eh.. je wilt dus een saai iemand worden
Professioneel Hyves-weigeraar
reality is for people with no imagination
Virussen? Scan ze hier!
Nee, ik bedoel een leuk persoon en jullie mogen over dit topic geen grapjes maken..Op zaterdag 30 december 2000 15:58 schreef the noise het volgende:
zonder grapjes...
eh.. je wilt dus een saai iemand worden![]()
wat klopt er nie?Nee, ik bedoel een leuk persoon en jullie mogen over dit topic geen grapjes maken..
wildhagen> ik stem voor:)
Je adres klopt niet!Op zaterdag 30 december 2000 16:23 schreef BoneZ het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/96293
Ik denk niet dat jij het snel zal worden>:)
Dus wat let je
Zeg SpagettiFred, even een vraag, ik detecteer in je posts een bepaalde neiging die niet echt gewaardeerd wordt op de lange termijn.Op zaterdag 30 december 2000 16:25 schreef FredSpagetti het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel een leuk persoon en jullie mogen over dit topic geen grapjes maken..
Ik kan wel zien dat je (huidige) username vandaag pas is aangemaakt, en daardoor komen de topics die je opent nogal vreemd over op reguliere bezoekers hier.
Ik hoop voor je dat je niet weet waar je mee bezig bent, dan wordt het je nog duidelijk gemaakt.
Als je namelijk wel weet waar je mee bezig bent kan ik je gedrag nou niet bepaald pruimen en ik vrees dat ik niet de enige bent.
Hopelijk kun je je acties iets beter motiveren dan dat je nu doet.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Hij moet z'n huidige acties stoppen, niet motiverenOp zaterdag 30 december 2000 17:36 schreef BackSlash32 het volgende:
[..]
Zeg SpagettiFred, even een vraag, ik detecteer in je posts een bepaalde neiging die niet echt gewaardeerd wordt op de lange termijn.
Ik kan wel zien dat je (huidige) username vandaag pas is aangemaakt, en daardoor komen de topics die je opent nogal vreemd over op reguliere bezoekers hier.
Ik hoop voor je dat je niet weet waar je mee bezig bent, dan wordt het je nog duidelijk gemaakt.
Als je namelijk wel weet waar je mee bezig bent kan ik je gedrag nou niet bepaald pruimen en ik vrees dat ik niet de enige bent.
Hopelijk kun je je acties iets beter motiveren dan dat je nu doet.
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
'T was nogal cynisch bedoeld.Op zaterdag 30 december 2000 17:38 schreef Mr. B. het volgende:
[..]
Hij moet z'n huidige acties stoppen, niet motiveren
Ik wilde niet gelijk gaan flamen namelijk
Ik waarschuw altijd netjes (nou ja, bijna altijd
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
2. Hoe wordt ik modje
3. Hoe wordt ik lite-modje
4. Welk bankrekeningnummer moet ik gebruiken?
1. 10k overmaken
2. 5k overmaken
3. 2,5k overmaken
4. Mijn nummer
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Mijn tarief ligt overigens 50% hoger
en dan ben ik weer cheaper
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Hmmz... ben ik blij dat jij niet over de modjes enzo gaat anders ging m'n vlekkeloze reputatie weer naar de maande regels goed kennen, en vooral een (bijna) vlekkeloze reputatie hebben
Insiders joke:
* Morgoth ramt net zo lang op BavariaŽs harsens in tot zijn weinige hersens eruit spatten!
offtopic:
Overigens maak een PAUZE knop in je snake proggie aub
kaj heeft een lekker poesje
http://tweakers.net/ext/i.dsp/977024930.gif
[/off-topic]
topix fucks up again
bij [ img]
http://tweakers.net/ext/i.dsp/977024930.gif
[ /img]
maakt hij er nog eens een url van
If it ain't broken it doesn't have enough features
In inder geval niet door goed te spellen, zo blijkt1. Hoe wordt ik een adje
2. Hoe wordt ik modje
3. Hoe wordt ik lite-modje
Verwijderd
Jut 'm nou niet op ..Op zaterdag 30 december 2000 16:11 schreef oVRoM het volgende:
Dan moet je eerst HlpDsk inhalen met aantal posts... Succes
Anders zal ik er nog een schepje bovenop moeten doen
Tenzij ie vannacht nog 10000 berichtjes post
Verwijderd
Oei ..Op maandag 01 januari 2001 01:38 schreef sewer het volgende:
Ik krijg een vaag voorgevoel dat ie niet meer de kans krijgt om hlpdsk in te halen.
Tenzij ie vannacht nog 10000 berichtjes post
Verwijderd
Shit hey, dan ben jij er nog goedkoop vanaf gekomen......ik moest 3 maanden loon stortenOp zaterdag 30 december 2000 17:29 schreef HBM het volgende:
Ik ben Lite-Mod geworden nadat ik mijn dertiende maand had gestort.:(
Dus wat let je
Komt denk ik wel aardig in de buurt, vragen werkt meestal ook averechts........denk ik tenminsteOp zaterdag 30 december 2000 16:11 schreef WouterTinus het volgende:
Je moet je inzetten voor een bepaald forum, vaak aanwezig zijn, de regels goed kennen, en vooral een (bijna) vlekkeloze reputatie hebben, dan pas kom je in aanmerking voor de adjes om je te kiezen als Lite mod.
(post hierboven is ook van mij......maar was per ongeluk ingelogd met andere user)