Battle.net Spud#2543
Anoniem: 131087
Maplestory werkt tegenwoordig met een verificatie code.. heb je die wel ingevoerd?TepelStreeltje schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 10:46:
hmmz, wil ik weeres inloggen, zegtie dattie men ID niet kent....
lekker schraal, kan ik zeker helemaal overnieuw beginnen...
Anoniem: 20789
Je kan er mee meppenAnoniem: 131087 schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 08:38:
Weet iemand wat die snowboards doen... lijkt veel vraag naar te zijn in Perion
Mijn nieuwe gear:

lvl 41 Fire Mage
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 20789 op 21-12-2004 15:04 ]
Anoniem: 30422
pas lvl 15 , (was gestopt met mijn 21 lvl warrior, wegens verkeerde punten indeling)
heb nu str 65 dex 22,, dus dat klinkt denk ik stukken beter
wil iemand hier trouwens een keer partyen +- lvl 20...
greetz,
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 30422 op 21-12-2004 16:11 ]
Anoniem: 82495
In die hoofdstraat gewoon kan iedereen alles oprapen hoorAnoniem: 94809 schreef op maandag 20 december 2004 @ 23:32:
[...]
iemand anders kan die letters niet weghalen

Anoniem: 30422
weet vantevoren wat je gaat worden...... anders kan je misschien door verkeerde stats te hebben geplaats later weer helemaal opnieuw beginnen...michaeltb schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 17:52:
Ik ga ook maar eens beginnen met het spel, ik heb het net gedownload. Nog tips voor een beginner?
dit neem ik terug... ik ben nu verslaafdRMB schreef op maandag 20 december 2004 @ 21:57:
net ff de game gechecked... wat is hier nou de lol van?
Ik heb even grondig de site gelezen, en ik heb besloten dat ik een bowman ga worden en dan nog een keer beslis of ik een gewone bowman of een crossbow man wordt
Alles moet ik dus in dex stoppen he?
[ Voor 51% gewijzigd door michaeltb op 21-12-2004 18:24 ]
Anoniem: 64816

Anoniem: 38022
Neem van mij maar aan dat er heus wel een paar lui zijn die dit proberen. Op zich kun je het ook wel proberen, maar dan maak je gewoon snel even voor de lol een compleet nieuwe account aan en dan log je met dat account in om te tjekku of ie het ook doet. Ik zal het eens even proberenAnoniem: 64816 schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 18:29:
Niet dat jullie erin zuller trappen. Maar in perion was iemand die loopt te verkondigen dat op mapleowned.tk een trainer oid staat voor MS. Niet dat ik het wou gebruiken, maar ik heb toch maar even gekekenEn inderdaad, op de site staat dat ze maplestory 'gehackt' hebben, en dat het nu in een venster kan worden gespeeld. Je moet voordat je het kan gebruiken eerst inloggen in het venster met je MS gebruikersnaam + wachtwoord, maar dat is natuurlijk gewoon een mail form

Maak denk ik soiezo een nieuwe account aan, want elke keer als ik een nieuw char wil maken moet ik met een mannelijke versie spelen. Maak dus ook wel een nieuwe account aan en dan doe ik wel alsof ik een vrouwtje ben
[edit] Heb het net getest en het werkt dus NIET!! Als je het wachtwoord invoert zie je gewoon de lettertjes en getalletjes die je intypt. Daarna krijg je de melding dat je of je login gegevens niet goed hebt in gevoerd of dat er op dit moment teveel lui zijn ingelogd en dat je het later nog een keer moet proberen. Dit zijn dus gewoon lui die login gegevens verzamelen en lekker andere accounts hacken.
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 38022 op 21-12-2004 19:08 ]
sik sik mag niet meer
(slecht raport
Er is volgens mij wel een programma waarmee je het een en ander kan cheaten. Nou speel ik spel pas sinds kort, maar ik zie nu steeds meer mensen door de lucht zweven en lvl 5 n00bs midden in de dungeon. Niet dat ik het programma zoek, maar lame is het wel..Anoniem: 38022 schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 18:44:
[...]
Neem van mij maar aan dat er heus wel een paar lui zijn die dit proberen. Op zich kun je het ook wel proberen, maar dan maak je gewoon snel even voor de lol een compleet nieuwe account aan en dan log je met dat account in om te tjekku of ie het ook doet. Ik zal het eens even proberenMaar als het wel werkt, ga ik er toch nie gebruik van maken, want ik cheat gewoon niet
Maak denk ik soiezo een nieuwe account aan, want elke keer als ik een nieuw char wil maken moet ik met een mannelijke versie spelen. Maak dus ook wel een nieuwe account aan en dan doe ik wel alsof ik een vrouwtje benEnige nadeel is dat er nu meer mannelijke spelers zijn dan vrouwelijk. Het zal dus moeilijker zijn om lvl30+ items te kunnen scoren denk ik.
[edit] Heb het net getest en het werkt dus NIET!! Als je het wachtwoord invoert zie je gewoon de lettertjes en getalletjes die je intypt. Daarna krijg je de melding dat je of je login gegevens niet goed hebt in gevoerd of dat er op dit moment teveel lui zijn ingelogd en dat je het later nog een keer moet proberen. Dit zijn dus gewoon lui die login gegevens verzamelen en lekker andere accounts hacken.

01) razda
02) ByteMe
03) Drunkieboy
04) Meme1000
05) Deillon
06) Dadonator & Apocalyptus
07) Polygon
08) ubern00b
09) Halford
10) Angeluz
11) Sapjes
12) SPUD
13) MarcoL
14) Redeemercow
15) ShadowBumble
16) Notna
17) Danthor
18) BartG
19) Mythrill
20) Aggressor
21) bolletje_170
22) Geemfriek
23) Ezek1el
24) TheVladimir
25) EvilSalami
26) SirNightmare of SirKillalord
27) Tjukkie & PoepDoos
28) Nijntje
29) Zeroto
30) jstnn
31) Yagermeister & Boswortel
32) tekna
33) frostarcher
34) CrazyBytes
35) CrazyLady
36) Shriz
37) Jackstone2
38) Bertrand
39) Klicina of Sebaoth
40) RealCato
41) Pyrus
42) bigfast
43) Belgarath20
44) Jbplap
45) eXpanz
46) Towbitis
47) Xof (ingame Xofius)
48) lasharor (ingame konkodo)
49) DeadKnight (ingame Uepa)
50) WubWubWub
51) svenn
52) Terrys
53) Mikkel4NL
het lijstje dat boven jou bericht staatRMB schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 21:19:
waaraan toevoegen?
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 38022 op 21-12-2004 21:59 ]
Anoniem: 71754
boomstammen met een bijl erin, en de lichter gekleurde zijn wel handig. Je kan ze vinden bij Perion, als je daar een beetje rondloopt kom je vanzelf wel een plek tegen waar ze regelmatig respawnen.Anoniem: 71754 schreef op woensdag 22 december 2004 @ 10:24:
weet iemand wat een goede plek is om te gaan lvlen als je lvl 15 bent? ik ben nu zelf bezig gegaan in de hunting grounds bij henesys, maar het schiet echt niet op.
En er komt weer een patch aan vanmiddag.
Anoniem: 98940
piggy beach ?Anoniem: 71754 schreef op woensdag 22 december 2004 @ 10:24:
weet iemand wat een goede plek is om te gaan lvlen als je lvl 15 bent? ik ben nu zelf bezig gegaan in de hunting grounds bij henesys, maar het schiet echt niet op.
[edit_1]Lekker patch zeg, het is nu lekker rustig op de server, maar ik ben in 15 minuten tijd er al 6 keer terug gedumpt naar mijn desktop. Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt. Ik hoop dat het door de patch komt en dat ze het snel zullen verhelpen. Heb mijn pc ook opnieuw opgestart, maar daar lag het niet aan. [edit_1]
[edit_2] maplestory is weer offline. Volgens mij hebben de makers door dat de patch niet helemaal lekker goed werkt [edit_2]
[ Voor 103% gewijzigd door Anoniem: 38022 op 22-12-2004 13:18 ]
Due to a slight problem,
we will have to extend the patching period for another 2 hours.
It will probably be completed by 11:30pm, Korean time
(12:30 pm ~ 2:30pm GMT)
We sincerely apologize for your inconvenience.
With apologies,
MapleStory
[ Voor 76% gewijzigd door Anoniem: 20789 op 22-12-2004 13:38 ]
Lekker is dat zeg. Kunnen die lui het dan gewoon niet in 1 keer goed doen. Heb ik net 1o minuten kunnen spelen, ligt ie er weer voor 2.5 uur uit. Naja. Dan moet ik alweer bijna werken. Kan ik er dus niet van profiteren om met mijn nieuwe char even lekker te levelen. Tegen de tijd dat ik online ben, zijn de servers toch weer bomvol.Anoniem: 20789 schreef op woensdag 22 december 2004 @ 13:25:
patch duurt 2 uur langer, tot half 4 dus..
Mja daarvoor word het ook een beta genoemd
Deze zojuist tegen gekomen:

Nog een paar dingen die ik had gevonden bij sommige mensen

^
Deze kerel wou zelfs hacks aan mij verkopen =/

meesterlijk gewoon!... nog even een paar slakken hakken!
Kheb me aangemeld op de site, code gekregen via de mail en wat moet ik nu doen?
ik dacht: me aanmelden via de site, gebruikersnaam en ww invullen en inloggen
maar uhh, hij blijft de hele tijd zeuren dat mijn gebruikersnaam niet goed is.
Ik heb me vanmorgen aangemeld, misschien dat het even duurt voordat mn gebruikersnaam geregistreerd wordt ofzo?
Iemand een suggestie?
hebben archers ook strength nodig? of alleen dex?
Anoniem: 94809
http://db.gamefaqs.com/co...le/maple_story_archer.txtRMB schreef op woensdag 22 december 2004 @ 18:34:
een vraag:
hebben archers ook strength nodig? of alleen dex?
op de 3 sprong van henesys, kerning city en lith harbour:Anoniem: 71754 schreef op woensdag 22 december 2004 @ 13:28:
[...]
Hm, daar ben ik nog niet geweest volgens mij. Waar kan ik piggy beach vinden?

en dan omhoog duwen.
Please iemand? Hij loopt nog steeds te zeuren dat mn login id niet goed is.Tazz@NL schreef op woensdag 22 december 2004 @ 17:48:
hey hoe zit dat?
Ik heb me vanmorgen aangemeld, misschien dat het even duurt voordat mn gebruikersnaam geregistreerd wordt ofzo?
Iemand een suggestie?
Ik heb hetzelfde probleem als jij.Tazz@NL schreef op woensdag 22 december 2004 @ 17:48:
hey hoe zit dat?
Iemand een suggestie?
Probleem is volgens mij dat de link voor de verificatie code die je gemailed hebt gekregen niet werkt.
De mail zegt dat je naar http://www.mapleglobal.com/members/verifycode.aspx moet gaan, maar die pagina re-direct je meteen door naar de login pagina.
Je (en mijn) account is dus nog niet geverifieerd.
Ik had tijdens het aanmelden al een hoop problemen met die website (kreeg steeds een of andere koreaanse foutpagina).
[ Voor 7% gewijzigd door grep op 23-12-2004 13:59 ]
Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.
Ik ga ook direct naar die login pagina, maar ik heb ergens op een forum gelezen dat je eerst moet inloggen op de site. Op de site zou je je dan moeten kunnen verify-en.
Mijn probleem is dus nog steeds dat ik niet kan inloggen (misschien is het spel al "vol").
Als ik mn id ga zoeken, dan kan hij hem wel vinden. Ook kan ik mijn ww aanpassen. Maar inloggen nog niet.
grrrrrrr.... jammer
is hier nog iemand archer?
ik ben een archer (crossbow) op lvl. 13
[ Voor 50% gewijzigd door RMB op 23-12-2004 16:41 ]
Anoniem: 127721
Ik ben een archer van level 19 bijna 20.:)RMB schreef op donderdag 23 december 2004 @ 16:40:
post een pic. van je character :D!!
is hier nog iemand archer?
ik ben een archer (crossbow) op lvl. 13
Maar ik vind wel dat archers in het begin de laagste attacks hebben. Toen me broertje level 19 was, had hij veel hogere damage dan mij nu.(hij is warrior). Maar ik hoop dat het later wel wat beter word.
Later worden archers de sterkste van alle classes.Anoniem: 127721 schreef op donderdag 23 december 2004 @ 17:51:
[...]
Ik ben een archer van level 19 bijna 20.:)
Maar ik vind wel dat archers in het begin de laagste attacks hebben. Toen me broertje level 19 was, had hij veel hogere damage dan mij nu.(hij is warrior). Maar ik hoop dat het later wel wat beter word.
Ik verveelde me en ging golems killen op level33

Ja vanaf level 20 word het al beter.Anoniem: 94809 schreef op donderdag 23 december 2004 @ 18:00:
[...]
Later worden archers de sterkste van alle classes.
Ik verveelde me en ging golems killen op level33
[afbeelding]
(Ben nu zelf net level20)
Ben er ooit wel eens gespawnt toen ik lvl 15 was ofzo, maar toen 1 mep en dood
wil het nu nog wel eens proberen
Ik heb die lui maar ff een mailtje gestuurd, kijken of ze reageren.grep schreef op donderdag 23 december 2004 @ 13:58:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem als jij.
Probleem is volgens mij dat de link voor de verificatie code die je gemailed hebt gekregen niet werkt.
De mail zegt dat je naar http://www.mapleglobal.com/members/verifycode.aspx moet gaan, maar die pagina re-direct je meteen door naar de login pagina.
Je (en mijn) account is dus nog niet geverifieerd.
Ik had tijdens het aanmelden al een hoop problemen met die website (kreeg steeds een of andere koreaanse foutpagina).
1. Doe alsof je je password kwijt bent en geef al je data
2. Log dan opnieuw in met je nieuwe password
3. Bij verification in het linker menu moet je op "resend"(oid) klikken, zodat je een nieuwe verification code krijgt.
4. Nieuwe verification code invoeren
Mij is het ook gelukt op een of andere manier
Trouwens, ik heet Thaz in het spel.
"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "
Maar je moet wel altijd wel wat strengt hebben, want anders kan je de bogen niet eens gebruiken.
Op dit moment ben ik lvl 47 met Boswortel, Sommige mensen zeiden dat ik waarschijnlijk de hoogste nler in het spel was. Kan iemand dit bevestigen of is er iemand hoger als mij
Ook heb ik nu een archer erbij gemaakt maar hij moet beetje opgeleeched worden wat te lang duurt met Bos zelf dus als iemand zin heeft om te helpen graag. Ik betaal wel ervoor
-Te huur
en als ik wil dat de pijlen harder aankomen... moet ik dan ook strength hebben?Anoniem: 127721 schreef op donderdag 23 december 2004 @ 21:46:
[...]
Maar je moet wel altijd wel wat strengt hebben, want anders kan je de bogen niet eens gebruiken.
Anoniem: 125165
@Boswortel Wow! ben zelf 'slechts' 29 thief, bijna 30 (=2nd job advancement!:))
Maar, ik had een vraagje:
Er staat bij de meeste items 'upgrades possible:X'.
Nou heb ik een z.g. blue gown gevonden, vanaf lvl 30, avoidability +10. De mogelijke upgrades hiervan zijn 10. Maar... waar kan ik dat kreng dan upgraden?!!??!
Geef je IGN maarYagermeister schreef op donderdag 23 december 2004 @ 22:21:
Bump
Op dit moment ben ik lvl 47 met Boswortel, Sommige mensen zeiden dat ik waarschijnlijk de hoogste nler in het spel was. Kan iemand dit bevestigen of is er iemand hoger als mij
Ook heb ik nu een archer erbij gemaakt maar hij moet beetje opgeleeched worden wat te lang duurt met Bos zelf dus als iemand zin heeft om te helpen graag. Ik betaal wel ervoor
IGN Boswortel of Badmuts
Ik ben nog maar laag lvl hoor, ik heb er al gezien wat in de 70 zitten, de hoogste speler van Gms is op dit moment lvl 100, maar dat is wel een hacker wat het toegeeft. Eerst volgende was een mage van lvl 75 of zoiets.Anoniem: 125165 schreef op donderdag 23 december 2004 @ 23:54:
@RMB naar mijn idee niet
@Boswortel Wow! ben zelf 'slechts' 29 thief, bijna 30 (=2nd job advancement!:))
Maar, ik had een vraagje:
Er staat bij de meeste items 'upgrades possible:X'.
Nou heb ik een z.g. blue gown gevonden, vanaf lvl 30, avoidability +10. De mogelijke upgrades hiervan zijn 10. Maar... waar kan ik dat kreng dan upgraden?!!??!
Items kun je upgraden door middel van scrolls wat je kunt kopen of welke je vindt/krijgt van quests. Diegene wat je vindt/krijgt zijn wel sterker in gebruik maar wel meer faalkans erop.
Voor een archer geld lvl+5 als str de rest volop op dexRMB schreef op donderdag 23 december 2004 @ 23:07:
[...]
en als ik wil dat de pijlen harder aankomen... moet ik dan ook strength hebben?
[ Voor 87% gewijzigd door Yagermeister op 24-12-2004 00:55 ]
-Te huur
Voor de tweede keer begonnen met het creeren van een ventje. Ben nu een level 30 cleric. Nog ff een paar pq's doen en dan weer een paar leveltjes pakken in de dungeon. Denk niet dat ik je snel in haal wat betreft je lvl 47Yagermeister schreef op donderdag 23 december 2004 @ 22:21:
Bump
Wil je best wel ff helpen met leechen (welk level ben je nu?) zie maar of je me ingame kan vinden.. WizUwhere is mijn id.
Beide nicks staan in de post hierbovenAnoniem: 131087 schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 09:30:
[...]
Voor de tweede keer begonnen met het creeren van een ventje. Ben nu een level 30 cleric. Nog ff een paar pq's doen en dan weer een paar leveltjes pakken in de dungeon. Denk niet dat ik je snel in haal wat betreft je lvl 47![]()
Wil je best wel ff helpen met leechen (welk level ben je nu?) zie maar of je me ingame kan vinden.. WizUwhere is mijn id.
-Te huur
Max eerst je heal maar, tegen die tijd ben je 40. Dan doe je dat ene punt wat je over hebt in teleport. Daarna zou ik zeker holy arrow maxen want dan doe je meer dmg met 1 pijl zodat je betere knockback hebt. Ik zal ff een paar schema's posten.Anoniem: 131087 schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 10:27:
ok, ben nu een lvl 30 cleric en heb mijn eerste skill punt in heal gestopt.
Maar kan iemand mij vertellen welke skills de meest waardevol zijn?
Wil in elk geval.
MP eater naar 20!
Bless of Heal naar 30. Maar welke?
Hoe goed is holy arrow op hoog level?
---------------------------------------------------
Cleric
Support type A
- Teleport or MP Eater 1
- MP Eater or Teleport 1
- Heal 5
- Invincible 5
- Bless 20
- Heal 30
- MP Eater 20
- Invincible 20
Support type B
- Teleport or MP Eater 1
- MP Eater or Teleport 1
- Heal 5
- Invincible 5
- Bless 20
- Heal 15
- MP Eater 20
- Heal 30
- Invincible 20
Support type C
- Teleport or MP Eater 1
- MP Eater or Teleport 1
- Heal 5
- Invincible 5
- Bless 20
- Heal 15
- Holy Arrow 30
- MP Eater 20
Attack Type A
- Teleport or MP Eater 1
- MP Eater or Teleport 1
- Heal 1
- Holy Arrow 30
- Heal 15
- MP Eater 20
- Heal 30
- Invincible 10
Attack Type B
- Teleport or MP Eater 1
- MP Eater or Teleport 1
- Heal 30
- MP Eater 20
- Holy Arrow 30
- Invincible 10
Note: All Cleric Build uses only 91points, so u would have 30points left to use it on anything u want.
met dank aan xxdragonxx op sleepy
--------------------------------------------
Ikzelf heb de attack build gepakt omdat ik ook vaker solo doe spelen.
[ Voor 5% gewijzigd door Yagermeister op 24-12-2004 10:41 ]
-Te huur
Anoniem: 108689
Een vriend van mij, vastloper genaamd, is lvl47 Warrior.Op dit moment ben ik lvl 47 met Boswortel, Sommige mensen zeiden dat ik waarschijnlijk de hoogste nler in het spel was. Kan iemand dit bevestigen of is er iemand hoger als mij
Ikzelf ben met mijn lvl37 perfect Icemage gestopt en met een female char begonnen. Ben nu lvl32 Cleric.
Bedankt, dit had ik net nodig. Dat wordt dus een attack build voor mij om dezelfde reden.Yagermeister schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 10:40:
[...]
Max eerst je heal maar, tegen die tijd ben je 40. Dan doe je dat ene punt wat je over hebt in teleport. Daarna zou ik zeker holy arrow maxen want dan doe je meer dmg met 1 pijl zodat je betere knockback hebt. Ik zal ff een paar schema's posten.
Ikzelf heb de attack build gepakt omdat ik ook vaker solo doe spelen.
Wel vraag ik mij af waarom eerst mijn heal max-en ipv holy arrow?
Waarschijnlijk omdat je met Heal heel makkelijk veel xp kunt verdienen en snel kunt levellen. Heal zorgt niet alleen dat jij en je party hp erbij krijgen, maar doet ook damage tegen undead monsters als Undead Mushies en Zombie Lupins. Tegen die monsters ben je als Cleric met Heal een killing machine!!Anoniem: 131087 schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 14:07:
[...]
Zelf ben ik nu lvl 41 Bandit, nog 2 levels en ik heb een 6-hit savage blow en kan het echt werk beginnen.
en zijn er meerdere werelden?
[ Voor 24% gewijzigd door RMB op 24-12-2004 15:37 ]
tis toch wel geinig om af en toe ff wat te hakken enzo.
maar welke class kan ik beste doen, vind warrior altijd wel leuk, maar archer trekt me ook wel...
zeker als ik hoor dat die later heel sterk worden
lijkt me alleen lastig looten, of is het al zo dat van jou kills, de loot alleen door jou opgepakt kan worden?
Ohja, en is er iemand die mij beetje kan powerlevelen? ff iig naar lvl 10 ofzo?
lemme know! thanx
Battle.net Spud#2543
Naar level 15 moet je makkelijk in 1 dag lukken alleen, gewoon snails killen bij henesys hunting ground.TepelStreeltje schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 15:39:
denk dat ik dan toch maar nieuwe account maak...
tis toch wel geinig om af en toe ff wat te hakken enzo.
maar welke class kan ik beste doen, vind warrior altijd wel leuk, maar archer trekt me ook wel...
zeker als ik hoor dat die later heel sterk worden
lijkt me alleen lastig looten, of is het al zo dat van jou kills, de loot alleen door jou opgepakt kan worden?
Ohja, en is er iemand die mij beetje kan powerlevelen? ff iig naar lvl 10 ofzo?
lemme know! thanx
En archers worden pas heel sterk na level70, dus dat duurt wel ff
ghehe, men ouwe char SPUD is lvl 15... en daar heb ik nogal lang over gedaan...Anoniem: 94809 schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 16:17:
[...]
Naar level 15 moet je makkelijk in 1 dag lukken alleen, gewoon snails killen bij henesys hunting ground.
En archers worden pas heel sterk na level70, dus dat duurt wel ff
naar lvl 10 moet wel lukken, ff naar perion Warrior worden en weer boomstammen hakken...
is er iemand in de buurt daar die me kan helpen?
oeh, ingame nick is Chieltje
[ Voor 3% gewijzigd door TepelStreeltje op 24-12-2004 16:45 ]
Battle.net Spud#2543
Als je heal maxed kun je heel makkelijk exp verdienen bij undead mushies (lvl35 tot 37 zoiet) daarna kleine spookjes op shumi2(lvl 37 tot 42) daarna undead lupins(lvl43 tot 47) en als laatste shumi3 met grote spookjes(lvl 47 tot 5x). De lvls geven ongeveer aan wat beste is voor te kunnen slopen met heal.Anoniem: 131087 schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 14:07:
[...]
Bedankt, dit had ik net nodig. Dat wordt dus een attack build voor mij om dezelfde reden.
-Te huur
pfff tot lvl 10 moet je zelf doen, daarna kun je vragen voor hulp.DeadKnight schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 19:47:
iemand even zin om mij te power-lvlen tot 10, betaal 5k
ign=Eupa
Ik betaal via mijn main-char uepa
-Te huur
Ben ik een paar van die groene slimes aan het afknallen met mijn mage, vind ik ineens een paar lemona gloves. Ikke blij want die dingen zijn voor een beginnende mage toch nog best prijzig:)
die gloves moet je overslaan met maken. Beste gloves waarmee je moet beginnen zijn de purple lvl 20 gloves. die zijn duurder ja maar je krijgt wel +2int_Johannn_ schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 12:15:
Ik was net aan het kijken wat alle gear kost voor level 15, kwam ik op een totaal uit van ongeveer 28,000 mesos. En ik moest dan tevens nog 15 leather verzamelen voor de lemona gloves.
Ben ik een paar van die groene slimes aan het afknallen met mijn mage, vind ik ineens een paar lemona gloves. Ikke blij want die dingen zijn voor een beginnende mage toch nog best prijzig:)
-Te huur
Mja, 3th advancement kan je pas nemen vanaf lvl 70 dus het zal wel boven de 100 zitten..

Damn, ziet er echt fine uit!
http://www.sleepywood.net/forums/index.php?showtopic=19662
Anoniem: 107304
Sorry, but you do not have permission to use this feature. If you are not logged in, you may do so using the form below if available.DeadKnight schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 20:51:
Vond net deze screenshots op sleepywood
Damn, ziet er echt fine uit!![]()
http://www.sleepywood.net/forums/index.php?showtopic=19662
lekker dan

Anoniem: 107304 schreef op zondag 26 december 2004 @ 00:35:
[...]
Sorry, but you do not have permission to use this feature. If you are not logged in, you may do so using the form below if available.
lekker dan
muts is nu lvl 23 maar moet nog altijd bijgewerkt worden. Dus als mensen daar zin in hebben whisper Boswortel ff dan pleur ik hem bij boars neer.
-Te huur
Ondertussen level 15, hopelijk vanavond nog lvl 17/18 te worden. ben best rijk nu , ongeveer 75K bij me, lvl 20 gear ligt al klaar (inclusief venon)
toch wel jammer dat m'n lvl 22 verloren is gegaan
Anoniem: 125165
Heb vorige maand ook maar besloten mijn lvl 22 warrior aan de wilgen te hangen. Ben toen begonnen met een throwing thief en na lang en hard werken, maar vooral vanaf lvl 21 continue Party Questen, ben ik onlangs lvl 30 en daarmaa Assassin gewordenAnoniem: 107304 schreef op zondag 26 december 2004 @ 14:42:
Gaat wel lekker met m'n nieuwe warrior, ik heb m'n andere verpest (stats niet goed)
Ondertussen level 15, hopelijk vanavond nog lvl 17/18 te worden. ben best rijk nu , ongeveer 75K bij me, lvl 20 gear ligt al klaar (inclusief venon)
toch wel jammer dat m'n lvl 22 verloren is gegaan, nog best veel tijd ingestoken.
Zit verder nog met 350K cash, een hoop leuke spulletjes en een hoop nieuwe skills te masteren.
Toch wel een geinig spel

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 125165 op 26-12-2004 15:09 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 107304 op 26-12-2004 23:01 ]
Ik ben z'n gelukkige met 2pc's en 3 accountsAnoniem: 107304 schreef op zondag 26 december 2004 @ 23:00:
lol, ik liep zostrax in perion free market in, en wat lag daar 9K en old rubber shoes. zal wel door iemand die ff items wou overtillen gedropt zijn... best lullig dat ie het nu kwijt is, maar hij/zij zou het zelf ook niet laten liggen denk ik. toch wel handig als je 2 pc's hebt hoef je het niet te droppen
Op dit moment ben ik bijna 60% van lvl 48, en ik heb eindelijk mijn orange calas
-Te huur
Yagermeister schreef op zondag 26 december 2004 @ 23:26:
[...]
...en dat ziet duf uit, dus voor nu nog altijd in mijn dark starlight en white guili.

Kleding...
Ik wou mijn combinatie graag nomineren voor modeflater van het jaar 2004
Maarrr, er komt wel iets nieuws aan. Dacht aan een bandana, en een ander jasje/schoenen/etc. Alles eigenlijk..
hoe zit dat egenlijk met die pigbeach, gister kon ik er nog gewoon komen maar vandaag lukt het me niet :S:S
edit: heb em al gevonden, ik gewoon op de verkeerde plek
toch nog m'n doelstelling voor vandaag gehaald, morgen lvl 20 worden dan gaan we eens wat serieuser aan de slag ^^
[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 107304 op 27-12-2004 02:03 ]
Dell Latitude E7450

MysticElf is mijn huidige character... RaDz0rz is mijn retired perfect Icemage.
Ben met een vrouwtje begonnen omdat de kleding voor dames vele malen goedkoper is als voor de mannen.
Ik heb nu bijv een Red Amoria outfit. Dat is een INT+3 outfit voor lvl33.
Deze kostte me compleet 300.000 mesos. Een vergelijkbare outfit voor de mannen (i.e. Blood Devil Robe of Dark Devil Robe) kost je welgeteld over de 1.000.000 mesos.
[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 108689 op 27-12-2004 18:46 ]
Mag graag tovenaartje spelen, maar ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om die outfit aan te trekken. Gelukkig ben ik lvl 32 nu. Nog maar eentje en dan is het tijd voor mijn "white devil's robe, wizard wand" Kan bijna niet wachten tot dat ik die gear aan kan. Heb op mijn schoenen na alles al voor lvl 35 mage, maar denk dat ik het eerst maar ff laat bij mijn lvl 30 schoeisel, ga wel sparen voor lvl 40 gold of dark moon's.Anoniem: 64816 schreef op maandag 27 december 2004 @ 00:48:
[...]
[afbeelding]
Kleding...
Ik wou mijn combinatie graag nomineren voor modeflater van het jaar 2004
Maarrr, er komt wel iets nieuws aan. Dacht aan een bandana, en een ander jasje/schoenen/etc. Alles eigenlijk..
Heb trouwens net mijn eerste lvl 40 gear binnen. Een Brown Guiltian gekocht voor 250K + legollas pants. Goede deal? Ik weet het niet, maar heb nu gelukkig nog iets van 500K op zak. Ik heb er trouwens wel de balen van dat dat mage spul zo ontzettend duur is. Een starlight is het eerst volgende item op mijn lijst
Iemand die weet waar ze naartoe zijn verhuisd?
Zo deed ik het eerst ook. Maar ik heb een veiligere manier. Gewoon je spullen bij de chinese lui droppen en dan met je andere character ophalen.Anoniem: 107304 schreef op zondag 26 december 2004 @ 23:00:
lol, ik liep zostrax in perion free market in, en wat lag daar 9K en old rubber shoes. zal wel door iemand die ff items wou overtillen gedropt zijn... best lullig dat ie het nu kwijt is, maar hij/zij zou het zelf ook niet laten liggen denk ik. toch wel handig als je 2 pc's hebt hoef je het niet te droppen
Ja, ze zitten nu op sleepywood.netAnoniem: 108689 schreef op maandag 27 december 2004 @ 10:44:
OMG ik zie ineens dat Sleepywoods.net down is. Hun forum was altijd een richtlijn voor alle prijzen van gear, strats etc etc.
Iemand die weet waar ze naartoe zijn verhuisd?
Ik heb mijn SP's een beetje verspilt
Ik heb het nu zo:
MP recovery: 16
Max MP increase: 1
Magic Guard: 6
Magic Armor: 0
Energy Bolt: 18
Magic Claw: 8
Ik wou Bolt en Claw allebij tegelijk maxen. Dom natuurlijk.
Nu ben ik level 24 dus ik heb nog een paar SP's te verdelen. Ik wou iig Bolt dan maar helemaal opvullen, nog 9 bij Magic Guard en 7 bij Max MP increase. Of kan ik beter wat anders doen?
[ Voor 2% gewijzigd door Anoniem: 64816 op 27-12-2004 11:31 . Reden: Guard en Armor door elkander ]
Het beste is magic claw helemaal die is beter dan energy bolt, maar ik weet niet of je dat haalt, en max mp increase is de eerste skill die je gelijk helemaal moet halen.Anoniem: 64816 schreef op maandag 27 december 2004 @ 11:10:
[...]
Ja, ze zitten nu op sleepywood.net
Ik heb mijn SP's een beetje verspilt
Ik heb het nu zo:
MP recovery: 16
Max MP increase: 1
Magic Guard: 6
Magic Armor: 0
Energy Bolt: 18
Magic Claw: 8
Ik wou Bolt en Claw allebij tegelijk maxen. Dom natuurlijk.
Nu ben ik level 24 dus ik heb nog een paar SP's te verdelen. Ik wou iig Bolt dan maar helemaal opvullen, nog 9 bij Magic Guard en 7 bij Max MP increase. Of kan ik beter wat anders doen?
volgens mij was het vanaf lvl 8:
energy bolt:1
mp recovery: 3
Max MP increase: 10
magic Claw: 30
In het begin best moeilijk maar na lvl 15 ongeveer gaat het wel. De meeste mensen komen er na lvl 30 toch wel achter dat andere mages sterker zijn en meer mp hebben en beginnen dan overnieuw, je zou overnieuw kunnen beginnen of gewoon energy bolt maxen en max mp increase, maar ik raad aan overnieuw beginnen.
Peentje schreef op maandag 27 december 2004 @ 01:12:
als ik het goed begrijp is dit spel niet voor de mac?
Dell Latitude E7450
goed begrepenPeentje schreef op maandag 27 december 2004 @ 01:12:
als ik het goed begrijp is dit spel niet voor de mac?
alles in strenght gegooit, en beetje in dex.
hoorde dat het een goeie is om 2 keer je lvl in dex te hebben.
met 25 dex zit ikd us voorlopig nog wel ff goed.
maar het levelen duurt zo lang, en der is geen fuck aan rond perion...
toevallig mensen in de buurt die keertje samen wat willen doen?
Battle.net Spud#2543
Mij benieuwen wat de uitkomst zal zijn.
/edit : KLIK voor topic op Sleepywood.net
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 108689 op 27-12-2004 15:17 ]
Heb nu wel alle jump-quest gehaald en zowat alle lvl 35-equip gehaald
Ant tunnel/Wild boar landDeadKnight schreef op maandag 27 december 2004 @ 14:53:
Iemand nog een beetje goeie plek om te lvlen met je lvl 31? =/
Heb nu wel alle jump-quest gehaald en zowat alle lvl 35-equip gehaald
Dit topic is gesloten.