Dat weet ik dus nog steeds niet

, volgens mij ligt mn bestelling allang klaar, maar hebben ze die ouwe Artic Cooler (rec3) nog niet ofzo (bijbesteld voor een vriend zn 9800 SE 256 bits aka, uber Pro).
Moet dat 2.8 wel 850 doen

, maar kga die 2.2 wel halen, kijken wie het beter doet

Tis Bulk/OEM

, en wat moet je met die doos? Kheb liever mn kaartje zo hoor, geen fratsen, dat scheelt
Overigens, misschien een tip voor de stabiliteitstest van je chip:
1. Zet eerst 1 extra quad (4 pipes) aan
2. Open RT, Customize... Hardware monitoring
3. Zoek in je drivers naar de clock freq. (nadat je coolbits enabled hebt uiteraard

)
3. Selecteer van de 3 rondjes: Auto-overclock
4. Klik nu op Apply en kijk naar de grafiekjes van RT, als het goed is zie je ineens je core stijgen...stijgen..stijgen..(en als het niet goed is zie je enkel ff een bultje, of stijgtie minder hoog)
5. Herhaal het proces met de andere quad (nadat je deze extra uitgezet hebt natuurlijk

, dus max 12 pipes per keer aanzetten)
Bij mij is 1 quad net zo stabiel als de standaard 2, maar die andere wil niet

Fiddle schreef op 07 oktober 2004 @ 15:23:
Damn.... ik ik moet maar tevreden zijn met mijn core op 320. (zonder unlockte pipes en shit op 330) Ik heb al een keer een sparkleNU bios erin geflashed met het verhoogde voltage naar 1.5. Ik merkte geen verschil.... Zou een zalman zm80d-hp koeleing dan wel helpen om mijn core hoger te zetten?
Sparkle BIOS zet je core NIET op 1.5, maar 1.2 ipv 1.1 (LE bios). Hij zet overigens je core ook op 325 (tenzij je dat geedit hebt), dus lijkt mij dat het wel iets uit zou moeten maken.
Met een Zalman kan je je VCore hoger zetten...maar als je nu al niet veel hoger komt...weinig zin (ik haal 360 op 1.1

, 12 pipes)
Jij hebt gewoon een hele slechte kaart...(de uber-balen categorie, misschien moeten we die er ook maar es aan toevoegen

), klinkt ongeveer hetzelfde als mijn 1e ervaring emt een Aopen...kzou um ruilen, wordtie wel ingebouwd bij iemand die er toch niks mee doet en voor hem/haar issie prima
Vraag me af wat het antwoord zal worden van Aopen

, die XFX met 2.2 is nu toch wel de UBERkaart aant worden (net als dat hun GT Ultra meestal haalt). XFX doing good job... Vobis/Mycom straks bijna geen klantjes meer voor hun LE's
[
Voor 31% gewijzigd door
-Sir_Killalot- op 07-10-2004 15:36
]