[Chello] internet delen met ark soho IS104

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

• bloodrush
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-01 09:55
hoi allemaal,

Ik zit hier met een probleempje. Ik moet hier voor een kennis een constructie maken die 2 pc's die een chello classic laat delen.

Ik dacht zelf eitje gewoon een router achter de (nieuwe) motorola eurodocsis zetten en klaar is kees.
Dit is dus niet het geval.

Het volgende heb ik gedaan:

De ene computer (die al op chello aangesloten was) aan gesloten op de router (na lang puzzelen er achter gekomen dat het een Ark soho IS104 broadband router is) en het MAC adres van de PC gekloond op de router.

Hierna de router als DHCP server ingesteld en de pc op de router aangesloten.

Helaas, dit werkt dus niet.

Ik heb op het internet gezocht naar de instellingen van de router, ook heb ik de firmware geupgraded maar niets hielp uit.

Heeft iemand ervaring met deze router?

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-01 18:47

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Het kan zijn dat de router in war is omdat zijn externe MAC adres gelijk is aan jouw MAC adres dus pas het MAC adres van je eigen pc eens aan :)

Nu ook met Flickr account

• bloodrush
bedankt voor de tip maar dit werkte ook niet :(

wordt er nu al weer verdrietig van ...

Ik ben bang dat eht een andere router wordt

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:48
hmmz 2x het zelfde topic :S

• bloodrush
hrmm sorry ... ik merkte dat deze bij de verkeerde stond heb hem toen in de juiste gepost...... ik kan hem zelf helaas niet sluiten :(

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-02 13:22

Bergen

Spellingscontroleur

bloodrush schreef op 14 oktober 2004 @ 17:59:
hrmm sorry ... ik merkte dat deze bij de verkeerde stond heb hem toen in de juiste gepost...... ik kan hem zelf helaas niet sluiten :(
Dan kun je beter even een report sturen met het Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif-knopje bovenin en een mod vragen om hem te verplaatsen.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

bloodrush schreef op 14 oktober 2004 @ 17:19:
Ik dacht zelf eitje gewoon een router achter de (nieuwe) motorola eurodocsis zetten en klaar is kees.
Is ook zo alleen wel een normale Router en dan moet ie er ook nog mee overweg kunnen :)
(na lang puzzelen er achter gekomen dat het een Ark soho IS104 broadband router is)

Heeft iemand ervaring met deze router?
Om heel eerlijk te zijn : Ik heb nog nooit van deze Router gehoord en van alle Topics op GoT die ik ook maar ooit heb gezien heeft nog niemand dat ding in zijn handjes gehad ;)

Haal gewoon een Sweex ofzo moet voldoen ....

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-02 13:21

Korakal

Up up up!

bloodrush schreef op 14 oktober 2004 @ 17:59:
in zo'n geval kun je een verzoek voor verplaatsen indienen bij de moderators, d.m.v. Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif bovenaan het topic.

internet delen met een ark soho IS104 blijft open, dit topic gaat dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.