Jongerensite verkopen?

Pagina: 1
Acties:

• WOrange
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-02 20:26
Ik heb een Jongerensite www.jongerensitegenemuiden.nl
Op zich loopt hij goed, en is hij bekend.
Nu heb ik er de laatste tijd erg weinig tijd voor, en doe ik er dus ook weinig aan.
Dit is niet zo goed voor de bezoekers aantallen.

Daarom lijkt het mij misschien een idee om de site te verkopen.
Is dat een goed idee?
Wat zou het ongeveer nog opbrengen?

Oriëntatie warmtepomp woning 1980

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-02 15:29

markvt

Peppi Cola

weinig is alleen interessant voor lokale personen en of lokale bedrijven.

Niet veel landelijke bedrijven gaan een lokale website sponsoren. en iemand die niet uit genemuiden komt heeft geen interesse in die website hoe moet ik bijv. aan nieuws ervoor komen.. :)

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• Iblies
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-02-2023
Als er inkomsten aan vastzitten wordt het natuurlijk interressanter.
Verdien je er iets aan, of is het puur hobby.
Kunt natuurlijk ook vragen of iemand anders zo nu en dan een artikel op stuurt. Blijft de site in de lucht zonder dat je er veel meer voor hoeft te doen.

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:53
Lijkt me alleen interessant voor mensen uit Genemuiden.

Daarnaast zag ik op netstat dat je gemiddeld 70 mensen per dag op je site krijgt.
Dat is ook niet echt schrikbarend hoog (NOFI). Vraag me af of je er wat voor krijgt.

• WOrange
Iblies schreef op 08 oktober 2004 @ 12:12:
Als er inkomsten aan vastzitten wordt het natuurlijk interressanter.
Verdien je er iets aan, of is het puur hobby.
Kunt natuurlijk ook vragen of iemand anders zo nu en dan een artikel op stuurt. Blijft de site in de lucht zonder dat je er veel meer voor hoeft te doen.
Het is puur hobby voor mij.
En er zijn weinig mensen die nieuws opsturen, bijna niemand eigenlijk.
MADG0BLIN schreef op 08 oktober 2004 @ 12:13:
Lijkt me alleen interessant voor mensen uit Genemuiden.

Daarnaast zag ik op netstat dat je gemiddeld 70 mensen per dag op je site krijgt.
Dat is ook niet echt schrikbarend hoog (NOFI). Vraag me af of je er wat voor krijgt.
Dat is het ook, het is tenslotte een site voor jongeren uit Genemuiden.
Het bezoek neemt inderdaad erg af.

Er is ook een site www.zwartewaterkrant.nl , dit is een digitale krant van Genemuiden en omstreken.
Ik zat er aan te denken dat zei misschien wel interesse hadden.
Maar dan zullen ze me uiteraard om een prijs vragen.

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Tja, ik zou er nog geen 10 euro voor geven, naam is niet makkelijk en de bezoekersaantallen ook niet om over naar huis te schrijven.

Ik zou er mensen voor zoeken die het samen met jouw willen onderhouden.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-02 20:25

WPN

je vraagt ze gewoon of ze geinterreseert zijn om de site over te nemen, en vragen wat voor bod zij willen plaatsen, als je je hierin kan vinden dan nemen, als je denkt ik wil meer omdat ik veel tijd in de site heb gestoken qua design en coding dan kan je zeggen dat je iets hoger bod wil

de layout van de site ziet er wel strak uit en alsof er veel tijd in heeft gezeten omdat te maken...

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-02 00:20
Marktplaats.nl?
de layout van de site ziet er wel strak uit en alsof er veel tijd in heeft gezeten omdat te maken...
offtopic:
En veel over gevraagd, zie posthistory van TS

offtopic:
Je komt hier wel erg veel voor vragen en zo, het is niet verboden om tips te geven: http://gathering.tweakers.../poster/34531/topics?data

[ Voor 34% gewijzigd door Steephh op 08-10-2004 12:30 ]

_@/'

Verwijderd

Dit is gewoon een PHP-Nuke site met een kant en klare theme.
Waarom zou je dat kopen als je het gratis kan downloaden?

• WOrange
Verwijderd schreef op 08 oktober 2004 @ 12:30:
Dit is gewoon een PHP-Nuke site met een kant en klare theme.
Waarom zou je dat kopen als je het gratis kan downloaden?
Als je PHP-Nuke goed zou kennen, zou je zien dat er wél veel tijd in is gestoken.
Natuurlijk heb ik dit niet helemaal zelf geprogrammeerd.
Plus dat de site een grote bekendheid heeft (al wordt hij de laatste tijd ivm weinig updates minder bezocht).
(Onthoud dat Genemuiden ong. 10.000 inwoners heeft).

Verwijderd

Ik ken PHP-Nuke goed. Heb zelf een hele tijd een PHP-Nuke support site gerund en mijn site http://www.fransepans.nl draait nog steeds gedeeltelijk op Nuke.

En zoveel heb je niet aangepast als ik zo je site bekijk. :)

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Is dit niet meer iets voor [SG] dan voor [IT] :?
Maar ik wil er wel € 1,00 voor geven hoor.

Het levert je nu in ieder geval wel veel hit's op.. :)

[ Voor 26% gewijzigd door Br@m op 08-10-2004 12:43 ]

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Waarom zou ieman geld voor deze site geven? Geen bijzondere naam, kleine doelgroep, weinig bezoekers, geen inkomsten en idd het is gewoon standaard php-nuke met wat andere kleurtjes en plaatjes.

2,50 voor de domeinnaam, meer is het niet waard.

Verwijderd

Ik denk niet dat je er uberhaupt iets voor kunt krijgen..... het levert nix op en kost alleen maar tijd. :*)

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

@TS laat je niet gek maken door die technici hier want van marketing en advertisement hebben sommige duidelijk weinig kaas gegeten. DIe site is zeker wel wat waard voor lokale adverteerders. Die betalen immers voor een simpel Huis-aan huis-blaadje (wat de jeugd meestal niet leest) al 100 euro voor een kleine advertentie elke week. Omdat jij specifiek jongeren bereikt heb je een groot voordeel te pakken.
JE hebt immers een specifieke doelgroep die ook nog eens zeer interessant is voor adverteerders. MTV heeft bijvoorbeeld ook zeer lage kijkcijfers maar vangt qua reclame ontzettend veel geld. Waarom ? Jongeren zijn moeilijk te bereiken dus mediums specifiek voor jongeren zijn altijd meer geld waard dan een medium met een a-specifieke doelgroep. Vraag eens rond, zoek adverteerders en sponsors (denk ook aan scholen en gemeente bijvoorbeeld) en dan zul je verbaasd zijn over de interesse die er voor dit soort sites vaak aanwezig is. s6!

edit:
Of het via Nuke of Invision of iets gemaakt is zegt de leek helemaal 0,0 BTW
Zorg dat je het uitbouwt (forum etc) en iets meer hits per dag gaat halen (een 250 a 500; dan kun je mensen overtuigen)

[ Voor 12% gewijzigd door under-world op 08-10-2004 12:47 ]

• WOrange
under-world schreef op 08 oktober 2004 @ 12:43:
@TS laat je niet gek maken door die technici hier want van marketing en advertisement hebben sommige duidelijk weinig kaas gegeten. DIe site is zeker wel wat waard voor lokale adverteerders. Die betalen immers voor een simpel Huis-aan huis-blaadje (wat de jeugd meestal niet leest) al 100 euro voor een kleine advertentie elke week. Omdat jij specifiek jongeren bereikt heb je een groot voordeel te pakken.
JE hebt immers een specifieke doelgroep die ook nog eens zeer interessant is voor adverteerders. MTV heeft bijvoorbeeld ook zeer lage kijkcijfers maar vangt qua reclame ontzettend veel geld. Waarom ? Jongeren zijn moeilijk te bereiken dus mediums specifiek voor jongeren zijn altijd meer geld waard dan een medium met een a-specifieke doelgroep. Vraag eens rond, zoek adverteerders en sponsors (denk ook aan scholen en gemeente bijvoorbeeld) en dan zul je verbaasd zijn over de interesse die er voor dit soort sites vaak aanwezig is. s6!

edit:
Dankjewel!
Dit is inderdaad een van de weinige nuttige reacties.
De meeste (potentiële bezoekers zijn inderdaad leek).

• ÜberWicked
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:16
Maak er tijd voor en regel kleine sponsors, zo vang je toch geld .. en als je de site voor het dorp gemaakt heb, geef em dan weg aan iemand die er tijd voor heeft en iets leux mee kan.

• WOrange
ÜberWicked schreef op 08 oktober 2004 @ 12:50:
Maak er tijd voor en regel kleine sponsors, zo vang je toch geld .. en als je de site voor het dorp gemaakt heb, geef em dan weg aan iemand die er tijd voor heeft en iets leux mee kan.
Dat ga ik zeker doen.
Ook ga ik proberen wat mensen te krijgen die mee willen doen, want ik kan erg slecht aan nieuws komen.

offtopic:
Genemuiden is een stad, heeft zelfs eerder stadsrechten gekregen dan den Haag :)

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
under-world schreef op 08 oktober 2004 @ 12:43:

edit:
Zorg dat je het uitbouwt (forum etc) en iets meer hits per dag gaat halen (een 250 a 500; dan kun je mensen overtuigen)
Maar 40 bezoekers per dag is wel ERG weinig hoor :)

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

Dat ben ik met je eens. Zelfs voor een lokale site. :D Daarom zeg ik later ook Zorg dat je het uitbouwt (forum etc) en iets meer hits per dag gaat halen (een 250 a 500; dan kun je mensen overtuigen)

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:52

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
w_beens schreef op 08 oktober 2004 @ 12:46:
[...]

Dankjewel!
Dit is inderdaad een van de weinige nuttige reacties.
De meeste (potentiële bezoekers zijn inderdaad leek).
No offence, maar deze reactie vind je wat omdat je een antwoord krijgt wat je graag wilt. Imo heeft deze site echt geen meerwaarde wat bij de verkoop wat geld kan opbrengen. Het is een standaard php nuke site, zoals er vele zijn, nauwelijks aangepast (ja ik ken het systeem) en als ik kijk naar je bezoekersaantal ben ik (en zullen adverteerders) niet onder de indruk zijn. Niet lullig bedoelt, maar je overschat je website imo :). Het is een grappige site, maar heeft geen echte financiele waarde. Maar goed, kijk wat de gek er voor geeft. Mail de mensen die het misschien van je willen hebben en vraag wat zij een redelijke prijs vinden. Verwacht er niet te veel van, maar niet geschoten is altijd mis :)

[ Voor 19% gewijzigd door We Are Borg op 08-10-2004 13:41 ]

Pagina: 1