Toon posts:

[XBOX]Muis en toetsenboard zuigt ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie net op de frontpage dat we dus ook halo2 met muis en toetsenboard kunnen gaan spelen.

Ik vind dit zelf heel slecht nieuws omdat het alle eerlijkheid wegneemt, niet iedereen speeld meer met diezelfde handicap en alle muis-NERDs komen ineens naar xbox.

Wat zijn de meningen van mijn mede-tweakers hier over ?

Blijft het even eerlijk ? Is muis sneller? kun je met joypad net zo goed spelen ?

OOps-Verkeerde plek gepost geloof ik-

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2004 12:08 ]

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:09
Of het eerlijk is is inderdaad een vraag die je kan stellen. Ik denk het niet. Persoonlijk vind ik het wel handiog. Shooters op de xbox met controller liggen mij niet, dus ik ga er wel 1-tje halen om eens te kijken of de shooters dan leuker worden. Mbt tot het spelen via live (wat ik zelf nooit doe) kan ik me voorstellen dat je in het nadeel bent met controller. Aan de andere kant, het product is voor iedereen beschikbaar.

Op de pc heb je ook te maken met vele soorten hardware (videokaarten, muizen, muismatten etc etc).

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-05 11:00
Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 12:02:
Ik zie net op de frontpage dat we dus ook halo2 met muis en toetsenboard kunnen gaan spelen.

Ik vind dit zelf heel slecht nieuws omdat het alle eerlijkheid wegneemt, niet iedereen speeld meer met diezelfde handicap en alle muis-NERDs komen ineens naar xbox.

Wat zijn de meningen van mijn mede-tweakers hier over ?

Blijft het even eerlijk ? Is muis sneller? kun je met joypad net zo goed spelen ?
Hahaha, muis-nerds... Hoe kom je erop...
Eindelijk een ontwikkeling waarmee first person shooters op een fatsoenlijke manier gespeeld kunnen worden. Ikzelf speel alleen games op m'n PC en heb altijd al een verschrikkelijke hekel gehad aan de controllers van de diverse consoles i.c.m. FPS games...
Deze ontwikkeling had er al vanaf het begin moeten zijn, dan had ik misschien ook wel een console aangeschaft..

[bij nader inzien]
Wie houd ik ook voor de gek... Ik zou nooit een console kopen, ook al krijg je er een toetsenbord en muis bij....
[/bij nader inzien]

[ Voor 9% gewijzigd door Bart© op 07-10-2004 12:15 ]

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

En met PC shooters zou idd ook iedereen met dezelfde PC moeten spelen, muis, toetsenbord etc. Stel je voor dat een andere speler 1FPS meer zou hebben en met zijn l33t coole super muis net wat accurater is......

Verwijderd

Topicstarter
ff duidelijk dat ik niemand wilde beledigen hoor jongens, ieder zn meug.

Maar naast dat, ok er zit miss wel een fractie van een verschil op per pc of muis.

En ja het product is voor iedereen beschikbaar, maar het mooie aan consoles vond ik nou juist dat iedereen de zelfde handicap heeft, denk dat dat tijdperk voorbij is.

Als ik een spel met muis wil spelen dat speel ik hem wel op de pc ...

//edit; Ik vind het ook geen probs, als iemand met een muis wil spelen ofsow, maar bij xbox live (vooral met halo2 in zicht) worden er statussen bij gehouden e.d. en de eerlijkheidsgraad komt dit niet ten goede denk ik.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2004 12:33 ]

• bassio
Kan je reactie volledig begrijpen. Voordeel van de console is inderdaad de gelijkheid. Maar ik vraag me toch af of het storm gaat lopen. Ik ga het zeker proberen maar in denk toch dat je er niet lang mee gaat gamen.

Ik zit namelijk normaal achterover in de stoel, beentje op de tafel en controller op schoot. Met muis en keyboard gaat dat niet. Je moet een goed oppervlak hebben en ook een redelijk recht zithouding. Je tv moet dus eigenlijk op je bureau staan..... En dat hebben veel xbox-ers niet denk ik.

En op de knietjes op de grond voor de (veel te lage) tafel zie ik ook niet zitten.....

Verwijderd

Topicstarter
Ja opzich heb je daar wel een punt ja, op je knieen voor de tv is ook niets.
En de vraag is miss ook wel , hoe goed is voor gameconsole gamaakte software/games/driver, als je het met een toetsenboard speeld, misschien is het wel helemaal niet speelbaar .. in dat geval :X

>:)

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-05 11:00
bassio schreef op 07 oktober 2004 @ 12:39:
En op de knietjes op de grond voor de (veel te lage) tafel zie ik ook niet zitten.....
Nou, een zaterdagje IKEA lost dat probleem ook weer op..

• bassio
Want? Je gaat gewoon een computermeubel op de plaats zetten waar je nu je salontafel hebt staan?

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Consoles zijn dan ook naar mijn mening voor Race en Platform Games :)

* nero355 heeft dan ook alleen een PC en vroeger nog een Super Nintendo gehad en speelt af en toe is een game op de PS2/PSX/nintendo 64 bij vrienden dus let niet op hem :+

/EDIT :
Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 14:48:
en vechtspelletjes dan !!. die zijn gewoon zo goed als niet uitvoerbaar, of iig heel erg zuigend .. maar dat is allemaal btje offtopic ;)
Helemaal waar !!! Mortal Kombat was toch best wel sucky op de PC terwijl het op de Super Nintendo en PSX veel leuker was :D

[ Voor 45% gewijzigd door nero355 op 07-10-2004 16:01 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Topicstarter
en vechtspelletjes dan !!. die zijn gewoon zo goed als niet uitvoerbaar, of iig heel erg zuigend .. maar dat is allemaal btje offtopic ;)
Pagina: 1