Ik wil m'n veel te grote Sony zuilen vervangen voor 2 sattelietjes / boekenplank speakers. bij de Correct heb ik de JBL Cm-40 op het oog, alleen die heeft geen tweeter dus ik twijfel er nogal over. Eltax e.d. is allemaal wel leuk, maar ik heb een budget van maximaal 70 euro voor de speakers. Wie heeft er tips met _goeie_ (voor dit geld dan..) speakers? Het moeten dus sattelietjes zijn (evt. met klein subwoofertje) of boekenplankspeakers. Conrad heb ik al doorzocht, maar daar zit niet echt wat tussen.
Verwijderd
Modaunt short heeft kleine speakers. Schijnen zeer goed te zijn je moet ze wel kunnen krijgen voor 70 euro ergens in aanbieding oid
Van Modaunt heb ik ook wel eens gehoord, alleen conrad / correct e.d. hebben ze niet.
moRdaunt heeft idd wel wat leuks
die nieuwe genie misschien een idee
http://www.mordaunt-short.co.uk/genie/home.html
die nieuwe genie misschien een idee
http://www.mordaunt-short.co.uk/genie/home.html
Steam: CatBearCow
dat zeg ik!
[ Voor 81% gewijzigd door VincentH op 06-10-2004 21:04 . Reden: dubbelpost ]
MacBook Pro Late 2012 | iPhone SE | iPad Air |Canon EOS 80D | Sigma 17-70mm f2.8-4.0 OS HSM | EF70-200mm f4L | EF 35mm f2 | EF 50mm f1.8 II | ELGA | SMA+Yingli 1375WP
Buiten het feit dat je nieuwe speakers wil: waarom in godsnaam van waarschijnlijk best aardige Sony zuilen naar boekenplank speakers/satelieten?
mijn mening...nix gaat boven zuilenPlague schreef op 06 oktober 2004 @ 21:04:
Buiten het feit dat je nieuwe speakers wil: waarom in godsnaam van waarschijnlijk best aardige Sony zuilen naar boekenplank speakers/satelieten?
kzou mijn mooie Tannoy zuilen nooooooit inruilen voor satellites
Steam: CatBearCow
Het is we lde bedoeling dat je zelf wat doet voordat je een topic opent. Je kan dat allemaal in de FAQ vinden. Net zoals dit topic: Dynaudio 52se
Wordt ook gesloten omdat meneer zijn huiswerk niet heeft gedaan.
Wordt ook gesloten omdat meneer zijn huiswerk niet heeft gedaan.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
70€?
Rap gekozen... doorsparen
Rap gekozen... doorsparen
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
Als je op dit moment een budget van €70 hebt kan je echt beter doorsparen. Als je mazzel hebt kan je 2 leuke satjes op de kop tikken, maar dan moet er ook nog een sub bij. Mijn advies: spaar door, óf koop 2e hands. Kijk in dat laatste geval op marktplaats, ebay, ricardo etc. voor een leuk setje boekenplank modellen, met een leuk tussenmaatje valt tenminste nog muziek te luisteren, maar enkel sats raadt denk ik niemand je aan.
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
dat is dus 35 euro per speaker?? Denk dat het slimmer is om beetje door te sparen wil je goede kwaliteit.
Als je goed rondkijkt moet er voor dat budget wel genoeg te vinden zijn. Maar wel 2e hands...
offtopic:
Metal14, zelfde muzieksmaak
Metal14, zelfde muzieksmaak
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
Probeer even zelf een en ander te beluisteren. Je spreekt over _goede_ speakers maar dat is eigenlijk niet aan te geven voor een ander. Er zijn bijv. zat mensen die juist wel erg tevreden zijn met Eltax modellen. Beluister wat modellen, ook degenen die net buiten je budget vallen zodat je in ieder geval een idee hebt hoe zoiets kan klinken. Met dat in het achterhoofd kun je wat mij betreft best een nieuw topic openen, zet dan al je bevindingen onder elkaar, plaatje erbij ofzo, omschrijving wat je er van vindt, etc. Dan weten anderen namelijk beter wat je ongeveer zoekt.
Zie ook de policy: Audio, Video & HiFi forum policy - Het regime
(ipv een nieuw topic kun je eens van ons ook mailen dan kan deze weer open)
Zie ook de policy: Audio, Video & HiFi forum policy - Het regime
(ipv een nieuw topic kun je eens van ons ook mailen dan kan deze weer open)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()