Toon posts:

Norton en XP loopt vast!! HELP!!

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Net geprobeerd norton systemworks 2003 te installeren op een andere pc maar hij liep vast tijdens de installatie

nu als je de pc zelf op wil starten loop xp zelf in de prak geen start balk :s en je komt nergens in

kan iemand helpen???

help me aub

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2004 22:06 ]

Verwijderd

heeft lekker veel zin om 2 topics aan te maken binnen 1 minuut...

ik vermoed dat je zelfs je oplossing kan vinden in de FAQ / met de GoT search / Google..

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

Probeer eens via veilige modus aan te melden bij XP en dan zo systemworks te verwijderen of eventueel te disablen via msconfig ;)

offtopic:
Welkom op GoT Ronin-samurai, vergeet overigens niet dat het hier geen helpdesk is ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Turkish op 16-10-2004 21:55 ]

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Verwijderd

Topicstarter
dat weet ik maar het is echt een probleem dat erg snel opgelost moet worden er is een deadline

sorry voor de dubbel post

Verwijderd

Topicstarter
i wish

ik krijg veilige modus niet gestart op de een of andere vage rede

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-04 06:58
heb je SP2? Het is bekend dat Norton daar niet lekker op draait!

4620 Wp PV ZZO 52° | VW ID.7 Tourer Pro LE '25

Verwijderd

LuPo schreef op 16 oktober 2004 @ 21:57:
heb je SP2? Het is bekend dat Norton daar niet lekker op draait!
hoezo :? draait hier goed anders :?

Verwijderd

Topicstarter
nope alleen sp1

Verwijderd

Topicstarter
ik zit echt in de problemen zo :s help me plz iemand

• LuPo
Verwijderd schreef op 16 oktober 2004 @ 21:58:
[...]

hoezo :? draait hier goed anders :?
mss inmiddels al een update voor uitgebracht ofzo? Toen SP2 net uit was, was daar een lijstje van programma's die niet zo lekker draaiden.
(DACHT IK :Y) )

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:49

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op 16 oktober 2004 @ 22:00:
Doe nou ff rustig zeg. Er zijn meer mensen die geholpen willen worden en je kunt NIET binnen 5 minuten hulp verwachten :(

Dus kappe nu met doormiepen en wacht gewoon.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• LuPo
Verwijderd schreef op 16 oktober 2004 @ 22:00:
Wat is je probleem dan? Ben je nu bij een klant? Dan installeer je Norton toch niet, doe je later een x ofzo :)

offtopic:
idd exirion ;)

[ Voor 7% gewijzigd door LuPo op 16-10-2004 22:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
nee thuis maar ik wil het gedaan hebben het is een belangrijke pc met spullen waar ik bij moet kunnen

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:03

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ronin,

Welkom op GoT. :) Er gelden hier bepaalde regels. Een aantal schendt je al direct met je eerste posts. Cross posten is niet toegestaan. Tevens is het roepen van HELP in een titel ook not-done. Als je een topic opent verwachten we dat je duidelijk aangeeft wat er aan de hand is, wat voor een PC je hebt (OS, servicepacks e.d.), wat je zelf al zoal gedaan hebt om het op te lossen, wat de resultaten waren, enz. En een vraag om naar je msn te antwoorden is ook not-done.

Ik stel voor dat je je topic start wat aanpast en verduidelijkt, want zo zal je weinig antwoorden gaan krijgen.

Heb je bijvoorbeeld al op de Symantec site gekeken? Of al in safe mode gestart om het te verwijderen?

[ Voor 4% gewijzigd door Microkid op 16-10-2004 22:08 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

heb je al geprobeert op te starten met de 'laasts bekende werkende instellingen'?

vertel eens hoever je precies komt tijdens het booten en wat er gebeurt als het mis gaat..

(en ik ben best nieuwsgierig waarom je zo'n haast hebt :P je bent gewoon thuis zeg je, ik had allerlei spannende scenario's in gedachten eigenlijk 8) )

Verwijderd

Topicstarter
sorry voor het ongemak ik zit hier nogal te freaken vandaar

maar mijn safe modus werd eerder gevraagt maar gek genoeg kom ik met alt f8 er niet in

begin dus aardig wanhopig te worden

vandaar maar nogmaals mijn welgemeende excuses

• LuPo
Verwijderd schreef op 16 oktober 2004 @ 22:07:
heb je al geprobeert op te starten met de 'laasts bekende werkende instellingen'?

vertel eens hoever je precies komt tijdens het booten en wat er gebeurt als het mis gaat..

(en ik ben best nieuwsgierig waarom je zo'n haast hebt :P je bent gewoon thuis zeg je, ik had allerlei spannende scenario's in gedachten eigenlijk 8) )
offtopic:
waar doel jij op :P

Verwijderd

Welkom op GoT, het is niet de bedoeling dat je dezelfde vraag in verschillende subfora stelt.
Daarnaast is het ook niet te bedoeling om problemen langs het forum te gaan bespreken(msn), wat voor doel heeft GoT dan nog? ;)

Ik stel voor dat je eerst eens begint met http://gathering.tweakers.net/forum/faq en Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) door te nemen, omdat je topicstart niet datgene is wat we op GoT graag willen zien.
Vergeet ook niet de stickies ( Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/silver/images/icons/Sticky_off.gif ) van het subforum door te nemen waar je in wil gaan posten. :)

Dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.