Sinds deze week is de audio key fm mp3 speler van Packard bell uit:

De nieuwe AudioKey FM van Packard Bell kreeg een stijlvol nieuw design mee en combineert een vederlichte USB-stick met een MP3-speler, een dictafoon én een FM-radio. Een van de grootste troeven van de nieuwe AudioKey FM is het overzichtelijke en heldere backlight LCD-schermpje waarop je alle informatie over het afgespeelde muziekbestand kunt aflezen.
specs:
De eerste en tot nog toe enige online winkel waar ik hem tot nog toe heb gezien is Dixons voor de genoemde adviesprijs.
Er zullen nog wel weinig mensen zijn die heb gekocht hebben, hij is nog geen week uit. Maar ik ben benieuwd naar de ervaringen, vooral de fm radio.
Ik wil hem zelf ook gaan kopen, maar ik ben benieuwd wat zijn concurrenten zijn. Ik heb nog weinig (lees: geen) anderen gezien die 256 Mb leveren in een klein formaat voor maximaal € 150 (incl. BTW).

De nieuwe AudioKey FM van Packard Bell kreeg een stijlvol nieuw design mee en combineert een vederlichte USB-stick met een MP3-speler, een dictafoon én een FM-radio. Een van de grootste troeven van de nieuwe AudioKey FM is het overzichtelijke en heldere backlight LCD-schermpje waarop je alle informatie over het afgespeelde muziekbestand kunt aflezen.
specs:
Afmeting | 31 x 88 x 21 mm |
Gewicht | Slechts 38 gram |
geheugen | 128 MB of 256 MB intern geheugen(flash) |
Interface | USB 2.0 |
Power | 1xAAA batterij |
Equalizer | Normal, Rock, Classic, Pop, Jazz, Xtra-Bass |
LCD scherm | 128 x 32 dots Dot-Matrix LCD met achtergrond verlichting |
Bediening | Power on / Play / Pause Stop / Off button Skip next / fast forward button Skip previous / fast rewind button A-B Menu button Volume +/- button Hold switch |
Digital FM Tuner | Auto / manual scan 20 instellingen |
Audio | MP3, WMA |
Voice recording | ADPCM voice recording. Tot 8 uur opname mogelijk op 128 MB |
Signal to noise ratio | > 90 dB |
Frequency response | 20 Hz - 20 KHz |
Output | 11mW (each output) |
Total harmonic distortion output | < 0.05% |
Ports | USB port Phone out |
Firmware | Upgradeable firmware |
prijs | 128 MB € 99 (incl. BTW) 256 MB € 149 (incl. BTW) |
De eerste en tot nog toe enige online winkel waar ik hem tot nog toe heb gezien is Dixons voor de genoemde adviesprijs.
Er zullen nog wel weinig mensen zijn die heb gekocht hebben, hij is nog geen week uit. Maar ik ben benieuwd naar de ervaringen, vooral de fm radio.
Ik wil hem zelf ook gaan kopen, maar ik ben benieuwd wat zijn concurrenten zijn. Ik heb nog weinig (lees: geen) anderen gezien die 256 Mb leveren in een klein formaat voor maximaal € 150 (incl. BTW).
[ Voor 10% gewijzigd door majornono op 13-08-2004 11:43 . Reden: geen OGG ondersteuning ]
Problem Exists Between Chair And Keyboard