Gratis MMORPG: MapleStory Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 7.158 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94809

TepelStreeltje schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 15:39:
denk dat ik dan toch maar nieuwe account maak...

tis toch wel geinig om af en toe ff wat te hakken enzo.

maar welke class kan ik beste doen, vind warrior altijd wel leuk, maar archer trekt me ook wel...

zeker als ik hoor dat die later heel sterk worden :)
lijkt me alleen lastig looten, of is het al zo dat van jou kills, de loot alleen door jou opgepakt kan worden?

Ohja, en is er iemand die mij beetje kan powerlevelen? ff iig naar lvl 10 ofzo?
lemme know! thanx :)
Naar level 15 moet je makkelijk in 1 dag lukken alleen, gewoon snails killen bij henesys hunting ground.

En archers worden pas heel sterk na level70, dus dat duurt wel ff :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:55

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Anoniem: 94809 schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 16:17:
[...]

Naar level 15 moet je makkelijk in 1 dag lukken alleen, gewoon snails killen bij henesys hunting ground.

En archers worden pas heel sterk na level70, dus dat duurt wel ff :P
ghehe, men ouwe char SPUD is lvl 15... en daar heb ik nogal lang over gedaan...

naar lvl 10 moet wel lukken, ff naar perion Warrior worden en weer boomstammen hakken...

is er iemand in de buurt daar die me kan helpen?
oeh, ingame nick is Chieltje

[ Voor 3% gewijzigd door TepelStreeltje op 24-12-2004 16:45 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-05 12:27

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Anoniem: 131087 schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 14:07:
[...]

Bedankt, dit had ik net nodig. Dat wordt dus een attack build voor mij om dezelfde reden.
Wel vraag ik mij af waarom eerst mijn heal max-en ipv holy arrow?
Als je heal maxed kun je heel makkelijk exp verdienen bij undead mushies (lvl35 tot 37 zoiet) daarna kleine spookjes op shumi2(lvl 37 tot 42) daarna undead lupins(lvl43 tot 47) en als laatste shumi3 met grote spookjes(lvl 47 tot 5x). De lvls geven ongeveer aan wat beste is voor te kunnen slopen met heal.

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:24
iemand even zin om mij te power-lvlen tot 10, betaal 5k

ign=Eupa

Ik betaal via mijn main-char uepa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

DeadKnight schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 19:47:
iemand even zin om mij te power-lvlen tot 10, betaal 5k

ign=Eupa

Ik betaal via mijn main-char uepa
pfff tot lvl 10 moet je zelf doen, daarna kun je vragen voor hulp.

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
Jammer ;)

Mja ben nu al zowat lvl 10, morgen maar weer verder nu gereed maken voor kerst-avond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Johannn_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:24
Ik was net aan het kijken wat alle gear kost voor level 15, kwam ik op een totaal uit van ongeveer 28,000 mesos. En ik moest dan tevens nog 15 leather verzamelen voor de lemona gloves.

Ben ik een paar van die groene slimes aan het afknallen met mijn mage, vind ik ineens een paar lemona gloves. Ikke blij want die dingen zijn voor een beginnende mage toch nog best prijzig:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

_Johannn_ schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 12:15:
Ik was net aan het kijken wat alle gear kost voor level 15, kwam ik op een totaal uit van ongeveer 28,000 mesos. En ik moest dan tevens nog 15 leather verzamelen voor de lemona gloves.

Ben ik een paar van die groene slimes aan het afknallen met mijn mage, vind ik ineens een paar lemona gloves. Ikke blij want die dingen zijn voor een beginnende mage toch nog best prijzig:)
die gloves moet je overslaan met maken. Beste gloves waarmee je moet beginnen zijn de purple lvl 20 gloves. die zijn duurder ja maar je krijgt wel +2int

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98940

wat is nou het hoogste lvl dat je kan berijken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
100 dacht ik?

Mja, 3th advancement kan je pas nemen vanaf lvl 70 dus het zal wel boven de 100 zitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20789

oneindig :P iig bij de andere versies maplestory zitten al lvl 160 mensen, en 4th jb advancement is bij lvl 120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
Vond net deze screenshots op sleepywood :O

Damn, ziet er echt fine uit! _/-\o_

http://www.sleepywood.net/forums/index.php?showtopic=19662

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107304

Sorry, but you do not have permission to use this feature. If you are not logged in, you may do so using the form below if available.

lekker dan :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107304 schreef op zondag 26 december 2004 @ 00:35:
[...]

Sorry, but you do not have permission to use this feature. If you are not logged in, you may do so using the form below if available.

lekker dan :z
:| wordt lid dan!!! Heel goed forum voor info of als je items wil kopen/verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

hoppa, nu ben ik lvl48 en tenzij iemand nog een hogere nler kent zal ik dat hoogstwaarschijnlijk zijn :P

muts is nu lvl 23 maar moet nog altijd bijgewerkt worden. Dus als mensen daar zin in hebben whisper Boswortel ff dan pleur ik hem bij boars neer.

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gaat wel lekker met m'n nieuwe warrior, ik heb m'n andere verpest (stats niet goed)
Ondertussen level 15, hopelijk vanavond nog lvl 17/18 te worden. ben best rijk nu , ongeveer 75K bij me, lvl 20 gear ligt al klaar (inclusief venon)

toch wel jammer dat m'n lvl 22 verloren is gegaan :(, nog best veel tijd ingestoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125165

Anoniem: 107304 schreef op zondag 26 december 2004 @ 14:42:
Gaat wel lekker met m'n nieuwe warrior, ik heb m'n andere verpest (stats niet goed)
Ondertussen level 15, hopelijk vanavond nog lvl 17/18 te worden. ben best rijk nu , ongeveer 75K bij me, lvl 20 gear ligt al klaar (inclusief venon)

toch wel jammer dat m'n lvl 22 verloren is gegaan :(, nog best veel tijd ingestoken.
Heb vorige maand ook maar besloten mijn lvl 22 warrior aan de wilgen te hangen. Ben toen begonnen met een throwing thief en na lang en hard werken, maar vooral vanaf lvl 21 continue Party Questen, ben ik onlangs lvl 30 en daarmaa Assassin geworden :)

Zit verder nog met 350K cash, een hoop leuke spulletjes en een hoop nieuwe skills te masteren.

Toch wel een geinig spel :)

Afbeeldingslocatie: http://www.osv-amsterdam.nl/images/maple.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 125165 op 26-12-2004 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lol, ik liep zostrax in perion free market in, en wat lag daar 9K en old rubber shoes. zal wel door iemand die ff items wou overtillen gedropt zijn... best lullig dat ie het nu kwijt is, maar hij/zij zou het zelf ook niet laten liggen denk ik :). toch wel handig als je 2 pc's hebt hoef je het niet te droppen :)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 107304 op 26-12-2004 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Anoniem: 107304 schreef op zondag 26 december 2004 @ 23:00:
lol, ik liep zostrax in perion free market in, en wat lag daar 9K en old rubber shoes. zal wel door iemand die ff items wou overtillen gedropt zijn... best lullig dat ie het nu kwijt is, maar hij/zij zou het zelf ook niet laten liggen denk ik :). toch wel handig als je 2 pc's hebt hoef je het niet te droppen :)
Ik ben z'n gelukkige met 2pc's en 3 accounts :P

Op dit moment ben ik bijna 60% van lvl 48, en ik heb eindelijk mijn orange calas :D Ik kan hem wel dragen maar dan moet het met dark guili en dat ziet duf uit, dus voor nu nog altijd in mijn dark starlight en white guili.

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64816

Yagermeister schreef op zondag 26 december 2004 @ 23:26:
[...]
...en dat ziet duf uit, dus voor nu nog altijd in mijn dark starlight en white guili.
Afbeeldingslocatie: http://oege.ie.hva.nl/~ulje02/got/mskuch.png
Kleding...
Ik wou mijn combinatie graag nomineren voor modeflater van het jaar 2004 :)

Maarrr, er komt wel iets nieuws aan. Dacht aan een bandana, en een ander jasje/schoenen/etc. Alles eigenlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zijn er nog mensen online die ribbonpigs aan het hakken zijn..??

hoe zit dat egenlijk met die pigbeach, gister kon ik er nog gewoon komen maar vandaag lukt het me niet :S:S

edit: heb em al gevonden, ik gewoon op de verkeerde plek :S.
toch nog m'n doelstelling voor vandaag gehaald, morgen lvl 20 worden dan gaan we eens wat serieuser aan de slag ^^

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 107304 op 27-12-2004 02:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-06 16:21

Peentje

MAC / Windows i don't care

als ik het goed begrijp is dit spel niet voor de mac?

Dell Latitude E7450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108689

Mijn outfits :

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/radkill/divpics/maple1.jpg

MysticElf is mijn huidige character... RaDz0rz is mijn retired perfect Icemage.
Ben met een vrouwtje begonnen omdat de kleding voor dames vele malen goedkoper is als voor de mannen.
Ik heb nu bijv een Red Amoria outfit. Dat is een INT+3 outfit voor lvl33.
Deze kostte me compleet 300.000 mesos. Een vergelijkbare outfit voor de mannen (i.e. Blood Devil Robe of Dark Devil Robe) kost je welgeteld over de 1.000.000 mesos.

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 108689 op 27-12-2004 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131087

Anoniem: 64816 schreef op maandag 27 december 2004 @ 00:48:
[...]

[afbeelding]
Kleding...
Ik wou mijn combinatie graag nomineren voor modeflater van het jaar 2004 :)

Maarrr, er komt wel iets nieuws aan. Dacht aan een bandana, en een ander jasje/schoenen/etc. Alles eigenlijk..
Mag graag tovenaartje spelen, maar ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om die outfit aan te trekken. Gelukkig ben ik lvl 32 nu. Nog maar eentje en dan is het tijd voor mijn "white devil's robe, wizard wand" Kan bijna niet wachten tot dat ik die gear aan kan. Heb op mijn schoenen na alles al voor lvl 35 mage, maar denk dat ik het eerst maar ff laat bij mijn lvl 30 schoeisel, ga wel sparen voor lvl 40 gold of dark moon's.
Heb trouwens net mijn eerste lvl 40 gear binnen. Een Brown Guiltian gekocht voor 250K + legollas pants. Goede deal? Ik weet het niet, maar heb nu gelukkig nog iets van 500K op zak. Ik heb er trouwens wel de balen van dat dat mage spul zo ontzettend duur is. Een starlight is het eerst volgende item op mijn lijst 8) Maakt mij op dit moment niet uit welke... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OMG ik zie ineens dat Sleepywoods.net down is. Hun forum was altijd een richtlijn voor alle prijzen van gear, strats etc etc.

Iemand die weet waar ze naartoe zijn verhuisd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127721

Anoniem: 107304 schreef op zondag 26 december 2004 @ 23:00:
Zo deed ik het eerst ook. Maar ik heb een veiligere manier. Gewoon je spullen bij de chinese lui droppen en dan met je andere character ophalen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64816

Anoniem: 108689 schreef op maandag 27 december 2004 @ 10:44:
OMG ik zie ineens dat Sleepywoods.net down is. Hun forum was altijd een richtlijn voor alle prijzen van gear, strats etc etc.

Ja, ze zitten nu op sleepywood.net ;)

Ik heb mijn SP's een beetje verspilt ;(
Ik heb het nu zo:
MP recovery: 16
Max MP increase: 1
Magic Guard: 6
Magic Armor: 0
Energy Bolt: 18
Magic Claw: 8

Ik wou Bolt en Claw allebij tegelijk maxen. Dom natuurlijk.
Nu ben ik level 24 dus ik heb nog een paar SP's te verdelen. Ik wou iig Bolt dan maar helemaal opvullen, nog 9 bij Magic Guard en 7 bij Max MP increase. Of kan ik beter wat anders doen?

[ Voor 2% gewijzigd door Anoniem: 64816 op 27-12-2004 11:31 . Reden: Guard en Armor door elkander ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64816 schreef op maandag 27 december 2004 @ 11:10:
[...]

Ja, ze zitten nu op sleepywood.net ;)

Ik heb mijn SP's een beetje verspilt ;(
Ik heb het nu zo:
MP recovery: 16
Max MP increase: 1
Magic Guard: 6
Magic Armor: 0
Energy Bolt: 18
Magic Claw: 8

Ik wou Bolt en Claw allebij tegelijk maxen. Dom natuurlijk.
Nu ben ik level 24 dus ik heb nog een paar SP's te verdelen. Ik wou iig Bolt dan maar helemaal opvullen, nog 9 bij Magic Guard en 7 bij Max MP increase. Of kan ik beter wat anders doen?
Het beste is magic claw helemaal die is beter dan energy bolt, maar ik weet niet of je dat haalt, en max mp increase is de eerste skill die je gelijk helemaal moet halen.

volgens mij was het vanaf lvl 8:
energy bolt:1
mp recovery: 3
Max MP increase: 10
magic Claw: 30

In het begin best moeilijk maar na lvl 15 ongeveer gaat het wel. De meeste mensen komen er na lvl 30 toch wel achter dat andere mages sterker zijn en meer mp hebben en beginnen dan overnieuw, je zou overnieuw kunnen beginnen of gewoon energy bolt maxen en max mp increase, maar ik raad aan overnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-06 16:21

Peentje

MAC / Windows i don't care

Peentje schreef op maandag 27 december 2004 @ 01:12:

Dell Latitude E7450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Forum is idd alweer UP. Ik bedoelde ook SleepyWood.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Peentje schreef op maandag 27 december 2004 @ 01:12:
goed begrepen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

EINDELIJK lvl 10, eindelijk weer warrior.
alles in strenght gegooit, en beetje in dex.
hoorde dat het een goeie is om 2 keer je lvl in dex te hebben.
met 25 dex zit ikd us voorlopig nog wel ff goed.

maar het levelen duurt zo lang, en der is geen fuck aan rond perion...
toevallig mensen in de buurt die keertje samen wat willen doen?

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Boswortel : ben maar zo vrij geweest een topic op Sleepywood te openen op zoek naar de highest lvl dutch player. Die vriend van mij is ook alweer een tijdje lvl48 ( warrior btw, wat het alleen maar moeilijker maakt solo te lvln)....

Mij benieuwen wat de uitkomst zal zijn.

/edit : KLIK voor topic op Sleepywood.net

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 108689 op 27-12-2004 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
Iemand nog een beetje goeie plek om te lvlen met je lvl 31? =/

Heb nu wel alle jump-quest gehaald en zowat alle lvl 35-equip gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DeadKnight schreef op maandag 27 december 2004 @ 14:53:
Iemand nog een beetje goeie plek om te lvlen met je lvl 31? =/

Heb nu wel alle jump-quest gehaald en zowat alle lvl 35-equip gehaald :)
Ant tunnel/Wild boar land

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:43

RMB

Nee, geen right mouse button!

welk type kan het snelst lvlen? (ik meen thieves?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Johannn_
Vandaag nog even gespeeld, heb eindelijk een paar L20 handschoenen op de kop weten te tikken.

Stats:
Level 23
STR 79
DEX 46
INT 4
LUK 5

Alle spullen voor level 25 zijn al gekocht, op de handschoenen na dan.

[EDIT]
Nog 2 vraagjes:

Weet iemand waat je een Red Triangular shield kan krijgen?
En waar dienen die monster cards eigenlijk voor?

[ Voor 25% gewijzigd door _Johannn_ op 27-12-2004 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand waat je een Red Triangular shield kan krijgen?
probeer server 1 in perion eens, dan ff zoeken op de grote schreeuw markt ^^ ik geloof dat je hem met de quest fixing blackbulls house kan krijgen (kans 1 op 10 dacht ik)
En waar dienen die monster cards eigenlijk voor?
volgens mij voor een nog niet geimplemteerde gamefeature, maar dat weet ik niet zeker, ik laat ze altijd gewoon liggen.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 107304 op 27-12-2004 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:19
RMB schreef op maandag 27 december 2004 @ 19:19:
welk type kan het snelst lvlen? (ik meen thieves?)
No way thieves ;). Thieves zijn tot level 42 verreweg het zwakst en zijn zwaar om te levellen. Als je snel wilt levellen kun je beter Cleric spelen, is even zwaar tot level 15 ongeveer maar als je eenmaal Cleric bent kun je snel levellen bij Undead Mushies, JR Wraiths en later Zombie Lupins en Wraiths.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik weet niet hoor, maar ook een Cleric gaat pas lekker lvln bij een lvltje of 42.
Een hoop mensen denken dat een Cleric meteen met zijn Heal-skill alle undeads aankan, maar pas als je Heal maxxed hebt en wat extra INT opgebouwd kun je pas met 1 Healstrike 3 a 4 Undead mushies aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-06 18:01

Infinchible

Woef!

Iemand die al wakker is, en even een potje samen wilt hacken met een lvl 23 warrior?
Voeg me maar even toe als je gaat spelen, ik zit in ieder geval rond perion op dit moment.

IGN = Terrys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

ok ik kom NU ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108689 schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 08:06:
Ik weet niet hoor, maar ook een Cleric gaat pas lekker lvln bij een lvltje of 42.
Een hoop mensen denken dat een Cleric meteen met zijn Heal-skill alle undeads aankan, maar pas als je Heal maxxed hebt en wat extra INT opgebouwd kun je pas met 1 Healstrike 3 a 4 Undead mushies aan.
Helemaal gelijk, de heal werkt eigenlijk pas pekker vanaf lvl 40 of zo. Ben nu lvl 32 en heal doet ongeveer 10-15 damage aan zombie mushrooms. Niets om over naar huis te schijven. Wel een voordeel is dat je de heal zo kan gebruiken dat je makkelijk midden in een zootje monsters kunt springen en dan in leven blijven. Op die manier gaat levelen daadwerkelijk makkelijker.

Een vuistregel die je eigenlijk altijd aan moet houden is dat je niet boven je stand moet gaan killen. Op die manier ga je niet dood en dat scheelt ontzettend veel tijd. Een 1 hit kill voor 24 exp is nog altijd een stuk beter dan een 2 hit kill voor 32. Bijkomend voordeel is dat je meer kans hebt op drops omdat je nu eenmaal meer kills maakt. Misschien niet de high drops die je wilt, maar je kunt niet alles hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

hoe zit het precies met die Master level?

powerstrike voor een warrior bijvoorbeeld, die moet je aan zetten als hij niet lvl 10 is, maar als je lvl 10 bent dat werkt dat ALTIJD?

kheb beetje rond zoeken snuffelen op Sleepywood forums naar Warrior builds, en wat je moet skillen en wat niet. en daar kwam ik dus zoiets tegen, dat je master level passive is :?

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-05 19:54
Anoniem: 108689 schreef op maandag 27 december 2004 @ 10:44:

Ze zijn niet down.. Ze hebben het verkocht voor een leuke som zo te zien.. Doen een hoop website-tjes tegenwoording :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
Anoniem: 107304 schreef op maandag 27 december 2004 @ 22:20:
[...]

probeer server 1 in perion eens, dan ff zoeken op de grote schreeuw markt ^^ ik geloof dat je hem met de quest fixing blackbulls house kan krijgen (kans 1 op 10 dacht ik)

[...]

volgens mij voor een nog niet geimplemteerde gamefeature, maar dat weet ik niet zeker, ik laat ze altijd gewoon liggen.
Gaat inderdaad over een nog niet geimplenteerde gamefeature... Ik heb zelf bv een omok table ( 2 stuks ) en wat omok 'stukjes' maar kan het spel nog niet spelen helaas.... Heb nu 54 van die kaarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ga stoppen met MS, dus als iemand een lvl35 archer wil zeg je het maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

waar kan ik coupons om ruilen voor zo'n pass? (voor de party quest)

is het altijd zo lastig om een party te vinden ben nu ruim een halfuur aan het zoeken, en nog geen PQ party gevonden... :Z
hehe graag :P
Tiemster [at] Gmail.com :P

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 107304 op 28-12-2004 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125165

Anoniem: 107304 schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 15:49:
waar kan ik coupons om ruilen voor zo'n pass? (voor de party quest)

is het altijd zo lastig om een party te vinden ben nu ruim een halfuur aan het zoeken, en nog geen PQ party gevonden... :Z

hehe graag :P
Tiemster [at] Gmail.com :P
Coupons kan je niet omruilen voor een pass, behalve in de 1st stage van de Party Quest zelf. Dat vrouwtje rechts (naam kwijt) geeft via een opdracht aan hoeveel coupons je moet verkrijgen. Zodra je dit aantal hebt, geeft ze hier een pass voor terug. Deze drop je zodat de leader deze op kan pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125165 schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 15:53:
[...]

Coupons kan je niet omruilen voor een pass, behalve in de 1st stage van de Party Quest zelf. Dat vrouwtje rechts (naam kwijt) geeft via een opdracht aan hoeveel coupons je moet verkrijgen. Zodra je dit aantal hebt, geeft ze hier een pass voor terug. Deze drop je zodat de leader deze op kan pakken.
ah op die manier... dus om naar volgende stage te gaan moet je dus genoeg coupons verzamelen. hoeveel moeten er verzameld worden ongeveer? ik heb namelijk een stuk of 40 van iemand gekregen, ook 2 passes daarbij

waar kan ik eigenlijk oorbellen kopen?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 107304 op 28-12-2004 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
Anoniem: 94809 schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 15:48:
Als hij er nog is ;)

unholy_mortal@quicknet.nl

Mijn archer is nu nog lvl 11 =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
of hehe gideon82@gmail.com :)

ben nu level 20 warrior maar ben dat warrior beetje zat.. Heb geen zin om overnieuw te beginnen en wil archer wel is bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gideon82 schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 17:57:
[...]

of hehe gideon82@gmail.com :)

ben nu level 20 warrior maar ben dat warrior beetje zat.. Heb geen zin om overnieuw te beginnen en wil archer wel is bekijken
mja dat zelfde heb ik ook... en ik heb niet zoveel zin om tot lvl 10 te lvlen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Johannn_
Wordt echt heel erg vervelend nu, steeds meer van die cheaters, de ene vliegt bij de jump quest gewoon gelijk naar boven. Of bij pig beach dat je door die cheaters alle varkens over het scherm ziet vliegen. Dan heb je natuurlijk nog de mensen die gewoon ergens gaan staan de CTRL toets vastzetten en vervolgens weggaan.

Die soort mensen verpesten het dus goed voor de rest van de spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

_Johannn_ schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 19:15:
Wordt echt heel erg vervelend nu, steeds meer van die cheaters, de ene vliegt bij de jump quest gewoon gelijk naar boven. Of bij pig beach dat je door die cheaters alle varkens over het scherm ziet vliegen. Dan heb je natuurlijk nog de mensen die gewoon ergens gaan staan de CTRL toets vastzetten en vervolgens weggaan.

Die soort mensen verpesten het dus goed voor de rest van de spelers.
Helemaal mee eens, nu heb ik niet eens zo'n probleem met floaters (ze verpesten alleen de markt in perion), maar dat de monsters ook door het scherm heen en weer knallen, das toch echt wel ontzettend irritant. Vraag mij af waarom ze die niet gewoon aanpakken in ene patch. Het moet toch niet te moeilijk zijn voor een programmeur om bekende cheats te killen met een patch. Zijn we in elk geval weer ff van die vlooien verlost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en volgens mij zijn het ook allemaal van die jochies van 12 uit de vs die weten hoe google werkt...

en dan zie je van die mapletips steeds in beeld verschijnen "if you commit an illegal act the access to the game ill be limited". nou dat valt anders dik tegen... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DioXx
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-07-2020
Hup screen ervan maken en op sleepywood.net zetten dat worden ze geband.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DioXx schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 20:54:
Werkt niet.. zelfs filmpje erbij werkt niet...

K wil trouwens het volgende startpost maken :P dan reserveer i um hierbij :P werk der al ff aan, dus dat niet weer iemand een topic begint :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20789 schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 20:58:
[...]

Werkt niet.. zelfs filmpje erbij werkt niet...

K wil trouwens het volgende startpost maken :P dan reserveer i um hierbij :P werk der al ff aan, dus dat niet weer iemand een topic begint :P
moet je even aan crash/terr melden, dan is het pas echt officieel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38022

Paas my die archer maar. Heb wel intresse als ie er nog is >:) Maar ik neem aan dat ik al te laat ben B)

Zo nee, mail me maar even op gerardsprik@gmail.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
DioXx schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 20:54:
Jep, maar dan maken ze zo weer een nieuw account aan en dan gaan ze alleen nog maar meer 'kloten'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

gideon82 schreef op woensdag 29 december 2004 @ 03:26:
[...]

Jep, maar dan maken ze zo weer een nieuw account aan en dan gaan ze alleen nog maar meer 'kloten'
Stalken is de oplossing, ik ben al 3 of 4 dagen telkens als ik een grav hacker zie in lupin boom hem totaal aan het ksen. Zodra die chanhop doet paar sec wachten en erachteraan :P daar worden ze namelijk echt niet vrolijker van.

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 01:55

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Ik ben zondag begonnen met het spelen van dit spel en heb nu eindelijk een warrior van lvl 21... maar die levels schieten voor geen meter op... (is er een manier waardoor je snel levels kan halen door bijvoorbeeld te teamen met een lvl 50 gast en hem high level ventjes te laten beuken?)

Ik word namelijk een beetje knettergek van de hele tijd dezelfde ventjes beuken... (pigs, gele mushrooms / groene mushrooms) en het schiet voor geen meter op... 3 uur beuken is een level ofzo. Het wordt me dus een beetje eentonig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:19
Wat kom je tegen als je diep de dungeon in gaat om Wild Cargos te killen?
Afbeeldingslocatie: http://amras.bigasp.net/Maplestory/Maple0059s.jpg
Juist ja, GREEN SNAIL!! (goed kijken, hij zit half achter dat paaltje)

Ondertussen dus level 43 en heb nu m'n savage blow op 6 hits! Echt superwreed: gollems, dark gollems, drakes enzo gaan allemaal vrij gemakkelijk neer. Zelfs wild cargos zijn te doen, al doen die wel 300 dmg per hit.

Gister met m'n halve party nog een tijd op stap geweest met een level 57 Fire Wizard, flink dark gollems, drakes en wild cargos gekilld. Ging allemaal vrij aardig, totdat we een tauromacis gingen proberen. En dan niet beginnen met gewoon 1, maar gelijk een stuk of 4. Halve party geslacht of veel pots kwijt, alleen die Fire Wizard haalde ze neer. Was best gaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

ik zie em :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DioXx
PizZa_CalZone schreef op woensdag 29 december 2004 @ 11:37:
Ik ben zondag begonnen met het spelen van dit spel en heb nu eindelijk een warrior van lvl 21... maar die levels schieten voor geen meter op... (is er een manier waardoor je snel levels kan halen door bijvoorbeeld te teamen met een lvl 50 gast en hem high level ventjes te laten beuken?)

Ik word namelijk een beetje knettergek van de hele tijd dezelfde ventjes beuken... (pigs, gele mushrooms / groene mushrooms) en het schiet voor geen meter op... 3 uur beuken is een level ofzo. Het wordt me dus een beetje eentonig.
Als je een beetje veel dex. hebt moet je gewoon eens ff in het begin van dungeon gaan kijken.
en dan van die paddestoelen met zo'n stekelig hoofd naarhalen oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
Horny mushies :P

Ben die ook nu een beetje aan het hakken, 1 keer claw en ze zijn dood..

Dus gaat opzich redelijk snel.. Maar om dit nou zowat een dag vol te houden voor even te lvlen vind ik wat te veel :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DioXx
er zijn ook andere beesten in de dungeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-05 14:07
net een warrior begonnen, maar wordt die snel saai dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DioXx
Maegrim schreef op woensdag 29 december 2004 @ 23:07:
net een warrior begonnen, maar wordt die snel saai dan?
Ja vond ik wel. Ik had eerst een warrior tot lv. 22 geslagen maar het werd best saai, en nu heb ik een tovenaar en dat vind IK handiger en leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
DioXx schreef op woensdag 29 december 2004 @ 21:59:
er zijn ook andere beesten in de dungeon.
Dat snap ik maar om nou eerst 3x magic-claw te gaan te gebruiken om ze neer te halen ;)

Dan ga ik liever eerst een paar horny-mushies bitchslappen en dan 26 exp te verdienen per beestje gaat het toch wat sneller :)

Probeer ook nog steeds een pan-lid te scoren maar niemand trapt erin om voor equip of ores te traden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DioXx
DeadKnight schreef op woensdag 29 december 2004 @ 23:20:
[...]
Probeer ook nog steeds een pan-lid te scoren maar niemand trapt erin om voor equip of ores te traden..
|:( die dingen zijn een vermogen waard..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja vond ik wel. Ik had eerst een warrior tot lv. 22 geslagen maar het werd best saai, en nu heb ik een tovenaar en dat vind IK handiger en leuker.
Ik nu dus ook :)
Tovenaar is in het begin alleen wat vervelend omdat je ff over lvl 11-12 moet komen, wat tot lvl 8 is maximaal 3 damage die je slaat zodra lvl 8 bent gaat het wat beter, maar niet veel beter, want je MP is nogal snel op, en regen duurd uren, ben nu nog maar lvl 9 (nog maar paar uurtjes gespeeld met nieuwe char :P) maar het gaat al wat beter met 3 recovery mp. en die manapots zijn ook zo duur bijna 200 mesos :(

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 107304 op 29-12-2004 23:41 ]

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ik krijg met alles wat ik doe wrong gateway selected :S iemand een oplossing ?

nm client upgrade

[ Voor 12% gewijzigd door ShadowBumble op 30-12-2004 08:38 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• DeadKnight
DioXx schreef op woensdag 29 december 2004 @ 23:24:
[...]

|:( die dingen zijn een vermogen waard..........
Dat snap ik maar scheelt ook net wat voor def hij heeft :)

Mja, heb verschillende equip-ores.

Zoals: Dark noel, green matty, paar refined ores, BC's, paar mage-shoes en nog een zoot :+

• DioXx
Ik wil naar de kapper maar dat gaat niet want als je dan tegen zo'n gozer gaat praten en je habt dat een styl uitgekozen dan zegt hij: Hmmm...it looks like you don't have our designated coupon...can't give a haircut without it sorry bud.

weet iemand wat het probleem is?

DioXx schreef op donderdag 30 december 2004 @ 12:56:
Ik wil naar de kapper maar dat gaat niet want als je dan tegen zo'n gozer gaat praten en je habt dat een styl uitgekozen dan zegt hij: Hmmm...it looks like you don't have our designated coupon...can't give a haircut without it sorry bud.

weet iemand wat het probleem is?
Je moet een coupon hebben, die je kan kopen met echt geld in de cashshop. Maar de cashshop zit nog niet in het spel.

ShadowBumble schreef op donderdag 30 december 2004 @ 08:37:
Ik krijg met alles wat ik doe wrong gateway selected :S iemand een oplossing ?

nm client upgrade
Je zult het wel gemerkt hebben, weer een patch vandaag v0.16. Helaas geen aanpassingen voor de "hackers". Ze waren er weer in grote aantallen.

• DeadKnight
En wie is er nu zo blij met zijn def 10 panlid? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap