Ten eerst ligt dit aan je pc. Een langzamer pc zal je minder punten mee scoren.
Je budget en wil je er 199,95 euro voor betalen of vind je dat te duur.
Als je pc hem kan trekken en je hebt een goede voeding en je hebt het geld, raad ik je toch aan om beter voor de asus v9999GE 256MB DDR3 te gaan.
Ik wilde zelf eigenlijk naar de eerste 6800LE ook nog een 2de proberen. Maar ik wilde liever het risico niet nemen om een slomme 8 pipes en 4 shaders kaart te hebben.
De eerst kaart ging wel op 12/1.6 maar volgens mij waren die toch niet goed. En had ik dus een 8pipes en 4 shaders. Heb de kaart gewoon meer weer verkocht, had geld nodig en die kaart vond ik toch te sloom en kon er niks mee.
Toen had ik iets meer als 300 euro op me rekening (Ik weet het zit een beetje krap)
Toen wilde ik in eerste instantie voor de asus 6800LE gaan. Had gehoord dat die kaart meestal wel 12 pipes open gingde. Toen zag ik de aanbieding van de Asus V9999GE 256MB DDR3 voor 199,95euro. En ben er maar toen voor gegaan.
Toen ik naar huis ging met de kaart had ik een heel goed gevoel. En ik was heel erg blij met me aankoop. Een dag erna heb ik hem getest. Had alles kunnen ontlocken. En daarna met de MHZen gespeeld. Kwam erachter dat het gewoon een afgekeurd ASUS V9999ULTRA was(met een Gamers edition bios) uit de fabriek in ieder geval dat dacht ik anders kan je nooit zo hoog klokken lijkt me
Daarna heeft hij altijd op deze snelheid gelopen. Ben er blijer mee dan met de 6800LE
Dutch gamer ik las je post niet goed. Maar je kan nou beter de asus v9999GE nemen. Die x800pro schijnt een andere core op de zitten waarmee je geen 16 pipes kan krijgen.
[
Voor 6% gewijzigd door
Robin4 op 22-08-2005 22:29
]
http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.