Hebben we allemaal te danken aan die lousy (en dan druk ik me voorzichtig uit) botters...MapleStory, Global Ver. 0.12 is now released.
It's a more complete version of ver. 0.11
Thank you, and happy Mapling.
ah weer een update... ik word echt helemaal gek van die kutbotters.. ik fame zo ook altijd lekker -1
Maar ze zijn nu aan het updaten dus? Kan nu niet op de server komen, of moet ik manual de patch gaan downloaden?
Maar ze zijn nu aan het updaten dus? Kan nu niet op de server komen, of moet ik manual de patch gaan downloaden?
nog een half uur als ik het goed heb
Mja of korter of langer.. tis gewoon de tijd die ze denken nodig te hebben 
Maar ik wil het nu spelen en nu kan het niet
vreselijk irritante tijd... ik denk dat ze het beter meer in de ochtend kunnen doen, dan is het bij de amerikanen 's nachts en voor de koreanen (die dus updaten) overdag..
Just my 2 cents..
Maar ik wil het nu spelen en nu kan het niet
vreselijk irritante tijd... ik denk dat ze het beter meer in de ochtend kunnen doen, dan is het bij de amerikanen 's nachts en voor de koreanen (die dus updaten) overdag..
Just my 2 cents..
Reken d'r maar niet op dat ze op tijd zijn, het verleden leert dat Koreanen slecht zijn in plannen.lasharor schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 14:57:
3 minuten nog
al 10 minuten over nog steeds nix
Het zal waarschijnlijk wat langer duren..
Had nu allang al gelvld kunnen zijn
En je hoef het hier niet elke keer te posten hoor lash
Had nu allang al gelvld kunnen zijn
En je hoef het hier niet elke keer te posten hoor lash
word ziek is nu al bijna 20 minuten over ik moet gewoon spele want in het weekeinde kan ik niet... zo veel spele
yes... doet het weer!!!
Voeg mij maar ff toe aan buddies allemaal
Terrys is mn nick ingame...
Voeg mij maar ff toe aan buddies allemaal
Terrys is mn nick ingame...
Alleen nu doet hij het niet meer 
/edit
Nu weer wel..

/edit
Nu weer wel..
[ Voor 27% gewijzigd door DeadKnight op 10-12-2004 16:07 ]
pfft genoeg gespeeld nu.. ben ff een tijdje bezig geweest en maar 50% aan exp gehaald
(gelijk aan 140.000 exp)
Ik hoop dat het lvl'en na >30 wat minder word
eindlijk denk dat het patche nu wel wat minder word
de grootste site in hacks. is nu nix meer de makers van die hacks posten die niet meer
de grootste site in hacks. is nu nix meer de makers van die hacks posten die niet meer
En wederom wil de update bij mij niet lukken, ik krijg weer een foutmelding, dezelfde als vorige keer:
550 Can't change directory to /maple/maple_en/patch/patchdir/00012/Version.info not a directory
Ik had dit gister dus ook. Iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen?
550 Can't change directory to /maple/maple_en/patch/patchdir/00012/Version.info not a directory
Heb ik ook altijd daarom pak ik altijd de manuel patch_Johannn_ schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 20:00:
En wederom wil de update bij mij niet lukken, ik krijg weer een foutmelding, dezelfde als vorige keer:
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Ow ja, nu zie ik wel een manual patch op de FTP staan, maar die zag ik gisteren niet.
Heh? Ik ben lvl 25 en ik moet nu 47.000 exp point bij elkaar verzamelen voor een lvl-up. Nulletje teveel ofzo?Xof schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 18:21:
pfft genoeg gespeeld nu.. ben ff een tijdje bezig geweest en maar 50% aan exp gehaald(gelijk aan 140.000 exp)
Ik ben nu Level 19 warrior op 40%
STR = 66
DEX = 40
STR = 66
DEX = 40
Iemand die nog naar Pig Beach kan ?
Hmmm stiekem verplaatst
Hmmm stiekem verplaatst
[ Voor 30% gewijzigd door megamuch op 12-12-2004 17:26 ]
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
Zoh even druk bezig geweest vandaag, ben nu op lvl 24.. ikwas @ 22 
Nog 1 lvl en dan weer een nieuwe bow etc.
Maar ik ben blij als ik @ 30 ben
Kan ik weer een job advancement doen..
Nog 1 lvl en dan weer een nieuwe bow etc.
Maar ik ben blij als ik @ 30 ben
Kan ik weer een job advancement doen..
Ik ben nog 19 en ga zo voor lvl 20.. Dan eerst ff alles lvl 20 kopen, en dan ook wat mp en hp erbij want zo schiet het niet op. lvl 19 en nog geen 1000 hp kan natuurlijk niet.
klopt het dat maplestory nu weer aan het patchen is?
Ik kom er namelijk niet in nu.
Kon ik eindelijk weer spelen, nu me vriendin weg is na 2 daagjes
.
Beetje jammer.
Ik kom er namelijk niet in nu.
Kon ik eindelijk weer spelen, nu me vriendin weg is na 2 daagjes
Beetje jammer.
Ik heb maar iets van 650 HP, maar ik hoef dan ook minder in contact te komen met enge beestjesmegamuch schreef op zondag 12 december 2004 @ 18:42:
Ik ben nog 19 en ga zo voor lvl 20.. Dan eerst ff alles lvl 20 kopen, en dan ook wat mp en hp erbij want zo schiet het niet op. lvl 19 en nog geen 1000 hp kan natuurlijk niet.
crap! ben ik eindelijk lvl 20.. doe ik dom met stat puntjes.. heb nu 64 STR maar voor wapens lvl 20 heb je STR 65 nodig
Dom dom dom
Dom dom dom

*Steekt zijn hand in ijsklontjes
Net geprobeert te party-questen
Half uur staan klikken omdat ik leader was:P
Had het toch wel gezien na minimaal miljoen keer klikken..
De rest had het eigenlijk ook wel gezien en wou gaan hunten.
Maarja nu wel nog 5 passes over (Smuggle), En lvl 26 en nog maar 60% tnl
Ook een hat voor bowman gevonden in bonus-lvl van PQ.
Lvl 35, dus als iemand nog een hat nodig heeft.
Ben zelf nu ook van plan om er een mannetje bij te trainen ook een bowman.
Morgen mischien maar even proberen.
Net geprobeert te party-questen
Half uur staan klikken omdat ik leader was:P
Had het toch wel gezien na minimaal miljoen keer klikken..
De rest had het eigenlijk ook wel gezien en wou gaan hunten.
Maarja nu wel nog 5 passes over (Smuggle), En lvl 26 en nog maar 60% tnl
Ook een hat voor bowman gevonden in bonus-lvl van PQ.
Lvl 35, dus als iemand nog een hat nodig heeft.
Ben zelf nu ook van plan om er een mannetje bij te trainen ook een bowman.
Morgen mischien maar even proberen.
Verwijderd
Tjee,
Eergisteren eenmaal van de party quest mogen genieten.... helaas uiteindelijk niet gehaald omdat we 1 pass tekort hadden en de 'smugglemethode' blijkbaar niet werkte...
Heb er nog niet zoveel kaas van gegeten, maar 't smaakt naar meer. Helaas lukt 't me na die eerste keer niet om me bij een groepje aan te sluiten
Eergisteren eenmaal van de party quest mogen genieten.... helaas uiteindelijk niet gehaald omdat we 1 pass tekort hadden en de 'smugglemethode' blijkbaar niet werkte...
Heb er nog niet zoveel kaas van gegeten, maar 't smaakt naar meer. Helaas lukt 't me na die eerste keer niet om me bij een groepje aan te sluiten
Ik wil ook wel eens partyquesten. Geen idee wat het inhoud maar lijkt me wel geinig. Ben alleen nog te zwak om echt wat schade te kunnen uithalen. Ik blijf voorlopig nog ff @ pig beach, lvlen gaat daar vrij goed.
Verwijderd
Nja ik vind MS echt zo saai he...ik ga echt niet dagenlang in ant tunnel of wild boar street pots zitten burnen voor een lvl ><
Ik zou dan lekker overnieuw beginnen, je stats zijn helemaal gef*cked,megamuch schreef op zondag 12 december 2004 @ 21:33:
crap! ben ik eindelijk lvl 20.. doe ik dom met stat puntjes.. heb nu 64 STR maar voor wapens lvl 20 heb je STR 65 nodig![]()
Dom dom dom
lijkt misschien saai, maar later zul je blij zijn, je hebt nu ook al veel geld dus schiet het hard op en ben je zo weer terug op dit lvl.
warrior is namelijk alleen maar str, en dex 2* je level en de rest op 4
punten in hp en mp moet je ook nooit doen (zonde) alleen als je beginner blijft kun je het overwegen.
20*5=100 punten die je te verdelen had
30 in dex had je er 70 over
En je begon al met 7-10 in str
Ben lvl 30 en heb 450HPmegamuch schreef op zondag 12 december 2004 @ 18:42:
zoals ik hierboven al zei, geen punten in HP stoppen
edit werkt niet, omdat ik neit ingelogd ben
Verwijderd
Maar ja, jij bent geen warrior of wel??? Als dat zo is heb je iets heel erg fouts gedaan.JBplap schreef op maandag 13 december 2004 @ 09:44:
[...]
Ben lvl 30 en heb 450HP
zoals ik hierboven al zei, geen punten in HP stoppen
edit werkt niet, omdat ik neit ingelogd ben
Ik had zelf ook een warrior en op lvl 20 had ik ruim 1200hp en op lvl 30 over de 2000hp/ Het belangrijkste is gewoon de max improved hp skill die je het eerst moet maxen en daarna steek je pas punten in powerstrike en slashblast. Dit is de manier om een goede warrior te krijgen.
Heb nu zelf een lvl 31 mage en moet zeggen dat het niet echt opschiet op dit moment. Mage heeft echt uberveel mana potions nodig hoor. Ik denk dat ik in totaal wel al ruim 1 mijoen aan manapotions hebt verbruikt ofzo. Doe nu ook echt alleen nog maar wat quest want kan niet echt goede creeps vinden op dit moment om te killen.
Dus weet iemand nog wat goede creeps om te killen als je een lvl 31 fire/poison mage bent?
Verwijderd
Boars.
Je doet toch echt iets niet goed als je zoveel pots verspilt. Ben inmiddels lvl37 Icewiz en het gaat juist als een speer atm.
Siggie :

Dit is mijn IGN omdat ik mijn Warrior met de nick RaDjuh een beetje heb gefooked. Had alle abilitypoints evenredig verdeeld toen ik voor het eerst een overzicht voor ogen kreeg hoe ik de punten moest verdelen...
Je doet toch echt iets niet goed als je zoveel pots verspilt. Ben inmiddels lvl37 Icewiz en het gaat juist als een speer atm.
Siggie :

Dit is mijn IGN omdat ik mijn Warrior met de nick RaDjuh een beetje heb gefooked. Had alle abilitypoints evenredig verdeeld toen ik voor het eerst een overzicht voor ogen kreeg hoe ik de punten moest verdelen...
is het mogelijk om je equipment en mesos naar een ander account te overhevellen ?
Je zou kunnen overwegen ff op 2 pc's te spelen en je poppetjes met elkaar te laten handelen? Binnen een account kun je je spullen van het ene naar het andere ventje overhevelen door middel van die chinese koopman heh.ShadowBumble schreef op maandag 13 december 2004 @ 14:09:
is het mogelijk om je equipment en mesos naar een ander account te overhevellen ?
Ik ben fan van dingen
das waar
edit ben ik trouwens de enige die niet online in de game kan komen ?
edit ben ik trouwens de enige die niet online in de game kan komen ?
[ Voor 82% gewijzigd door ShadowBumble op 13-12-2004 14:36 ]
Waar kan ik ergens zo'n scroll kopen om naar sleepywood te gaan.
Ik wil namelijk die jump quest wel eens doen, die van de pink violas.
Verwijderd
Ik sta ook flink wild boars en fire boars aan het hakken en heb precies 1799 MP. Ik gebruik magic claw omdat die bij my nu het sterkst is. Ik raak die gewone boars 2 keer en dan zijn ze dood. Kost me 40 mp per boar. Ik kan dus ongeveer 45 boars killen voordat ik weer moet bijtanken met mana. Het mana zelf regenereet ook af en toe wat dus zeg maar dat ik ongeveer 60 boars achterelkaar kan killen. 1 boar levert 0.04% op. Dus 60 boars is ongeveer 2.4% en daarna moet ik dus weer 5 pots gebruiken om weer veel mana te hebben. Als ik dus non-stop wil hakken heb ik ruim 200 pots nodig die 300 mp geven.Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 13:40:
Boars.
Siggie :
[afbeelding]
Dat is nogal wat! Tenzij je natuurlijk elke keer gaat wachten todat je hele mp weer helemaal vol is gelopen omdat je pauzes neemt. Dan scheelt het natuurlijk wel heel veel, maar gaat lvlen langzamer.
Ik verwacht na lvl 32 of 33 dat het dan weer sneller gaat, want dan zijn mijn nieuwe skils vele malen beter.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2004 14:55 ]
Daar heb je toch geen scroll voor nodig. Sleepywood kan je best wel makkelijk in. Via henesys of perion gaat het vrij rap is mijn ervaring. Goed ontwijken en je bent er zo._Johannn_ schreef op maandag 13 december 2004 @ 14:51:
Waar kan ik ergens zo'n scroll kopen om naar sleepywood te gaan.
Die quest is best wel geinig. Ik moest 2x pink violas halen (viel me best mee). Overigens wel telkens de taxi gepakt tussen lith harbor en henesys. Alleen dat springen.. Pff af en toe word je helemaal gek
Zo fucked zijn ze niet. intussen lvl 21 met alles lvl 20 en het gaat nu allemaal weer wat rapper. str is intussen 66 en HP is rond de 1100. MP slechts 160 maarja, tis niet anders. Slashblast is wel lvl 9 nuJBplap schreef op maandag 13 december 2004 @ 09:43:
[...]
Ik zou dan lekker overnieuw beginnen, je stats zijn helemaal gef*cked,
lijkt misschien saai, maar later zul je blij zijn, je hebt nu ook al veel geld dus schiet het hard op en ben je zo weer terug op dit lvl.
warrior is namelijk alleen maar str, en dex 2* je level en de rest op 4
punten in hp en mp moet je ook nooit doen (zonde) alleen als je beginner blijft kun je het overwegen.
20*5=100 punten die je te verdelen had
30 in dex had je er 70 over
En je begon al met 7-10 in str
Ik kan nu zo'n 5 % lvlen voordat ik moet healen. (in Pig Beach). En aangezien m'n healing met 43 per keer gaat, gaat het toch wel vrij rap. 10 minuten varkens rossen, ff 5 minuten surfen en weer vrolijk verder. Per dag kom je zo wel een lvl hoger.
Ik wil deze week proberen lvl 25 te halen. Dan gaan die varkens nog wat sneller dood is m'n armor wat sterker en zo gaan we vrolijk verder.
Overigens heb ik geen idee wat Jr. Necki skins zijn...
Verwijderd
Ben in dungeon geweest via henesys toen ik lvl15 was ofzo...400hp had ik toen denk ik heb het overleeft, maar je moet wel weten hoe je eruit komt ><
Jr Necki skins is de huid van dat kleine tering beestje in de swamps..bij kerny middelste sewer is entrance
Jr Necki skins is de huid van dat kleine tering beestje in de swamps..bij kerny middelste sewer is entrance
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2004 15:17 ]
Verwijderd
Je moet ook in dat geval geen NMEs nemen waar je zoveel MP bij nodig hebt. Pas als je een skill hebt waarmee je in 1 of 2 strikes je NME klilled moet je daar gaan ranken. In mijn geval haal ik met 2 strikes met mijn Ice een fireboar neer.Ik sta ook flink wild boars en fire boars aan het hakken en heb precies 1799 MP. Ik gebruik magic claw omdat die bij my nu het sterkst is. Ik raak die gewone boars 2 keer en dan zijn ze dood. Kost me 40 mp per boar. Ik kan dus ongeveer 45 boars killen voordat ik weer moet bijtanken met mana. Het mana zelf regenereet ook af en toe wat dus zeg maar dat ik ongeveer 60 boars achterelkaar kan killen. 1 boar levert 0.04% op. Dus 60 boars is ongeveer 2.4% en daarna moet ik dus weer 5 pots gebruiken om weer veel mana te hebben. Als ik dus non-stop wil hakken heb ik ruim 200 pots nodig die 300 mp geven.
Dat is nogal wat! Tenzij je natuurlijk elke keer gaat wachten todat je hele mp weer helemaal vol is gelopen omdat je pauzes neemt. Dan scheelt het natuurlijk wel heel veel, maar gaat lvlen langzamer.
Ik verwacht na lvl 32 of 33 dat het dan weer sneller gaat, want dan zijn mijn nieuwe skils vele malen beter.
Wat jij moet doen is horned en green mushies killen nabij Ellinia.
Verwijderd
Zojuist voor het eerst een partyquest afgerond. Opbrengst was sapphire earrings 
Ben nu ruim lvl 23 trouwens en begin eindelijk een beetje hoge scores te gooien met m'n sterren.
Ook een green matty (lvl 35 wizards hat gevonden) voor de pq.
Stats:
4
50 (+1)
5
79 (+2)
Ben verder op zoek naar nieuwe throwing stars. Iemand betere sterren te koop dan subi?
Ben nu ruim lvl 23 trouwens en begin eindelijk een beetje hoge scores te gooien met m'n sterren.
Ook een green matty (lvl 35 wizards hat gevonden) voor de pq.
Stats:
4
50 (+1)
5
79 (+2)
Ben verder op zoek naar nieuwe throwing stars. Iemand betere sterren te koop dan subi?
Ik heb het nu al een aantal keren geprobeerd, maar wat ik ook doe ik kom steeds in andere steden uit zoals Perion en kerning city.megamuch schreef op maandag 13 december 2004 @ 15:03:
[...]
Daar heb je toch geen scroll voor nodig. Sleepywood kan je best wel makkelijk in. Via henesys of perion gaat het vrij rap is mijn ervaring. Goed ontwijken en je bent er zo.
Die quest is best wel geinig. Ik moest 2x pink violas halen (viel me best mee). Overigens wel telkens de taxi gepakt tussen lith harbor en henesys. Alleen dat springen.. Pff af en toe word je helemaal gek
Hoe kom ik eigenlijk bij dat standbeeld in Sleepywood?
--EDIT al gevonden
Wow, die die jump quest van John is vrij gemakkelijk, heb hem nu al een keer of 6 gedaan. Na de tweede keer krijg je steeds 2 ores, van een willekeurig soort.
Ik ga maar even genoeg steel ores bij elkaar springen zodat ik eindelijk wat handschoenen kan maken
Ik ga maar even genoeg steel ores bij elkaar springen zodat ik eindelijk wat handschoenen kan maken
Verwijderd
- spreek met iemand die je vertrouwd en geef hem / haar tijdelijk de items (een kleine bonus voor de hulp is natuurlijk altijd goed voor het uitbouwen van het vertrouwen)ShadowBumble schreef op maandag 13 december 2004 @ 14:09:
- 4 items via de chinees per keer... misschien een idee voor je meest begeerde items (voor mij was dat mijn panlid)
- of zoals vermeld via 2 pc's (heb ik niet gedaan)....
wha kicke kan nog altijd inlogge en die patch is bezig
oja nog een maplestory spelletje voor tijdens het patche
http://www.lapoo.nl/maplestory/
http://www.lapoo.nl/maplestory/
Verwijderd
Ben gisteren even flink met quest bezig geweest en heb er een stuk of 6 gedaan dacht ik. Ben nu bijna lvl 32. Had een quest gedaan voor Luke (een bewaker voor de dungeon en kreeg als reward een refined diamond die me toch maar weer even 150k opleverde. Achteraf gezien had ik die beter kunnen houden, want ik ben nu met een quest bezig waar je dus ook een diamond bij elkaar moet schrapen om de quest te kunnen halen.
Had ook nog 2 jump quests gedaan bij John en de eerste was moeilijker dan de 2e moet ik zeggen. Bij de 1e quest kreeg je 30 screws (erg handig) en bij de 2e quest kreeg een een lvl 35 Dark Noël. Moet zeggen dat het een fijne handschoen is die ik mooi kan gebruiken als ik lvl 35 mage ben. Normaal heb je 2 black crystals nodig om deze te maken en nog 10 andere jewels met nog eens 60000 erbij ofzo.
Had ook nog 2 jump quests gedaan bij John en de eerste was moeilijker dan de 2e moet ik zeggen. Bij de 1e quest kreeg je 30 screws (erg handig) en bij de 2e quest kreeg een een lvl 35 Dark Noël. Moet zeggen dat het een fijne handschoen is die ik mooi kan gebruiken als ik lvl 35 mage ben. Normaal heb je 2 black crystals nodig om deze te maken en nog 10 andere jewels met nog eens 60000 erbij ofzo.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2004 11:37 ]
ik ken maar 1 jump quest. Is er nog een andere dan? En waar kan je die 30 screws voor gebruiken?
(zelf zoeken zou inderdaad helpen, maar die site van mapleglobal is echt te traag om wat normaal op te zoeken. Google geeft weinig extra's..)
(zelf zoeken zou inderdaad helpen, maar die site van mapleglobal is echt te traag om wat normaal op te zoeken. Google geeft weinig extra's..)
Ik weet dat je een screw kan gebruiken om 1000 arrows te maken, maar daar heb jij niks aanmegamuch schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 19:21:
ik ken maar 1 jump quest. Is er nog een andere dan? En waar kan je die 30 screws voor gebruiken?
Geloof dat je er ook bij handschoenen nodig hebt, weet het echter niet meer zeker. Al een hele tijd niet meer gespeeld (kan niet meer inloggen na dat reverify gedoe
)
Ik wordt helemaal gek van al die patches, elke keer werken die niet bij mij. En nu is er weer geen manual patch.
De manual patch die erop staat is van gisteren. En die heb ik dus al gebruik voor de patch van gisteren dus daar ligt het niet aan. Zijn er hier al mensen die dit probleem hebben opgelost?
De manual patch die erop staat is van gisteren. En die heb ik dus al gebruik voor de patch van gisteren dus daar ligt het niet aan. Zijn er hier al mensen die dit probleem hebben opgelost?
Verwijderd
Nou, ben net lvl 33 geworden, maar j*zus wat zijn die dingen duur voor een lvl 33 wizzard. Die wizzard wands worden verkocht voor +300K en voor zo'n robe betaal je ook zo 300k. Heb alleen een wizard wand kunnen fixen die gelukkig wel 52 magic attack heeft. Nu ben ik blut (240 mesos) en moet ik nu flink hakken om een robe te kunne betalen
Verwijderd
http://www.sleepywood.net/forums/index.php?showtopic=1435megamuch schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 19:21:
Ik heb trouwens een 48 attack ryden gekocht, zit te denken of ik hem ga upgraden \o/
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2004 00:19 ]
Verwijderd
Een blauwe of een witte devil's robe zou niet veel meer moeten kosten dan 200K, dus als je er 300K voor betaald (hebt) dan ben / wordt je geripped.. Een zwarte of een rode gaan al snel voor het veelvoudige hiervan. Die lev 33 wands kan je kopen, maar je hebt ook nog de mogelijkheid om hem te craften...Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 00:08:
Nou, ben net lvl 33 geworden, maar j*zus wat zijn die dingen duur voor een lvl 33 wizzard. Die wizzard wands worden verkocht voor +300K en voor zo'n robe betaal je ook zo 300k. Heb alleen een wizard wand kunnen fixen die gelukkig wel 52 magic attack heeft. Nu ben ik blut (240 mesos) en moet ik nu flink hakken om een robe te kunne betalen
Het voordeel van die "dure" spullen is dat je ze door kunt zetten naar een volgende mage wanneer je toe bent aan een volgende upgrade. Mesos in da pocket.
ps. met de prijzen van de panlid's zou je toch wel aan de xxxK bedragen gewend moeten zijn
Verwijderd
Er zijn absoluut nog meer quests waarbij een beroep gedaan wordt op je lump-skills. John heeft wanneer je lev. 30 bereikt namelijk nog een quest voor je, als je die goed doorloopt krijg je een paar lev 35 gloves.megamuch schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 19:21:
Ook Shumi (kerning city) heeft er twee (lev 20+ en lev 30+) voor je en ik weet dat Sabitrama (lev 25+) in sleepy er ook nog eentje voor je heeft.
druk bezig met pq echt kicke vind nu allemaal goede spullen en de rest......................
Verwijderd
Als jij witte of blauew robes met +4 luck haalt dan betaal je daar echt nog wel 300k voor. Verschil met de zwarte en rode is dat die +4 int hebben. Heb alleen nog maar de wizard wand. Als je dat spul moet craften moet je eerst ook nog een hele zooi jewels en dergelijke verzamelen. Kan het zijn dat je net zo duur uit bent.Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 08:23:
[...]
Een blauwe of een witte devil's robe zou niet veel meer moeten kosten dan 200K, dus als je er 300K voor betaald (hebt) dan ben / wordt je geripped.. Een zwarte of een rode gaan al snel voor het veelvoudige hiervan. Die lev 33 wands kan je kopen, maar je hebt ook nog de mogelijkheid om hem te craften...
Het voordeel van die "dure" spullen is dat je ze door kunt zetten naar een volgende mage wanneer je toe bent aan een volgende upgrade. Mesos in da pocket.
ps. met de prijzen van de panlid's zou je toch wel aan de xxxK bedragen gewend moeten zijn
Maar goed, doe mijn best om een robe te fixen.
Oja, heb geen panlid, want ik vraag me af wat ik er mee moet. Ik ga echt niet xxxK betalen voor 5 extra defence. Ben je toch wel een beetje gek. Het is alleen voor de rijkere spelers weg gelegd en het enige voordeel wat ik me nog kan bedenken is dat dat ding mooier staat dan zo'n wooden shield ding.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2004 13:51 ]
Verwijderd
Ik wil je graag meegeven dat ik op dit moment een blauwe devil’s robe in mijn bezit heb die ik voor 200K heb gekocht, vlak daarvoor had ik een andere aanbieding afgeslagen, een witte voor 250K Dus het is wel degelijk mogelijk om ze voor dat bedrag te krijgen en misschien maak ik er in de toekomst wel een beetje winst opVerwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 13:50:
[...]
Als jij witte of blauew robes met +4 luck haalt dan betaal je daar echt nog wel 300k voor. Verschil met de zwarte en rode is dat die +4 int hebben. Heb alleen nog maar de wizard wand. Als je dat spul moet craften moet je eerst ook nog een hele zooi jewels en dergelijke verzamelen. Kan het zijn dat je net zo duur uit bent.
Maar goed, doe mijn best om een robe te fixen.
Oja, heb geen panlid, want ik vraag me af wat ik er mee moet. Ik ga echt niet xxxK betalen voor 5 extra defence. Ben je toch wel een beetje gek. Het is alleen voor de rijkere spelers weg gelegd en het enige voordeel wat ik me nog kan bedenken is dat dat ding mooier staat dan zo'n wooden shield ding.
Wat betreft de panlids, die heb je in verschillende smaken. Ik heb ze gezien van +7 tot +12 def. Dus mocht je in de toekomst alsnog een keer een panlid kunnen kopen let hier dan op

Vraag me wel af waarom je trouwens een devil’s robe wilt kopen voor 300K? verschil tussen een blauwe devil’s robe en een witte "wizard robe" mag je dan toch ook niet zoveel meso’s kosten? Maar toch zou je je graag in een nieuwe outfit zien.. zo is het spel nu eenmaal.
Ik voor mij wil er af en toe gewoon lekker cool ingame uitzien en dat mag wat mij betreft best wel wat kosten.
Ben nu lvl 28 mage
Zal morgen wel lvlen naar lvl 29..
Dan zal ik eens gaan kijken wat ik zal kiezen, Zit nu te denken om of cleric te worden of richting Fire/poisen.
Denk dat het fire word, sindsdien dat gewoon brute kracht is
Ook nog steeds op zoek naar pan-lid, heb denk ik al iets van 2k mushroom geslayt dus tja ben van plan om hem maar te gaan kopen
Zal zo nog even screenshot van mij manneke maken
/edit
En ja ik weet dat ik die punten in str en dex verspilt heb =/
Zal morgen wel lvlen naar lvl 29..
Dan zal ik eens gaan kijken wat ik zal kiezen, Zit nu te denken om of cleric te worden of richting Fire/poisen.
Denk dat het fire word, sindsdien dat gewoon brute kracht is
Ook nog steeds op zoek naar pan-lid, heb denk ik al iets van 2k mushroom geslayt dus tja ben van plan om hem maar te gaan kopen
Zal zo nog even screenshot van mij manneke maken
/edit
En ja ik weet dat ik die punten in str en dex verspilt heb =/

[ Voor 14% gewijzigd door DeadKnight op 15-12-2004 22:25 ]
Verwijderd
In MapleStory moet je af en toe een beetje geluk hebben.
Vandaag zat het me mee geloof ik. Het begon allemaal met de mogelijkheid om een PANLID te kopen voor 250K (def +10) en das toch echt wel een koopje. Vlak daarna met mijn oude +9 def panlid naar perion gegaan en daar verkocht voor 350K. In 15 min een winst gemaakt van 100K en een betere panlid, ik mag niet klagen.
Om mijn dag af te maken nog even de dungeon ingegaan op zoek naar het (mijn) volgende level. Tijdens deze acties heb ik twee voorwerpen (drops) gekregen een "brown pinter" voor mijzelf ben nu level 26 dus die kan ik bijna op en vlak daarna een "brown burglar".
Nu mijn vraag, weet iemand wat de vraagprijs is van een "brown burglar" in Perion? Kan natuurlijk altijd vragen naar een aannemelijk bod, maar ik ben liever voorbereid
Vandaag zat het me mee geloof ik. Het begon allemaal met de mogelijkheid om een PANLID te kopen voor 250K (def +10) en das toch echt wel een koopje. Vlak daarna met mijn oude +9 def panlid naar perion gegaan en daar verkocht voor 350K. In 15 min een winst gemaakt van 100K en een betere panlid, ik mag niet klagen.
Om mijn dag af te maken nog even de dungeon ingegaan op zoek naar het (mijn) volgende level. Tijdens deze acties heb ik twee voorwerpen (drops) gekregen een "brown pinter" voor mijzelf ben nu level 26 dus die kan ik bijna op en vlak daarna een "brown burglar".
Nu mijn vraag, weet iemand wat de vraagprijs is van een "brown burglar" in Perion? Kan natuurlijk altijd vragen naar een aannemelijk bod, maar ik ben liever voorbereid
Die pan is wel erg goedkoop ja!
Ben nu zelf niet meer al te rijk net aan 6k =/
Gister lvl 30 geworden en een fire/poisen mage geworden, Omdat fire toch gewoon brute kracht is
Ben nu van plan om 1 point in teleport te doen en dan gewoon de rest in fire-arrow te doen..
Ben nu zelf niet meer al te rijk net aan 6k =/
Gister lvl 30 geworden en een fire/poisen mage geworden, Omdat fire toch gewoon brute kracht is
Ben nu van plan om 1 point in teleport te doen en dan gewoon de rest in fire-arrow te doen..
Verwijderd

Dit ben ik
Ik zou niet al teveel punten doen in luck, Heb zelf altijd lvl+3.Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 13:54:
[afbeelding]
Dit ben ikIk speel het nu twee dagen, en het is best wel leuk. Het was met zo weinig strenght alleen een beetje moeilijk om jezelf naar level 9 te hakken.
Heb nu op eens onwijs last van fame-drops..
Gister kreeg ik 5x een fame-drop omdat ik iemand een newb noemde omdat hij zomaar uit onze PQ stapte terwijl we net zowat 40 min hadden zitten wachten tot we er eindelijk in kwamen en toen stopte hij er dus gewoon mee=/
Toen net zei iemand dat hij gratis fame weg gaf, dus even gevraag aan hem..
Geeft hij mij een fame-drop

Ik haat fame-drops voor niets..
server probelem ?...... kan niet inloggen

Smiling as the shit comes down...
Tja, chan 1 deed het niet meer bij mij =/
Zit nu zeer diep in de ant-tunnel word geownt door dragons
Probeer even zo diep mogelijk te gaan even kijken wat daar allemaal te vinden val, krijg in iedergeval zeer veel item-drops
Nu al een Cutlus gevonden
Probeer even zo diep mogelijk te gaan even kijken wat daar allemaal te vinden val, krijg in iedergeval zeer veel item-drops
heb me geregd, en heb een mailtje gkregen om de code te verifyen. maar als ik op die link klik ( http://www.mapleglobal.com/members/verifycode.aspx ) wordt ik automatosch doorgestuurd naar http://www.mapleglobal.com/members/login.aspx
zo kan ik dus nooit mn code verifyen
...
iemand een antwoord? probeer t nu al een week en t wil maar niet lukken..
EDIT:
laat maar ik kan nu opeens gewoon inloggen zonder dat ik me heb verifyed

iemand een antwoord? probeer t nu al een week en t wil maar niet lukken..
EDIT:
laat maar ik kan nu opeens gewoon inloggen zonder dat ik me heb verifyed
[ Voor 12% gewijzigd door struul op 18-12-2004 22:19 ]
Als het goed is kreeg je toch een verify mailtje? Of is dat pas na het verifyen?
Dunno
Zo juist nog even gespeeld, maar had echt onwijze lagg.. Heb nu wel zo'n sauni-suite gehad
/Maffen
Dunno
Zo juist nog even gespeeld, maar had echt onwijze lagg.. Heb nu wel zo'n sauni-suite gehad
/Maffen
Verwijderd
Oh man, zo diep ben ik de tunnel nog niet in geweest, gisteren met mijn lev 27 karakter, nu lev 28,DeadKnight schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 18:40:
Tja, chan 1 deed het niet meer bij mij =/
En wat betreft die drops, hoever ben je de tunnel in gegaan voordat je bij die dragons terecht komt... en welke andere monsters kom je voor die tijd tegen?
Oh ja, aangezien het bijna Kerst is gooi ik zo nu en dan wat meso in een groepje newb's. Man moet je ook doen. Das gewoon te leuk om te zien. Kosten misschien 500 meso. Lol meer dan genoeg. Werkt ook met pijlen enz.
En wat betreft die drops, hoever ben je de tunnel in gegaan voordat je bij die dragons terecht komt... en welke andere monsters kom je voor die tijd tegen?
Ik ben zelf een keer die tunnel helemaal in gegaan, en je krijgt alleen maar gele Evil Eyes totdat je opeens op die drakenkamer stort. Volgens mij is dat meteen ook de laatste kamer, want ik zag geen 2e exit op de map. Ik schrok me rot
Ik ben zelf een keer die tunnel helemaal in gegaan, en je krijgt alleen maar gele Evil Eyes totdat je opeens op die drakenkamer stort. Volgens mij is dat meteen ook de laatste kamer, want ik zag geen 2e exit op de map. Ik schrok me rot
Verwijderd
Dat is niet de laatste kamer. Als je echt helemaal doorgaat dan eindig je bij jr Balrog. Dat is een lvl 80 creep. Dus je was nog niet aan het einde.HuggyB schreef op zondag 19 december 2004 @ 17:22:
Oh?Verwijderd schreef op zondag 19 december 2004 @ 18:47:
[...]
Dat is niet de laatste kamer. Als je echt helemaal doorgaat dan eindig je bij jr Balrog. Dat is een lvl 80 creep. Dus je was nog niet aan het einde.
Je hebt namelijk 2 ingangen bij Sleepywood. De ingang in Sleepywood zelf, en een ingang onder Sleepywood. In Sleepywood zelf was mijn laatste kamer dus die drakenkamer, verder ging ik niet (kon geen exit vinden, en die draken overleef ik toch niet). Bij die ingang onder Sleepywood kom je in een dungeon waar ik al helemaal niet verder kom, want daar zitten giftige groene Evil Eyes (Dead Eyes?) en jr. Neckies die ik nog steeds niet aan kan. Het leek mij dat jr Balrog te vinden was aan het einde van de ingang onder Sleepywood.
Maar als dat niet zo is... wat voor bijzonders is daar dan te vinden?
Ehm..Ben redelijk ver gekomen, had nog geprobeerd een screen te maken van de deur waar ik was gekomen. Er staan verschillende screens van op sleepywood.net.
Alleen toen ik die deur in ging was ik gelijk al dood, liep een tien tal dragons en nog eens een stuk of 50 evil-eye tails en cold-eye tails.
Voor de rest is er in de dungeon in de tree-top onwijs veel evil-eyes, Erg handig plekje om een beetje te lvlen als je tussen de 30/35 zit
Alleen toen ik die deur in ging was ik gelijk al dood, liep een tien tal dragons en nog eens een stuk of 50 evil-eye tails en cold-eye tails.
Voor de rest is er in de dungeon in de tree-top onwijs veel evil-eyes, Erg handig plekje om een beetje te lvlen als je tussen de 30/35 zit
Verwijderd

Deze kamer zeker?
Ben er ook geweest totdat deze gasten me nakten!
Dit krijg je als je de tempel ingaat en niet die spawn die erbij zit :

Heb nu mijn lvl37 perfect Icemage laten zitten en ben opnieuw begonnen. Ben in 3 dagen alweer lvl 28 door alle PQs...
Verwijderd
w00t, ik kreeg van een boomstam een Red Matty hoedje. Ik kan hem nergens in de winkels vinden, maar 2de hands is die 24.000 waard
Verwijderd
Klinkt leuk! Jammer dat de patch nog niet werkt, maar we wachten af.MapleStory, Global Ver. 0.15 is now released.
With the new patch, we have included:
< Christmas Event >
1. You'll be able to access Happyville through Rooney the NPC at Ellinia.
At Happyville, you'll be able to decorate various Christmas trees with your "setup" items.
2. The monsters in MapleStory will drop stars, bells, and other Christmas items.
Thank you, and Merry Christmas, everyone ! ! !
MapleStory
Verwijderd
woepie, hij doet het weer 
nu snel patchen voordat iedereen het gaat doen.
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2004 16:36 ]
Verwijderd
Ik krijg nu weer een andere error. Nadat ik op de gateway heb geklikt.Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 16:35:
woepie, hij doet het weer
Klinkt in iedergeval zeer goedVerwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 15:57:
[...]
Klinkt leuk! Jammer dat de patch nog niet werkt, maar we wachten af.
Vanaaf in iedergeval weer wat te doen
Gister avond even een newb-mage geholpen, had hem een ice wand en lemona gegeven voor kerst
Nu maar ff een paar monsters hakken voor kerst-items
Wow wat een patch, je kunt een kerstboom versieren

[ Voor 22% gewijzigd door Kixtart op 20-12-2004 18:39 ]
☻/
/▌
/ \
Verwijderd
Jij kan het wel spelen?Kixtart schreef op maandag 20 december 2004 @ 18:27:
Wow wat een patch, je kunt een kerstboom versieren![]()
[afbeelding]
Ik kom er niet in.
Na die patch werkte het. heeft wel lang geduurd vandaag
☻/
/▌
/ \
Verwijderd
error code : 536870912 (Unknown Error 0x20000000Kixtart schreef op maandag 20 december 2004 @ 19:03:
Die error krijg ik nu. Die had ik eerst nooit.
Verwijderd
Ik heb net ook nog even ingelogd, patch op automatisch en alles ging direct goed. ff een aantal monsters geslacht en mijn eerste letter is binnen. Een leuke kerst-actieKixtart schreef op maandag 20 december 2004 @ 19:03:
kun je in deze mmorgp ook met elkaar chatten ingame, en elkaar uitdagen, en dingen ruilen, verkopen ;.... enz.
?
Verwijderd
lol

---
http://www.mapleglobal.com/guide/features_buddies.aspx

---
ja, je kan met iedereen chatten, dingen ruilen etc.RMB schreef op maandag 20 december 2004 @ 20:33:
kun je in deze mmorgp ook met elkaar chatten ingame, en elkaar uitdagen, en dingen ruilen, verkopen ;.... enz.?
http://www.mapleglobal.com/guide/features_buddies.aspx
[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2004 20:36 ]
net ff de game gechecked... wat is hier nou de lol van?
Verwijderd
Het was mij en een vriend van me eindelijk gelukt om onze namen tegelijkertijd neer te leggen in het main kerst dorp, wil ik net screenie maken, komt er zo'n naab al die letters weer wegnemen
weer helemaal opnieuw proberen :-\
De sfeer in dat kerst dorp is echt heel goed trouwens

edit: eindelijk na een uur proberen (klein uurtje dan) is het gelukt onze namen neer te leggen in die main kerst straat
)
De sfeer in dat kerst dorp is echt heel goed trouwens
edit: eindelijk na een uur proberen (klein uurtje dan) is het gelukt onze namen neer te leggen in die main kerst straat
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2004 23:14 ]
Verwijderd
iemand anders kan die letters niet weghalenVerwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 22:52:
Het was mij en een vriend van me eindelijk gelukt om onze namen tegelijkertijd neer te leggen in het main kerst dorp, wil ik net screenie maken, komt er zo'n naab al die letters weer wegnemenweer helemaal opnieuw proberen :-\
De sfeer in dat kerst dorp is echt heel goed trouwens![]()
![]()
![]()
![]()
edit: eindelijk na een uur proberen (klein uurtje dan) is het gelukt onze namen neer te leggen in die main kerst straat)
Dit topic is gesloten.