu volgt een wat meer gedetailleerde uitleg.

Spelers:

Je begint met 7 spelers. Die kun je trainen zodat ze beter presteren, maar je kunt ze ook verhandelen op de transferlijst. Het is de bedoeling dat je met die spelers een team vormt die tegen andere clans gaan spelen. Je kunt zelf kiezen hoe je hun training indeelt. Zo heb je bijvoorbeeld de skill 'aim', maar ook 'quickness', en nog acht andere skills. Je traint de spelers door PCW's te spelen tegen andere clans, en door een individueel trainingsplan.
Op de transferlijst kun je per opbod in een soort veiling spelers kopen. Deze spelers zijn door andere clans op de transferlijst gezet. Het is dus een soort markt.

Een voorbeeld van een speler:
Afbeeldingslocatie: http://img220.imageshack.us/img220/2049/playereg1.jpg

De trainingskamers waarin je de spelers kan plaatsen:
Afbeeldingslocatie: http://img83.imageshack.us/img83/8958/trainingroomxh8.jpg

De transferlijst:
Afbeeldingslocatie: http://www3.cs-manager.com/demo/6.png

Matches en tactics:

Je kunt voor je eigen team tactics maken. Op dit moment zijn er twee maps: aztec en dust2. Het lijkt weinig, maar als je je tactics goed bij wilt houden heb je hier je handen al aardig vol aan.
Je kunt zelf geheel bepalen hoe je spelers lopen, wanneer ze op elkaar wachten, waar ze campen, enzovoort. Deze tactics maak je van te voren.
Vervolgens kun je in de matches tegen andere clans bekijken of je tactics werken, en hoe je spelers presteren. Deze matches zijn in 2d te bekijken. Je ziet een overzicht van de map, en daarin bewegen je spelers.

Het systeem voor het maken van tactics:
Afbeeldingslocatie: http://img99.imageshack.us/img99/9117/tacticsysteembq9.jpg

Zoals je ziet hebben de waypoints verschillende vormen. Daarin is het verschil te zien tussen waypoints waar ze gewoon doorlopen en waypoints waar ze op elkaar wachten. Op deze screen ontbreekt de waypoint die voor campen bestemd is (een driehoek)

Zo ziet een match er in 2d uit:
Afbeeldingslocatie: http://img184.imageshack.us/img184/5923/matchrq5.jpg

Staff:

Je hebt ook Staff nodig om je clan draaiende te houden. Zo kun je een PR manager huren voor betere inkomsten, trainers voor betere training, medic om de grenzen van jouw speler z'n kunnen te onderzoeken en om geblesseerde spelers op te knappen en een scout om jonge spelers aan te trekken.

De staff-sectie:
Afbeeldingslocatie: http://img187.imageshack.us/img187/1405/staffsectieyw2.jpg

Financiën:

Naast het winnen van matches en het vormen van een goed team is er ook een financieel aspect aan het spel. Je hebt inkomsten en uitgaven. Zo kun je sponsors aantrekken, en (fictieve) mensen kopen kaartjes om jouw match op HLTV te bekijken. Daar tegenover staat dat je salariskosten hebt van je spelers en je staff, van de server waarop jouw matches gespeeld worden, enzovoort. De financiën worden allemaal netjes bijgehouden in de 'finance report'.

Een voorbeeld van een sponsor:
Afbeeldingslocatie: http://img292.imageshack.us/img292/6022/sponsoruy5.jpg

Shop:

Ook hebben we een shop waarin je equipment kunt kopen waarmee je spelers beter zullen presteren. Die betere muis en muismat zorgen voor net even betere resultaten.

Voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: http://img132.imageshack.us/img132/9427/shopag6.jpg

Forum:

Verder zitten we uiteraard gezellig met z'n allen op het ingame forum! Hier kun je dingen over het spel opsteken, of gewoon lullen over de grootste onzin in het Off-Topic gedeelte. Ook kun je hierop PCW's regelen of jouw speler adverteren wanneer je die verkoopt.

CS-Manager is de link.
Sinds eergisteren ( de seizoensupdate ) is het spel gratis, hiervoor kostte het 1 SMS-je maar nu kost het je dus niks :)

Het spel vergt geduld. Je zal niet binnen enkele weken aan de top staan. Dit spel hoeft je maar 5 minuutjes per dag te kosten, maar je kunt er ook uren per dag lol aan hebben. Als je het enigzins actief speelt, en gezellig op het forum je bij de community inmengt bestaat er een grote kans dat je het spel leuk vindt. Geef ook niet meteen op, het begin is altijd het zwaarst! Wat ik hier beschreven heb is ook niet alles wat het spel te bieden heeft, maar het zijn enkele hoofdpunten.

Ik hoop jullie in CS-Manager te mogen verwelkomen!

Als je vragen hebt, aarzel niet.

Thorolas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:34
hmmm ik ga het nog eens een keer proberen. Heb het vroeger een tijdje gespeeld. Het ziet er een stuk beter uit nu.

edit/ eh jammer kan er op het werk niet op :s

[ Voor 17% gewijzigd door Rudolf op 28-11-2007 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Gaaf man, ik speel zelf CSS in clan verband, maar dit lijkt me ook wel lachen, bedankt voor de tip, ik ga me zeker ff registreren!

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Hmm wist niet dat dit bestond. Maar zowel cs 1.6 als css weten mij nog dagelijks te boeien. Ga dit ook wel eventjes bekijken

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
ik speel het ook al sinds 2005 en het is nog steeds erg lachen:D

voor vragen kan je altijd hier posten natuurlijk ;)

op dit moment speelt meer dan 25000 man het spel over heel de wereld (vooral europa)

Ik speel zelf helemaal niks meer aan games (wel af en toe, en ik heb een Wii) maar dit is een leuke bezigheid voor als je snel verveeld bent op het internet! anyway het is nu gratis... dus waarom niet uitproberen ;)

Dus ik zou zeggen Registreer nu!

[ Voor 62% gewijzigd door Muta op 28-11-2007 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde het ook wel eens proberen maar zit hier op mijn stage op Curacao waar het dus niet beschikbaar voor is. Dan maar even onthouden voor 22 januari als ik weer in NL ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nice :), leuke reacties iig ^^ op Fok word alleen maar kankerspam etc gezegd

Als jullie hulp nodig hebben pm me maar (nickname Thorolas daar)

Verwijderd

Topicstarter
Verder geen animo :(?

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Gister avond mijn 1ste war zelfs al gewonnen :) Paar mooie USP kills zaten er tussen :P

Ik snap alleen nog niet helemaal hoe ik de tactics kan maken???

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• SirDarkAngel
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-09 10:03
Zo te zien niet he? Spel is zover ik aan screens zie ook niet bepaald een uitblinkertje. En de meeste CS fans zullen denk liever zelf schieten.

Denk daarom dat ze beter andere naam hadden moeten kiezen omdat dit een verkeerde doelgroep trekt :)

[ Voor 47% gewijzigd door SirDarkAngel op 29-11-2007 19:15 ]

Wilde altijd al iets over computers weten

• spirry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-04-2017
Heb dit spel zelf een tijdje gespeeld, dit icm zelf ook actief counter-striken. Het was in die tijd zeker verslavend maar toen had je nog maar 1 map, de_aztec. Na een tijdje had ik tactics waarmee ik bijna alles won dus werd het een beetje saai. Ik zal eens kijken of ik hier weer mee ga beginnen, misschien is het wel iets te verslavend ivm school.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Ik ga het ook even proberen, heb me net even aangemeld. Lijkt me leuk en weer eens iets anders dan den meeste MMO browsers. :)

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha dit speelde ik vroeger altijd met mijn vrienden. Beter dat het nu niks meer kost :) Misschien toch weer eens proberen. Weer lekker onderaan beginnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel het zelf ook al behoorlijk lang (841 dagen alweer :|) en ik moet zeggen dat het erg verslavend is!
Sommige screenshots uit de TS zijn enigszins verouderd, zo is bijvoorbeeld het staff systeem licht veranderd en ook heb je de mogelijkheid om in een community te gaan wat je weer een prive forum etc geeft.
Overigens is het spel wel gratis te joinen en hiermee krijg je ook een 'proefpakketje VIP', maar om je VIP te verlengen betaal je wel een kleine bijdrage (pluspunt is dat in dit spel niet geldt; betalen = winnen. Je krijgt geen extra geld o.i.d. als je betaalt)

CS-Manager v2 bestaat vandaag trouwens precies 1000 dagen voor het publiek. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Hoe zit het met HLTV, moet ik daar nog iets speciaals (ergens aankoppelen of zo) mee doen of krijg je het geld van de slots automatisch?

Ik snap het niet helemaal hoe het uitgelegd word. :)

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mad_max234 schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 15:56:
Hoe zit het met HLTV, moet ik daar nog iets speciaals (ergens aankoppelen of zo) mee doen of krijg je het geld van de slots automatisch?

Ik snap het niet helemaal hoe het uitgelegd word. :)
Je krijgt dit geld automatisch bij thuis league matches en thuis PCW (Practice Clan War) matches
Ik weet niet of je de beginners guide gelezen hebt, maar die is heel handig iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 17:21:
[...]

Je krijgt dit geld automatisch bij thuis league matches en thuis PCW (Practice Clan War) matches
Ik weet niet of je de beginners guide gelezen hebt, maar die is heel handig iig.
Ja die heb ik gelezen maar was me nog niet helemaal duidelijk dat het alleen voor thuis wedstrijd is. Schijnbaar overheen gelezen. :)

Ik train nu vier players op aim en twee op Quickness, denk dat voorlopig blijf doen.

Nog tips?

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Handig is om veel communicatie te hebben met je Bootcamp partner (indien je die al hebt; elke dag 2 pcw's met dezelfde persoon spelen) en op die manier veel aan je tactics werken.
Verder moet je geen bakken met geld uitgeven aan nieuwe spelers, maar eerst proberen te gaan winnen. Probeer elke dag dat dit mogelijk is te betten, meestal is dit easy money (na een tijdje weet je wel ongeveer wie zekerheidjes zijn om op te betten).
Verder zou ik zeggen gewoon goed de beginner guides te lezen en niet te twijfelen met vragen als je iets niet snapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Zo heb een PCW buddy gevonden waar ik nu elke dag een match mee speel. En 1 op de uit server en dan weer 1 op de thuis server. :) Nu aan mijn team en tactics werken.

In welke division zitten jullie?

Ik zit in Division 4.11.

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Niet online
ik kom net uit 1337, zit nu in 1.x (x staat voor 1 of 2) heb er stuk of 6 seizoenen gezeten (top4/top7 en nogwat)
Heb nu een rebuild team van 14 jaar, heeft me wat geld(csm) gekost en ga ze nu lankampen als een gek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zelf net terug in 1337, ga het er alleen niet redden met mijn teampje :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spirry
Hey mad_max pcw maatje! Mijn clannaam = Prof. Kappers. Toevallig dat jij ook op GoT zit. Mijn team zit ook in divisie 4.11.

Heb het vroeger een tijdje gespeeld met de naam csm.v - nogwat.. Had echt pro tactics toen der tijd voor de_aztec.. ff kijken of ik die weer kan namaken.

[ Voor 38% gewijzigd door spirry op 02-12-2007 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Ja dat is wel toevallig, had je berichtje net gelezen. :)

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
CSM celebrates 1000 days with a new cup (118 comments)

CSM is celebrating their 1000-days anniversary since the release of CSM V2.0 by hosting a winter cup called "CSM Winter Cup 2008" with massive prizes! The following prizes will be available for you to win.

Prizes

1st place: LG R200-DCPSSV 100 coins, 50 000 csm

Afbeeldingslocatie: http://www1.cs-manager.com/images/cup_prize_1008_1.jpg

2nd place: Samsung SyncMaster 226BW 75 coins, 30 000 csm

Afbeeldingslocatie: http://www1.cs-manager.com/images/cup_prize_1008_2.jpg

3rd place: Samsung YP-P2JCB 8GB, 50 coins, 20 000 csm

Afbeeldingslocatie: http://www1.cs-manager.com/images/cup_prize_1008_3.jpg

4th place: 40 coins, 10 000 csm
5th - 8th place: 30 coins, 7 500 csm
9th - 16th place: 30 days VIP-package, 5 000 csm

In addition to the prizes for the top 3 finishers a NEXTBASE SDV47-A 7# LCD, LaCie Hard Drive Porsche USB 500GB and CSM T-shirts will be distributed to other participants despite of their finished place. Everyone will have a chance to win prizes regardless of their ranking! Participate today!

Remember that you will also receive HLTV-income for every game played (640 csm)!

GO AND SIGNUP TODAY

The registration for the cup will close at 19th December 23:59.

Bronze and Final game will be available for all VIP-users in 2D

The registration fee for the cup is 10 coins. If you do not have any coins you can purchase them here!

Special offer: If you purchase at least 100 coins with your credit card before cup registration ends you will receive free registration to the cup besides the 10% bonus.

The cup will start on 22th December. Good luck!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:26

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik denk dat ik mijzelf ook maar eens moet registreren als die-hard CS:S er :)
Browserspellen zijn altijd wel makkelijk om bij te houden mits het niet zo hard gaat als O-Game :P

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spirry
Op wie betten jullie voor vanavond? Kan eerlijk gezegd geen keuze maken..

En welke skills van de players kan je het beste trainen? Ik ben nu bezig met Aim en Quickness.

[ Voor 40% gewijzigd door spirry op 03-12-2007 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor het betten is het idd wel relatief moeilijk vandaag. Ik heb zelf op Pinheads Clan gebet ;)

De skills (naar mijn mening) op volgorde van belang:
Quickness > Awareness > Handling > Aim/Determination > Calmness > Playing IQ > Patience > Teamplay > Creativity.

Oja, een fan-made cs(m) filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=6KdeBwocTuI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
imho :
Quickness > Awareness > Aim > Determination > Handling > Calmness > Playing IQ > Patience/Teamplay/Creativity.

Maar ik zou idd eerst beginnen met wat aim / quickness te uppen ^^

Edit : Ik bet bet op ƒαmэ ₪ ._______. aangezien hij vrij lage odds heeft ( x2.20 ) terwijl hij vorig seizoen toch 2x mooi van Maladroits won :) Tzijn wel lastige bets idd maarja

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2007 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Ogame heb je alleen in het begin erg druk, later niet meer als je tenminsten ergens bovenaan staat en je netjes save. :)

@spirry

Zullen we een extra match doen, of is dat niet aan te raden en worden de players te moe?

[ Voor 30% gewijzigd door mad_max234 op 03-12-2007 11:57 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spirry
Ik denk dat twee pcw's op een dag genoeg is, moet ook nog een league match spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor pcw's moet je gewoon zorgen dat je spelers geen wedstrijden spelen als ze rode fitness hebben.
Als jullie spelers allemaal groene fitness (zullen) hebben na het spelen van de laatste pcw die op die dag gepland stond, dan kan je er nog eentje doen.
Maar als je toch teveel speelt zullen je spelers slechter gaan presteren en kunnen ze zelfs geblesseerd raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
H3F | MalaDroitS vs ƒαmэ ₪ ._______. 3 - 21
H3F | 'n-Sane vs H3F | Lain˚ 9 - 15
[TAG]*Pinheads Clan* vs [FD-NL] Headhunterz 8 - 16

@ Bettings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spirry
Ik had ook op ƒαmэ ₪ ._______. ingezet. Heb bij de super9 gewoon naar de posities binnen de league gekeken. Voor vanavond heb ik op LEO ingezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou de super 9 persoonlijk pas op donderdag ochtend of woensdag avond invullen ivm wijzingen van activity bar / league posities :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 21:46:
Ik zou de super 9 persoonlijk pas op donderdag ochtend of woensdag avond invullen ivm wijzingen van activity bar / league posities :)
jup, en het begin van het seizoen, is mede daarom veel moeilijker dan het einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muta schreef op woensdag 05 december 2007 @ 14:11:
[...]

jup, en het begin van het seizoen, is mede daarom veel moeilijker dan het einde.
Of juist makkelijker uiteraard. Je hebt nu natuurlijk ook veel clans die een makkelijk schema hadden en dan tegen de 'al overtuigende' clans spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
2007-12-05 20:25 H3F | MalaDroitS - Team-America @ Bo0zZe 1337 1.75 6.10 2.25
2007-12-05 20:25 в.ƒ - _Clan-Olko - H3F | Lain˚ 1337 2.50 6.00 1.50
2007-12-05 20:25 Gepijpte Talentjes Ownen je - Kip zonder Kop 1.2 2.15 6.00 1.85

Denk dat ik voor Kip zonder kop ga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Niet online
ik heb nooit zin om uit tezoeken wie er gaat winnen, dus als ik zeker weet dat een clan wint dan vote ik daar gewoon op:P

My game H3F | MalaDroitS - Team-America @ Bo0zZe
My bet 1 (200 csm)
Win amount 350 csm (odds: 1.75)

heb ik dus staan !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die vind ik dus juist niet zeker, na maladroits H3F | MalaDroitS vs ƒαmэ ₪ ._______. 3 - 21
en Daniel Steel doet het erg goed met zn jonge team ;) denk dat die match close gaat worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spirry
Ik heb mijn vote ook op maladroits staan. Ik had nog een vraagje betreffende de server. Als ik HLTV-slots koop en daarna mijn server upgrade, ben ik die gekochte HLTV-slots dan kwijt?

Voor de Super 9 heb ik |1|1|1|1|1|2|2|1|2|.

[ Voor 11% gewijzigd door spirry op 05-12-2007 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, andersom echter wel. Als je 192 slots hebt en downgrade naar 128, dan ben je het verschil daartussen kwijt.

Voor de S9 heb ik trouwens |1|1|2|2|1|2|2|2|2| ingevuld. (#1 1, #2 1, #3 2 enz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Even een vraag: is dit spel dat je elke dag moet bijhouden en intensief of is een paar klikjes per 1 keer in de 2/3 dagen al voldoende?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Outerspace schreef op donderdag 06 december 2007 @ 00:26:
Even een vraag: is dit spel dat je elke dag moet bijhouden en intensief of is een paar klikjes per 1 keer in de 2/3 dagen al voldoende?
Ligt eraan, volgens mijn als je maar eens in de week inlogt zou dat nog voldoende zijn. League gaat toch automatisch door, en als je een paar leuk tactics heb bedacht heb je volgens mijn niet veel tjd nodig. (je kan er wel veel tijd in steken als je dat wilt :) )

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeeeh dit heb ik ooit eens gespeeld... zat toen dagen te wachten tot hij eindelijk ook voor Nederlanders beschikbaar kwam :D. Toch maar weer eens gaan spelen dan maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Outerspace schreef op donderdag 06 december 2007 @ 00:26:
Opzich ben je met 3x per week inloggen klaar. PCW's regelen om active te blijven en af en toe een wedstrijdje kijken.
Maar eigenlijk heb je alle vrijheid en is er niet veel tijdgebonden, dus kan je ook altijd wel iets doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spirry
Tactics voor d2 blijven toch wel lastig, gelukkig zit ik pas in league 4 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Is er eigenlijk elke zaterdag en zondag een tournament?

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spirry
mad_max234 schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 02:13:
Is er eigenlijk elke zaterdag en zondag een tournament?
Ja, elke zaterdag en zondag is er een tournament. Volgens mij elke zaterdag een "Open Tournament" (voor alle clans bedoeld) en op zondag een "Top Tournament" en een "Low Tournament".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

spirry schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 18:34:
[...]

Ja, elke zaterdag en zondag is er een tournament. Volgens mij elke zaterdag een "Open Tournament" (voor alle clans bedoeld) en op zondag een "Top Tournament" en een "Low Tournament".
Nou dan slaan we die van zaterdag maar even over, hou het wel even bij del low tournament. :)

Ik sta boven je in de laegue, met gelijk aantal punten. :) maar ik heb het net een net iets beter gedaan. :P

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Laatst online: 14:34
zoekt iemand nog een een oefen partner ik heb net geregistreerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Rpol schreef op maandag 10 december 2007 @ 12:09:
zoekt iemand nog een een oefen partner ik heb net geregistreerd
Ik zoek wel een oefen partner, ben ook net begon en nog een groentje dus kunnen we elkaar ook verder helpen. Ingame name:B1gk1ller :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spirry
mad_max234 schreef op zondag 09 december 2007 @ 00:07:
[...]

Nou dan slaan we die van zaterdag maar even over, hou het wel even bij del low tournament. :)

Ik sta boven je in de laegue, met gelijk aantal punten. :) maar ik heb het net een net iets beter gedaan. :P
Je kan als het goed is maar 1 tournament per weekend spelen. En ik sta nu 2e in de league maat, jij 8e ;)

• Muta
  • Niet online
My game [∞] LEO - nope is dope
My bet 1 (200 csm)
Win amount 380 csm (odds: 1.90)

=]

Verwijderd

De super9 is weer eens keihard vandaag. 4 games die echt beide kanten opkunnen en nog 2 waarvan ik ook niet zeker ben...

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

spirry schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 17:54:
[...]

Je kan als het goed is maar 1 tournament per weekend spelen. En ik sta nu 2e in de league maat, jij 8e ;)
3 MadMax234 Clan
4 Je Weet Toch

Ik sta nu 3e en jij onder mij op de 4e plaats. :P

Had ook op [∞] LEO een bet staan, en gewonnen. :)

[ Voor 8% gewijzigd door mad_max234 op 13-12-2007 15:23 ]

-Andere hobby- -

Verwijderd

Topicstarter
Cup gaat eindelijk dit weekend starten ^^,
Kan zelf de matches niet volgen want ik ga morgen op wintersport

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 18:03:
Cup gaat eindelijk dit weekend starten ^^,
Kan zelf de matches niet volgen want ik ga morgen op wintersport
Cup? Ga even op onderzoek uit. :)

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:21
*Bump* >:)

Weinig activiteit merk ik. Niet echt populair onder de Tweakers of....?

Speelde het een aantal jaren toen het net uit was, kwam redelijk hoog op een gegeven moment (plaats 7 in de 1337) en toen ben ik er eigenlijk mee gestopt en is mijn team (ijscomannen) komen te vervallen.

Gisteren maar weer eens opnieuw begonnen. Wat een gedoe is dat toch altijd weer met al die tactics... ;)

Clannaam: ijscomannen
Username: ijsman

Beetje in een poging dit topic nieuw leven in te schoppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JiriB
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-09-2023
*bump*

Speel dit spel ook al jaren, maar bedacht me eigenlijk nu pas om eens op GoT te kijken of er meer fans waren..

Beetje jammer dat het animo toch vrij laag is. Van de toch wel redelijk vele browsergames die ik heb gespeeld vind ik deze wel een van de leukere...

Ben nu trouwens maar weer eens aan het rebuilden, had steeds niet genoeg geld om beetje goed te lancampen >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shammah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-05 02:54
The Realone schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 11:33:
*Bump* >:)

Weinig activiteit merk ik. Niet echt populair onder de Tweakers of....?
Ik speel het spel liever zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook maar weer eens een bump.

Ondertussen jaren verder en het spel is toch wel flink uitgebreider geworden. Meer functies voor je tactics, diverse aanpassing aan van alles en nog wat, noem maar op... En het is nog steeds leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Waarom staat dit bij shooters :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Sak3d schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 21:56:
Waarom staat dit bij shooters :?
Misschien dat deze niet is meegenomen tijdens de 'export' naar de nieuwe onderdelen binnen de Spielerij :)

Ik heb mijzelf ook aangemeld onder nick : Outerspace.
Het ziet er lastig uit, zal vanavond eens kijken hoe ik PCW's kan regelen en wanneer ik mijn eerste training kan nakijken.

[ Voor 27% gewijzigd door Outerspace op 11-03-2010 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Dit topic is destijds inderdaad niet meegenomen ik heb het topic dan ook maar even een schop gegeven naar Strategy Games. Verder ook meteen even een titelfix gedaan.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1