Toon posts:

usb + switch?

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Yo...

Ik heb een computer met daarop aangesloten zo een usb internet adsl modem...
Ik wil een netwerk wat groter is dan het bestaande netwerk (1 comp .. de host met usb internet en 1 laptop via netwerkkabel aan elkaar).
Is het dan mogelijk om een netwerk switch te kopen? ... ik had persoonlijk in gedachte: http://www.sweex.nl/product.asp?pid=108

Dus dat me internet via de usb erin gaat... de netwerkkabel vanaf die computer naar die switch gaat en dan zo 3 andere comps erop aansluit zodat we kunnen netwerkgamen.

Kan dit (met dit product)?
Dank u voor enige reactie.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb die gelezen, maar daar staat over ethernet eigenlijk beschreven
ik heb usb ... maar wel een servertje .... moet tog gewoon lukke vanaf netwerkkaart servertje hub? :D

Verwijderd

ja :)

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-05 23:54

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Verwijderd schreef op 08 oktober 2004 @ 16:30:
Yo...

Dank u voor enige reactie.
offtopic:
Yo... en dan U? 8) opvallend taalgebruik. 8)
Maar wij tweakers groeten & danken elkaar altijd. dus schijven wij dat niet meer op

dus zo:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
internet
   1
usb modem
   1
pc 1 
   l
    L-----switch
              l         !
             pc 2  pc3

als pc 1 heeft een usb & netwerk aansluiting
als pc 2 & 3 op internet moeten moet je die link van gunhead bekijken.

[ Voor 17% gewijzigd door leuk_he op 08-10-2004 16:46 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:14

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Verwijderd schreef op 08 oktober 2004 @ 16:42:
ik heb die gelezen, maar daar staat over ethernet eigenlijk beschreven
ik heb usb ... maar wel een servertje .... moet tog gewoon lukke vanaf netwerkkaart servertje hub? :D
Toch is het aanschaffen van een ethernetmodem, een router en een switch (al dan niet in één apparaat zoals een multi-PC modem) het gemakkelijkste. Dan hoeft ook meteen geen enkele PC aan te staan om een andere PC toegang tot het internet te verschaffen.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 18:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

* nero355 ziet laatste tijd vele Alcatel 510 beestjes @ V&A @ T.net voorbij komen dus kijk daar eerst mocht je zo'n ding willen kopen ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Duidelijke mogelijkheden dus :)

Verder had je dit opzich best zelf kunnen uitvogelen met een beetje proberen en research hier en daar.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.