[ADSL] Nieuwe Provider kiezen

Pagina: 1
Acties:
  • 82 views sinds 30-01-2008

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Topicstarter
Het is weer eens zo. Mijn ADSL abonnement loopt weer binnenkort af (was een 3-jaars contract), en ik ben dus weer in de markt voor een mogelijk nieuwe provider. Ik vraag me af of iemand hier leuke ideeen heeft.

* Darkvater zit momenteel bij Eweka met een 1024/512 BBNED verbinding, inclusief 2 vaste IP's en 5 normale IP's (totaal 5 IP's dus) voor € 49,00 per maand

Niet dat ik nou zo ontevreden ben met Eweka, heb al een jaar geen problemen mee, ook leuke NewsServer (die ik niet gebruik, maar dat terzijde), alleen overal waar ik kijk worden ADSL snelheden verhoogd. Bij KPN heb ik voor hetzelfde geld een 2 keer zo'n snelle verbinding, Chello verhoogt ook, etc.

Zal ik overstappen, zo ja naar wie? Ik denk dat ADSL het enige mogelijkheid blijft want die Wanadoo shit die wij hier hebben wil ik nou echt niet aan beginnen.

[ Voor 3% gewijzigd door Darkvater op 08-10-2004 12:09 ]

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als je student bent en ingeschreven staat bij een hogeschool of universiteit dan zou een studenten abo van surfsnelADSL (is internlnet) interessant kunnen zijn. Heb je voor 44.95 een 2:1 abo

• venomous
  • Laatst online: 07-02 17:25
Wat ik me nou afvraag wat zijn de fup waardes van de verschillende providers.

Specs

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Topicstarter
Ah, die SurfSnelADSL ziet er mooi uit :D . 8mbit voor 5EUR meer dan wat ik nu betaal voor 1mbit :9~ . NOg een paar maandjes wachten en kan ik overstappen. Reuze bedankt Terw_Dan!

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Darkvater schreef op 10 oktober 2004 @ 12:20:
Ah, die SurfSnelADSL ziet er mooi uit :D . 8mbit voor 5EUR meer dan wat ik nu betaal voor 1mbit :9~ . NOg een paar maandjes wachten en kan ik overstappen. Reuze bedankt Terw_Dan!
Mijn ervaring is dat ze ook nog best snel leveren :P
Ik heb het 3 weken geleden besteld en in die tijd is mijn lijn omgezet (dat was bij mij nog niet gebeurd omdat ik nu nog op de kabel zit), mijn e-mails en alles aangemaakt en de router lag vrijdag ook al klaar op het postkantoor.

Groot voordeel voor mij is dat ze een 024 nummer hebben voor de helpdesk, en dat is hier tegen lokaal tarief 8-)

• eric1988
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-02 09:11
Ja kan ook eens bij zonnet kijken, als je daar versatel hebt heb je voor 30 euro p/m een 2048 Kbit/s Downstream
512 Kbit/s Upstream lijn en dat scheelt weer wat geld.
http://www2.zonnet.nl/abo...p?compare=n&productID_7=7

Verwijderd

Heeft Zonnet een goede newsserver?

Verwijderd

nee die is om te kotsen.
ze zeggen nu al een jaar dat ze een nieuwe aan het maken zijn en aan het testen, maar ik geloof er nix van!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-02 20:32

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 18:23:
nee die is om te kotsen.
ze zeggen nu al een jaar dat ze een nieuwe aan het maken zijn en aan het testen, maar ik geloof er nix van!
* nero355 kan dit bevestigen :D

Een vriend van mij die dus sinds kort zijn Family naar Plus heeft omgezet omdat het minder kost enzo en hetzelfde prijdskaartje als zijn Family had van 1 jaar geleden dacht ook van "en nu ga ik DVD's downen" ....... dus niet !!!

NieuwsServer is ZEER incompleet en ERG beperkt !!!

* nero355 loves Planet's Nova Server :+

[ Voor 5% gewijzigd door nero355 op 14-10-2004 18:41 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• AngryAngel
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-02 07:40

AngryAngel

Veni Vidi Vici

interland misschien? is nieuw en zeker leuk
kijk maar eens in [rml][ Ervaringen] Internet Land[/rml] topic
en op www.internet-land.nl
ik heb nu de bitstream verbinding, werkt perfect.

Never argue with a fool, he'll take you down to his level and beat you with experience...

• Punica-
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11-2023
Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 18:23:
nee die is om te kotsen.
De oude beheerder van die 'nieuwe' server werkt inmiddels ergens anders dus verwacht r niet veel van:D

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-02 13:21

Korakal

Up up up!

Darkvater schreef op 08 oktober 2004 @ 12:09:
Zal ik overstappen, zo ja naar wie? Ik denk dat ADSL het enige mogelijkheid blijft want die Wanadoo shit die wij hier hebben wil ik nou echt niet aan beginnen.
Tja, dan kun je wel alle providers hier op gaan noemen. Iedereen zal wel z'n eigen positieve of negatieve ervaringen hebben met een provider.
Gebruik de search van het forum eens om wat topic daarover op te duiken en maak op basis daarvan je keuze :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.