Toon posts:

[XP] DX9c voldoet niet aan Windows Logo test?*

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer vandaag al de heledag Directx 9c te instaleren maar krijg de volgende melding:

De software die u installeert, voldoet niet aan de eisen van de windows logo-test, die op compatibilliteit met windows XP controleerd. ?

Wat moet ik in hemelsnaam gaan doen.!?!? iemand een slim idee

groet Tiddo

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:26
Dan kun je toch ook kiezen om ''Toch Door'' te gaan met de installatie??

Edit: Oh, ennuh Welkom op GoT, hier meteen al een verwelkomings kado van mij :D
FAQ Meestal is het handig om eerst zelf rond te zoeken, en dan pas te vragen. 2x hetzelfde topic posten is ook niet slim. ;) Maar daar zal vast wel verandering in komen.

[ Voor 111% gewijzigd door Yonix op 04-10-2004 20:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nee, dat kan niet, er word geen keuze geboden alleen OK. en dan krijg ik de melding:

De installatie kan niet verder gaan,omdat voor dit spel Directx 9c of nieuwer moet zijn geinstalleerd op je computer. je kunt de nieuwste versie van Directx downloaden van http:www.microsoft.com/windows/direcx.

Alleen dat heb ik al gedaan, en dan krijg ik het zelfde bericht!!

Groet Tiddo

• Yonix
Heb je misschien info over je Systeem? Ik weet niet of dit nodig is, maar het is toch wel vaag dat ie 9.0c niet wil installeren.

Edit: Oh, en groeten bij elk bericht is niet echt nodig, ik weet dat je dit uit vriendelijkheid doet, maar het is niet echt nodig.

[ Voor 36% gewijzigd door Yonix op 04-10-2004 20:28 ]

Verwijderd

Topicstarter
IP 4, 2.8 GHz, radeon 9200, 510 mb ram,
en directx 9b.

• blizt
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-05 08:39

blizt

Wannabe-geek

En dit krijg je als je 'n bepaald spel wilt installeren (Doom 3 ofzo? Gezien het 9.0c nodig heeft .... geen idee of dat zo is met Doom overigens)?
Welke versie van Windows draai je?
Waar haal je het vandaan?

United we stand, and divided we fall

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om Sims 2, maar dat is inrelevant, ik draai onder XP home edition.

ik heb btw net de update proberen te draaien maar ook hier krijg ik een foutmelding.

[Foutnummer: 0x80072EFD]
Windows Update heeft een fout geconstateerd en kan de gevraagde pagina niet weergeven. De volgende bronnen zijn wellicht nuttig voor het oplossen van het probleem:
Ga voor zelfhulp naar:

Windows Update-antwoordcentrum

Windows Update-probleemoplosser

Windows Update-nieuwsgroepen
Ga voor ondersteuning naar:

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:04

Thandor

SilverStreak

Direct X problemen met 3DMark05
Lees alleen verder als jouw hardware met 3DMark05 overweg kan
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/alert.gif Alle handelingen zijn op eigen risico! Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/alert.gif

Download en installeer DirectX Happy Uninstall V1.2 Hier

Voordat je gaat klooien is met je pc is het misschien verstandig om te zorgen dat je de Direct X 9 "C" installatie gedownload hebt. De onderstreepte link verwijst naar de Nederlandse Direct X, indien je een engelse Windows versie hebt, wijzig de taal dan in Engels. De Nederlandse installatie is ongv. 33 Mb groot.

Na het installeren van Direct X Happy Uninstall, start je het programma op en klik je op Uninstall. Het registreren is niet nodig.
Selecteer dan Uninstall only and incompletely. (Not Comment)

Laat de PC even "pruttelen" en negeer de waarschuwingen van Windows XP. Na een poosje wachten kun je op restart klikken en je systeem reboot.
Na het rebooten kun je een aantal errors voor je neus krijgen maar als het goed is werkt Windows nog wel. Installeer dan Direct X 9 opnieuw en reboot nogmaals.

Start daarna 3DMark05 op en aanschouw de indien lage specs mooie slideshow.
Made by Thandor©

In het 3DMark05 topic heb ik deze "tutorial" geschreven, je zou 'm wellicht kunnen proberen :)

Waar het eigenlijk op neer komt is, gewoon Direct X 9 écht van je PC verwijderen om vervolgens een nieuwe verse Direct X te installeren :)

[ Voor 6% gewijzigd door Thandor op 04-10-2004 20:39 ]

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Verwijderd

en als je de nieuwste Drivers download van www.ati.com ?

• twitt
  • Registratie: Februari 2004
Ok, ik heb hetzelfde probleem gehad met 9.0b

Bij mijzelf was de oplossing om het geheugen te vervangen. (tip van een computerzaak).

Daarna heb ik een collega gehad met hetzelfde probleem. Wij het geheugen vervangen, maar dat had geen resultaat. Een verse windows install uiteindelijk wel.

Amd 2000+ Mobile @ 2500Mhz (250x10) / Shuttle AN35N Ultra 400 / Adata Vitesta DDR500

Verwijderd

twitt schreef op 04 oktober 2004 @ 20:44:
Ok, ik heb hetzelfde probleem gehad met 9.0b

Bij mijzelf was de oplossing om het geheugen te vervangen. (tip van een computerzaak).

Daarna heb ik een collega gehad met hetzelfde probleem. Wij het geheugen vervangen, maar dat had geen resultaat. Een verse windows install uiteindelijk wel.
Lijkt me heel vreemd dat je je geheugen moet vervangen. lijkt me niet...Probeer eens de vorige directx te de-installeren en dan 9c erover.

Verwijderd

Topicstarter
ik ga het proberen. maar hoe kan het dat windows ook niet wil updaten.
hier geeft hij ook al een foutmelding

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Controleer je systeem datum + tijd eens?

en kijk ook eens dit allemaal na:

http://www.updatexp.com/0x80072efd.html

[ Voor 50% gewijzigd door alt-92 op 04-10-2004 21:14 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
ik heb ernaar gekeken maar het lost niks op.

• Yonix
Misschien een Clean Install, want dat je ook al niet kunt updaten :s
Probeer anders nog even naar een bepaald punt in Systeem herstel te gaan, als je dat hebt/gebruikt.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:04

Thandor

SilverStreak

Yonix schreef op 04 oktober 2004 @ 21:40:
Misschien een Clean Install, want dat je ook al niet kunt updaten :s
Probeer anders nog even naar een bepaald punt in Systeem herstel te gaan, als je dat hebt/gebruikt.
Een clean install van Direct X 9 :?, dat staat gewoon vermeld in mijn post hierboven met de tabel....

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Titeledit, dit zegt geen ene moer :)

Directx 9 c ==> [XP] DX9c voldoet niet aan Windows Logo test?

• Yonix
Thandor schreef op 04 oktober 2004 @ 21:59:
[...]

Een clean install van Direct X 9 :?, dat staat gewoon vermeld in mijn post hierboven met de tabel....
Een clean install van de OS, sorry had ik duidelijker moeten vermelden.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb tot nu toe alles geprobeert, maar echt niks helpt. ik krijg nog steeds de foutmelding van win-logo. vaaaag.!!! wat zou ik nog meer kunnen doen?

• gill
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-12-2025

gill

Love my lindsey...

Windows geherinstalleerd ondertussen?

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

(Rechteruisknop Deze computer, Eigenschappen)
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~diebe061/nr1.PNG

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~diebe061/nr2.png

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Glashelder schreef op 05 oktober 2004 @ 15:55:
(Rechteruisknop Deze computer, Eigenschappen)
[afbeelding]

[afbeelding]
Idd glashelder ;) maar dat is ook de default instelling.

Waar het mis gaat (ook met deze settings) is als je CRL; je Certification Revocation List; niet goed bijgewerkt is, of de tijd /datum niet klopt (jaartal!) .
Ook dan krijg je een popup met de mededeling dat het certificaat niet klopt (daar zorgt de .cat file voor), maar je kan dan nog steeds installeren.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1