LMFAO!!
Vash en ik zijn vanavond bezig geweest om wat te spelen met baby-pits. Ik had ergens gelezen dat als je iemand in een kuil hebt vol babies, en hier een Aduka SS op gooit, dat een leuk effect qua dmg zou geven. Na wat proberen in een 1v1 kwamen we er echter achter, dat een Aduka helemaal niet nodig is
Poging 1;

Zoals je aan vash' healthbar kunt zien, welke spontaan inkrimpt als een snikkel in de Noordzee, is er wel iets meer dan -260dmg gedaan. Hiervan helaas geen screens (misschien Vash zelf?) Maar ik hou dus het resultaat van poging 1 even op 260.
Poging 2;

Van dezelfde opzet, maar een duidelijk beter resutaat

Ook al blijven er een paar van die rondkruipende krengen over. Kon dus ook veel beter, dachten we!.
Poging 3;

Woei! -1315dmg zonder thors of duals!! Dat is meer wat we dachten te kunnen behalen!
Maar.. er is meer
Zoals poging 4.. waar we nog net even dat kleine beetje extra eruit weten te slepen. Een klein beetje als in 1502dmg
Maar Vash en ik zouden Vash en ik niet zijn, als wij niet zouden denken; Als we van 600 naar 1500 kunnen... kunnen we de 2000 ook halen! En zoals het een echte Tweaker beaamt, is de praktijk een fluitje van een cent als je je theorie op orde hebt;
Over Instant Kills gesproken

Nu nog even verzinnen hoe je dit in een echte game gaat toepassen. Al is het best haalbaar als je met een paar rayons bent, en de plek waar iemand gaat spawnen onder handen neemt
offtopic:
Wat zou mn avg. damage nu zijn?