ik hoor hier en daar dat de radio ontvangst van een aantal apparaten niet goed is. de radio ontvangst is natuurlijk afhankelijk van de regio en de omgeving en oortelefoon. waarom laten ze die radio niet gewoon weg als de radio toch niet goed te ontvangen is....
Omdat een radio een extra functie is waarmee een gebruiker weer kan worden getrokken en meer gels mee kan worden verdiend. Dat de ontvangst van die radio's minder is is ook wel te verwachten.
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
1: ja het is een must in mijn ogen
2: ligt beetje aan het merk, ik heb overal prima stereo fm geluid. (ook in bus/school/zierikzee/huis)
soms heb je wel eens zo'n bui dat je je lievelingsmuziek even beu bent, of niet in de stemming, en dan pleur je je rado aan om naar de reclames te luisteren,..
ik ben blij dat ik er een fm functie bij heb
2: ligt beetje aan het merk, ik heb overal prima stereo fm geluid. (ook in bus/school/zierikzee/huis)
soms heb je wel eens zo'n bui dat je je lievelingsmuziek even beu bent, of niet in de stemming, en dan pleur je je rado aan om naar de reclames te luisteren,..
ik ben blij dat ik er een fm functie bij heb
Wil ik ook wel weten, mijn MSI Megastick heeft vrij beroerde radio-ontvangst. Terwijl ik 'm mede gekocht heb omdat er een radio op zit. Dit omdat ik op m'n walkmans ook altijd radio heb gehad, maar met m'n walkman was het ontvangst echt VEEL beter.Verwijderd schreef op 09 oktober 2004 @ 12:09:
Opperhoof welke heb jij dan?
wat had je dan verwacht van een MSI megastick ?Toewan schreef op 09 oktober 2004 @ 12:40:
[...]
Wil ik ook wel weten, mijn MSI Megastick heeft vrij beroerde radio-ontvangst. Terwijl ik 'm mede gekocht heb omdat er een radio op zit. Dit omdat ik op m'n walkmans ook altijd radio heb gehad, maar met m'n walkman was het ontvangst echt VEEL beter.
com·pu·ter (de ~ (m.), ~s) 1 elektronische informatieverwerkende machine die door een reeks gecodeerde instructies wordt bestuurd
Verwijderd
Helaas valt bij me de ontvangst van die megastick ook tegen. (bij een vriend naar gekeken ,maar die speler valt bij mij dus echt af). Ik vind radio eigenlijk best belangrijk. Kan je even lekker nieuws bijhouden door je mp3tjes (altijd al alles willen weten
)
Verwijderd
Ik vind het wel een leuke feature. Of het een must is? Het zou bij mij niet de doorslag geven om een bepaald type/merk MP3-speler te kopen.
Ik heb zelf de XCLEF HD-500, waar je radio mee kunt luisteren wat behoorlijk goede kwaliteit is (!), ik kan tevens ook de radio opnemen op MP3-formaat. Een liveset oid opnemen.
Ik heb zelf de XCLEF HD-500, waar je radio mee kunt luisteren wat behoorlijk goede kwaliteit is (!), ik kan tevens ook de radio opnemen op MP3-formaat. Een liveset oid opnemen.
Verwijderd
Heb zelf de nieuwste (?) megastick 515 en daar werkt de radio heel goed op
ik gebruik hem ook vaak bij mijn computer omdat internet radio niet wil werken (heel vaag
) moet wel erbij zeggen dat je wel ff een goed plekkie moet zoeken voor zijn ontvangst want soms geeft ie dan een klein beetje ruis maarja, hij is ook gebouwd voor mp3 en niet FM
ik gebruik hem ook vaak bij mijn computer omdat internet radio niet wil werken (heel vaag
Zou jij de edit-functie willen gebruiken als je een toevoeging hebt op je laatste bericht? Meerdere berichten achter elkaar plaatsen is niet de bedoeling.Verwijderd schreef op 09 oktober 2004 @ 12:09:
Opperhoof welke heb jij dan?
Verwijderd
Ik heb sinds 1,5 maand een iAudio M3 en k gebruik m elke werkdag ~3 uur en nog nooit radio gebruikt...
Maarja, ik luister sowieso (bijna) geen radio
Maarja, ik luister sowieso (bijna) geen radio
Verwijderd
Verwijderd schreef op 09 oktober 2004 @ 12:43:
rechtsboven heb je een editknopje, ipv 3 te posten/zeikmodus
Nog erger dan meerdere berichten achter elkaar is het dubbelposten...Xandrios schreef op 09 oktober 2004 @ 15:54:
[...]
Zou jij de edit-functie willen gebruiken als je een toevoeging hebt op je laatste bericht? Meerdere berichten achter elkaar plaatsen is niet de bedoeling.
------------
Waarom zit er eigenlijk nooit een AM-ontvanger op een mp3speler? iig heb ik het nog nooit gezien. Het is toch alleen een iets andere frequentie...
cmtech Live CA-C90 256MB mp3speler/gameplayer
die heb ik bydeweg voor de gene die het wilden weten..
die heb ik bydeweg voor de gene die het wilden weten..
okay, dus ik beproef dat veel mensen het toch nodig hebben...ik denk dat het beter is om de radio los te koppelen van de mp3-speler, wellicht dat de ontvangst dan beter is...dus een soort headset met radio die bij de mp3-speler hoort...
vervelende is dan dat je geen andere (lees betere) dopjes kan proberen. Je leest vaak dat de radio in het snoer zit, maar dan moet je wel zeker weten dat je tevreden zal zijn met de bijgeleverde dopjes.Verwijderd schreef op 10 oktober 2004 @ 16:00:
okay, dus ik beproef dat veel mensen het toch nodig hebben...ik denk dat het beter is om de radio los te koppelen van de mp3-speler, wellicht dat de ontvangst dan beter is...dus een soort headset met radio die bij de mp3-speler hoort...
Verder is bij de duurdere spelers een radio ingebouwd, die vaak best kan tippen aan een stereo-toren!
Ik wilde ook een mp3-speler en heb gewacht tot Packard bell met zijn audiokey fm kwam.
Ik moet 's ochtends geen muziek, maar nieuws & slap geouwehoer.
iig, ik vind de kwaliteit van de ontvangst prima, zelfs in Arnhem onder de trolley lijnen. Maar oordeel zelf: in dit topic staat een link naar de preview.
Ik moet 's ochtends geen muziek, maar nieuws & slap geouwehoer.
iig, ik vind de kwaliteit van de ontvangst prima, zelfs in Arnhem onder de trolley lijnen. Maar oordeel zelf: in dit topic staat een link naar de preview.
Problem Exists Between Chair And Keyboard
waarom een radio speler als je gewoon een mp3 download( hetzij legaal het zij illegaal ) dan heb je toch vrij snel de nieuwste muziek die ook op de radio is.
kheb zelf nu een ipod en ik wil em nooit meer kwijt super relaxt.
[ Voor 18% gewijzigd door wvdburgt op 10-10-2004 16:28 ]
AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl
Omdat er meer muziek op de radio is dan alleen hedendaags.lammmetak schreef op 10 oktober 2004 @ 16:27:
waarom een radio speler als je gewoon een mp3 download( hetzij legaal het zij illegaal ) dan heb je toch vrij snel de nieuwste muziek die ook op de radio is.
Absoluut geen must een radio..
ik vind spraak/opnemen ook zo'n dom iets, daar koop je je mp3 speler toch niet voor?
Je koopt een mp3 speler om mp3'jes / wav.jes te luisteren, als je radio wilt luisteren dan koop je een radio ontvangertje voor 9 euro bij de mediamarkt.
ik vind spraak/opnemen ook zo'n dom iets, daar koop je je mp3 speler toch niet voor?
Je koopt een mp3 speler om mp3'jes / wav.jes te luisteren, als je radio wilt luisteren dan koop je een radio ontvangertje voor 9 euro bij de mediamarkt.
^^ with stupidPu_Dy schreef op 10 oktober 2004 @ 18:41:
Absoluut geen must een radio..
Verwijderd
Radio is vooral leuk voor het nieuws... Maar hoe gives a fak about nieuws
?
Het mooie aan een MP3-speler is dat je jouw eigen toffe muziek er op kan zetten. Niet de muziek die iemand anders zijn eigen toffe muziek uitzet, waarvan jij misschien een enkel nummertje ook enigzins tof vindt.
Ik kan me voorstellen dat iemand met een 128/256MB spelertje het snel zat is zijn een tot drie albums te beluisteren en dan radio gaat luisteren, maar met een harddisk speler kom ik er gewoon niet aan toe
'
Ik ben het er ook mee-eens, zo'n voicerecorder... Mensen die zo'n apparaat kopen om alleen te voice recorden, dan koop je toch een voicerecorder! Maar ach... de mensen...
Het mooie aan een MP3-speler is dat je jouw eigen toffe muziek er op kan zetten. Niet de muziek die iemand anders zijn eigen toffe muziek uitzet, waarvan jij misschien een enkel nummertje ook enigzins tof vindt.
Ik kan me voorstellen dat iemand met een 128/256MB spelertje het snel zat is zijn een tot drie albums te beluisteren en dan radio gaat luisteren, maar met een harddisk speler kom ik er gewoon niet aan toe
Ik ben het er ook mee-eens, zo'n voicerecorder... Mensen die zo'n apparaat kopen om alleen te voice recorden, dan koop je toch een voicerecorder! Maar ach... de mensen...
Verwijderd
Eerlijk gezegd was ik verbaasd over de goede radio-ontvangst op m'n iRiver iFP-595, een stuk beter in elk geval dan de MPIO FD100. Maar wat mij betreft mag het wel weggelaten worden, scheelt ook weer een beetje ruimte/gewicht 
Dat het tegenwoordig standaard op vrijwel elke speler zit is denk ik doordat zoals al eerder gezegt: features verkopen. Het zal misschien maar een paar euro kosten terwijl je dan wel een stuk grotere doelgroep bereikt.
Wat ik zelf wel weer handig vind is bijvoorbeeld een memo recorder. Ik zal dus ook voortaan alleen nog maar een mp3-speler overwegen die een redelijke microfoon heeft en realtime in mp3 kan opnemen.
Dat het tegenwoordig standaard op vrijwel elke speler zit is denk ik doordat zoals al eerder gezegt: features verkopen. Het zal misschien maar een paar euro kosten terwijl je dan wel een stuk grotere doelgroep bereikt.
Wat ik zelf wel weer handig vind is bijvoorbeeld een memo recorder. Ik zal dus ook voortaan alleen nog maar een mp3-speler overwegen die een redelijke microfoon heeft en realtime in mp3 kan opnemen.
zijn der ook mp3 speler3 met radio en een speaker?
ik wil namelijk graag m'n muziek via een speaker afspelen. dat doe ik nu met m'n nokia 6610 ook. maar ik kan dus nergens vinden of dat ook kan met die leuke kleine mp3 dingen.
tnx.
ik wil namelijk graag m'n muziek via een speaker afspelen. dat doe ik nu met m'n nokia 6610 ook. maar ik kan dus nergens vinden of dat ook kan met die leuke kleine mp3 dingen.
tnx.
Canon Digital Ixus V2
Verwijderd
Voor mij is het wel een must. Zoals al vaker gezegd zijn er gewoon momenten dat je even iets anders wil dan je eigen muziek....
Denk ook aan zondagmiddag als voetbalwedstrijden op Radio 1 verslagen worden! Komt ook best vaak voor dat ik daar even naar wil luisteren.
Denk ook aan zondagmiddag als voetbalwedstrijden op Radio 1 verslagen worden! Komt ook best vaak voor dat ik daar even naar wil luisteren.
Verwijderd
Of in het stadion de andere wedstrijden volgenVerwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 15:52:
Voor mij is het wel een must. Zoals al vaker gezegd zijn er gewoon momenten dat je even iets anders wil dan je eigen muziek....
ik heb er bewust een uitgezocht MET een radio (iRiver iFP-795)
het bereik is prima in 9 van de 10 gevallen, sommige frequenties komen op sommige plaatsen wat minder door, maar daar kan ik mee leven.
ik wil zo nu en dan op de hoogte blijven van het laatste nieuws en als ik idd ff genoeg heb van m'n mp3's... ff luisteren naar de slap ouwehoerende DJ's
het bereik is prima in 9 van de 10 gevallen, sommige frequenties komen op sommige plaatsen wat minder door, maar daar kan ik mee leven.
ik wil zo nu en dan op de hoogte blijven van het laatste nieuws en als ik idd ff genoeg heb van m'n mp3's... ff luisteren naar de slap ouwehoerende DJ's
Heb de Gmini 400 besteld met remote, en dan heb je ook radio... heel leuk enzo, weet niet of het ik het uberhaubt ga gebruiken. Maar is altijd handig , mocht je het nieuws een keer willen volgen of idd naar ouwehoerende Dj's willen luisteren.
Het argument dat als je een voice recorder moet gebruiken ipv een mp3 speler om gesprekken en dergelijke op te nemen vind ik onzin... MP3 spelers, radio's en voice recorders hebben allemaal een ding gemeen ... ze doen dingen met AUDIO, dus waarom niet integreren tot 1 apparaat
Is toch alleen maar handig ? Je weet noooit wanneer het van pas komt.
Om een voorbeeld te noemen : digitale camera's op telefoons worden door mensen ook afgezeken, omdat ze inferieur zijn aan "normale" camera's ... DUH. Maar alsof ik altijd met een digitale camera rondloop ! Je weet nooit wanneer er iets onverwachts gebeurd en dan is het handig dat je op je telefoon ook een camera functie hebt, aangezien een slechte kwaliteit foto nog altijd beter is dan GEEN foto.
Zo denk ik er dus ook over met de radio/voice recorder functie op een mp3 speler.
Het argument dat als je een voice recorder moet gebruiken ipv een mp3 speler om gesprekken en dergelijke op te nemen vind ik onzin... MP3 spelers, radio's en voice recorders hebben allemaal een ding gemeen ... ze doen dingen met AUDIO, dus waarom niet integreren tot 1 apparaat
Is toch alleen maar handig ? Je weet noooit wanneer het van pas komt.
Om een voorbeeld te noemen : digitale camera's op telefoons worden door mensen ook afgezeken, omdat ze inferieur zijn aan "normale" camera's ... DUH. Maar alsof ik altijd met een digitale camera rondloop ! Je weet nooit wanneer er iets onverwachts gebeurd en dan is het handig dat je op je telefoon ook een camera functie hebt, aangezien een slechte kwaliteit foto nog altijd beter is dan GEEN foto.
Zo denk ik er dus ook over met de radio/voice recorder functie op een mp3 speler.
[ Voor 3% gewijzigd door BaT op 15-12-2004 17:38 ]
het is handig als je batterij bijna op is!
kan je nog 1 uur luisteren naar de radio
Ik vind radio een must. Ik heb dan wel geen dedicated mp3 speler maar een Nokia 6230 met een 256 MB MMC kaartje. De ene keer luister ik naar m'n Mp3's op de kaart en de andere keer naar de radio. Even luisteren naar de, al eerder genoemde, ouwehoerende DJ's en wat andere muziek dan op het geheugenkaartje. Ook om het nieuws keer te luisteren is ie handig als ik onderweg ben.
Het hangt ook een beetje van je situatie af natuurlijk. Ik zit elke dag minimaal 1 uur en 15 minuten op de fiets en dan luister ik wel wat af. 5x 75 minuten = 375 minuten, mwah 6 uur en 15 minuten luisteren naar je eigen mp3's wordt ik nogal simpel van
Het hangt ook een beetje van je situatie af natuurlijk. Ik zit elke dag minimaal 1 uur en 15 minuten op de fiets en dan luister ik wel wat af. 5x 75 minuten = 375 minuten, mwah 6 uur en 15 minuten luisteren naar je eigen mp3's wordt ik nogal simpel van
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Verwijderd
een must, het was een van de criteria voor mij om de mijne aan te schaffen.
Ik heb het zoals Opperhoof (zie begin deze thread) een speler van het merk CM tech.
Die levert ook verbazend goede kwaliteit radio. Ik dacht ook eerst dat het een wat crappy feature ging zijn maar ik krijg ook mooi stereo radio geluid.
(die cmtech spelertjes delen denk ik ook wel hetzelfde binnenwerk)
Nog een paar reacties op sommige post.
Er werd gezegd dat een mp3 speler te klein is om een radio ontvanger in te steken. Mijn CM tech CA F300 is piepklein dus niet echt een argument.
Er werd gezegd dat geen radio plaats bespaart. Ook geen waar want mijn CM tech is piepklein
Wat de oortjes betreft, ik heb dezelfde speler gebruikt met een koptelefoon die rondom je oren zit, zo een grote, en daar kon ik ook radiontvangst mee beluisteren. Het is wel zo dat je een zekere hoeveelheid uitgestrekte kabel moet hebben van je oortjes , want dat is immers je antenne. Maar daar is bijna altijd aan voldaan vermits dat ding in je zak zit en je de oortjes in je oren hebt.
Het is idd handig om radio te hebben als je je eigen muziek beu bent. Ik woon in belgie en daar is een goed gevariereed aanbod.Heb ik zin in jazz en kleinkunst en meer van dat => radio 1, populair=> radio donna vanalles=> studio brussel. Als ik aan mijn bureau zit achter mijn pc luister ik ook niet alleen naar de mp3's op mn pc, en zet ik ook af en toe de radio op. Dus zie ik niet in waarom ik niet af en toe naar de radio zou willen luisteren met de mp3 speler.
Ik heb het zoals Opperhoof (zie begin deze thread) een speler van het merk CM tech.
Die levert ook verbazend goede kwaliteit radio. Ik dacht ook eerst dat het een wat crappy feature ging zijn maar ik krijg ook mooi stereo radio geluid.
(die cmtech spelertjes delen denk ik ook wel hetzelfde binnenwerk)
Nog een paar reacties op sommige post.
Er werd gezegd dat een mp3 speler te klein is om een radio ontvanger in te steken. Mijn CM tech CA F300 is piepklein dus niet echt een argument.
Er werd gezegd dat geen radio plaats bespaart. Ook geen waar want mijn CM tech is piepklein
Wat de oortjes betreft, ik heb dezelfde speler gebruikt met een koptelefoon die rondom je oren zit, zo een grote, en daar kon ik ook radiontvangst mee beluisteren. Het is wel zo dat je een zekere hoeveelheid uitgestrekte kabel moet hebben van je oortjes , want dat is immers je antenne. Maar daar is bijna altijd aan voldaan vermits dat ding in je zak zit en je de oortjes in je oren hebt.
Het is idd handig om radio te hebben als je je eigen muziek beu bent. Ik woon in belgie en daar is een goed gevariereed aanbod.Heb ik zin in jazz en kleinkunst en meer van dat => radio 1, populair=> radio donna vanalles=> studio brussel. Als ik aan mijn bureau zit achter mijn pc luister ik ook niet alleen naar de mp3's op mn pc, en zet ik ook af en toe de radio op. Dus zie ik niet in waarom ik niet af en toe naar de radio zou willen luisteren met de mp3 speler.
Een radio is echt nutteloos, afgezien van alle irritante reclames vind ik het niveau van de gemiddelde DJ, of zelfs het niveau van een gemiddeld station behoorlijk gedaald.
Als ik een radio functie zou hebben (die gelukkig niet zit op mijn Zen Xtra) zou ik alleen naar Radio1 ofzo luisteren. Niet dat ik geinteresseerd ben in nieuws, maar het is het enige wat nog een beetje het luisteren waard is.
Voor de rest vind ik mijn stijl niet op de radio (vanaf hard-rock, metal, death metal - vooral het laatste) En ik kan al helemaal niet tegen die friggin' kerstonzin:
Deze afbeelding (van ctrlaltdel-online.com) beeldt mijn gevoelens goed uit:
Als ik een radio functie zou hebben (die gelukkig niet zit op mijn Zen Xtra) zou ik alleen naar Radio1 ofzo luisteren. Niet dat ik geinteresseerd ben in nieuws, maar het is het enige wat nog een beetje het luisteren waard is.
Voor de rest vind ik mijn stijl niet op de radio (vanaf hard-rock, metal, death metal - vooral het laatste) En ik kan al helemaal niet tegen die friggin' kerstonzin:
HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m
Ik vind radio over het algemeen ook wel een extra functie bieden op een MP3 speler. Ik heb een oude iRiver IMP-400 mp3-cd speler, en wanneer de batterijen te zwak zijn om nog een cd-tje te draaien is het altijd fijn om nog even een extra 30 min te rekken door de radio functie aan te zetten.
Echter aan de andere hand vind ik de radio functie zeker niet het belangrijkste op een mp3 speler, het is meer een leuk extratje. Maar hoe minder geheugen er op een mp3 speler aanwezig is, hoe belangrijker ik de radio functie vind. Bij die 4 / 5 GB spelers, vind ik het niet echt hard meer nodig om dat er standaard bij te doen.
Echter aan de andere hand vind ik de radio functie zeker niet het belangrijkste op een mp3 speler, het is meer een leuk extratje. Maar hoe minder geheugen er op een mp3 speler aanwezig is, hoe belangrijker ik de radio functie vind. Bij die 4 / 5 GB spelers, vind ik het niet echt hard meer nodig om dat er standaard bij te doen.
Ik denk toch dat dat persoonlijk is. Niet iedereen luister naar metal en kan daardoor niet in zijn behoefte voorzien op de radio. En er zijn nog altijd mensen met een kerstjingle-fetish!Shapeshifter schreef op woensdag 15 december 2004 @ 19:17:
Een radio is echt nutteloos, afgezien van alle irritante reclames vind ik het niveau van de gemiddelde DJ, of zelfs het niveau van een gemiddeld station behoorlijk gedaald.
[afbeelding]
Effe serieus: Of je radio zelf nuttig vindt doet er natuurlijk niet toe...
Verwijderd
kwor er een beetje simpel van 
als jij vind dat er een radio op MOET zitten dan is dat voor jou een must.
voor mij hoeft het niet dus geen must.
is echt puur afhankelijk van je eigen wensen en eisen dus een nogal nutteloze discussie lijkt me.
is echt puur afhankelijk van je eigen wensen en eisen dus een nogal nutteloze discussie lijkt me.
Verwijderd
denk ook niet dat het echt als discussie bedoeld was omdat dit idd persoonlijk is. Laat ons zeggen dat het bedoeld was als een poll met wat argumentatie.Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 23:18:
kwor er een beetje simpel van
Misschien had hem in de startpost beter zo van die poll balkskes kunnen zetten
Ik heb ook zo'n ding met radio ( de audiokey fm, dat ding heet er zelfs naar )
Maar ik gebruik die radio niet om muziek te luisteren maar om naar radio 1 te luisteren. ik ben namelijk zo'n oude lul ( van 22 ) die graag naar radio 1 luistert.
Kortom het licht er heel erg aan. Luister je thuis vaak radio? is het antwoord nee dan zal je dat op je mp3 speler ook niet nodig hebben.
Maar ik gebruik die radio niet om muziek te luisteren maar om naar radio 1 te luisteren. ik ben namelijk zo'n oude lul ( van 22 ) die graag naar radio 1 luistert.
Kortom het licht er heel erg aan. Luister je thuis vaak radio? is het antwoord nee dan zal je dat op je mp3 speler ook niet nodig hebben.
Adrian- werkt en leert
Een must nee, een must is een koptelefoon, batterij etc.
Ik snap niet dat mensen zeuren waarom er een radio op een mp3speler zit.
Ik heb nog nooit iemand horen zeuren dat er een radio bij de cassette/cd speler in de auto zit
Het is gewoon handig als je even je mp3's zat bent.
Ik snap niet dat mensen zeuren waarom er een radio op een mp3speler zit.
Ik heb nog nooit iemand horen zeuren dat er een radio bij de cassette/cd speler in de auto zit
Het is gewoon handig als je even je mp3's zat bent.
Mwoah, voor mij wel.
Als ik ff genoeg heb van m'n mp3's is het wel chill om ff de radio aan te hebben.
En 's ochtends voor everts natuurlijk :
Als ik ff genoeg heb van m'n mp3's is het wel chill om ff de radio aan te hebben.
En 's ochtends voor everts natuurlijk :
Hoe kan je nu zeggen dat een radio per definitie een must is? Dat verschilt toch per persoon 
Wanneer je veel tijd hebt om muziek te luisteren, of je per ongeluk een flash mp3 speler met weinig geheugen hebt gekocht dan kan een radio handig zijn. Bedenk wel eerst wat je wilt gaan luisteren, want veel zenders draaien dezelfde 'muziek'.
Dus wat je in dit topic ziet zijn mensen die een bepaald programma willen luisteren en zeggen dat het een must is. Of mensen die weinig een mp3 speler gebruiken en zeggen dat een radio overbodig is, lekker belangrijk. Bedenk gewoon wat je zelf wilt. En ja, ik zou zelf een radio willen op m'n mp3 speler
.
Wanneer je veel tijd hebt om muziek te luisteren, of je per ongeluk een flash mp3 speler met weinig geheugen hebt gekocht dan kan een radio handig zijn. Bedenk wel eerst wat je wilt gaan luisteren, want veel zenders draaien dezelfde 'muziek'.
Dus wat je in dit topic ziet zijn mensen die een bepaald programma willen luisteren en zeggen dat het een must is. Of mensen die weinig een mp3 speler gebruiken en zeggen dat een radio overbodig is, lekker belangrijk. Bedenk gewoon wat je zelf wilt. En ja, ik zou zelf een radio willen op m'n mp3 speler
Ik ben van mening dat als je een radio wilt, je een radio apart moet kopen, en ja, eentje die gewone koptelefoons laat aansluiten. Voor een prikkie heb je dan een ding dat miljarden keer beter zal zijn en je mp3 speler is er beter door. (Radio=veel ruimte) Persoonlijk ben ik ook niet zo'n fan van radio, lage kwaliteit, dance, trance, en weet ik veel wat voor'n ongelooflijk zinlose k*tmuziek verzieken een goed idee. Ik hoef ook niet het laatste nieuws te horen, dus voor mij is radio geen must.
Ik kan me goed voorstellen dat je het zou willen hebben, maar koop geen mp3 speler voor een radio, want (meestal!) stelt het niks voor. Zoals iemand al zei, ontvangst is slechter bij kleine dingen, en dat zijn nou juist die dingen die miniscuul zijn.
Voice recorder is gewoonweg slecht, behalve als het ook line in biedt, dan is het goed.
Ik kan me goed voorstellen dat je het zou willen hebben, maar koop geen mp3 speler voor een radio, want (meestal!) stelt het niks voor. Zoals iemand al zei, ontvangst is slechter bij kleine dingen, en dat zijn nou juist die dingen die miniscuul zijn.
Voice recorder is gewoonweg slecht, behalve als het ook line in biedt, dan is het goed.
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
Pagina: 1