[Idee] Tijdelijke Modjes

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online
Misschien is het een idee wanneer de hele got-crew een meeting heeft, te zorgen voor tijdelijke modjes, die er dan voor zorgen dat wanneer er veel gespamd gaat worden door sommige mensen, ze die een temp-ban kunnen geven, zodat het een beetje rustig blijft. Die mensen moeten dan wel zorgvuldig geselecteerd worden, en niet meer rechten krijgen dan nodig is. Ze hoeven bv. geen toegang te hebben tot andere mod-fora's en verder alleen topic's te hoeven kunnen sluiten, en tempban's uitdelen. Misschien nog wat meer rechten zoals topic's verplaatsen. Dit om te voorkomen dat mensen tig topic's gaan openen en denken leuk te zijn omdat de modjes 'op vakantie zijn'.

En deze keer was het volgens het crew-plan rustig geweest, maar je kunt daar niet altijd van blijven uitgaan.

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Dat heet 'Vakantiemod'.

Zoek maar eens in MED op die naam.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

We nemen heus wel onze maatregelen indien een (flink) deel van de crew afwezig is BMRS, wees gerust ;)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zulke dingen worden goed gepland, en er wordt toch altijd wel rekening gehouden met het feit dat niet iedereen komt. Er zal vrijwel altijd een global moderator aanwezig zijn. En ik meen dat in het verleden nog weleens een beroep is gedaan op ex-mods of vakantiemods.

Lijkt me overigens een zaak van de crew.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feej
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-06 15:55

feej

giraffemeisje

Vaak zijn er wel wat GM-mods die thuisblijven, al is het maar omdat ze in een ander continent wonen ;). In zo'n weekend kunnen de niet-belangrijke zaken best een dagje of twee blijven liggen, en zeker in het weekend is het uberhaupt vrij rustig op het forum. De echt belangrijke zaken zoals warez en heftige flames worden meestal snel genoeg opgemerkt door de aanwezige kroewleden, mede dankzij SeM en topicreports. Een topic waarvoor niet goed genoeg gesearched is is op zo'n moment geen wereldramp en kan ook maandag nog wel op slot.

Everything is awesome!
Everything is cool when you're part of a team.
Everything is awesome when we're living our dream.
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Nu online
Oja, dat wist ik dus niet. Jullie denken ook wel overal aan zeg.

Is er trouwens wel eens iets echt verkeerd gegaan?

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

De planning rondom de meet vorige maand was zelfs dermate grondig dat er tijdschema's en rechtenschema's waren waarmee werd gezorgd dat er round-the-clock bandekking was en theoretisch op ieder moment in ieder forum gemod kon worden. Er zijn een klein aantal mods die niet meeging daarvoor tijdelijk geupgrade tot HGM (Hoofdgroep Moderator, die hele eigen hoofdgroep kan modden) of Global Moderator (die overal kan modden) :)

We runnen deze toko al 6 jaar, over dat soort dingen denken we echt wel na hoor ;)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vér voordat zo'n crewmeet plaats vind is er meestal al een aardige inventatisatie aan de gang in de crewtopics over de 'mod-dekking'. Als daaruit zou blijken dat er te weinig personeel aanwezig is zijn de HGA's mans genoeg om daaruit hun conclusies te nemen (zo zijn er in het verleden vakantiemods aangesteld of krijgen moderators tijdelijk wat meer globale rechten).
deze keer was het volgens het crew-plan rustig geweest, maar je kunt daar niet altijd van blijven uitgaan.
Persoonlijk denk ik niet dat het problematisch zou zijn geweest zelfs als het 4x zo druk was. En zelfs uitzonderlijke gevallen waarin er een flashmob oid zou zijn is zelfs ook dat afgedekt door de juiste mensen met banrechten en andere rechten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ennuh, waarom dacht je pas dat we naderhand aan de users melden dat we weg zijn ? ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:05

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
moto-moi schreef op 10 oktober 2004 @ 14:32:
Ennuh, waarom dacht je pas dat we naderhand aan de users melden dat we weg zijn ? ;)
Vertrouw je ons niet ;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De wereld is groter als alleen de vaste vertrouwde bezoekers van Gathering of Tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-09 13:57
Verwijderd schreef op 10 oktober 2004 @ 14:57:
[...]
De wereld is groter als alleen de vaste vertrouwde bezoekers van Gathering of Tweakers ;)
Maar zelfs daar hebben jullie het niet aan gemeld :'( :P
Maar ik moet zeggen dat het me absoluut niet was opgevallen totdat ik de .plan zag. Dus zo'n gemis zijn jullie niet >:) :9

Kleine zonnepaneleninstallateur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cryforhelp schreef op 10 oktober 2004 @ 15:05:
[...]
Maar ik moet zeggen dat het me absoluut niet was opgevallen totdat ik de .plan zag. Dus zo'n gemis zijn jullie niet >:) :9
Dat is dan een behoorlijk compliment voor de organisatie en achterblijvers d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:15
BMRS schreef op 10 oktober 2004 @ 14:23:
Oja, dat wist ik dus niet. Jullie denken ook wel overal aan zeg.

Is er trouwens wel eens iets echt verkeerd gegaan?
Ja, ik kreeg in benevelde toestand een laptop voor mijn neus, waarmee werd ingebeld... go figure }) :+ 8)7

Overigens was het geen GoT meeting, maar een crewmeeting. Alle rode, blauwe en groene collega's waren welkom en zijn ook in grote getale gekomen naar de MoaM !!

[ Voor 22% gewijzigd door zeef op 10-10-2004 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Nu online
Wat is een adviseur eigenlijk?

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-09 19:00

Steve

Krokodil \o/

BMRS schreef op 10 oktober 2004 @ 16:18:
Dat wil je niet weten >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
BMRS schreef op 10 oktober 2004 @ 16:18:
Lastig en vervelend, zorg maar voor een stok om ze op afstand te houden :)

offtopic:
Ik bemoei me met beleid en geef daar gevraagd en ongevraagd adviezen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Nu online
zeef schreef op 10 oktober 2004 @ 16:20:
[...]

Lastig en vervelend, zorg maar voor een stok om ze op afstand te houden :)

offtopic:
Ik bemoei me met beleid en geef daar gevraagd en ongevraagd adviezen over.
Worden de andere mods dan ook wel eens gek van jou? En ben je de enige, of zijn er nog meer?

En zijn hier ook administrators, die gewoon alles kunnen wijzigen?

[ Voor 9% gewijzigd door Steephh op 10-10-2004 16:26 ]

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
BMRS schreef op 10 oktober 2004 @ 16:22:
[...]

Worden de andere mods dan ook wel eens gek van jou?
ja zeker })
En ben je de enige, of zijn er nog meer?
Oh er zijn er zo veel, en ze zijn zo geniepig, je ziet ze niet >:)
Vast wel, wat wil je wijzigen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:48

momania

iPhone 30! Bam!

[...]

Worden de andere mods dan ook wel eens gek van jou? En ben je de enige, of zijn er nog meer?

Als je zoveel vragen hebt, vraag ik me af of je wel eens in de faq hebt gekeken en dan met name: De Organisatie achter GoT ;)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Nu online
momania schreef op 10 oktober 2004 @ 16:34:
[...]

Als je zoveel vragen hebt, vraag ik me af of je wel eens in de faq hebt gekeken en dan met name: De Organisatie achter GoT ;)
Oja, daar heb ik nog niet in gekeken.

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryforhelp
[...]

Er waren meer adviseurs, maar die zijn er allemaal uitgetrapt omdat ze net zo overbodig als zeef waren >:)

Nee, dat waren meer technische adviseurs, dat is nu allemaal in de kundige handen van de web- en forumdevvers en de serveradmins. Zeef is meer van de juridische zaken, iets waar het forum in deze levensfase veel mee te maken heeft.
edit:
woei ik heb het goed onthouden :+ dit was meer gelul uit m'n blote hoofd namelijk :P

[ Voor 8% gewijzigd door cryforhelp op 10-10-2004 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Toch niet helemaal correct :) De vorige adviseur was Burat, die met name in de Topix-tijd op security-vlak goede diensten heeft bewezen (liever een insider die de toko hackt dan een outsider :P ). Sinds React was ie aardig overbodig op dat vlak, en heeft toen ook z'n titel en kleur aan de wilgen gehangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryforhelp
Ja dat zeg ik :9
Hij adviseerde meer op het technische vlak dus...
En wie was ook alweer die 3e adviseur?

* cryforhelp stelt voor een got-historicus aan te stellen 8) Veel te veel van dit soort nuttigeteloze trivia gaan verloren aan de onvindbaarheid van de db.

[ Voor 44% gewijzigd door cryforhelp op 10-10-2004 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cryforhelp stelt voor een got-historicus aan te stellen
Die is er toch al? (Twynn heeft bijv. een behoorlijke naslag van dergelijke feitjes afaik) :?

Daarnaast is dergelijke info best te vinden door alleen in Mededelingenforum te kijken: Adviseursfuncties binnen t.net/GoT >
Burat : advies op gebied van beveiliging van de website.
zeef : juridisch advies
Elvhenk : advies op organisatorisch/ administratief gebied, plus uitvoering.

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2004 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
cryforhelp schreef op 10 oktober 2004 @ 18:15:
En wie was ook alweer die 3e adviseur?
Ik denk, gezien topics in HH, dat het Elvhenk was, maar dat heb ik in ieder geval niet bewust meegemaakt.

[edit]
En toen was ik te laat :/ .

[ Voor 11% gewijzigd door Harm op 10-10-2004 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Resistor schreef op 10 oktober 2004 @ 14:14:
Dat heet 'Vakantiemod'.

Zoek maar eens in MED op die naam.
Vakantiemod is back in black. Ging dat niet over blackd :? Naja.

Vakantiemod's zijn er imho meer voor de vakantie, dus als één mod voor langere tijd afwezig is. Het idee van de TS is om dus voor één dag, als er een crewmeting is, user aan te stellen als mods, zodat het hier geen puinhoop wordt.

Persoonlijk lijkt me dat dat een enorme teringzooi geeft, hoe moet je die uit gaan zoeken? Zomaar ff 100 mensen kiezen lijkt me iets teveel werk. Kosten-baten plaatje en dat soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Nu online
Verwijderd schreef op 10 oktober 2004 @ 22:37:
[...]

Vakantiemod is back in black. Ging dat niet over blackd :? Naja.

Vakantiemod's zijn er imho meer voor de vakantie, dus als één mod voor langere tijd afwezig is. Het idee van de TS is om dus voor één dag, als er een crewmeting is, user aan te stellen als mods, zodat het hier geen puinhoop wordt.

Persoonlijk lijkt me dat dat een enorme teringzooi geeft, hoe moet je die uit gaan zoeken? Zomaar ff 100 mensen kiezen lijkt me iets teveel werk. Kosten-baten plaatje en dat soort dingen.
Maar ik wist toen nog niet dat er altijd mods achterbleven.

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

BMRS schreef op 10 oktober 2004 @ 22:48:
[...]

Maar ik wist toen nog niet dat er altijd mods achterbleven.
In het geval dat er echt onderbezetting was geweest hadden we gewoon oud-crew ingeschakeld, d'r lopen d'r genoeg rond die nog best wel even een weekendje de toko in de gaten willen houden. Dat wordt overigens ook voor vakanties vaak gedaan :)

We gaan op dit forum echt niet zomaar even een willekeurige user voorzien van banrechten of global modrechten, behalve de admins hebben sowieso maar een handjevol mods die rechten :) Je kunt er iets teveel mee vernueken om lichtzinnig mee om te springen, en dit is niet het kantklosforum van de Libelle :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:52

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Overigens is het ook een fout idee dat GoT voornamelijk dit aantal mods nodig heeft vanwege het 'snel slotjes kunnen plaatsen en tempban's uitdelen'...
Eigenlijk is het hooguit een paar malen per week nodig om 'zo snel mogelijk' in te grijpen, kan een slotje voorkomen dat een topic een 'rel-topic' wordt.

Verder is het beleid zo dat mensen er op worden gewezen dat ze zelf niet moeten gaan reageren op 'slechte topics', topic-flooding kan ik me zelf de laatste 3 jaar niet meer herinneren.

Een belangrijke taak voor mods is juist ook gericht op de 'lange termijn' en dat is gewoon zicht houden op de atmosfeer in hun forum, zaken signaliseren, contact met de vaste forumgasten onderhouden en voor hen aanspreekbaar zijn ...
daarvoor heeft een 'tijdelijke vervanging' weinig zin.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Nu online
RM-rf schreef op 10 oktober 2004 @ 23:16:
Overigens is het ook een fout idee dat GoT voornamelijk dit aantal mods nodig heeft vanwege het 'snel slotjes kunnen plaatsen en tempban's uitdelen'...
Eigenlijk is het hooguit een paar malen per week nodig om 'zo snel mogelijk' in te grijpen, kan een slotje voorkomen dat een topic een 'rel-topic' wordt.

Verder is het beleid zo dat mensen er op worden gewezen dat ze zelf niet moeten gaan reageren op 'slechte topics', topic-flooding kan ik me zelf de laatste 3 jaar niet meer herinneren.

Een belangrijke taak voor mods is juist ook gericht op de 'lange termijn' en dat is gewoon zicht houden op de atmosfeer in hun forum, zaken signaliseren, contact met de vaste forumgasten onderhouden en voor hen aanspreekbaar zijn ...
daarvoor heeft een 'tijdelijke vervanging' weinig zin.
Heeft got ook een eigen irc-channel? Waar je dus gezellig met andere mensen kunt praten?

En als dit topic nu op slot zou gaan, heb je dan wel minder kans op HK toegang?

Dit vind ik raar, de laatste reactie: GoT verkiezingen 2003 Wie is er nu zo stom om 6 minuten voor 12 met nieuwjaar nog vrolijk met GOT bezig te houden. Zit je maar te juichen omdat je x aantal users hebt gehaald, ben je vergeten dat het nieuwjaar is.

[ Voor 16% gewijzigd door Steephh op 11-10-2004 09:45 ]

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:52

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

BMRS schreef op 11 oktober 2004 @ 09:42:
[...]

Heeft got ook een eigen irc-channel? Waar je dus gezellig met andere mensen kunt praten?
irc.tweakers.net (of eigenlijk artemis.sorcery.net )
#tweakers.net

veel subfora hebben ook weer eigen channels daar.

zie ook: [rml][ IRC] Kanalen en Servers[/rml]

[ Voor 18% gewijzigd door RM-rf op 11-10-2004 10:00 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Nu online
RM-rf schreef op 11 oktober 2004 @ 09:56:
[...]
irc.tweakers.net (of eigenlijk artemis.sorcery.net )
#tweakers.net

veel subfora hebben ook weer eigen channels daar.

zie ook: [rml][ IRC] Kanalen en Servers[/rml]
Jij bent van het doktersteam van t.net.

Kan jij ook echt EHBO? :?

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:31

SmartDoDo

Woeptiedoe

[...]
Dit vind ik raar, de laatste reactie: GoT verkiezingen 2003 Wie is er nu zo stom om 6 minuten voor 12 met nieuwjaar nog vrolijk met GOT bezig te houden. Zit je maar te juichen omdat je x aantal users hebt gehaald, ben je vergeten dat het nieuwjaar is.
Je hebt het nu over peren terwijl je het over appels wilde hebben ;) maar die post van Kaj. moet je gewoon als grappig zien :) Ook wij maken weleens een sarcastische of grappige opmerking.
Jouw (post)gedrag is voor ons een maatstaf voor HK toegang. Niet of er een slotje op jouw LA topic zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
BMRS schreef op 11 oktober 2004 @ 09:42:En als dit topic nu op slot zou gaan, heb je dan wel minder kans op HK toegang?
[rml]***[ HK] Nieuwe toegangsregeling, lees topic voor details***[/rml] Ik zie het verband met dit topic niet, aangezien je je niet druk hoeft te maken zolang het maar geen slotje is door toedoen van dubieuze posts van jou. Met gewoon een beetje common sense kom je wel de HK in. Maar goed, daar ga ik ook niet over en het is bovendien offtopic.
Dat vind jij raar, een ander weer niet. Het is overigens wel het bewijs dat rond het nieuwe jaar GoT ook nog altijd in de gaten gehouden wordt. :)

offtopic:
En dokters kunnen EHBO op de manier zoals dat bij GoT nodig is. ;)
Meer daarover vind je inDe Organisatie achter GoT en een recente mededeling over het DT vind je in: Reorganisatie DT en BT

[ Voor 16% gewijzigd door Voutloos op 11-10-2004 10:09 ]

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

RM-rf schreef op 10 oktober 2004 @ 23:16:
<knip>

<knip>
offtopic:
Kijk maar eens in de trash van 7/8 december 2002, dat is een gevalletje wat ik mij nog kan herinneren.
[...]

<knip>

Nee hoor, je toont oprecht interesse, dat waarderen we hier wel dacht ik.

En ja, sommigen hebben geen leven, ik zat ook om 0:15 weer achter de computer :+
Er waren in de HK zelfs posts om 0:00 met als inhoud 'gelukkig nieuwjaar' :X

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

BMRS schreef op 11 oktober 2004 @ 10:03:
[...]

8)7
Het Doktersteam oftewel DT is in principe de klantenservice van Gathering of Tweakers, bestaande uit crewleden die bereid zijn om extra interactie te steken in klantenbinding, de tevredenheid van de userbase en het oplossen van de meest varierende problemen van users. De naam 'dokter' illustreert de analogie met een echte arts: hij helpt mensen altijd met hun problemen, grijpt hier en daar hardhandig in om ziektekiemen te verwijderen, maar is tegelijk een vertrouwenspersoon waartegen je alles kunt vertellen.

Globaal vervult het DT de volgende specifieke taken:

• Hulp bij problemen met accounts en dergelijke op het mailadres gathering@tweakers.net.
• De communicatie tussen users en crew via Lieve Adjes, en zaken oppakken die daar wederzijds uit voortkomen.
• Conflictbemiddeling tussen crew en users oppakken als niet betrokken 3e persoon, waarbij dit zowel naar aanleiding van een sanctie kan zijn als regulier.
• De leefbaarheid van het forum bewaken, waarbij de regels richtlijnen zijn en niet een strak wetboek.

Het Doktersteam wordt aangestuurd door de Admin DT, die direct verantwoording aflegt aan het MT. De teamleden zijn herkenbaar aan het rode kruisje in hun status, en zijn allen voorzien van banrechten daar deze noodzakelijk zijn om accountproblemen op te lossen.
Ik ben zelf iig niet voorzien van enige EHBO-opleiding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:59
...anders ververs je een topic eerst voordat je replyed! :X ...

[ Voor 73% gewijzigd door MuddyMagical op 11-10-2004 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Resistor schreef op 11 oktober 2004 @ 10:11:
[...]

offtopic:
Kijk maar eens in de trash van 7/8 december 2002, dat is een gevalletje wat ik mij nog kan herinneren.
Mwah ik weet er al zo een stuk of 3~4 afgelopen half jaar, het komt nog genoeg voor hoor :)
Er waren in de HK zelfs posts om 0:00 met als inhoud 'gelukkig nieuwjaar' :X
Ik heb geloof ik om 01:30 of zo even in #trueserver, #devschuur en de Tweakers Huiskamer 'gelukkig nieuw jaar' geroepen terwijl ik op de taxi zat te wachten om gruweloos te gaan zuipen. Geen leven = relatief ;)
MuddyMagical schreef op 11 oktober 2004 @ 10:17:
irc.tweakers.net en dan #got
Maar er zijn nog veel meer channels
#got is geen officieel kanaal, dat is #tweakers.net namelijk. Andere populaire kanalen zijn #devschuur, #nos, #wos, #netwerken, #oce, en #huiskamer zo uit de losse pols :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
BMRS schreef op 11 oktober 2004 @ 10:03:
[...]

Nee, Curry684 kan alleen users euthanaseren O-) >:) }) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feej
  • Laatst online: 05-06 15:55

feej

giraffemeisje

zeef schreef op 11 oktober 2004 @ 10:54:
[...]

Nee, Curry684 kan alleen users euthanaseren O-) >:) }) :+
Des te meer reden om mij maar in dat doktersteam te stoppen O-).
* feej start gewoon een sitewide campagne :P. Fee in het doktersteam.

Everything is awesome!
Everything is cool when you're part of a team.
Everything is awesome when we're living our dream.
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Laatst online: 29-09 14:40

André

Analytics dude

Nee, nee, geen vrouwen op belangrijke posities :X :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

André schreef op 11 oktober 2004 @ 14:47:
Nee, nee, geen vrouwen op belangrijke posities :X :D
Ik vind het aanrecht vrij belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Laatst online: 17-09 11:34
fee-tje schreef op 11 oktober 2004 @ 14:46:
[...]

Des te meer reden om mij maar in dat doktersteam te stoppen O-).
* Roberto start gewoon een sitewide campagne :P. Fee in het doktersteam.
Ga jij de users dan reanimeren? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 16:04

dreeke

outdated icon

Houden we het wel een beetje serieus ;) ;)

Het is de Huiskamer niet :+

[ Voor 27% gewijzigd door dreeke op 11-10-2004 20:44 ]

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hefaistos
  • Laatst online: 06:23

hefaistos

feestelijk gehandicapt

-

[ Voor 100% gewijzigd door hefaistos op 11-10-2004 20:46 . Reden: skjoesmie, wil het nivo niet omlaaghalen ]

Echte mannen die eten geen honing, die kauwen op bijen.
De edelmoedigste GOT'er ooit!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THiCE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-08 08:29

THiCE

Say it with a flourish!

Nu we het er toch over hebben... waar is het fenomeen 'litemod' eigenlijk gebleven? Ik heb net even gesearcht, en in 2002 was dat nogal hip (o.a. Durden en Dreeke zijn zo begonnen :) ), maar waarom is dat eigenlijk gestopt?

I just can't believe all the things people say.
Why must I deal with this shit, every fuckin' day?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Even zoeken met onze mooie search in MED levert op dat we in Harde Waren de trend van het overbodig maken van litemods hebben gezet: Hoop rooie pakkies erbij... (kleine aanvulling)

Daarna Softe Goederen: Wijzigingen in SG en GC: Ook General Chat litemodloos
maar waarom is dat eigenlijk gestopt?
Het idee van litemod was op een forum als GoT achterhaald :) Het opheffen maakte bovendien ook de structuur veel simpeler en duidelijker naar buiten toe ;)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Remy schreef op 11 oktober 2004 @ 22:02:
Even zoeken met onze mooie search in MED levert op dat we in Harde Waren de trend van het overbodig maken van litemods hebben gezet: Hoop rooie pakkies erbij... (kleine aanvulling)

Daarna Softe Goederen: Wijzigingen in SG en GC: Ook General Chat litemodloos

[...]
Het idee van litemod was op een forum als GoT achterhaald :) Het opheffen maakte bovendien ook de structuur veel simpeler en duidelijker naar buiten toe ;)
Ja, en zoveel minder kon een lite-mod ook weer niet.
Logisch dus :)

(Hiervoor hadden we toch nog speciale users? die advies gaven enzo als er geen modje was ofzo :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Laatst online: 29-09 14:40

André

Analytics dude

RS_003 schreef op 11 oktober 2004 @ 22:10:
[...]

Ja, en zoveel minder kon een lite-mod ook weer niet.
Logisch dus :)

(Hiervoor hadden we toch nog speciale users? die advies gaven enzo als er geen modje was ofzo :))
Dat waren de zogenaamde regulars :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
André schreef op 11 oktober 2004 @ 22:11:
[...]

Dat waren de zogenaamde regulars :)
Dat was de naam die ik zocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

* curry684 wijst Remy nog even op [rml][ Devschuur] Rechtenupdate[/rml], waar de groep die de litemods had ingevoerd en het eerste het afschaffen besprak er als laatste afscheid van nam ;)

En zoals Remy zegt is de organisatiestructuur nu op alle punten simpel, duidelijk en helder: je hebt het MT, daaronder de admins, daaronder de mods. Klassieke 3-laags structuur dus, lekker korte communicatielijnen. Vroegah had je HGM's, HGA's, regulars, litemods, admins, globals etc. en niemand snapte het eigenlijk nog van de users :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
^^^dat was natuurlijk ook de essentie, dat men het vooral NIET begreep >:) :P 8)7 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06 13:31

drm

f0pc0dert

curry684:
En zoals Remy zegt is de organisatiestructuur nu op alle punten simpel, duidelijk en helder: je hebt het MT, daaronder de admins, daaronder de mods.
Je vergeet nog de [kopspijkers-laurentien-style] burrrgerrrrrrs!!11 [/]

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

drm schreef op 12 oktober 2004 @ 00:18:
[...]
Je vergeet nog de [kopspijkers-laurentien-style] burrrgerrrrrrs!!11 [/]
Oftewel, om in vaktermen te blijven: "klootjesvolk" :+