Gratis MMORPG: MapleStory Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 7.251 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amras schreef op 27 oktober 2004 @ 14:30:
Zoooow... ik sla net met mijn level 20 Rogue even zo'n boomstronk van 8xp doormidden. Dropt dat ding een Wizard Wand, dus ik stats checken: level 33 Wizard required. Snel naar de shop gelopen om te kijken wat ie waard is: kan hem verkopen voor 70k. >:) Denk dat ik er nog wel meer voor kan krijgen 'on the street'. ;)
ALs je het nog hebt wil ik het graag kopen pm me ingame: Krazine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Ik wil dit spel ook wel spelen :P
Maar is er ook nog een andere download l ink ?
Want die @ SP is traag en google geeft me ook niet echt iets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja heb hem gedownload, maar waarom is die site zo langzaam, ik bedoel dan hoe de page laadt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 20:54

Pyrus

Hardknock life

Welke monsters droppen mithrilore?

* Pyrus is trouwens warrior, lvl 17
Zelfde nick als hier, vooral ch. 1 :)

[ Voor 53% gewijzigd door Pyrus op 27-10-2004 20:25 ]

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11-2024
Pyrus schreef op 27 oktober 2004 @ 20:21:

channel 1? wrom channel 1, daar is meeste lag van overal :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

Tjukkie schreef op 27 oktober 2004 @ 21:13:
[...]

channel 1? wrom channel 1, daar is meeste lag van overal :S
..omdat daar dat ding bij het channel kies ding groen is (bij mij)? :X
Welke is dan beter?
Maar is idd laggie

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 19:11
Verwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 19:27:
[...]

ALs je het nog hebt wil ik het graag kopen pm me ingame: Krazine
Sorrie... zojuist verkocht voor 90K. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pyrus schreef op 27 oktober 2004 @ 20:21:

Zombie mushroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Heeft iemand trouwens een idee wanneer het een goed idee is voor een Thief om naar de Dungeon te gaan? Heb het net als level 21 Thief geprobeerd vanuit Perion, maar werd in de eerste map al geslacht door een groep wild boars en fire boars. Ik heb het idee dat sommige rond dit level al richting Dungeon kunnen, zal m'n stats even posten:

STR: 23
DEX: 44
INT: 4
LUCK: 53

Ik heb het complete level 20 Thief equipment, dus daar kan het niet aan liggen. Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
Pyrus schreef op 27 oktober 2004 @ 21:16:
[...]

Welke is dan beter?
Maar is idd laggie
volgens mij is het zo dat hoe korter het streepje, hoe minder mensen erop spelen. Daarom heeft channel 1, die zo druk is, ook meestal het langste streepje :X

of heb ik het mis.. -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amras schreef op 27 oktober 2004 @ 22:03:
Heeft iemand trouwens een idee wanneer het een goed idee is voor een Thief om naar de Dungeon te gaan? Heb het net als level 21 Thief geprobeerd vanuit Perion, maar werd in de eerste map al geslacht door een groep wild boars en fire boars. Ik heb het idee dat sommige rond dit level al richting Dungeon kunnen, zal m'n stats even posten:

Ik heb het complete level 20 Thief equipment, dus daar kan het niet aan liggen. Tips?
Gewoon via henesys gaan (veiliger) of een sleepywood scroll kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Laatst online: 22-10-2020
Amras schreef op 27 oktober 2004 @ 22:03:

Via Perion is echt een suicide methode. Het makkelijkst is om via Kerning City te gaan... want dat is rechtdoor, rechtdoor, rechtdoor en hier en daar over een monster springen. Henesys is in principe makkelijker, want daar kan je de moelijke monsters makkelijk vermijden.
Via Ellinia... ik weet niet of dat mogelijk is. Het bos daar is diep, en zit vol met de sterkste monsters. Heb daar nog nooit iemand zien lopen (diep in het bos).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben weer even een nieuwe warrior gestart en ga nu proberen perfecte warrior te maken. Ben nu inmiddels lvl 11. Heb ook al mijn uitrusting van mijn oude charachter naar mijn nieuwe gebracht. Heb nu flink wat lvl 15 en lvl 20 stuff in mijn inventory :)
Gelukkig was er iemand zo vriendelijk en iemand die te vertrouwen was, die even mijn spullen vast hield, zodat ik weer kon switchen van charachter en daar het spul naar heen kon brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de server net gecrashed ofzo, of is een service check aan de gang. Saved ie het wel automatisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-07 09:20

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Weet iemand als je met je eigen account dit spel op een andere PC doet, je karakters automatisch mee gaan of niet? Of hoe kan ik het voorelkaar krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is je account niet afhankelijk van de pc die je gebruikt. De data staat online, je uiterlijk enzo, en je skills. Alles gewoon in tekst. En je pc zorgt voor het visuele gedeelte wat bij de online data van je account hoort.

Maar ik weet dit niet zeker, lijkt me logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
EVILSalami schreef op 28 oktober 2004 @ 00:39:
Weet iemand als je met je eigen account dit spel op een andere PC doet, je karakters automatisch mee gaan of niet? Of hoe kan ik het voorelkaar krijgen?
Volgens mij worden de karakters opgeslagen op de server, dus dat zal wel goed komen. Anders is het een beetje gevoelig voor cheaten, kun je de bestanden zelf aanpassen.

Net trouwens ff die quest met de Pink Violas gedaan, dat springen is echt zoooo irritant. Echt 3 keer bijna boven geweest en weer naar beneden gepleurd omdat ik lomp sprong. Het toppunt: was ik eindelijk boven, krijg ik 9 van die Pink Violas terwijl ik er 10 nodig heb. Kan dus nog een keer helemaal omhoog. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-07 09:20

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Ok dan ga ik 'm zo ff op m'n PC proberen, ben tot lvl 14 bezig geweest op m'n laptop.
Ik laat zo ff weten of 't lukt. Het download met 100Kb/s ben op 22%.

Edit:

Hey is idd zo dat alles op de server staat opgeslagen. ik heb ingelogd en alles staat er gewoon. Lekker handig!

[ Voor 34% gewijzigd door EVILSalami op 28-10-2004 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-08-2022
Pyrus schreef op 27 oktober 2004 @ 21:16:
[...]

Welke is dan beter?
Maar is idd laggie
Groen=meer mensen=meer lag ;)

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PromWarMachine schreef op 27 oktober 2004 @ 17:16:
Ik ben level 10, maar ben noodgedwongen gestopt, tot ik iemand vind die zo aardig is mij even te helpen. Het geval wil namelijk dat ik die veilige region als level 10 (32 STR) heb verlaten. Daarna ben ik ergens terecht gekomen. Hier ging ik de taxi in. Nu ben ik in de dungeons.

Hier kan ik alleen onmogelijk overleven. Er zijn vreselijk veel monsters en met welgeteld 3x een hit tegen mij, ben ik dood. Kortom: Ik ga constant dood. Ik moet naar het beginnersgebied van die 'warrior' region. 'k Heb op deze manier alleen geen idee hoe ik daar zonder hulp moet komen...
Bwhehe, ik heb daar ook nog een character staan , laat maar zitten dat ga je nooit meer redden, je hebt net als ik de VIP cab genomen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het een halve dag gespeeld en ik vond het eigenlijk niet zo super. Net alsof je supermario zit te spelen. Ik zie ook helemaal geen mogelijkheid (of noodzaak) om samen te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 12:18:
Ik heb het een halve dag gespeeld en ik vond het eigenlijk niet zo super. Net alsof je supermario zit te spelen. Ik zie ook helemaal geen mogelijkheid (of noodzaak) om samen te werken.
Behalve dan dat je sneller experience krijgt, de mesos verdeelt en het gewoon gezellig is. Diepgang is er inderdaad nog te weinig, maar het is dan ook gratis en een leuk tijdverdrijf totdat WoW (of GuildWars) om de hoek kom(en)(t) kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 10:19:
[...]

Bwhehe, ik heb daar ook nog een character staan , laat maar zitten dat ga je nooit meer redden, je hebt net als ik de VIP cab genomen :+
Ik zit nu ook tegenover die vip cab, en ze hebben een speciale aanbieding voor beginners. 1000 meso's ipv 10000, ik neem hem maar niet ;) .

En ze praten over een ant park, met een 24 hr mobile shop, maar dat is waarschijnlijk ook niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 08:18

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

01) razda
02) ByteMe
03) Drunkieboy
04) Meme1000
05) Deillon
06) Dadonator
07) Polygon
08.) ubern00b
09) Edje (hoe kan het ook anders)
10) Angeluz
11) Sapjes
12) SPUD
13) MarcoL
14) Redeemercow
15) ShadowBumble
16) Notna
17) Danthor
18) BartG
19) Mythrill
20) Aggressor
21) bolletje_170
22) Geemfriek
23) Ezek1el
24) Vladi
25) EvilSalami
26) SirNightmare of SirKillalord
27) Tjukkie & PoepDoos
28) Nijntje
29) Zeroto
30) jstnn
31) Yagermeister & Boswortel
32) tekna
33) frostarcher
34) CrazyBytes
35) CrazyLady
36) Shriz
37) Jackstone2
38) Bertrand
39) Klicina of Sebaoth

Ben opnieuw begonnen met Boswortel om een perfect mage te krijgen. op dit moment zijn mijn stats 4 / 5 / 68 / 18 dus vrijwel perfect voor een lvl 15 mage. Ook heb ik al improve max mp mastered zodat ik elk lvl wat extra mp erbij krijg. het lvlen van deze mage duurt echt ontzettend lang vooral onder de 12 ofzo. Het beste is toch echt met een party gaan mass killen en zo exp van de partyleden krijgen wat ik dus voor een 2tal lvl's heb gedaan. Op deze manier is ben ik nu iemand anders aan het helpen om dus ook een perfecte mage te worden.

Btw RolandMade / Tekna ik heb nog ongeveer 4000 pijlen voor je :D zomaar gekregen van verschillend personen. Alle ores wat ik op dit moment bezit (+-50 stuks) gebruik ik eigenlijk puur voor onze party zodat als iemand iets nodig heeft dat hij het gewoon krijgt. Dat zorgt voor minder probs en op die manier is iedereen geholpen in de party. Ook is het geen prob als iemand gewoon even exp wil leechen doordat gewoon alles word gedeeld. Paar dagen terug nog voor 10k aan potions en alles gewoon uitgedeeld.

Op zelfde manier heb ik met RolandMade / Tekna lichtelijk piggy beach schoon geveegd en telkens als hij uit potions was pakte hij een scroll om terug naar town te gaan om alles opnieuw in te slaan en dan weer terug te komen terwijl ik hem af en toe gewoon wat mesos gaf voor wat extra potions of wat extra scrolls. Op die manier werkt het team verband zeer goed want de 1 gaat gewoon door met killen terwijl de andere gewoon supplies gaat inslaan voor de groep. Zo kun je ook veel makkelijker lvlen en zal er absoluut geen prob van gemaakt moeten worden als iemand gewoon eens een 15 min lekker doet leechen.

[ Voor 16% gewijzigd door Yagermeister op 28-10-2004 22:15 ]

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-09 19:34
Yagermeister schreef op 28 oktober 2004 @ 22:10:

Btw Rolandmade / Tekna ik heb nog ongeveer 4000 pijlen voor je :D zomaar gekregen van verschillend personen. Alle ores wat ik op dit moment bezit (+-50 stuks) gebruik ik eigenlijk puur voor onze party zodat als iemand iets nodig heeft dat hij het gewoon krijgt. Dat zorgt voor minder probs en op die manier is iedereen geholpen in de party. Ook is het geen prob als iemand gewoon even exp wil leechen doordat gewoon alles word gedeeld. Paar dagen terug nog voor 10k aan potions en alles gewoon uitgedeeld.
RonaldMade :P / Tekna. Erg gaaf om te horen dat je zoveel pijlen hebt :D, maar zoals ik het hoor gaan we dus alles meer delen, dan heb ik ook nog een mooi aantal ores + wat MP potions.

Heb vandaag niet echt gespeeld, maar als het goed is ben ik morgen weer zo'n beetje de hele dag online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

RonaldMade schreef op 28 oktober 2004 @ 22:14:
[...]

RonaldMade :P / Tekna. Erg gaaf om te horen dat je zoveel pijlen hebt :D, maar zoals ik het hoor gaan we dus alles meer delen, dan heb ik ook nog een mooi aantal ores + wat MP potions.

Heb vandaag niet echt gespeeld, maar als het goed is ben ik morgen weer zo'n beetje de hele dag online.
Ik ben morgen van 10 tot half 3 online zoiets en na 6 weer :D

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
zijn er nog warriors van lvl20-25 beschikbaar? ^^;
Ik speel altijd samen met een andere magician en als we aan de kant aan het schieten zijn, ligt al dat geld in het midden en we kunnen er niet veilig bij :(

Zijn er sterke lvl 20-25 warrios die in ons groepje wilt XP'n en het geld wilt oprapen? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-04-2024
ik ben nu lvl23 warrior: ezek1el.
zoek me maar eens op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

01) razda
02) ByteMe
03) Drunkieboy
04) Meme1000
05) Deillon
06) Dadonator & Apocalyptus
07) Polygon
08.) ubern00b
10) Angeluz
11) Sapjes
12) SPUD
13) MarcoL
14) Redeemercow
15) ShadowBumble
16) Notna
17) Danthor
18) BartG
19) Mythrill
20) Aggressor
21) bolletje_170
22) Geemfriek
23) Ezek1el
24) Vladi
25) EvilSalami
27) Tjukkie & PoepDoos
28) Nijntje
29) Zeroto
30) jstnn
32) tekna
33) frostarcher
34) CrazyBytes
35) CrazyLady
36) Shriz
37) Jackstone2
38) Bertrand
39) Klicina of Sebaoth

Had alweer een nieuwe char gemaakt en het moet een perfecte warrior worden. Ben nu level 16 en bijna 17 en stats zijn 53/38/4/5/ Ben nu anderhalve dag bezig en vind het al best goed dat ik bijna op lvl 17 ben ;)

Met mijn nieuwe build kon ik op lvl 10 meteen boompjes en boompjes-met-bijltjes hakken. Doe het nu nog steeds, maar met dieze nieuwe char kan ik ook al de biggetjes aan :) Zit ruim in het geld. Het word tijd als we eens even wat afspreken. Maar goed, helaas ben ik de komende weekend bezet en kan ik nu niet meer verder levelen. Mijn vriendin heeft al plannen gemaakt voor het hele weekend :Y) Vanaf maandag gaan we weer lekker verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLM
  • Laatst online: 12-03-2023

MLM

aka Zolo

Ga ook es beginnen mt dit spel... Download gaat wel redelijk nu (50-60 kB/s)

Wat is het makkelijkste character voor een n00b als ik?
(= iets waarmee je redelijke EXP kan verdienen in een niet al te lange tijd)

Is het zo dat sommige chars op het begin slap zijn maar later sterk?
En andersom?
Of zijn ze allemaal +/- balanced over het gehele spel?

Dank voor antwoorden :)

-niks-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We waren ff aan het winkelen in kerning city en gingen ff naar de kapper :P Dat kapsel waar ik sta lijkt me wel fet :P maarja k draag bijna altijd me helm.
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~frouwkje/MapleTown/Haircut.jpg

Inmiddels een nieuw uitfit :D k heb wel een helm maar die vind k minder leuk (scheeld wel 7 wep def) maar dat kan k miss upgraden met scrolls... hoop k...
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~frouwkje/MapleTown/MeMe.jpg
MLM schreef op 29 oktober 2004 @ 00:45:
Ga ook es beginnen mt dit spel... Download gaat wel redelijk nu (50-60 kB/s)

Wat is het makkelijkste character voor een n00b als ik?
(= iets waarmee je redelijke EXP kan verdienen in een niet al te lange tijd)

Is het zo dat sommige chars op het begin slap zijn maar later sterk?
En andersom?
Of zijn ze allemaal +/- balanced over het gehele spel?

Dank voor antwoorden :)
Een warrior is volgens mij het makelijkste in het begin, een mage ben ik net begonnen en dat is dus de eerste 10 levels slakken slaan met je stokje :/ als je perfect mage wil worden iig :P

Dis is ook wel handig om ff door te lezen: http://www.sleepywood.net/forums/index.php?showforum=14

Als je warrior wil worden of iets anders lees dan eerst de guide zodat je geen fouten maakt in punten indelen enzo, beetje klote als je er na 20 lvls achter komt dat je je statiestieken heb vern***

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2004 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet vooral partyen als je op victoria island bent, het is leuk en je deelt meso's en exp. Levelen gaat wel redelijk langzaam (bij mij). Zoek van die plekjes op waar veel kleine beetsjes spawnen, en dan ga je daar met je party killen. Bijvoorbeeld plaatjsjes boven eljina forest, plaats van de magiërs.

Ik ben nu lvl 13 warrior, en gaat lekker met de party. By the way, hoe groot kan een party maximaal zijn? Er zitten nu 3 warriors, 1 bowman, en 2 thieves in onze party. De hoogste is lvl. 21 thieve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06 08:36
01) razda
02) ByteMe
03) Drunkieboy
04) Meme1000
05) Deillon
07) Polygon
08.) ubern00b
10) Angeluz
11) Sapjes
12) SPUD
13) MarcoL
14) Redeemercow
15) ShadowBumble
16) Notna
17) Danthor
18) BartG
19) Mythrill
20) Aggressor
21) bolletje_170
22) Geemfriek
23) Ezek1el
24) Vladi
25) EvilSalami
27) Tjukkie & PoepDoos
28) Nijntje
29) Zeroto
30) jstnn
32) tekna
33) frostarcher
34) CrazyBytes
35) CrazyLady
36) Shriz
37) Jackstone2
38) Bertrand
39) Klicina of Sebaoth
40) RealCato

ben nu lvl 19 archer. moet wel zeggen dat laatste paar leveltjes erg saai werden...het is dat ik nu uitkijk naar lvl 20 equipment anders had ik geen reden meer om te spelen. Ben hele wereld nu 4x langs geweest geloof ik, maar om snel te levellen blijf ik toch verder beetje bij henesys hunting grounds hangen.

Mijn stats zijn nagenoeg perfect voor een archer ( alleen 5 int ipv 4).
Zijn er nog leuke plekken voor een lvl 20-ish archer?? piggy beach zitten geen goeie sniper spots, en verder ben ik wel uitgekeken op de standaard training grounds

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ey,

ik speel het spel nu al geruime tijd,
ben lvl 18 Archer.

maar ik heb 30van die monster cards

wat moet ik daarmee?

greetz,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
Verwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 11:28:
maar ik heb 30van die monster cards
wat moet ik daarmee?
niks! Spel is nog in beta, veel functies zijn nog niet geimplementeerd, waaronder spelen met monster cards en omok. Later moet je dit met anderen kunnen spelen.

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Daar straks en net nog even gespeeld, maar heeft iedereen vandaag zoveel last van Lagg ? het is soms niet normaal meer dan sta je op een monster te bashen dat al een minuut dood hoort te zijn oid :X

Heb meerdere channels geprobeerd (die redelijk leeg zijn) maar het blijft gewoon. Btw vandaag weer 2 bronze ores gescoort, en een ore of diamond :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze moeten die equipment maken/upgrade systeem verbeteren, nu heb je soms om 1 steel te maken echt heel veel ore nodig. Zo'n beestje moet ook precies die ore laten vallen die je nodig hebt. Of is het de bedoeling dat niet iedereen nieuwe wapens kan maken en upgraden?

En ben benieuwd welke nieuwe werelden erbij gaan komen. Ossyria zie ik staan in mijn quests scherm, en ik had ook nog iets gelezen over Snow fields. Of zijn deze werelden er al maar dat je de juiste portal moet vinden, diep in de dungeon ofzo?

Iemand dit beest al tegengekomen?:
Afbeeldingslocatie: http://www.mapleglobal.com/library/info_images/info_monster/8150000.jpg

Name: Crimson Barlog
Place: Ossyria Sky
Level: 100
HP/MP: 100000/500

"A monster riding a pirated ship around Ossyria invading other ships. It may resemble that of Jr. Barlog, which can be found at the deepest part of the Dungeon at the center of Victoria Island, but the difference being that it has wings to fly with. The general attacking ability, especially the magic attack, is off the charts. If it somehow pays a visit to your ship, don't bother fighting against it. Just run and hide at the safest place possible!! Since it is evil by heart, religious powers work well against it, so try attacking it with holy spells."

Hij lijkt me best wel krachtig.. }:O
En je kan later misschien ook een eigen ship kopen?

En iemand al mensen zien rondlopen van rond de level 70 met dit wapen?:
Afbeeldingslocatie: http://www.mapleglobal.com/library/item_images/equipment/01442008.gif
Name: The Gold Dragon
Category: Pole arm
Level: 70

Misschien als je de draak in de warrior dungeon killed, waar ze over praten als je meer informatie vraagt over Perion.

Edit: Niet zoveel last van lag op dit moment.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2004 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
Die Jr. Barlogs zien er bijna hetzelfde uit en die kun je in dungeon vinden op Victoria Island... die grote Barlog vind je echter alleen op Ossyria, een eiland dat nog niet open is omdat ze het simpelweg nog niet af hebben - it's still beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand gebruikt iig dat lvl 70 zwaard, het hoogste level nu is lvl 61 dat is een fire/poi mage genaamt vivi :P maar die speelt ook bijna 24/7 :S lvl 70 warriors zal je nog ff paar weken op moeten w8en :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
We hoeven iig niet bang te worden dat we er de komende tijd voor hoeven te betalen wanneer hij final is:
That being said, MapleStory is a free-to-play service during the beta test phase. In the local services of Korea, China, and Japan, MapleStory has maintained a free-to-play model, and we plan to keep MapleStory free all over the world. Now, that's quality =)
En vanmiddag had ik idd ook wat minder last van lag, en het lvlen gaat nu redelijk goed. Ben bijna lvl 19 en heb alvast een lvl 20 boog laten maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Verwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 17:25:
Niemand gebruikt iig dat lvl 70 zwaard, het hoogste level nu is lvl 61 dat is een fire/poi mage genaamt vivi :P maar die speelt ook bijna 24/7 :S lvl 70 warriors zal je nog ff paar weken op moeten w8en :P
Het wat zitten lezen op Sleepywood forums en daar maakte ik uit op dat die Vivi niet helemaal eerlijk speelde ofzo. Iig had iemand een mail gestuurd over hem. Weet er verder ook niet veel vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Amras schreef op 29 oktober 2004 @ 17:30:
[...]

Het wat zitten lezen op Sleepywood forums en daar maakte ik uit op dat die Vivi niet helemaal eerlijk speelde ofzo. Iig had iemand een mail gestuurd over hem. Weet er verder ook niet veel vanaf.
Mensen zeggen veel zodra ze jaloers zijn ;). Ik ben nu lvl 16 met mijn bijna perfect mage (dex 5 in plaats van 4). Hopelijk kan ik vanavond weer lekker gaan raggen voor lvl 17 zodat ik mijn warrior ga inhalen :P

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Yagermeister schreef op 29 oktober 2004 @ 18:04:
[...]

Mensen zeggen veel zodra ze jaloers zijn ;). Ik ben nu lvl 16 met mijn bijna perfect mage (dex 5 in plaats van 4). Hopelijk kan ik vanavond weer lekker gaan raggen voor lvl 17 zodat ik mijn warrior ga inhalen :P
Je speelt nu dus full-time met boswortel ? Want ik heb vandaag niemand van de party online gezien.... Ik heb nog een leuk goedje voor je mage. Soort van sap van de 1000 jaar oude boom oid, kreeg je voor een paar min lang +10 Magic oid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11-2021

BigFast

Cantona.

Ik ga het ook maar eens proberen. Wat kleine vraagjes; Wat is het aan te raden type character?? Ik hou wel van magic, maar ook van bruut hakken... Zijn er nog dingen waar ik op moet letten als ik een character aan maak?

offtopic:
ik kom jou ook over tegen ronald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
BigFast schreef op 29 oktober 2004 @ 19:32:
Ik ga het ook maar eens proberen. Wat kleine vraagjes; Wat is het aan te raden type character?? Ik hou wel van magic, maar ook van bruut hakken... Zijn er nog dingen waar ik op moet letten als ik een character aan maak?

[offtopic] ik kom jou ook over tegen ronald :P
Zorgen dat je de meeste stats krijgt bij het type vechter krijgt dat je wilt. Bij dat dobbelsteentje moet je bij een Magician dus zorgen dan je de meeste INT krijgt, terwijl dat bij een Warrior weer meeste STR moet zijn. Bowman gaat weer voor DEX en thieves voor LUK.

Ze zeggen dat de Magicians het sterkste zijn, en dat klopt over het algemeen ook wel vrij aardig... Behalve in het begin aangezien ze dan nog weinig MP (manna) hebben voor hun sterkere spells.

offtopic:
ja, eerst koc en nu weer dit... toeval :P

[ Voor 5% gewijzigd door RonaldMade op 29-10-2004 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

01) razda
02) ByteMe
03) Drunkieboy
04) Meme1000
05) Deillon
07) Polygon
08.) ubern00b
10) Angeluz
11) Sapjes
12) SPUD
13) MarcoL
14) Redeemercow
15) ShadowBumble
16) Notna
17) Danthor
18) BartG
19) Mythrill
20) Aggressor
21) bolletje_170
22) Geemfriek
23) Ezek1el
24) Vladi
25) EvilSalami
27) Tjukkie & PoepDoos
28) Nijntje
29) Zeroto
30) jstnn
32) tekna
33) frostarcher
34) CrazyBytes
35) CrazyLady
36) Shriz
37) Jackstone2
38) Bertrand
39) Klicina of Sebaoth
40) RealCato
41) Pyrus

Ik loop eigenlijk overal wel te meppen, nu vooral rond Ellinia (+spelling) op groene paddestoelen.

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

Ik las wat over parties, hoe en wat over parties?? Kan ik joinen en zo ja hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
en toch blijf je t spelen he..... :P net lvl 20 archer geworden dus meteen gaan shoppen voor lvl 20 gear.... heb nu alles behalve schoenen en gloves :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Yagermeister schreef op 29 oktober 2004 @ 18:04:
[...]

Dat klopt, hoewel ik vandaag wel een bot zag lopen vlak bij Henesys. Sincere heette ze ofzo, maakte constant dezelfde beweging (1 stap vooruit + sla) wat er ook gebeurde.

Vandaag is het verder niet echt opgeschoten, ben van level 21 naar 22 gegaan en het schiet niet echt op. Ik heb zelf ook het idee dat thieves meer xp moeten halen om een level omhoog te gaan. Iemand enig idee hoeveel xp hij totaal nodig had voor level 21? Ik 30.000 namelijk.

Verder blijft het een verslavend spel, weer een aantal uur bezig geweest. Ook ff gekeken op dat kleine eiland onderin de kaart, mooie Hawaii setting maar die krabbetjes die er liepen waren nog wat te sterk (75 damage bij mij, en ik sloeg alleen maar misses). Over die misses trouwens: ik dacht zelf dat het aan dexterity lag, maar ik heb een dex van 47 en kan die gepantserde varkens nog niet eens raken. Ook die apen miss ik compleet. Iemand een idee wat er nodig is om zo'n creature te raken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha amras :) .

Kunnen sommige mensen al deze golems aan? Was wel grappig, we probeerden met zijn alles zo'n aap te killen tussen allemaal verschillende beestjes. Toen iedereen bijna dood was snel weer in de touwen klimmen, ineens gooit ie van die bananen zodat je van de touw eraf gegooid wordt.. effect -> dood :) .

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/125F22K75A97/256/p.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Laatst online: 10-09 20:32
http://www.needformusic.c...;num=1098778407;start=5#5

iedereen lezen,

states: dat onze karakters niet worden gedelled... tis niet officieel maar, t geeft hoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Laatst online: 22-10-2020
Ossyria en al die monsters zijn allang af, alleen nog niet voor niet-oosterse Maplestory clients.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

ik ben nu een magician en heb een wooden wand, alleen hoe moet ik mijn energy bolt gebruiken?? Ik heb hem al op 1 gezet en ik heb genoeg mana. Wie helpt mij :+

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
01) razda
02) ByteMe
03) Drunkieboy
04) Meme1000
05) Deillon
07) Polygon
08.) ubern00b
10) Angeluz
11) Sapjes
12) SPUD
13) MarcoL
14) Redeemercow
15) ShadowBumble
16) Notna
17) Danthor
18) BartG
19) Mythrill
20) Aggressor
21) bolletje_170
22) Geemfriek
23) Ezek1el
24) Vladi
25) EvilSalami
27) Tjukkie & PoepDoos
28) Nijntje
29) Zeroto
30) jstnn
32) tekna
33) frostarcher
34) CrazyBytes
35) CrazyLady
36) Shriz
37) Jackstone2
38) Bertrand
39) Klicina of Sebaoth
40) RealCato
41) Pyrus
42) bigfast

[ Voor 69% gewijzigd door BigFast op 30-10-2004 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amras schreef op 27 oktober 2004 @ 21:21:
[...]

Sorrie... zojuist verkocht voor 90K. :)
ik heb zonet 1 gevonden :D
verkocht voor 150k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Verwijderd schreef op 30 oktober 2004 @ 20:20:
[...]

ik heb zonet 1 gevonden :D
verkocht voor 150k
Er zijn verschillende he, sommige hebben hogere magic damage dan andere. Die van mij had niet zo heel veel. Maar 90k is ook zat, heb nu nog steeds bergen met geld :). Enige wat ik nu nodig heb zijn steel ores, maar die zijn echt niet te vinden gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
Amras schreef op 30 oktober 2004 @ 20:51:
[...]

Er zijn verschillende he, sommige hebben hogere magic damage dan andere. Die van mij had niet zo heel veel. Maar 90k is ook zat, heb nu nog steeds bergen met geld :). Enige wat ik nu nodig heb zijn steel ores, maar die zijn echt niet te vinden gewoon.
hehe, in het begin verkoop je ze, later koop je ze. Ik denk dat ik m'n steels maar eens ga opsparen ^^;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Heb ze nu net kunnen kopen gelukkig. Ik ga altijd ff naar Perion en dan op Channel 1, want daar zitten altijd superveel mensen die willen traden. Had nu 3 steel voor 3600, vrij veel maar ik had ze nodig en heb geld zat. Kan nu mooi een level 25 thief glove laten maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu die weird medicine quest te doen voor die Maya in henesys, alleen een onderdeel van die medicine is acron blood. Daarvoor moet je 40 charms of the undead verzamelen die acron mutatants (niet verkeerd gespeld) droppen. Ze zitten alleen diep in de dungeon zegt die manji in Perion (die samurai gast boven op de berg).

Dus ik kan die quest voorlopig niet afronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
daar ben ik nu aan het levelen, kheb een boel van die undead charms. Misschien kan je wat van me overkopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meestal zijn er wel mensen die quest items verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh ok, rond welk level moet je trouwens zijn om die mutatants te kunnen verslaan?

Edit: kan ze niet vinden op de maple site.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2004 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLM

MLM

aka Zolo

waar is "de GoT-party" meestal te vinden?

-niks-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
Verwijderd schreef op 30 oktober 2004 @ 21:33:
Oh ok, rond welk level moet je trouwens zijn om die mutatants te kunnen verslaan?

Edit: kan ze niet vinden op de maple site.
denk dat je ze vanaf lvl20+ aankan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MLM schreef op 30 oktober 2004 @ 22:24:
waar is "de GoT-party" meestal te vinden?
Channel 6 als ik het goed heb, soms gaan mensen ook naar andere channels waar het wat rustiger is.
Tjukkie schreef op 30 oktober 2004 @ 22:43:
[...]

denk dat je ze vanaf lvl20+ aankan
Oh mooi, bedankt voor de info, dus nog 3 á 5 levels en dan kan ik die quest afronden :) .

Trouwens wat is het verschil tussen een gewone party en een guild van een character met genoeg fame. Misschien dat iemand hier koreaans kan en het op een koreaanse forum heeft gelezen? Of ervaring heeft met de koreaanse/chinese/japanse gameplay?

Hoeveel kunnen in een party en hoeveel in een guild? Ik had wel gelezen hoe meer fame je hebt des te meer mensen je onder je kan hebben.

[Edit] In een party kunnen 6 mensen en in je buddylist standaard 20, tenzij je hem uitbreidt voor 500000 meso's in lith harbor :) .

Maar lijkt me dat je dan wel druk bezig bent als je guildmaster bent, ik ga dan liever in een guild die voor de fun speelt.

Edit: Ik heb net gelezen dat ze zelfs in de japanse versie nog geen guilds hebben, enkel in de koreaanse, dus zal nog wel lang duren voordat het geïmplementeerd wordt.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2004 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu al een tijd op zoek naar een nieuw schield voor mijn mage, de pan lid..
alleen nergens te vinden, niemand verkoop het. iemand ideen om er toch aan te komen?
of weet iemand waar je dat wooden shield kan laten upgraden? er zijn upgrades voor staat er bij maar waar??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 00:27:
Ik ben nu al een tijd op zoek naar een nieuw schield voor mijn mage, de pan lid..
alleen nergens te vinden, niemand verkoop het. iemand ideen om er toch aan te komen?
of weet iemand waar je dat wooden shield kan laten upgraden? er zijn upgrades voor staat er bij maar waar??
groene mushrooms hebben ze maar het is extreem lastig om te krijgen. Ergens heb ik gelezen dat ze maar op bepaalde plaatsen voorkomen.

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

je moet daarvoor naar de wizard stad en dan de zuidelijk weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 00:27:
pan lids zijn best duur, 200k - 500k

Owjah, nog iets. Iedereen die ores teveel heeft. Ik koop alle ores van iedereen voor 800/stuk. Spam me maar dood. Misschien kan je ze kwijt voor 1k per stuk, maar moet je wel een koper vinden. Ik koop ze altijd en overal ;)

Whisper PoepDoos maar

[ Voor 23% gewijzigd door Tjukkie op 31-10-2004 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Tjukkie schreef op 31 oktober 2004 @ 21:25:
[...]

pan lids zijn best duur, 200k - 500k

Owjah, nog iets. Iedereen die ores teveel heeft. Ik koop alle ores van iedereen voor 800/stuk. Spam me maar dood. Misschien kan je ze kwijt voor 1k per stuk, maar moet je wel een koper vinden. Ik koop ze altijd en overal ;)

Whisper PoepDoos maar
Vanmiddag vroeg een kwibus zelfs of ik ze verkocht voor 300 per stuk 8)7
die heb ik toch eens fijn iets anders gezegt. Maar hij zei wel dat er blijkbaar mensen genoeg zijn wat wel stom genoeg zijn om minder als 1k te tellen.

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Yagermeister schreef op 31 oktober 2004 @ 22:54:
[...]

Vanmiddag vroeg een kwibus zelfs of ik ze verkocht voor 300 per stuk 8)7
die heb ik toch eens fijn iets anders gezegt. Maar hij zei wel dat er blijkbaar mensen genoeg zijn wat wel stom genoeg zijn om minder als 1k te tellen.
Als ik wat ore wil kopen dan red ik het vaak niet eens met 1.000 per stuk, veel mensen willen er net iets meer voor hebben. Zo betaalde ik voor 7 bronzes 8.500 mesos. Gelukkig heb ik nogsteeds geld zat en heb ik ze maar gewoon gekocht.

Ben zelf nu bijna level 24 Rogue (ongeveer op 80%) en kan dan m'n alvast gemaakte thief glove aan (Bronze Woodship). Killlen gaat nu ook steeds lekkerder, tis alleen dat m'n max HP niet erg hoog is (600) en dat ik dus goed op m'n health moet letten, ook als ik met bijvoorbeeld green mushrooms vecht. Gelukkig nog maar 1 level en dan nieuwe outfit met weer wat meer defense. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben gisteren ook weer even 3 uurtjes bezig geweest en ben van 16 naar 18 gegaan. Levelen gaat redelijk snel. Had even de tijd een beetje bij gehouden en het duurde 1 uur en 20 minuten om van 17 naar 18 te levelen. Dit deed ik door potions te gebruiken en zonder ook maar 1 keer te wachten tot mijn health weer volledig was hersteld. Ik wou gewoon proberen zo snel mogelijk naar level 18 te gaan. Heb alleen boompjes en boompjes-met-bijlen zitten hakken.

Ik reken er dus op, dat ik ongeveer 1.5 uur nodig heb om naar 19 te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Amras schreef op 01 november 2004 @ 09:45:
[...]

Als ik wat ore wil kopen dan red ik het vaak niet eens met 1.000 per stuk, veel mensen willen er net iets meer voor hebben. Zo betaalde ik voor 7 bronzes 8.500 mesos. Gelukkig heb ik nogsteeds geld zat en heb ik ze maar gewoon gekocht.

Ben zelf nu bijna level 24 Rogue (ongeveer op 80%) en kan dan m'n alvast gemaakte thief glove aan (Bronze Woodship). Killlen gaat nu ook steeds lekkerder, tis alleen dat m'n max HP niet erg hoog is (600) en dat ik dus goed op m'n health moet letten, ook als ik met bijvoorbeeld green mushrooms vecht. Gelukkig nog maar 1 level en dan nieuwe outfit met weer wat meer defense. :)
mijn lvl19 mage heeft maar 282hp ;) terwijl mijn lvl 21 niet zo goede warrior al 901 heeft :P.
Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 11:15:
Ben gisteren ook weer even 3 uurtjes bezig geweest en ben van 16 naar 18 gegaan. Levelen gaat redelijk snel. Had even de tijd een beetje bij gehouden en het duurde 1 uur en 20 minuten om van 17 naar 18 te levelen. Dit deed ik door potions te gebruiken en zonder ook maar 1 keer te wachten tot mijn health weer volledig was hersteld. Ik wou gewoon proberen zo snel mogelijk naar level 18 te gaan. Heb alleen boompjes en boompjes-met-bijlen zitten hakken.

Ik reken er dus op, dat ik ongeveer 1.5 uur nodig heb om naar 19 te gaan.
Ligt er ook aan wat voor mannetje je hebt, bijv ik kan wel binnen een uur gelvled zijn met mij mage maar dat kost klauwen vol geld terwijl ik net zo goed ff kan rusten totdat ik weer vol ben. Terwijl ik met de warrior gewoon ook midden erin spring en dan maar hakken tot falen.

[ Voor 37% gewijzigd door Yagermeister op 01-11-2004 11:57 ]

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een leuk verhaaltje in de wereld van Maple Story.

Ik zat net 20 minuten even te spelen, ik sla heel de boom leeg met paddestoelen, komt er zo'n magician aan die alles op de grond opraapt van boven naar beneden.

Warrior(ZeonBMX): lol
- Magician: Haha
Warrior: np (want was toch alleen maar geld en mushroom tops)
- Magician: Show me your most powerfull attack skill
Warrior: I need a mob to show it to you
Warrior: The skill is called slash blast
(ik liep naar een groepje mushrooms en begon er op los te slaan)
- Magcian: Whaaat!!?
- Magician: Why is your dmg so low?
Warrior: Mayb because I am only level 19 and a warrior.
- Magician: Oh yea =)
- Magician: ^^
Warrior: Gonna go now, have fun.

Stond ie nou met mijn warrior te spotten of wat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLM

MLM

aka Zolo

ik vind mage niet zo goed... ben nu lvl10 en lvlen gaat zo langzaam omdat mana steeds op is :) simpelste aanval kost al 7 mana

heb al 5 increased mana regen, en toch blijft het lang duren...
een simpele (zwarte) boomstam kost +/- 8 aanvallen = 56 mana

-niks-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
MLM schreef op 01 november 2004 @ 12:02:
ik vind mage niet zo goed... ben nu lvl10 en lvlen gaat zo langzaam omdat mana steeds op is :) simpelste aanval kost al 7 mana

Wacht maar totdat je bij ongeveer level 15 komt, magicians doen echt megaveel damage en zijn vrij makkelijk om te spelen (behalve dus die eerste paar levels). Vandaar dat je er ook zoveel ziet. Thief is het lastigst om te spelen tot de 2nd job advancement, het levellen gaat dan erg traag. Je ziet ook weinig high level thiefs lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k zal dit spelletje vanmiddag ook ff checken :Y)

k zit nu nog op school, voor 5 mins dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, lang geleden dat ik hier heb gepost xD

Anyway, ik ben nu level 24 mage (92% dus ben binnen 10 minuten 25) =D.
Heb momenteel al aardig wat geld bij elkaar gesprokkeld en ook aardig wat items om te verkopen:

Blue Pilfer - Lvl 40 Thief hat
Blue Weet-Ik-Veel Pants - Lvl 40 Bowman pants
Mythil Polearm - Lvl 30 Polearm

en nog level 10 warrior gloves.

Ben aardig goed op weg naar perfect mage build :x
Heb Max MP Recovery, Max MP Increase, Max Magic Claw en ga nu Magic Guard maxen.
Daarna word ik Fire/Poison Wizard :Y)

Nederlanders hiero die levelen @ Horned Mushrooms ofzo in Ant-Tunnel, add me AUB op Friends List zodat we beetje samen kunnen levelen ^_^, Solo-en wordt saai |:(
Mijn in-game nick is: jstnn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Een echte perfecte mage kan tot lvl 15 geen hol kapot krijgen behalve groene slakjes maar daarna is het ook bingo

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo allemaal ik ben nu ook begonnen aan maple story ik ben nu een lvl 10 warrior en ben nu lkkr aan het lvl'en het is echt een verslavend spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier maar weer een update van mij. Heb nu inmiddels een lvl 20 warrior die van top to teen beveiligd is. Ben nu alleen nog maar ff van die biggetjes aan het hakken. Heb tot nu toe de perfecte warrior gemaakr (denk ik). Stats zijn nu: 65/46/4/5. Mijn hp is nu 900 op lvl 20.

Nu ik wat biggetjes aan het slaan ben, merk je wel dat het weer wat sneller gaat dat levelen. Morgen maar weer verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

01) razda
02) ByteMe
03) Drunkieboy
04) Meme1000
05) Deillon
07) Polygon
08.) ubern00b
10) Angeluz
11) Sapjes
12) SPUD
13) MarcoL
14) Redeemercow
15) ShadowBumble
16) Notna
17) Danthor
18) BartG
19) Mythrill
20) Aggressor
21) bolletje_170
22) Geemfriek
23) Ezek1el
24) Vladi
25) EvilSalami
27) Tjukkie & PoepDoos
28) Nijntje
29) Zeroto
30) jstnn
32) tekna
33) frostarcher
34) CrazyBytes
35) CrazyLady
36) Shriz
37) Jackstone2
38) Bertrand
39) Klicina of Sebaoth
40) RealCato
41) Pyrus
42) bigfast
43) Belgarath20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben momenteel level 25 en kan bepaalde enemys in 1 keer killen waarover alle andere characters langer doen. Ik kan blijven casten (wel zinvol, niet gewoon blijven rammen op die knop) maar krijg mn MP echt niet op.

Als je level 20 bent, en dat KAN lang duren als je niet weet hoe je n mage speelt en welke skills je eerst nodig hebt, kun je Magic Claw op level 20 hebben. Dan maak je Horned Mushrooms in 1 keer af etc. :x

Mage is n hele "vette" class en leuk om te levelen met gave skills.
Fire/Poison wizard is echt.. bruut :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
kheb volgens mij een pan lid.... ff checken hoor :p

Yup kheb een pan lid, maar ben bowman...zijn die dingen echt zo waardevol? :P nice ;)

[ Voor 49% gewijzigd door RealCato op 02-11-2004 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pff, k probeer die client te downloaden, site is ubertraag + download schiet ook voor geen meter op :'(

EDIT: nvm

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2004 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RealCato schreef op 02 november 2004 @ 14:40:
kheb volgens mij een pan lid.... ff checken hoor :p

Yup kheb een pan lid, maar ben bowman...zijn die dingen echt zo waardevol? :P nice ;)
k geef je er 5k voor :D

Ben nu een lvl 18 mage, met 4,4 stats en maxmp op 10.

De "perfecte build":
- Energy Bolt 1
- Improving MP Recovery 5
- Improving Max MP Increase 10
- daarna energy bolf of magic claw (ikzelf ga voor magic claw, meer dmg maar kost iets meer mp)

Dat Max MP Increase zorgt dat je een zooi meer mana points krijgt elk level :D Zonder energy bolt kan ook... maar dan moet je ff een weekje niks te doen hebben :P

Edit: AHHHH :P
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~frouwkje/MapleTown/help.jpg
Dit ben ik dus :P maar k kan die metal piggy nog niet aan :9

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2004 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woei k heb DE manier gevonden, FlashGet owned :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben ook begonnen :D

ingame naampje: eXpanz

nu lvl 5 beginner oid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meer mensen die nu online zijn in channel 6? :)

msg mij, zie vorige post

sorry voor 3 posts achter elkaar :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 20:27:
meer mensen die nu online zijn in channel 6? :)

msg mij, zie vorige post

sorry voor 3 posts achter elkaar :x
Met een edit knop kan je 2× dezelfde post editten, best handig :P

Naja ben nu een lvl 19 archer nog maar heb bijna wel al mijn lvl 20 gear verzameld, van het weekend maar eens lvl 20 worden aangezien ik nu geen tijd he :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er anderen die het probleem hebben (of hebben gehad) dat als je South Perry ingaat dat je game dan crasht? Ik heb het nu 2 keer gehad, maar als ik nu weer inlog zit ik gewoon in South Perry, k vind et gewoon raar dat ie crasht :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap