Het grote Gunbound topic #2

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste
Acties:
  • 5.464 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-09 14:42
Jaja, ik leef ook nog :)

Ik heb nu weer bijna 100k gold maar weet niet wat ik ermee moet.
De laatste tijd speel ik steeds vaker op Avatar On-servers, odmat dat gewoon wat spannender is.. maar ik ben gewoon machteloos tegen gasten met een defence/life van 50, met mijn bungesuite van 42.

Een item kopen met power lijkt me nutteloos.. met 10-powerpoints schiet het nog niet veel op tegen mensen met 50def/life. Zit daarom dus meer te denken aan een item waardoor je een lagere (item-)delay krijgt. Iemand een idee of dat echt veel verschil maakt? Heb namelijk het gevoel dat neimand dat soort items koopt :D

WHOO-HOO! Mn laatste project is gelanceerd;
Radio 3FM - Serious Request
Tijdens de Serious Request week kan je volop bieden op jouw favoriete plaat. Jij betaalt, wij draaien. De opbrengst van de donaties komen ten goede van de 3FM / Rode Kruis actie voor Darfur.
B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:37
:'( ben 1 van mijn grootste speelmaatjes kwijt bij gunbound, omdat phil is afgesplitst :'(

iemand een suggestie hoe dit omzeilt kan worden??

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Daar naartoe verhuizen? :+
Hij heeft de overstap van servers dus al gemaakt, dus is er voor zijn avatar geen weg terug lijkt me.

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
zij heeft de overstap gemaakt inderdaad, maar avatar is vervangbaar, probleem is hoe kunnen we haar op de server laten spelen waar de rest van de wereld op speelt.

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
N nieuw account aanmaken en Netherlands als land aangeven in je profiel? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
volgens mij gaat het op IP

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

proxy opzetten op een eigen pc hier in NL? d8 dat je gunbound via proxy kon spelen toch?

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Er zijn ook zat anonieme proxies. Maar volgens mij gaat t niet op IP.. er staat een ernome "Klik hier om te verhuizen naar Pillie" button op gunbound.

Maar dat zou je aan haar kunnen vragen; heeft ze zelf iets gedaan waardoor ze nu op het andere netwerk zit, of ging het automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
sterft GB uit op Got? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low-Tech
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-09 11:24
Nee joh, ik ben alweer derde in de guild!!! Alleen Vash komt wel erg dichtbij....

Vage dingen soms op Gunbound btw, soms kill ik mezelf doordat een projectiel afketst van een tornado?

2 knights:
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~nova_1/Gunbound/2knight.JPG

Vage tornado (komt door lag btw):
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~nova_1/Gunbound/thundertornado.JPG

[ Voor 73% gewijzigd door Low-Tech op 21-12-2004 20:49 ]

Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja sorry ik ben nu bij mijn ouders en kan dus niet veel gunbound spelen. Allemaal meehelpen enzo je kent de onzin wel :(. Ik heb trouwens al wel 16 verbetering AL 18 wish points :D. Ik ga dan voor de Pheonix misschien win ik het dan wel. Is trouwens 18 wish points veel?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2004 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low-Tech
16+8+6=30 wishpoints totaal gehad.
Gebruikt op general, phoenix, expression en background.

Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ik heb er 1 op background, en nu 2x general set. Die is 8 wishpoints.
Ik denk dat héél veel mensen voor de phoenix gaan, waardoor je winkans miniem wordt. Neem dus liever iets minder geweldigs met meer kans op winst

Is er nog interresse naar mn ItemSelector? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

mhh, btje d00d topic atm. ik ben inmiddels silver axe :)

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

frickY schreef op woensdag 22 december 2004 @ 18:42:
Ik heb er 1 op background, en nu 2x general set. Die is 8 wishpoints.
Ik denk dat héél veel mensen voor de phoenix gaan, waardoor je winkans miniem wordt. Neem dus liever iets minder geweldigs met meer kans op winst

Is er nog interresse naar mn ItemSelector? :+
zeker interesse voor itemselector :)

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ik kan dus met geen mogelijkheid gunbounden met een modem, ik kan niet eens op de site van hun komen, blijkbaar te ver weg ;(

Arg...

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltimateB schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 19:56:
Ik kan dus met geen mogelijkheid gunbounden met een modem, ik kan niet eens op de site van hun komen, blijkbaar te ver weg ;(

Arg...
Ik kan ook niet gunbounden dus wees gerust UltimateB ik zal je niet inhalen. Maar de nummer 3 komt denk ik errug dichtbij. Ben nog steeds thuis en ook ik moet het maar met een 56k6 modem doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VpS_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-04-2023
NOVA_TheCrew schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 20:39:
Nee joh, ik ben alweer derde in de guild!!! Alleen Vash komt wel erg dichtbij....
Ehh ik was 3. Heb al bijna 3 weken niet gespeeld. Je hebt me nu ingehaald; hoe bedoel je 'komt wel erg dichtbij'? :P

Over anderhalve week ben ik terug en ga ik dan waarschijnlijk meteen verhuizen. Op mijn nieuwe lokatie heb ik dan geen internet. Dus voorlopig ben ik onschadelijk :P

(bb) || !(bb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
Ik ben GB phil aan het spelen :P

Hello fellow humans

• woest85
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

lolz

[Signature]

• frickY
Ik lig momenteel ook midden in een verhuizing dus ben volkomen offline. Vanaf vanavond als het goed is wel weer internet, maar nog geen tijd om te GBen. Dat wordt volgend jaar denk pas weer... Maar heb dan ook meer tijd voor die ItemSelector :+ (zoeken op prijs (gold/cash) werkt wel al)

Verwijderd

jajajaja merry xmas ofzo...bijna gelukkig nieuwjaar whahahah=p...still alive..i think beetje ziekjes ...maarre aan veel gb praktijken kom ik nie meer toe jammer genoeg -.-

Ik gb volgens mij net op de tijden dat jullie er niet zijn want ik zie ongeveer...nooit iemand 8)7

ag jah kspeel ook af en toe laat (rond de klok van het nachtuur)... hopelijk soon eens een tweakers gathering op de servers?

btw @ heinekendude (dies tog de guildmaster?) kben nog nie toegelaten tot de tweakers :P. Maar oh wagt volgens mij kom je de site geen eens op |:( nvm lol wel adden zodra dat wel lukt

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2004 16:28 ]

• Low-Tech
frickY schreef op woensdag 08 december 2004 @ 16:22:
WHAAAAAAAAAHAHA! Root en ik hebben net 2500+ gescoort!!! _/-\o_
Alleen ik heb geen screenie, hij wel =)

En wat denk je van onze duo-sprong? ;) Let ook vooral op de bonusses =P

Ik zie een dmg in de 1900.. en iets dat met een 2 begint. In totaal dus ~4000dmg op ons beide samen :D Jammer dat je alleen maar een 1k bonus krijgt :7
[afbeelding] (clickable voor full)
En dit was dus met 1 shot1 schot.. en n paar (16) babies :P

Welke Tweakers hebben zin om dit vanavond in een echte game te proberen? Het moet haalbaar zijn in een 4v4, als je met minstens 2 rayons bent. Zodra je ziet waar iemand gaat spawnen moet er een kuil worden gemaakt, en gevuld met babies. Met een beetje geluk spawnt ie dan zo een 1k dmg tegemoet =)
Het is alleen lastig baby vullen vanaf een afstandje :'(

Deze damages zijn overigens behaald op een babypoeper. De RaonLauncher is echter een Laser-type mobile. Laser-type mobiles hebben juist een voordeel tegenover Creature-types. Er zou dus meer damage (+8%.. dus ongeveer 200dmg xtra) behaald moeten kunnen worden op een natural enemy van een Raon, zoals een Boomer, Turtle, of Ice
Ik heb de picture nog gevonden!
Beetje laat maar toch ;) (klikbaar)
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~nova_1/Gunbound/new/babythumb.JPG

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 16:25:
jajajaja merry xmas ofzo...bijna gelukkig nieuwjaar whahahah=p...still alive..i think beetje ziekjes ...maarre aan veel gb praktijken kom ik nie meer toe jammer genoeg -.-

Ik gb volgens mij net op de tijden dat jullie er niet zijn want ik zie ongeveer...nooit iemand 8)7

ag jah kspeel ook af en toe laat (rond de klok van het nachtuur)... hopelijk soon eens een tweakers gathering op de servers?

btw @ heinekendude (dies tog de guildmaster?) kben nog nie toegelaten tot de tweakers :P. Maar oh wagt volgens mij kom je de site geen eens op |:( nvm lol wel adden zodra dat wel lukt
Ik ben eindelijk thuis en kan vandaag GB spelen. Dusse MannyMo add me en ik speel wel een potje met je samen. BTW ik ben geen guildmaster dat is UltimateB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltimateB
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 22:10:
[...]

Ik ben eindelijk thuis en kan vandaag GB spelen. Dusse MannyMo add me en ik speel wel een potje met je samen. BTW ik ben geen guildmaster dat is UltimateB.
MOewhahahhaahahaha, ik GoT the power ! ;)

SWIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grmbl... en nog ben ik niet geadd ;( .....maarre heinekendude kzal wel ff adden als ik er weer opkom....

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2004 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltimateB
  • Niet online
Ik kan nie top de gunbound site komen, ik zal proberen even een internet cafe op te zoeken morgen en je te adden, sorry dat het allemaal wat stroef gaat .

SWIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low-Tech
Ik word een beetje gek van het hangen van gunbound na het spelen van een game. Ik moet dus nu voor elke game opnieuw inloggen! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Woei eindelijk online in mn nieuwe huis!! :+
Kga nu snel GBen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
NOVA_TheCrew schreef op zondag 02 januari 2005 @ 18:28:
Ik word een beetje gek van het hangen van gunbound na het spelen van een game. Ik moet dus nu voor elke game opnieuw inloggen! :(
Ati :?

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low-Tech
Ik snap je response niet echt geloof ik, ik heb wel een ati kaart.

Op de gunboundwebpage staat de bug al op en ze zijn er mee bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
NOVA_TheCrew schreef op zondag 02 januari 2005 @ 21:22:
[...]

Ik snap je response niet echt geloof ik, ik heb wel een ati kaart.

Op de gunboundwebpage staat de bug al op en ze zijn er mee bezig
ik ben sinds kort overgegaan op een ati kaart en sindsdien heb ik te maken met een geregelde crash, welke ik nooit last van had met een nvidea kaart. Was inderdaad een beetje een korte reactie die best langer gekunt had :*)

Trouwens jullie moeten overschakelen op GBP lekker rustig daar :9

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low-Tech
Hij werkt nog steeds niet :(
Heb al geprobeerd in compatible win98/Me zoals op website staat vermeld.
Krijg de melding: No 3D accelerator found!
Ik heb directX 9.0c en een ATI r9700

Opgelost:
Door visual effects op high te zetten... best vaag |:(

[ Voor 17% gewijzigd door Low-Tech op 04-01-2005 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
ATI heeft toch ook geen 3D accelerator cards? :+

Heb het gevoel dat de GB-community hier een beetje dood bloed.. ikzelf heb ook nog maar weinig vrjie tijd om te spelen. Woon sinds kerst in Breda, en werk in Tilburg. Ben van 8 tot 19 weg van huis, dan eten, nog even op de bank hangen met het vriendinnetje, en dan is de dag al weer bijna voorbij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low-Tech
Dat kom voornamelijk door de slechte laatste versie van gunbound. Bij demeeste mensen (inclusief mij) crashed gb spontaan na afloop van een partij, erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NOVA_TheCrew schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 00:27:
Dat kom voornamelijk door de slechte laatste versie van gunbound. Bij demeeste mensen (inclusief mij) crashed gb spontaan na afloop van een partij, erg irritant.
Idd, dat is mij al iets van 15 keer overkomen. Ze testen die updates echt nooit, er zijn zowat ALTIJD problemen mee. Bij mij niet zo, dit was de eerste of tweede keer ofzo, maar vaak genoeg zie je weer een fix komen na een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kben er nog hoor =)....maar kheb gelukkig sinds mijn reinstall geen last meer van gb uitval enzo...kwam er eerst nie meer in, maar kan nu weer vrolijk spelen ..hoewel ik nog niet in de tweakersguild zit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low-Tech
Het was weer gezellig vanavond.

Maar meer oefenen mensen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NOVA_TheCrew schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 01:39:
Het was weer gezellig vanavond.

Maar meer oefenen mensen!!!
Ja echt sorry mensen ik heb al lang niet meer gespeeld :'(. Zal meer oefenen en de naam tweakers guild in stand houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou MannyMo het heeft eindelijk mogen gebeuren. Het was leuk gister ... gezellig joh.Trouwens je bent best goed, had ik niet verwacht omdat je nog maar een bijltje bent. 2de account ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low-Tech
Even een ander vraagje: Hoelaat zitten jullie meestal op GB??
Ikzelf van 23:00 tot 0:30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:50

Remi

Moo!

Normaal speel ik de hele dag door alleen de laatste tijd heb ik regelmatig last van een crashende GB dus zoveel speel ik niet meer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NOVA_TheCrew schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 10:36:
Even een ander vraagje: Hoelaat zitten jullie meestal op GB??
Ikzelf van 23:00 tot 0:30.
Ik speel vaak van 21:00 tot 22:00 maar laatste tijd kan ik niet meer zo vaak ivm vakantie regelene etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ik speelde altijd overdag op mn werk. Maar heb sinds kort n nieuwe baan en kan t daar natuurlijk nog nie tmaken om GB te gaan zitten spelen :P
Momenteel heb ik alleen nog tijd om zaterdag middag te spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey jongens....iemand interesse om me aan een phoenix te helpen?? Ik geef wat ze maar willen voor terug tot 200.000 gold....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Nou de GB-amateur-parade is compleet .
Amateur multiplayer coding( blijvende lagg als het 1 keer er is
Bugs nooit oplossen
En nu hebben ze 6 uur nodig om een backup terug te zetten. ?

Ze maken leuke tekeningen maar wat er achter zit is roest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
En de website draait op IIS _/-\o_ |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

NOVA_TheCrew schreef op maandag 03 januari 2005 @ 23:47:
-knip-

Opgelost:
Door visual effects op high te zetten... best vaag |:(
lol als ik @ laptop graphix op high zet, (radeon 9700 mobile) zie ik in game geen avatars en geen angles enz, dus dan kan ik niet eens richten......

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltimateB
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 23:34:
grmbl... en nog ben ik niet geadd ;( .....maarre heinekendude kzal wel ff adden als ik er weer opkom....
Welkom bij Tweakers :)

Ik heb dus eindelijk weer adsl, lekker downloaden met 850k/s :o Het wordt dus weer tijd voor een potje gunbound ;)

Iemand trouwens enig idee wie jurhoofd is? Die heeft ook geapllied.

SWIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Niet online
vraag 'm 's in GB.

Ik was een tijdje van GB af vondt er niet veel aan maar een beetje dolle met de tweakers heb nu wel weer zin in wat GB.

PS: 't zou voor GB wel goed zijn als ze opensource gaan kan er eens echt gelsuteld worden aan het interne van GB.
EN kun 't wat veiliger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltimateB schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 11:57:
[...]

Welkom bij Tweakers :)

Ik heb dus eindelijk weer adsl, lekker downloaden met 850k/s :o Het wordt dus weer tijd voor een potje gunbound ;)
HAHA je was gewoon bang dat je nummer 1 af zou zijn. Ik heb je al bijna ingehaald :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low-Tech
Nog 300 GP's dan ben ik silver met stip })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltimateB
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 12:55:
[...]

HAHA je was gewoon bang dat je nummer 1 af zou zijn. Ik heb je al bijna ingehaald :+.
:P Ik kan nooit bang worden voor jou, je bent nog steeds even goed als een KFC :+

SWIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkBenAlles
  • Laatst online: 27-01-2022

IkBenAlles

1 europa

:O Dit lijkt me een erg gaaf spelletje! Heb het gedownload (Zo te zien heb ik het vroeger ook al een keer gedownload, versie 2, maar nooit geinstalleerd? 8)7 ) en geinstalleerd.

Nu moet ik me dus registreren, maar dat gaat niet... want die gunbound website ligt plat |:( ;(

Mijn echte vraag is echter of jullie nog wat goeie starter tips hebben voor me.

Wat zeker doen en wat zeker niet?

Samen staan we sterk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltimateB schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 09:11:
[...]
:P Ik kan nooit bang worden voor jou, je bent nog steeds even goed als een KFC :+
:( :( NU JIJ EN IK 1 TEGEN 1 gggrrrrrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkBenAlles
  • Laatst online: 27-01-2022

IkBenAlles

1 europa

Heb ik me eindelijk kunnen reggen, weet ik mn password niet?
Word die gemaild ofzo?

Samen staan we sterk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
lol. Volgens mij wordt die gemailt ja.

En starertip.. geen 1v1's spelen, en blijf op server 1 en 2 (beginners). Koop ook vooral nog geen avatar van je eerste zuur verdiende centjes, je krijgt wat gratis stuff wanneer je stone axe wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
Password wordt niet gemaild, die heb je zelf kunnen kiezen in het reg formulier. Wel moet je opletten dat je voor inloggen een ander id gebruikt dan je game id (beide heb je in moeten vullen en het formulier dwingt al 2 verschillende id's af). Dit is wat vreemd tov gebruikelijke registratie/inlog procedures, volgens mij is het een wat wanhopige extra vorm van account beveiliging.

[ Voor 13% gewijzigd door Voutloos op 16-01-2005 23:00 ]

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mede Gunbounders ik ben snowboarden in Avoriaz dus kan 10 dagen niet GB spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low-Tech
Jippie Ik kan weer wat bijhalen dan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 23:59:
Beste mede Gunbounders ik ben snowboarden in Avoriaz dus kan 10 dagen niet GB spelen.
He ik zei toch dat ik wel voor je heen kon gaan.

Grote B kun je de aplicaties weer even nakijken en schop even diegen die lang niks gedaan hebben eruit.
b.v. van voor 31-06-2004.

En kunnen we weer met een groepje gaan spelen kom meestal maar 1 tegen met z'n 4 en of meer is leuker. 8)7

1000Gp tot stip en ik moet vash inhalen.

HE hein meost gewoon voro zijn vertrek nog even splen he.
"HeinekenDude

[Last time played :2005-1-21 10:22:5:]"

[ Voor 16% gewijzigd door gp500 op 21-01-2005 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Niet online
1 potje gespeeld ent en ja een crash, aaaaaaaaaaaah ik wordt daar wat ..... van!

Altijd wel als 't potje over is btw.
Laat ze eens goed gaan scripten daar bij GB ze kunnen hun grove fouten niet eens verbeteren.

lichtpuntje heb wel gewonnen en 3-0 gewonnen met 2 kills, nee wahct 3 kills Wooooooooot. >:)

[ Voor 8% gewijzigd door gp500 op 22-01-2005 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Niet online
komen nu alleen maar reply's van mij en waar blijven de screens :P , oeps ik ook neit.

Grote-b aanvoerder laat even wat van je horen.

Vash, ik kom weer bij je 3000 plaatsen verschil.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VpS_
3000 plaatsen verschil? Ikke nie snap?

Heb net aantal goeie games chter de rug maar ik voel me beroerd. Misschien ben ik over een uur weer op GB.

(bb) || !(bb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Niet online
_VpS_ schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 14:49:
3000 plaatsen verschil? Ikke nie snap?

Heb net aantal goeie games chter de rug maar ik voel me beroerd. Misschien ben ik over een uur weer op GB.
3000 plaatsen. ik 83.xxx & hij 80.xxx!

ik heb even lijstje gemaakt met guild members die in 2005 nog gespeeld hebben.
Voeg de onderstaande nicks toe zodat we meer met elkaar spelen.

(2004 foeih)
UltimateB

(2005):
HeinekenDude
RootTheCrew
vash1978
eerste
CipherNL
landturtle
Daves2hd
MannyMo
woest85

EN wie zie ik dat we missen, jaja: UltimateB onze guild leader heeft niet in 2005 gespeeld. :+

[ Voor 40% gewijzigd door gp500 op 29-01-2005 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 00:50

Turfschipper

Hup NAC

Ik lees dit nu voor het eerst, lijkt me wel een leuk spelleke om online met wat vrienden te doen. Alleen ik klik ''hier'' aan om te downloaden, en pfffffffff, lekker duidelijk allemaal.

Zou niet weten waar ik moet beginnen, maar ik ga het wel voor mekaar krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Niet online
stalscu schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 17:59:
Ik lees dit nu voor het eerst, lijkt me wel een leuk spelleke om online met wat vrienden te doen. Alleen ik klik ''hier'' aan om te downloaden, en pfffffffff, lekker duidelijk allemaal.

Zou niet weten waar ik moet beginnen, maar ik ga het wel voor mekaar krijgen.
Vraag maar raak, maar ik zou eerst eens zeggen lees een beetje de info op de site door.
Eerst lijkt 't wat veel maardat zakt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Hmm, nooit geweten dat er een gunbound topic is op tweakers. Helaas ben ik geen silver axe, in total GP makkelijk, maar ik maak meestal een nieuwe account zodra ik double metal axe ben. Dat doe ik omdat ik als er geen vrienden online zijn ik in de pro zones altijd met noobs zit opgescheept..(Rank zegt nou eenmaal niet erg veel + veel Ebayers) :/ . Maar ik vind het in ieder geval een grappig spel =). Ben meestal armor of raon launcher })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 15:55
Ik heb dit spel al meer dan een half jaar niet gespeeld, zijn de servers nog steeds zo over-ergerend-vol als toen?

Wel een tof spel, alleen het is gewoon klote dat mannetjes zo groot zijn en de levels relatief klein (of 1 van de 2, het is maar hoe je het bekijkt). Bij oude spellen als Houwitzer waren de tanks veel kleiner en kwam het nog meer op aim aan, dit is het enige wat ik jammer vind aan dit spel. Dat je de resolutie niet aan kunt passen is ook irritant, vooral op laptops/TFT's waar je met 800x600 een korrelig scherm krijgt.

Verder wel een verslavend spel.

[ Voor 74% gewijzigd door Yokozuna op 29-01-2005 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

ok, geinstalleerd, heb zelfs al een spelleke online gespeeld, althans gespeeld.... Ik snap er geen ene ruk van, heb volgens mij niks gedaan, hehe.

Dus zal idd ff info lezen hoe, wat en waarom je nu iets moet doen.

Lijkt me niet al te moeilijk, of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
je moet gewoon richt met pijltje omhoog en omlaag, en dan spatie inhouden voor kracht. Verder moet je op wind letten, en tornados. Ook kan je hem op Dragshot mode zetten, dan moet je met je muis in je scherm klikken, en dan naar rechts slepen. Dit is sneller, maar als je het niet helemaal onder de knie hebt minder precies. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Aha, ok, das duidelijk.

lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
gp500 schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 17:48:
[...]

3000 plaatsen. ik 83.xxx & hij 80.xxx!

ik heb even lijstje gemaakt met guild members die in 2005 nog gespeeld hebben.
Voeg de onderstaande nicks toe zodat we meer met elkaar spelen.

(2004 foeih)
UltimateB

(2005):
HeinekenDude
RootTheCrew
vash1978
eerste
CipherNL
landturtle
Daves2hd
MannyMo
woest85

EN wie zie ik dat we missen, jaja: UltimateB onze guild leader heeft niet in 2005 gespeeld. :+
MannyMo zat toch niet in de guild, net zo min als woest ?

Ik heb gister weer een paar lekkere games gespeelt. Heb inmiddels weel 110k gold.. maar geen idee wat ik moet kopen. Heb ook al een poos niet meer aan mn AvatarSelector gewerkt, dus mn database met items is ook niet meer compleet. Als ik helemaal gesettled ben in mn nieuwe huis ga ik dat allemaal weer opnieuw opzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Niet online
Ik deze namen uit de guildlist dus ze zitten erin.!

Een NL-vlag ('s vragen of ze de Fryske-flag ook doen)en wat goud-kleding is mij best.! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh my ik ben zo verslaafd aan een ander spel (R.O.S.E. Online) dat ik al bijna 2weken gb niet heb aangeraakt :+ kdenk dat ik binnekort tog maar even eenpotje ga spelen aangezien ik inderdaad ben geadd (kzag het laatst) ty UltimateB ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou Vash dat waren de slechtste potjes ooit ........ euh nee wacht dat waren de potjes met UltimateB :P. Maareuh zonder dollen Beterschap Vash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VpS_
Thanks. 1 advies: Druk op F8 als je aan de beurt bent en een hoestaanval krijgt :P

(bb) || !(bb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
lol.

Net een geweldig leuke serie potjes gespeeld. Tag 2vs2 Cozy Towers. Steeds was mijn teammaat al snel weg en steeds zei 1 van de tegenstanders dat hij niet op me zou schieten (maar hij hielp wel obstakels weghalen voor zijn teammaat). En 3x dat ik van beiden gewonnen heb met een aantal miracle shots van Nak.

Vlakke levels als miramo town vind ik helemaal niets aan, doe mij maar Cozy Towers en Cave.

Misschien moet ik me maar eens bij de guild melden. :P

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey... Ik kan helemaal niet inloggen
ik krijg error code 200

dat ik moet kijken of ik wel internet heb/of mn firewall wel goed staat

ik heb internet... altijd, en ik heb geen firewall +S

ik vind dit heel vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Niet online
Kijk even op http://gunbound.net/
[Notice] If you have Login Problem, please report to Q&A->Login Problem Category
Hello, this is the GIS Team.

We have come to aware some users can not loginto Gunbound.

We do not know for sure what the reasons are. To solve such problem we ask, those of you, who experience login problems report your detail to Login Problem Category.

We ask you to describe :
1. What Country & city are you from?
2. What is your IP?
3. When did you first notice login problem?
4. What is your ISP?
5. What is the error code?
6. Additional information

Please copy & paste the question and add information below. It would be help us a lot more if you add screenshot.

Thank you for your continuous love and support for Gunbound.

Yours Sincerely,
PS: Vash ik heb even gekeken nog minder dan 2000 plaatsen om voorbij jou te komen.! :D

Heeft iedereen al de aktieve leden toegevoegd.

Landturtle heeft mij al toegevoegd en heb al een paar potjes gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan inloggen hoor...

tenminste

dat denk ik =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
Ik word gek van die crashes, net lekker aan het verliezen crashed mijn client weer. Sinds ik een radeon heb is het drama, beeld loopt vast en moet mijn comp herstarten om weer functionaliteit terug te krijgen. (sorry vash)

Afbeeldingslocatie: http://www.twc.sshunet.nl/%7Ekjvdven/public/imageDump/GB%20shots/GunThumb0000001.png

activate stealth mode

Afbeeldingslocatie: http://www.twc.sshunet.nl/%7Ekjvdven/public/imageDump/GB%20shots/GunThumb0000002.png

onzichtbaar, niet onverwoestbaar

Ook al wist ik de wind niet precies, toch nog 2 kills weten te maken :*)

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low-Tech
Als je eerder een nvidia in je systeem had, moet je een drivershredder gebruiken of eventueel windows opnieuw installeren. Een uninstall van je oude drivers verwijdert namelijk niet alles, hierdoor krijg je van die leuke verschijningen.

p.s. Was erg leuk gisteren met de tweakers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
NOVA_TheCrew schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 16:43:
Als je eerder een nvidia in je systeem had, moet je een drivershredder gebruiken of eventueel windows opnieuw installeren. Een uninstall van je oude drivers verwijdert namelijk niet alles, hierdoor krijg je van die leuke verschijningen.

p.s. Was erg leuk gisteren met de tweakers!
nu ff een nuttige opmerking |:(

Wat denk je dat ik gedaan heb toen ik mijn kaart verving, sokken breien :?

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VpS_
Heu, hij zegt het maar ff voor de zekerheid hoor.

Ik heb ook een Radeon (nooit een nvidia gehad) en heb het probleem af en toe. Zo ook gisteren bij het laatste potje Root. Heb toen niet meer de moeite genomen om weer online te komen; was al vrij laat.

(bb) || !(bb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
ik trek ook maar een beetje aan zijn been, hoop dat ie dat begrijpt :P

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JAJAJA :o 8) :+ :D TWEAKERS guild heeft een NIEUWE no 1 ik ik ik ik ik ik ik. En kijk ik heb mijn koeiepak aangedaan tijdens carnaval om het te vieren.

:/ nouja de verhouding is niet echt optimaal maar ik heb geen zin om het te veranderen.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2005 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltimateB
  • Niet online
Argggggggg! ;)

Btw, funny shizzle:

ID: DargonZombie
Total Ranking: 475521
Major Mobile: Mage
Introduce

i live in hamburg.if u let me join i will give u golden armour set

SWIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry Landturtle ik was tijdens het winnen gekicked door een hacker. Ik word er eigenlijk een beetje ziek van. Ze doen 1 hit kill, ze kicken je eruit tijdens het spelen of ze kunnen gewoon nooit dood. In heb het idee dat in avatar on meer hackers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 20:10

weebl

YARR!

Ik ben nu druk bezig met gunbound en toen zag ik opeens dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~rdehoog/gunbound.JPG

Ik ben overigens suikerpinda

Probleem met die draak was, dat ie erg moelijk te raken was, en dat ie niet gebungeed kon worden.

Hebben jullie dit vaker gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je draak of knight als tegenstander hebt moet je hem noujuist bungen. Of je moet ervoor zorgen dat je van hem wegloopt zodat je op afstand komt want het is toch een zeldzame bot en bijna niemand heeft er veel ervaring mee. Je moet wel rekening mee houden dat draak bijna overal tegenop kan lopen/vliegen. Als je draak wilt killen moet je richten op zijn borst/hart daar is ie het zwakst. Ondanks deze tips blijft een draak/knight moeilijk te killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 00:18:
Sorry Landturtle ik was tijdens het winnen gekicked door een hacker. Ik word er eigenlijk een beetje ziek van. Ze doen 1 hit kill, ze kicken je eruit tijdens het spelen of ze kunnen gewoon nooit dood. In heb het idee dat in avatar on meer hackers zijn.
Het verpest het spel ook behoorlijk, voor je het weet word je zelf beschuldigd van hacken (vooral aimbots). Heb al eerder verzieking van het spel counterstrike meegemaakt, speel het daarom ook niet meer.

Ik wil gewoon kunnen spelen zonder cheaters, hackers, etc.

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joint_me schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 14:06:
[...]

Ik wil gewoon kunnen spelen zonder cheaters, hackers, etc.
Ja, dat kan je denk ik wel vergeten. Op avatar on zie je het volgens mij idd meer, dat mensen die 1 hit KO gebruiken, zoals iemand hierboven al opmerkte. Dus avatar off spelen, en hopen dat er geen klootzak tussen zit.

Vind het wel raar dat er klaarblijkelijk niks gebeurt tegen dat hacken, word er lichtelijk gefrustreerd van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou Landturtle en Vash de laatste game heb ik nog wel ff gewonnen 3 tegen 1 :). De Knight ging weg de lightning had ik geownt maar de turtle maakte hem voor me af. De turtle had ik echt vet geownt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
thnx :), had het ff helemaal gehad met die lag en aangezien ik als laatste had geschoten ging ik maar weg :{

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VpS_
Het moment dat die knight schoot crashte mijn GB :(
Helaas had ik wat verplichtingen. Ben dus niet meer online gekomen.

Maar, goed gedaan Geitje ;)

(bb) || !(bb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha No Problemo guys, maareuh ppssttttt pssstttt Landturtle ................. meer oefenen :X en niet zoveel kletsen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low-Tech
Laatst weer een meesterlijke Double Kill, met nak dual+ eerst de 1 raken met wapen 1 en dan wapen 2 ondergronds naar de andere.
Ik zal eens pogen wat leuke frapfilmpjes te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 09:01:
haha No Problemo guys, maareuh ppssttttt pssstttt Landturtle ................. meer oefenen :X en niet zoveel kletsen :D.
STFU, had gewoon een slecht dagje :/

Ik schiet op gevoel en als het gevoel niet goed is schiet ik mis, shit happens, maar volgende keer maak ik alles gewoon weer af :P

Daarnaast buiten die laatst gewonnen match bakte jullie er ook niet veel van :X

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joint_me schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 12:11:
[...]
STFU, had gewoon een slecht dagje :/

Ik schiet op gevoel en als het gevoel niet goed is schiet ik mis, shit happens, maar volgende keer maak ik alles gewoon weer af :P
Daarnaast buiten die laatst gewonnen match bakte jullie er ook niet veel van :X
Tja Landturtle ...... ik wou dat het anders was maar de waarheid moet gezegd worden sorry :D.

En nou nou een beetje rustig meneertje wij deden het nu eenmaal zo slecht zodat jij niet zo slecht leek. Sorry landturtle dat ik je dit moet mededelen maar Vash en ik hadden het van te voren afgesproken :P. We zijn niet voor niks 1ste en 4de van de guild.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2005 18:57 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste