Hey
Ten eerste wist ik niet goed of het [VCL] moest zijn maar na een beetje Google kwam ik hieruit;
Dus ik denk dat ik goed zit
Mijn vraag;
Ik heb hier een file met daarin vragen + antwoorden voor een Trivia mIRC BOT.
Hierin staat het als volgt:
Maar in mijn Trivia heb ik 2 files, Questions.txt en Answers.txt.
Dat betekend dus dat ik bij elke zin het antwoord eruit zou moeten halen en in Answers.txt zou moeten zetten. Hetzelfde geld dus voor de vraag maar dan in Questions.txt.
Ok geen probleem als het maar een paar vragen waren maar ik zit nu met over de 5000 vragen die er uitzien als ANTWOORD|VRAAG.
Bestaat er een programma o.i.d zodat ik het gedeelte voor de | eruit zou kunnen halen en in een andere file o.i.d zou kunnen stoppen? (Het antwoord dus... Mag ook de vraag zijn natuurlijk. Dan is het dus na de |).
Als iemand hier iets op weet dan ben ik hem of haar heel erg dankbaar.
Ps; Valt ook een beetje onder software of niet
Owja of er moet iemand zijn die er zin in heeft om dit handmatig te doen
http://members.lycos.nl/m...agenantwoorden/trivia.txt
Ten eerste wist ik niet goed of het [VCL] moest zijn maar na een beetje Google kwam ik hieruit;
code:
1
2
| Question: In which language is mIRC written? Answer: mIRC is written in a mixture of C/C++, in pure win32 code, under Borland C/C++ v5.02. I also compile and run the same code under Visual C++ 6.01 for testing purposes. |
Dus ik denk dat ik goed zit
Mijn vraag;
Ik heb hier een file met daarin vragen + antwoorden voor een Trivia mIRC BOT.
Hierin staat het als volgt:
code:
1
| GoT(ANTWOORD)|Wat is de afkorting van Gathering of Tweakers.(VRAAG) |
Maar in mijn Trivia heb ik 2 files, Questions.txt en Answers.txt.
Dat betekend dus dat ik bij elke zin het antwoord eruit zou moeten halen en in Answers.txt zou moeten zetten. Hetzelfde geld dus voor de vraag maar dan in Questions.txt.
Ok geen probleem als het maar een paar vragen waren maar ik zit nu met over de 5000 vragen die er uitzien als ANTWOORD|VRAAG.
Bestaat er een programma o.i.d zodat ik het gedeelte voor de | eruit zou kunnen halen en in een andere file o.i.d zou kunnen stoppen? (Het antwoord dus... Mag ook de vraag zijn natuurlijk. Dan is het dus na de |).
Als iemand hier iets op weet dan ben ik hem of haar heel erg dankbaar.
Ps; Valt ook een beetje onder software of niet
Owja of er moet iemand zijn die er zin in heeft om dit handmatig te doen
http://members.lycos.nl/m...agenantwoorden/trivia.txt
[ Voor 7% gewijzigd door TommyGun op 12-04-2005 10:06 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".