Toon posts:

Review: iZak Media Center by Hi-Jack

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wel, de initiele post had wat meer text maar werd afgesloten omdat "iemand" vond dat het reklame was omdat we een aantal punten aanhaalden die enkel deze speler biedt? Blijkbaar mag een "neutrale" review niet gereleased worden op dit forum met een link waar je hem eventueel verkrijgen kan en is een lijstje van de sterke punten reclame.

Flauwtjes hoor, maar goed...
Hoe komt het dat forums "met veel volk" altijd alles vijandelijk zien?
We doen het allemaal om de gebruikers meer info te geven en te helpen een keuze
te maken tussen goede en slechte spelers, lelijke en coole....
Toch?

http://www.mpeg-playcenter.com/banner_log.php?id=22 of moet ik 30 paginas in het forum posten misschien?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2004 21:45 ]

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:52

Sjaak_Afhaak

Bleh!

tja, zoiets heet beleid.... En die regeltjes zijn er waarschijnlijk niet voor niets gekomen hier (zeker omdat dit forum zo druk bezocht wordt).

Ik zou zeggen, als je een dergelijk topic wilt openen, overleg dan even met een mod van het desbetreffende subforum, en vraag hem of het mag :)

Hier staat tekst

Verwijderd

Topicstarter
Misschien geen slecht idee.
Ik kan er wel inkomen als iedereen zo begint dat het uit de hand loopt maar op een bepaald niveau moeten webmasters met elkaar kunnen werken, cross forum colaboration heet dat en geeft je enorm wat meer slagkracht tegenover merken en dergelijke.

Als je op sommige brands de naam MPC aanhaalt, begint men te dansen, zo heeft GOT ook zijn merken die beginnen dansen op die naam en al bij al, krijg je zo merken die nauw gaan samenwerken en daar heeft de end consumer dan weer veel aan...

Enfin, het is maar een visie he :-)
Vervolgens gewoon de review beschikbaar maken zonder te veel tralala en dan zal het wel goed zijn.

Groetjes

Verwijderd

Jij noemt het cross forum colaboration, wij noemen het arrogantie. Je originele post is een samenraapsel van reklame en banner referals verdekt onder een PDF.

Onafhankelijk als wij zijn hebben wij ook geen banden met andere fora om op die manier hun content te promoten. Natuurlijk stellen wij alle gebruikers input zéér op prijs. Zonder die input geen forum, wij zijn al helemaal verheugd als iemand onafhankelijk een apparaat reviewd en dat met ons wilt delen. Jij mag net als iedereen een topic starten waarin je in het nederlands je review plaatst.

Goede voorbeelden:
[rml][ Review] Creative Zen Touch[/rml]
[rml][ MP3-speler/Image-Tank]Archos Gmini 220 mini review[/rml]

Geen linkjes naar PDF'jes, maar gewoon een gezonde grondslag voor een discussie over een bepaald apparaat zonder promotie van je site. Dat heet namelijk gewoon spam.

Ik zou je aanraden om je dan ook goed in te lezen in de algemene regels die hier voor iedereen gelden.

Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden

Ook relevant:
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2004 14:06 ]

Dit topic is gesloten.