Toon posts:

wireless bestandsdeling

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik een D-Link DI-624+ router en een D-Link DWL-G650+ netwerkkaartje. Netwerk draait probleemloos. Internetten op desktop PC en laptop gaat prima (netwerk met desktop is via UTP). Bestandsdeling tussen laptop en desktop (draadloos) werkt ook. Beide PC's kunnen elkaar zien. Maar zo gauw ik bestanden wil uitwisselen of soms alleen al als ik mappen op de andere PC wil openen, "bevriest" de laptop. Het enige wat dan nog helpt is het uit en weer aanzetten van de laptop. De desktop PC blijft gewoon werken. Ik draai op beide PC's Windows XP met SP1. De D-Link apparatuur is voorzien van de laatste firmware en de laatste drivers zijn geinstalleerd. Ook heb ik al de router en de kaart bij de leverancier omgewisseld. Dit alles zonder resultaat................................
Heeft iemand een idee? Iets met de instellingen misschien. Of zou er iets defect zijn in de laptop? :?

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Hier al gekeken, was een eerdere vraag Verwijderd in "Windows crasht als er data over wlan gaa..."

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Verwijderd

Twee keer posten is dus niet de bedoeling.

Lees http://gathering.tweakers.net/forum/faq eens door.

Dit topic is gesloten.