P3B-F kapot?

Pagina: 1
Acties:

• Dawai
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-07 23:56

Dawai

HERiTAGE CHESS CREW

Topicstarter
Heb hetzelfde probleem als in [topic=307468/1/25] met m'n P3B-F... Zat een PIII 500 MHz op, en heb er een Celeron 1100 op geprobeerd met zo'n Asus S370-D converter (voltage setting op CPU default). Wilde niet booten en toen ik m'n PIII er terug in plaatste deed ie het ook niet meer :( Fans beginnen te draaien en HD spint up maar voor de rest niks meer, geen beeld. HD lichtje blijft wel continu branden. Mobo kapot :?

Programmer: red-eyed, mumbling mammal capable of conversing with inanimate objects.

Verwijderd

P3BF moboos never dies,Die lijken overal tegen te kunnen.
Al cmos clear gedaan.

• Dawai

Dawai

HERiTAGE CHESS CREW

Topicstarter
Op zaterdag 30 maart 2002 00:50 schreef silures het volgende:
Al cmos clear gedaan.
Ja, batterijtje eruit gehaald en terug erin, hielp niet. Ook CPU setting manueel met dipswitches ingesteld maar nog altijd herzelfde :'(

Programmer: red-eyed, mumbling mammal capable of conversing with inanimate objects.

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Hij piept ook niet? Anders moet je je jumper voor clr_cmos ff omzetten. Geen stroom erop hebben.
Dan weer terugzetten en dan kijken wat hij doet. Piept hij niet, of wat dan ook, dan is je mobo naar zijn grootje.

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

• Dawai

Dawai

HERiTAGE CHESS CREW

Topicstarter
Op zaterdag 30 maart 2002 00:54 schreef Panzer het volgende:
Hij piept ook niet? Anders moet je je jumper voor clr_cmos ff omzetten. Geen stroom erop hebben.
Dan weer terugzetten en dan kijken wat hij doet. Piept hij niet, of wat dan ook, dan is je mobo naar zijn grootje.
Nee hij piept niet tijdens het opstarten maar dat deed ie eigenlijk nooit, vond ik altijd al vreemd. Wel: als ik 'm probeer te booten zonder CPU krijg ik de klassieke sirene maar 'm geeft geen 1 lang - 3 kort biepjes als ik 'm met CPU maar zonder video probeer te booten...