AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Misschien toevallig een jumper gewijzigd? Of misschien dien je in bios iets aan te passen ivm muliplier of voltage om die insteekkaart aan de gang te krijgen?
Verwijderd
*Bookmark*
zo rond vorige week heeft mijn P3@1ghz, ook op een convertor kaart hetzelfde probleem.
moederbord is een Asus P3V4X.
en bij mij zit er nu een P2@350 in.
tevens deed mijn celeron 400(op een andere convertor kaart) het ook niet, en deze werkt wel in 1 van mijn compaq's.
voor de P3 heb ik helaas geen testplanken.
Op het proberen van een andere voeding na, heb ik dezelfde pogingen gedaan.
zo rond vorige week heeft mijn P3@1ghz, ook op een convertor kaart hetzelfde probleem.
moederbord is een Asus P3V4X.
en bij mij zit er nu een P2@350 in.
tevens deed mijn celeron 400(op een andere convertor kaart) het ook niet, en deze werkt wel in 1 van mijn compaq's.
voor de P3 heb ik helaas geen testplanken.
Op het proberen van een andere voeding na, heb ik dezelfde pogingen gedaan.
P3B-F's lijken mij zeer gevoelig voor CPU wissels, heb hetzelfde ook al voorgehad:
P3B-F kapot?
en nog later nog een tweede keer met hetzelfde bord en CPU na uithalen en terugplaatsen.
In het eerste geval heeft het probleem "zichzelf opgelost", toen ik ermee aankwam in de PC winkel deed ie het weer
De tweede keer heb ik 'm weer aan de praat gekregen door de CPU nog eens los te halen en terug te plaatsen.
Ik zou zeggen, controleer eens goed als alles, en vooral de CPU, goed aangedrukt zit.
P3B-F kapot?
en nog later nog een tweede keer met hetzelfde bord en CPU na uithalen en terugplaatsen.
In het eerste geval heeft het probleem "zichzelf opgelost", toen ik ermee aankwam in de PC winkel deed ie het weer
Ik zou zeggen, controleer eens goed als alles, en vooral de CPU, goed aangedrukt zit.
Programmer: red-eyed, mumbling mammal capable of conversing with inanimate objects.
Heb alle onderdelen natuurlijk wel 10 keer gewisseld en weer goed aangedrukt 
Maar bedankt voor de topics, ik zal ze ff lezen.
Maar bedankt voor de topics, ik zal ze ff lezen.
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Hmm, er mag een slotje op.
For future reference: ik heb het bord nogmaals uit de kast gehaald, alles afgekoppeld, CMOS op reset gezet, batterij eruit getrokken en de boel een uur of wat laten liggen. Daarna alle RAM erin gestopt + CPU en convertor. PCI videokaartje (voor de zekerheid) en ik heb beeld
Geen idee wat het probleem nu was, wellicht een fucked up Softmenu CPU instelling?
:W ik ben de boel inbouwen
For future reference: ik heb het bord nogmaals uit de kast gehaald, alles afgekoppeld, CMOS op reset gezet, batterij eruit getrokken en de boel een uur of wat laten liggen. Daarna alle RAM erin gestopt + CPU en convertor. PCI videokaartje (voor de zekerheid) en ik heb beeld
Geen idee wat het probleem nu was, wellicht een fucked up Softmenu CPU instelling?
:W ik ben de boel inbouwen
Pagina: 1