Gratis MMORPG: MapleStory Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 7.249 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-11-2024

MarcoL

Onima@dpc

Bertrand schreef op 23 oktober 2004 @ 11:33:
Misschien is het handig als iedereen zegt op welke channel hij/zij speelt, of als we met z'n allen één channel uit kiezen om op te gaan spelen.
Ik wissel heel erg veel van channel omdat ik de meesten te druk vindt. Ik zit dus meestal op 1 van de wat minder drukkere en dat verschilt wel us per keer. Maar als we met z`n allen 1 channel aanhouden zou dat wel leuk zijn.

Don't worry people, i`m a professional idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik stem voor channel 6 :P is meestal wel rustig, en ik speel der altijd :9

ben nu lvl 22 en heb alvast een red triangler shield :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:08
ik speel tot nu toe altijd in channel 1, weet niet waarom. Maar channel 6 mag ook :P

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 19:59
Verwijderd schreef op 23 oktober 2004 @ 12:23:
Ik stem voor channel 6 :P is meestal wel rustig, en ik speel der altijd :9

ben nu lvl 22 en heb alvast een red triangler shield :P
Ik ga ook voor Chan 6, daar hang ik meestal rond. Ben een lvl 10 warrior zonder enige waardevolle equip (nick=Klicina)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-09 19:34
Venxir schreef op 23 oktober 2004 @ 12:49:
ik speel tot nu toe altijd in channel 1, weet niet waarom. Maar channel 6 mag ook :P
Ik ook in channel 1, maar ik zou het opzich ook niet erg vinden om in channel 6 te spelen.

Ben nu lvl 13 Bowmen (archer) en een standaard crossbow, en de heb veel skillpunten in een bepaalde aanval gestopt. Hierdoor kan ik nu door die te gebruiken 140% van de normale kracht van die aanval gebruiken en daardoor haal ik nu rond de 70 attack. Wat ik best prima vind voor deze level :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

* dxta meldt voor channel 6 (ben nu lvl 11 Swordsman)

[ Voor 6% gewijzigd door dxta op 23-10-2004 13:33 ]

Omelette du fromage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-08-2022
Channel 6 it is.

Ik ben nu net lvl10, en heb de Bowman job gekozen.

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onima schreef op 23 oktober 2004 @ 11:37:
[...]

Ik wissel heel erg veel van channel omdat ik de meesten te druk vindt. Ik zit dus meestal op 1 van de wat minder drukkere en dat verschilt wel us per keer. Maar als we met z`n allen 1 channel aanhouden zou dat wel leuk zijn.
same here ...
het hangt er echt vanaf waar ik level.... als de plaats bezet is, dan neem ik gewoon een andere channel;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frostraven
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-08-2023

frostraven

enge kale vent

Bijna lvl 21. Channel 6 is prima.

Net aantal lvl 15 quests afgerond die op dat level trouwens echt niet te doen zijn (in je eentje). Met 20 had ik er ook nog problemen mee, als archer dan in ieder geval. :)

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
zit nu op victoria's island, einedleijk verlost van dat kleine landje, ik wachte totdat ik lvl 10 was en genoeg str had om warrior te worden. Alleen nu nog ff naar perion :)

het hapert wel erg vandaag zeg.

[ Voor 11% gewijzigd door Venxir op 23-10-2004 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
  • Laatst online: 30-04-2024
Ok mijn char (ezek1el) is nu lvl15.
ik zal mij ook op ch. 6 voegen.

als er iemand fame wil uitwisselen,
voeg mij dan ff toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
Vraagje:
Hoe werkt het buddy systeem precies? Ik ben namelijk nu wel buddie met Shriz, maar dat is omdat hij mij heeft toegevoegd. Hoe kan je je buddylist bekijken, en hoe kan je hem managen?
Ik kan namelijk nergens een key of en knopje naar het buddy syteem vinden.

* Bernd is puzzled :?

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Bertrand schreef op 23 oktober 2004 @ 22:34:
Vraagje:
Hoe werkt het buddy systeem precies? Ik ben namelijk nu wel buddie met Shriz, maar dat is omdat hij mij heeft toegevoegd. Hoe kan je je buddylist bekijken, en hoe kan je hem managen?
Ik kan namelijk nergens een key of en knopje naar het buddy syteem vinden.

* RonaldMade is puzzled :?
Bij party kan je je buddylijst opvragen, en met rechtermuisknop op een persoon kon je hem volgens mij een buddy van maken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu net lvl 15 warrior geworden, bijna complete lvl 15 outfit (op schoenen na). Je merkt wel heel erg het verscheel tussen m'n oude fruitmes en dat nieuwe 'pole arm' geval wat ik heb gekocht :P. Maja, hopelijk kan ik hier dan weer een tijdje mee vooruit. Moet zeggen dat ik het een erg leuk spel vind trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dxta
  • Niet online

dxta

Moo!

De hotkey voor je buddylist is "r" :)

* dxta = Shriz :)

Omelette du fromage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03:53

Zym0tiC

^_^

grrrr wil ik me net aanmelden voor Maple Story (ziet er namelijk erg leuk uit :)) daat de site raar bij het registreren:

http://www.mapleglobal.com/members/signup_form.aspx?code=1

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
... Hoop vraagtekens....

<!-- Web.Config &#44396;&#49457; &#54028;&#51068; -->

<configuration>
    <system.web>
        <customErrors mode="Off"/>
    </system.web>
</configuration>

<!-- Web.Config &#44396;&#49457; &#54028;&#51068; -->

<configuration>
    <system.web>
        <customErrors mode="RemoteOnly" defaultRedirect="mycustompage.htm"/>
    </system.web>
</configuration>

...hoop vraagtekens...

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
Nu net een warrior geworden, en al me geld aan nieuwe items uitgegeven. Helaas ben ik nog niet echt sterk genoeg voor de monsters rond perion, en heb ik ook niet genoeg geld om de taxi naar makkelijkere gebieden te nemen :/.

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bertrand schreef op 24 oktober 2004 @ 11:58:
Nu net een warrior geworden, en al me geld aan nieuwe items uitgegeven. Helaas ben ik nog niet echt sterk genoeg voor de monsters rond perion, en heb ik ook niet genoeg geld om de taxi naar makkelijkere gebieden te nemen :/.
hehe :P dat is idd niet slim, je moet gewoon eerst creepen tot lvl 13 ofzo bij gebieden waar slakjes en andere dingetjes rondlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
Verwijderd schreef op 24 oktober 2004 @ 12:34:
[...]

hehe :P dat is idd niet slim, je moet gewoon eerst creepen tot lvl 13 ofzo bij gebieden waar slakjes en andere dingetjes rondlopen.
Ik weet het, maarja, ik ben nu al wel weer in de buurt van kerning city, en daar zitten wel monsters van mijn kaliber, dus ik kom er wel :)

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:20

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Bertrand schreef op 24 oktober 2004 @ 11:58:
die rooie slakken enzo kan je wel aan rechts van perion.

probeer een party te joinen, en ga gewoon slakken hakken.
bij lvl 13 ofzo kan je die lichte en donkere boomstammen gemakkelijk aan.
daarvoor lukt het wel, maar doen ze je best wel dmg.

zorg dat je je dex naar 25werkt, dan raak je die boomstammen met zon bijl der in ook.

ik zit ook daar in de buurt. dus als je hulp nodig, whisper SPUD :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami
  • Laatst online: 03-07 09:20

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Ik vraag me af of ik ook ergens quests kan doen als een Warrior level 10 zijnde? En zo jaar, waar/bij wie moet dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
EVILSalami schreef op 24 oktober 2004 @ 16:18:
Ik vraag me af of ik ook ergens quests kan doen als een Warrior level 10 zijnde? En zo jaar, waar/bij wie moet dat dan?
Moet je op de website kijken. Daar staat een lijst van alle quests in het spel, welk level je daarvoor nodig hebt en hoe je ze volbrengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06 08:36
Ben ook aant spelen ...lvl 10 archer... maar heb 5 processed woods nodig om een bow te laten maken (of veel cash, maar heb ik niet), waar krijg ik die? Van die halve boomstammen die rondom t bowyer dorp zitten krijg je alleen takjes...

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan ga je naar de fighters city, en daar laat zon ventje die takjes veranderen in processed wood O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Die donkere boomstammen en waar een bijl in zit. Daar rkijg je processed wood van...

edit: wat hierboven staat klopt niet, zie post iets verderop 8)7

[ Voor 30% gewijzigd door EVILSalami op 24-10-2004 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 19:11
Ik speel nu ook al een tijdje MapleStory (Rogue lvl 16) en heb nog een aantal vragen:
1. Het spel is nu in open beta, blijft het spel na deze fase ook gratis?
2. Zijn er nog meer eilanden dan alleen Victoria? En aan het begin kies je een wereld (is er nu nog maar 1), komen er daar nog meer van?

Vind het al met al wel een leuk spel, alleen het levellen duurt soms lang. Ben trouwens Amras en zit soms op 1, soms op 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die lvl's bij de quests kloppen volgens mij nog niet helemaal, ze verwachten van een lvl 15 warrior om eerst van henesys naar perion te gaan, en vanaf daar naar de dungeon om 40 scrolls of nogwattus death te halen (die gele dingen die op die zwarte paddestoelen zitten). En aangezien die beesten lvl 24 hebben, en je eerst langs allemaal moeilijke monsters moet die je nog nieteens kan raken, lijkt dit me niet echt iets voor iemand van lvl 15 :P
(ik heb het trouwens over die quest om misterieus drankje voor die zieke vrouw in henesys te krijgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EVILSalami schreef op 24 oktober 2004 @ 17:59:
Die donkere boomstammen en waar een bijl in zit. Daar rkijg je processed wood van...
fout. Daar krijg je firewood van.
Met 5 firewood krijg je 1 processed wood bij Smith in perion.
met 10 takjes krijg je 1 processed wood.

Dat betekent dat je of 25 firewood nodig hebt of 50 van die takjes.

[edit] @nijntje
Die quest heb ik gehaald met lvl 19, maar moet je er wel bij vertellen dat ik gewoon 40 van die dingen heb overgekocht, zodat ik helemaal niet naar die dungeon hoefde te gaan. Had de quest net 1 minuut aangenomen. en kreeg toen de kans om het over te nemen.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2004 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe, jah zo kan het idd ook. Ik heb trouwens voor elke job al een job advancement poppetje gezien, behalve voor warrior. Ik neem aan dat deze ook een job advancement kan maken tog? weet iemand waar dit poppetje zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rcarter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-04 20:08
nee dat is firewood

*edit* dadonator was me voor *edit*

[ Voor 51% gewijzigd door rcarter op 24-10-2004 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
Verwijderd schreef op 24 oktober 2004 @ 18:32:
hehe, jah zo kan het idd ook. Ik heb trouwens voor elke job al een job advancement poppetje gezien, behalve voor warrior. Ik neem aan dat deze ook een job advancement kan maken tog? weet iemand waar dit poppetje zit?
Van de site:
Go talk to Sitting Bull, and he'll rave about how you look much stronger now than before. He'll also make an offer that if you pass a simple test, he'll make you even more powerful than you already are.
Once you accept an offer to take the test, he'll give you a letter that's for the job advancement instructor near Perion, and you'll go search for that person. Once the instructor receives the letter from you, you'll be taken inside, where the instructor tells you to collect 30 dark crystals by defeating monsters inside. Once inside, there are no stores arround to speak of, so you'll need to stock up and prepare yourself before entering.
Once all 30 dark crystals have been collected, the instructor will award you with a Proof of a Hero, and you'll take that back to Sitting Bull in Perion, where then you'll advance as the Figher.
Dat moet je dus doen als je een warrior bent. Waarschijnlijk krijg je wel een aanwijzing van waar rond Perion die instructor zit als je de brief van Sitting Bull heb gekregen, maar daarvoor moet je dus wel een warrior zijn. Kwestie van ff zoeken.

Als iemand die instructor al gevonden heeft, of hem vindt, zeg dan even waar ie zit, wel zo makkelijk :).

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
  • Registratie: Juni 2004
nieuw gastje aangemaakt onder de naam PoepDoos :p Hij is een Magician

01) razda
02) ByteMe
03) Drunkieboy
04) Meme1000
05) Deillon
06) Dadonator
07) Polygon
08.) ubern00b
09) Edje (hoe kan het ook anders)
10) Angeluz
11) Sapjes
12) SPUD
13) MarcoL
14) Redeemercow
15) ShadowBumble
16) Notna
17) Danthor
18) BartG
19) Mythrill
20) Aggressor
21) bolletje_170
22) Geemfriek
23) Ezek1el
24) Vladi
25) EvilSalami
26) SirNightmare of SirKillalord
27) Tjukkie & PoepDoos
28) Nijntje
29) Zeroto
30) jstnn
31) Yagermeister
32) tekna
33) frostarcher
34) CrazyBytes
35) CrazyLady
36) Shriz
37) Jackstone2
38) Bertrand
39) Klicina of Sebaoth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Verwijderd schreef op 24 oktober 2004 @ 18:02:
Die lvl's bij de quests kloppen volgens mij nog niet helemaal, ze verwachten van een lvl 15 warrior om eerst van henesys naar perion te gaan, en vanaf daar naar de dungeon om 40 scrolls of nogwattus death te halen (die gele dingen die op die zwarte paddestoelen zitten). En aangezien die beesten lvl 24 hebben, en je eerst langs allemaal moeilijke monsters moet die je nog nieteens kan raken, lijkt dit me niet echt iets voor iemand van lvl 15 :P
(ik heb het trouwens over die quest om misterieus drankje voor die zieke vrouw in henesys te krijgen)
Oh, die heb ik makkelijk gehaald. Ben naar de dungeon gegaan, die beesten opgezocht, even rond gekeken.... en heb toen een voorbijganger gevraagd of ik 40 van die dingen mocht kopen voor 2000 meso. Zelfmoord die missie! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Tjukkie schreef op 24 oktober 2004 @ 22:25:
nieuw gastje aangemaakt onder de naam PoepDoos :p Hij is een Magician

*veel namen*
Zou je mijn naam er ook in willen zetten?
Mijn naam is eddepetje
Ben op dit moment een level 12 warrior (bijna 13)

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei, net warrior geworden! gaat best leuk met polearm, kan beestjes op leuke afstand slaan :)
Ik kreeg net een connection lost oid melding =/ had al steeds last van lag.. gister ook al.

01) razda
02) ByteMe
03) Drunkieboy
04) Meme1000
05) Deillon
06) Dadonator
07) Polygon
08.) ubern00b
09) Edje (hoe kan het ook anders)
10) Angeluz
11) Sapjes
12) SPUD
13) MarcoL
14) Redeemercow
15) ShadowBumble
16) Notna
17) Danthor
18) BartG
19) Mythrill
20) Aggressor
21) bolletje_170
22) Geemfriek
23) Ezek1el
24) Vladi
25) EvilSalami
26) SirNightmare of SirKillalord
27) Tjukkie & PoepDoos
28) Nijntje
29) Zeroto
30) jstnn
31) Yagermeister
32) tekna
33) frostarcher
34) CrazyBytes
35) CrazyLady
36) Shriz
37) Jackstone2
38) Bertrand
39) Klicina of Sebaoth
40) Cenobite

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2004 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amras schreef op 24 oktober 2004 @ 18:00:
Ik speel nu ook al een tijdje MapleStory (Rogue lvl 16) en heb nog een aantal vragen:
1. Het spel is nu in open beta, blijft het spel na deze fase ook gratis?
2. Zijn er nog meer eilanden dan alleen Victoria? En aan het begin kies je een wereld (is er nu nog maar 1), komen er daar nog meer van?
volgens mij kun je nu alleen victoria. Vind het best wel jammer dat er nog maar zo weinig functies beschikbaar zijn. 't zal nog wel even duren tot het uit beta gaat. uiteindelijk zullen er mischien wel andere werleden komen, maar dat zal ook nog wel een heel tijdje duren.

ik vind het op dit moment nog erg beperkt

verslavend is het wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben nu lvl 13 magician en ik creep eigenlijk alleen maar, ik vind dat er echt te weinig quest zijn. Kijk dat kan best, alleen maak het creepen dan makkelijker.
beetje saai zo :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rcarter
ik vind de qeusts ook een beetje te weinig, vooral omdat je de eerste qeusts op victoria pas bij level 15 beschikbaar zijn.

Ben nu bezig de qeust te doen waar ik
10 blaadjes van een roos moet halen in sleepywood

mischien een domme vraag maar Waar is sleepywood??

(Eindelijk level 16 warrior)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
  • Laatst online: 30-04-2024
volgens mij is sleepywood in het midden... dus bij de dungeon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:20

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

ik ben lvl 15 warrior, heb nu die quest gedaan dat je dat schild krijgt, en heb een sabre gekocht.
verder heb ik goed armor (boots pants helm en armor) maar weet niet echt wat ik moet doen nu...

beesten killen kan wel, maar is saai.
die boomstammen met zon bijl der in kan ik nu wel hebben (niet de donkere nog :( )
mjah, verder heb ik nog niet echt een doel nu....

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dxta
  • Niet online

dxta

Moo!

TepelStreeltje schreef op 25 oktober 2004 @ 01:05:
ik ben lvl 15 warrior, heb nu die quest gedaan dat je dat schild krijgt, en heb een sabre gekocht.
verder heb ik goed armor (boots pants helm en armor) maar weet niet echt wat ik moet doen nu...

beesten killen kan wel, maar is saai.
die boomstammen met zon bijl der in kan ik nu wel hebben (niet de donkere nog :( )
mjah, verder heb ik nog niet echt een doel nu....
Hint: ga es naar de andere steden :) super veel mooie settings daaro en een aantal quests die redelijk pittig zijn :)

Daarna kun je (zodra je die quests voltooid hebt) altijd nog proberen de dungeon te masteren, maar daarvoor moet je nog aardig wat level-up's krijgen :)

Omelette du fromage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Er zitten verscillende 'Free markets' in het spel, weet iemand waar die voor dienen? er zit er bv. 1 in perion de stad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
EVILSalami schreef op 25 oktober 2004 @ 02:29:
Er zitten verscillende 'Free markets' in het spel, weet iemand waar die voor dienen? er zit er bv. 1 in perion de stad
Volgens mij zijn de free markets bedoeld voor de spelers om in te traden ofzo.
Ik weet het ook neit precies, maar dat lijkt mij de bedoeling ervan, anders zou ik het ook niet weten want er is helemaal niets in die free markets.

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mischien komt dat nog ?, het is tenslotte nog een beta of niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rcarter
ja het klopt, een aantal dingen zitten er gewoon nog niet in zoals free market, minigames, vouchers voor allerlei dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben na aardig wat levelen een level 17 magician nu :x heb 120k xD
Maar goed, volgend level nieuw armor en staff ^_^

Magician is erg sterk, en ben momenteel een "perfect mage" build aant maken.
Op verschillende forums stond er een guide hoe dit te doen is. Ben al aardig op weg :x Staan veel handige tips in. Kijk op www.onrpg.com/forum57 .

Ben nu aant wachten op GuildWars WPE dit weekend. Daarna mag ik met mn guild de alpha beta joinen :x gaaf he :*) Die duurt waarschijnlijk tot de release >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

same here :)

Guild wars is al binnen nu wachten op 29 oktober :)

ontopic:

Ben nu ee lvl 9 wannabe thief :)

Hebben jullie trouwens ook vaak problemen met de connectie of is dit alleen bij mij door mijn wireless? Het spel vliegt er ook echt helemaal uit, echt vreselijk irritant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dxta
  • Niet online

dxta

Moo!

Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 18:23:
same here :)

Guild wars is al binnen nu wachten op 29 oktober :)

ontopic:

Ben nu ee lvl 9 wannabe thief :)

Hebben jullie trouwens ook vaak problemen met de connectie of is dit alleen bij mij door mijn wireless? Het spel vliegt er ook echt helemaal uit, echt vreselijk irritant...
offtopic:
Jouw avatar _/-\o_

Omelette du fromage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

zijn er mensen die vanavond ook nog spelen?
kunnen we mischien samenwerken laat even weten naar welke server jullie gaan :)
Moet toegeven met al het grafisch geweld van UT2004 en Jointops is dit een werkelijk fantastische game om de uurtjes mee rond te komen.
Ben nu een level 14 warrior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Zo, vandaag een uur of 7 lang met Yagermeister zitten spelen. Later op de avond kwam Tred er ook nog bij en ging het lekker met monsters killen. Ben nu met Tekna een lvl 16 Bowman (archer) met een Goldenbow, en leuk robin hood pakje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Weet iemand waar die Amok pieces voor dienen? ze blijken erg zeldzaam ik heb er nog maar 2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
ben bijna lvl14 Magician met PoepDoos en gaat nu pas echt een beetje op gang komen. Duurt iets langer om een goeie magician te maken, maar daar heb je dan wel wat aan later ;)

Ik speel nu de hele tijd samen met m'n broertje, die tevens ook een lvl13 Magician is ;) Samen raggen we door alles heen 8) , maar eigenlijk hebben we 1 of 2 sterke warriors nodig om onze party compleet te maken :p

Dus als er warriors van lvl10-15 willen joinen, geef me maar een pm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:50
Vandaag me halve klas aan mapleworld geholpen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frostraven

frostraven

enge kale vent

22 Nu, alles gaat wat langzamer hehe.

Kunnen we qua fame uitdelen is niet even allemaal bij elkaar komen ofzo ?
Want als ik het goed begrijp kan je dus elke dag 1x fame uitdelen .. en dat
vervolgens 1x per maand aan dezelfde char.

B.v.
Ik geef pietje vandaag +1 fame, dan kan ik morgen wel aan een ander weer fame geven, maar aan pietje pas over een maand 8)

Dus dat betekend nu +40 fame per maand , volgens het huidige lijstje :+

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
frostraven schreef op 25 oktober 2004 @ 21:40:
22 Nu, alles gaat wat langzamer hehe.

Kunnen we qua fame uitdelen is niet even allemaal bij elkaar komen ofzo ?
Want als ik het goed begrijp kan je dus elke dag 1x fame uitdelen .. en dat
vervolgens 1x per maand aan dezelfde char.

B.v.
Ik geef pietje vandaag +1 fame, dan kan ik morgen wel aan een ander weer fame geven, maar aan pietje pas over een maand 8)

Dus dat betekend nu +40 fame per maand , volgens het huidige lijstje :+
Klinkt goed, alleen, waar dient het ook alweer precies voor 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Tjukkie schreef op 25 oktober 2004 @ 20:58:
ben bijna lvl14 Magician met PoepDoos en gaat nu pas echt een beetje op gang komen. Duurt iets langer om een goeie magician te maken, maar daar heb je dan wel wat aan later ;)

Ik speel nu de hele tijd samen met m'n broertje, die tevens ook een lvl13 Magician is ;) Samen raggen we door alles heen 8) , maar eigenlijk hebben we 1 of 2 sterke warriors nodig om onze party compleet te maken :p

ik ben een warrior level 12 en ik heb ook een goeie gemaakt, volgens het forum...

ik wil je wel joinen, ik voeg je zo dadelijk toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
BoB_HenK schreef op 25 oktober 2004 @ 21:54:
[...]

Klinkt goed, alleen, waar dient het ook alweer precies voor 8)7
Kan je wapens mee kopen, en ik vind trouwens het idee niet echt geweldig. Die dingen kan je elkaar alleen geven als je op de zelfde channel zit + zelfde locatie, en daarbij gaat heus niet iedereen dat elke dag doen.

Ik geef meestal mijn fame aan de mensen die het verdienen en waarmee ik lekker kan partien zoals Yagenmeister en Tred. Op sommige locaties zie je mensen die fame willen kopen voor 3000 messos, dat is toch gewoon gestoord :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
Nog een vraag (ik blijf bezig), hoe kom je aan die veren? Ik slacht nu met m'n boog wel redelijk wat beesten af, maar zo raak ik natuurlijk wel door m'n pijlen heen :( Gelukkig heb ik m'n fruitmes nog :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frostraven

frostraven

enge kale vent

RonaldMade schreef op 25 oktober 2004 @ 22:11:
[...]

Kan je wapens mee kopen, en ik vind trouwens het idee niet echt geweldig. Die dingen kan je elkaar alleen geven als je op de zelfde channel zit + zelfde locatie, en daarbij gaat heus niet iedereen dat elke dag doen.

Ik geef meestal mijn fame aan de mensen die het verdienen en waarmee ik lekker kan partien zoals Yagenmeister en Tred. Op sommige locaties zie je mensen die fame willen kopen voor 3000 messos, dat is toch gewoon gestoord :X
Dus ik zie het wel verkeerd ?
Bij mijn weten kan je maar 1x per maand character A zijn fame omhoog doen.
Wel elke dag een andere char ...

---

Fame is , zowiezo, nodig om high lvl items te kunnen dragen/krijgen.
Of het er ook voor zorgt dat je betere drops krijg is mij nog niet bekend.

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir

Ik ben Warrior lvl 14, zou wel mee willen doen in de hunt })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben zojuist level 14 geworden, pm komt eraan ;)
nick: Cenobite

is er eigenlijk ook een job wat sterker dan de andere? ik heb nu alleen nog maar een warrior, en om samen m'n zusje te spelen (jawel :P) heb ik nog een char van lvl 8 nu die maak ik bowman als ie zover is

level gaat behoorlijk langzaam vind ik, ik begon vanmiddag met level 12, en nu pas level 14 (verslaafd :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
voeg me maar toe jongens, ik vraag wel elke keer in Buddy-chat als er plaats is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

komt goed ben nu een level 15 warrior met alles er op en er aan >:)
zie het morgenavond wel mischien dat ik dan al level 16 ben.

dit programma is goed voor de whatpulsestats.
Als er mensen zijn die nog niet meedoen ff inschrijven dan :)
zat in 1 dag al op ruim 61000 pulsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeej zojuist level 15 geworden, direct nieuwe gear gekocht! jammer dat die sterke versie polearm er niet meer afkon :( nog 1K sparen en dan heb ik em :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
Edwin van Cleef schreef op 26 oktober 2004 @ 01:26:
dit programma is goed voor de whatpulsestats.
Als er mensen zijn die nog niet meedoen ff inschrijven dan :)
zat in 1 dag al op ruim 61000 pulsen
Zeker weten, heb nu net een uurtje gespeeld en dat was alweer goed voor 4k+ keys :).

Levelen schiet nu wel een beetje op, inmiddels lvl11 en een halve exp-balk, alleen ik heb nog niet echt goeie items (een karl sword, lvl10 fighter helm, t-shirt met streep) ivm met geld nood maar daar kom ik wel uit.

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Ben nu level 19 Rogue, dus bijna nieuwe gear kopen. :P. Levellen gaat nu best lekker op die boomstammen met axe erin en die groene mushrooms. Had ik trouwens eindelijk 50 firewood en wat van die takjes bij elkaar voor die gast in Perion: krijg ik een Red Triangular Shield! LEUK, maar daar kan ik niks mee! Ding is in de winkel al 25k waard, dus kan er 'on the street' nog wel meer voor krijgen denk ik.

Drops gaan lekker vandaag: 2x silver ore en 1x gold in 10 minuten. 8)
Bertrand schreef op 26 oktober 2004 @ 10:05:
[...]

Zeker weten, heb nu net een uurtje gespeeld en dat was alweer goed voor 4k+ keys :).

Levelen schiet nu wel een beetje op, inmiddels lvl11 en een halve exp-balk, alleen ik heb nog niet echt goeie items (een karl sword, lvl10 fighter helm, t-shirt met streep) ivm met geld nood maar daar kom ik wel uit.
Als je goed wilt levellen en je bent tussen level 10-15, dan moet je naar Ellinia gaan en dan 2 mappen naar links (kan je er ook wel brengen als je wilt). Daar heb je enorm veel van die groene slimes a 10xp die easy te killen zijn. Constante aanvoer van xp. :)

[ Voor 43% gewijzigd door Amras op 26-10-2004 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Amras schreef op 26 oktober 2004 @ 10:06:
Ben nu level 19 Rogue, dus bijna nieuwe gear kopen. :P. Levellen gaat nu best lekker op die boomstammen met axe erin en die groene mushrooms. Had ik trouwens eindelijk 50 firewood en wat van die takjes bij elkaar voor die gast in Perion: krijg ik een Red Triangular Shield! LEUK, maar daar kan ik niks mee! Ding is in de winkel al 25k waard, dus kan er 'on the street' nog wel meer voor krijgen denk ik.

Drops gaan lekker vandaag: 2x silver ore en 1x gold in 10 minuten. 8)
Ik heb dat zelfde shield gisteren voor 40K aan ores verkocht, die vervolgens weer door Yagermeister werden opgekocht. Ik vind het allemaal wel goed, heb nu een mooie luxe gear :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
RonaldMade schreef op 26 oktober 2004 @ 10:08:
[...]

Ik heb dat zelfde shield gisteren voor 40K aan ores verkocht, die vervolgens weer door Yagermeister werden opgekocht. Ik vind het allemaal wel goed, heb nu een mooie luxe gear :P
Ik zit ook wel lekker ore te sparen enzo, en heb ook al in Sapphire laten maken. Maar wat kun je er eigenlijk mee? :X Weapons upgraden ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Amras schreef op 26 oktober 2004 @ 10:10:
[...]

Ik zit ook wel lekker ore te sparen enzo, en heb ook al in Sapphire laten maken. Maar wat kun je er eigenlijk mee? :X Weapons upgraden ofzo?
Yup, je kan er idd wapens ed mee laten upgraden. Daarvoor zijn de dus belangrijk en erg gewild onder sommige mensen :) Ik ga vandaag ook weer eens spelen, hoop dat ik vandaag tot lvl 18 kom ofzo (ben nu lvl 16 op 80% oid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
gisteravond en vandaag lekkere xp verdiend met PoepDoos :D Ook veel geluk gehad. Heb vandaag 3 Lemona gloves gevonden (lvl15 magician gloves), terwijl ik gisteren juist 1 gekocht had van iemand xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rfoppen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-08 13:06

Ben nu level 10,5 magician en wil ook wel joinen. Ben met een half uurtje oid wel online. Voeg je dan wel ff toe (neppofr in-game)

Appels zijn geen peren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
rfoppen schreef op 26 oktober 2004 @ 19:07:
[...]

Ben nu level 10,5 magician en wil ook wel joinen. Ben met een half uurtje oid wel online. Voeg je dan wel ff toe (neppofr in-game)
Owjah, vergeten te zeggen: ben wel al lvl17 :S Misschien is de lvl-verschil te groot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frostraven

frostraven

enge kale vent

Mensen die lvl 22 archer nodig hebben opt moment ?
Ben vanaf nu tot 9 uur ofzo on :)

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Hebben jullie al eens een PQ gedaan? Party Quest? Kan je in Kerning City doen, en het is een snelle manier van levellen... mits je een groepje kan vormen, de spelregels snapt, en uberhaupt kan spelen in die PQ. Het is namelijk zo dat maar 1 groep de PQ mag doen, en dan de volgende... maar een groep kan zo lang blijven als hij wilt, en er is geen volgorde van welke groep naar binnen mag. Kan echt jaren duren voordat je iets kan.

Als je eenmaal begint, krijg je een aantal levels met aan het einde van het geheel een Boss.
1e level = Elk groepslid krijgt een raadsel, moet het getal raden en dit getal in "tickets" van Ligators verzamelen en dan inleveren. Je krijgt een Pass die je geeft aan de teamleider die met alles Passes de groep kan meenemen naar het 2e level. Beloning is EXP.
2e level= Er zijn 4 touwen. 3 groepsleden moeten in de touwen hangen. 1 touw mag niet worden beklommen, dus krijg de combinatie goed en men kan door. Beloning is EXP.
3e level = Er zijn tonnen met katjes er in. Elk ton heeft een bepaalde hoeveelheid katjes en 3 groepsleden moeten voor zo'n on staan. Bottom line, de 3 groepsleden moeten voor de goede tonnen staan. Beloning is EXP.
4e level = Er zijn tonnen opgestapeld met een nummer. Ga weer voor de goede tonnen staan. Beloning is 100 EXP.
5e level = Men moet platformen naar beneden springen, en op elk platform de monsters doden. De teamleider moet alle tickets oppakken. Helemaal onderaan is de Boss monster te vinden. Vernietig hem en pak zijn ticket. Ga dan naar de exit meid en krijg een extra beloning naast de 1500 EXP.
6e level = Je kan hier zo lang blijven als je wilt, er geldt hier geen tijdslimiet zoals bij de voorgaande levels. Als je partijen die op je staan te wachten wilt ergeren, moet je hier lekker lang blijven. Volg de exit meiden om de PQ te verlaten.

Je hebt minstens level 21 nodig om mee te doen, maar het is waarschijnlijk zo dat je geen van de monsters makkelijk aan kan (Ligators, Cursed Eyes, en die kleine groene slangetjes), en al helemaal niet de Boss personage. Als je parasiteerd met deze PQ haal je makkelijk 2000 EXP per keer, maar als je actief monsters killed verdien je nog meer.
Maar dat je een PQ kan doen is vrij zeldzaam. Alle channels hebben wel groepjes die proberen in te komen, of groepjes die weer lekker lang bivakkeren in zo'n PQ. Met een beetje mazzel kan je zelfs na het doen van de PQ hem meteen weer doen... vinden die andere partijen zo fijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
HuggyB schreef op 26 oktober 2004 @ 20:01:
Hebben jullie al eens een PQ gedaan? Party Quest? Kan je in Kerning City doen, en het is een snelle manier van levellen... mits je een groepje kan vormen, de spelregels snapt, en uberhaupt kan spelen in die PQ. Het is namelijk zo dat maar 1 groep de PQ mag doen, en dan de volgende... maar een groep kan zo lang blijven als hij wilt, en er is geen volgorde van welke groep naar binnen mag. Kan echt jaren duren voordat je iets kan.

Als je eenmaal begint, krijg je een aantal levels met aan het einde van het geheel een Boss.
1e level = Elk groepslid krijgt een raadsel, moet het getal raden en dit getal in "tickets" van Ligators verzamelen en dan inleveren. Je krijgt een Pass die je geeft aan de teamleider die met alles Passes de groep kan meenemen naar het 2e level. Beloning is EXP.
2e level= Er zijn 4 touwen. 3 groepsleden moeten in de touwen hangen. 1 touw mag niet worden beklommen, dus krijg de combinatie goed en men kan door. Beloning is EXP.
3e level = Er zijn tonnen met katjes er in. Elk ton heeft een bepaalde hoeveelheid katjes en 3 groepsleden moeten voor zo'n on staan. Bottom line, de 3 groepsleden moeten voor de goede tonnen staan. Beloning is EXP.
4e level = Er zijn tonnen opgestapeld met een nummer. Ga weer voor de goede tonnen staan. Beloning is 100 EXP.
5e level = Men moet platformen naar beneden springen, en op elk platform de monsters doden. De teamleider moet alle tickets oppakken. Helemaal onderaan is de Boss monster te vinden. Vernietig hem en pak zijn ticket. Ga dan naar de exit meid en krijg een extra beloning naast de 1500 EXP.
6e level = Je kan hier zo lang blijven als je wilt, er geldt hier geen tijdslimiet zoals bij de voorgaande levels. Als je partijen die op je staan te wachten wilt ergeren, moet je hier lekker lang blijven. Volg de exit meiden om de PQ te verlaten.

Je hebt minstens level 21 nodig om mee te doen, maar het is waarschijnlijk zo dat je geen van de monsters makkelijk aan kan (Ligators, Cursed Eyes, en die kleine groene slangetjes), en al helemaal niet de Boss personage. Als je parasiteerd met deze PQ haal je makkelijk 2000 EXP per keer, maar als je actief monsters killed verdien je nog meer.
Maar dat je een PQ kan doen is vrij zeldzaam. Alle channels hebben wel groepjes die proberen in te komen, of groepjes die weer lekker lang bivakkeren in zo'n PQ. Met een beetje mazzel kan je zelfs na het doen van de PQ hem meteen weer doen... vinden die andere partijen zo fijn ;)
leuk om te horen :) Zal het eens moeten proberen als m'n mage zover is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rfoppen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-08 13:06
Tjukkie schreef op 26 oktober 2004 @ 19:11:
[...]

Owjah, vergeten te zeggen: ben wel al lvl17 :S Misschien is de lvl-verschil te groot
mmm idd niet echt handig; andere mensen rond level 10 -15 die wel samen wat willen gaan doen ?

Appels zijn geen peren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rfoppen schreef op 26 oktober 2004 @ 20:41:
[...]

mmm idd niet echt handig; andere mensen rond level 10 -15 die wel samen wat willen gaan doen ?
ik heb lvl 10 (bijna 11) bowman, ik pm je morgen (als je er bent) wel even(woensdag dus :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
[...]

Ik ben een level 10 bowman (Sebaoth), niet echt intressante armor/weapons, ben ik nu voor aan't sparen. Heb wel van die handschoenen voor Thieves, lvl 15, iemand intresse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Ik heb een magician gemaakt en ben nu lvl 10. Wat leveld dat ontzettend traag!!! ik vind het echt saai, het duurt 2 dagen voordat je mana is opgeladen en dan kun je misschien net 10 slakken dood krijgen en dan is je mana al weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraagje,

ik heb nu 20 Leather en 20 blue mushroom tops enz. ik ga dadelijk
mijn Glove maken, maar wat kan ik er precies mee..... _/-\o_

en ik wil graag die werpsterren gooien, hoe doe ik dit?
het lukt me niet om ze op een sneltoets te zetten.... :'(

ben level 17 Archer

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frostraven

frostraven

enge kale vent

Gloves geven je wat meer weapon def.
Later ook wat extra upgrades denk ik.

Die werpsterren, zijn die niet te equippen dan ?
(wilde gok .. zelf niet geprobeert 8) )

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Verwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 12:51:
ik heb een vraagje,

ik heb nu 20 Leather en 20 blue mushroom tops enz. ik ga dadelijk
mijn Glove maken, maar wat kan ik er precies mee..... _/-\o_

ben level 17 Archer

8)7
Gloves zijn meer ter bescherming, verwacht ik (aangezien ik er nog geen heb). En die sterren gooien kunnen volgens mij alleen thieves doen ?

Ben nu een lvl 17 archer, en het lvlen gaat nu erg lekker en geld verdienen gaat ook stukken makkelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ahriman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-08 16:19
Verwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 12:51:
ik heb een vraagje,

....

Die skills zijn inderdaad een beetje lastig te vinden, maar je kunt ze naar je quickbar slepen vanuit je skill-menu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
lvl20 Magician :D

Afbeeldingslocatie: http://img46.exs.cx/img46/3811/Maple.jpg

Die gast aan de linkerkant (ton9) heeft 101 Fame o_O. Ik vroeg hem toen een paar vragen en hij wou ze alleen beantwoorden als hij fame kreeg -_- (niet gedaan dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
ahriman schreef op 27 oktober 2004 @ 13:09:
[...]

Die skills zijn inderdaad een beetje lastig te vinden, maar je kunt ze naar je quickbar slepen vanuit je skill-menu
Het gare is dus wanneer ik een skill naar de shift toets sleep ik die skill uitoefen door op het pijltje naar links te drukken zodat ik niet meer neer links kan lopen |:(, lekker handig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
@ Tjukkie

lekker arrogant gastje :P
vanaf welk level kun je eigenlijk fame gaan uitdelen? mijn lvl 13 warrior en lvl 10 mage kunnen het iig niet.

Maaruh hoe ben jij in het begin geleveld, want bij mij is het dus echt zwaar irritant. met een wapen doe ik hoogstens 1-3 dmg en met spells is me mana in no time op :S en doe ik max 20 maar meestal onder de 10 dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
je kan vanaf lvl15 fame uitdelen en wegnemen enne... lvl1-8 heb ik geleveld door 1-3dmg uit te delen op groene en blauwe slakjes... ^^;
Gelukkig heeft het zich allemaal geloond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Zoooow... ik sla net met mijn level 20 Rogue even zo'n boomstronk van 8xp doormidden. Dropt dat ding een Wizard Wand, dus ik stats checken: level 33 Wizard required. Snel naar de shop gelopen om te kijken wat ie waard is: kan hem verkopen voor 70k. >:) Denk dat ik er nog wel meer voor kan krijgen 'on the street'. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
Amras schreef op 27 oktober 2004 @ 14:30:
Zoooow... ik sla net met mijn level 20 Rogue even zo'n boomstronk van 8xp doormidden. Dropt dat ding een Wizard Wand, dus ik stats checken: level 33 Wizard required. Snel naar de shop gelopen om te kijken wat ie waard is: kan hem verkopen voor 70k. >:) Denk dat ik er nog wel meer voor kan krijgen 'on the street'. ;)
NICE!!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Amras schreef op 27 oktober 2004 @ 14:30:
Als er al iemand dat ding wil kopen. Had ook 2 dagen lang proberen een lvl 35 archer pants te slijten, maar niemand die het kreng wilde :X

Heb vanmiddag weer even lekker relaxed zitten slachten en ben nu lvl 18, met een mooie nieuwe crossbow waardoor ik nu max 95 damage (zonder special) kan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd

Ik ben nu een lvl12 warrior dus ik zou wel mee kunnen gaan. Vanavond ben ik wel online in channel 6.

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Ben nu level 23, en de monsters die ik nu aan kan laten biljetten vallen ipv coins. Het geld gaat nu wel rollen dunkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frostraven

frostraven

enge kale vent

Ook 23 en ik heb net alweer een paar fijne macro/bot usertjes ( voor het eerst hier ) gezien.
Kheb dan ook echt gelijk geen zin meer om door te spelen :)

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 20:25

PromWarMachine

Forsaken Archer

Ik ben level 10, maar ben noodgedwongen gestopt, tot ik iemand vind die zo aardig is mij even te helpen. Het geval wil namelijk dat ik die veilige region als level 10 (32 STR) heb verlaten. Daarna ben ik ergens terecht gekomen. Hier ging ik de taxi in. Nu ben ik in de dungeons.

Hier kan ik alleen onmogelijk overleven. Er zijn vreselijk veel monsters en met welgeteld 3x een hit tegen mij, ben ik dood. Kortom: Ik ga constant dood. Ik moet naar het beginnersgebied van die 'warrior' region. 'k Heb op deze manier alleen geen idee hoe ik daar zonder hulp moet komen...

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
Als je met een taxi naar dat gebied bent gekomen, kan je dan niet weer de tazi daarvandaan nemen?

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Bertrand schreef op 27 oktober 2004 @ 17:21:
Als je met een taxi naar dat gebied bent gekomen, kan je dan niet weer de tazi daarvandaan nemen?
En als je nu geen geld hebt omdat te doen, en niet de kracht om geld te verdienen door monsters te verslaan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PromWarMachine schreef op 27 oktober 2004 @ 17:16:
Ik ben level 10, maar ben noodgedwongen gestopt, tot ik iemand vind die zo aardig is mij even te helpen. Het geval wil namelijk dat ik die veilige region als level 10 (32 STR) heb verlaten. Daarna ben ik ergens terecht gekomen. Hier ging ik de taxi in. Nu ben ik in de dungeons.

Hier kan ik alleen onmogelijk overleven. Er zijn vreselijk veel monsters en met welgeteld 3x een hit tegen mij, ben ik dood. Kortom: Ik ga constant dood. Ik moet naar het beginnersgebied van die 'warrior' region. 'k Heb op deze manier alleen geen idee hoe ik daar zonder hulp moet komen...
neem maar contact op met mij,(nick: Vladi)
ik ben als het goed is uiterlijk rond 19.30 online, zit op channel 14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Laatst online: 10-09 20:32
weehehe, was jij die gast met die batmuts op?

wel grappig om te zien opzich, komtie door portal, ziet horny mushroom.. *poef* dood, 5 sec, herhaald het zich weer n keer :D.
Ik hing op dat moment in de trap, te healen (danthar).

Ik vondt t wel humor...

Maar ik vindt t wel raar. Hoe komen noobies in godsnaam nou in de dungeon terecht? Heb er al een stuk of 5 terug naar henesys moeten begeleiden...
Ik vondt er laatst zelfs eentje bij die 24/7 shop diep in de dungeon.. hoe die daar in godsnaam komt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
Verwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 18:29:
[...]

neem maar contact op met mij,(nick: Vladi)
ik ben als het goed is uiterlijk rond 19.30 online, zit op channel 14
Waar ben je dan te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dit moment zit ik bij de 24/7 Mobile store, maar ben zo weer in sleepytown.
stuur maar een invite. via de messenger ofzo

sta nu in sleepytown, bij de portal naar de dungeon. of ik ben in het eerste stuk van de dungeon aan het slachten

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2004 19:23 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.