Oc-mem: Het G.skill Geheugen

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.534 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:10

Smarron

The bend

AMD 64 schreef op 12 oktober 2004 @ 11:06:
ik ben weer bij de bank geweest, en ik heb 2 swift codes gehad.. naar welke bank hebben jullie het gestuurt, die in taiwan of die in new york?? als ik hem naar taiwan wil versturen dan moet ik en hier in nederland 18 euro betalen en nog eens 30 euro in het buitenland(als ik voor de optie alle kosten voor mij kies) dus ik snap echt niet hoe jullie het met maar 17 euro hebben betaald |:( .
Ik heb via de ABN-Amro ook exact € 17,- moeten betalen. Het verschilt nogal per bank blijkt dus. Ik heb het overgemaakt naar de bank in Tawian.

Geheugen is btw ook vandaag verstuurd richting Holland. :)

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Topicstarter
AMD 64 schreef op 12 oktober 2004 @ 11:06:
ik ben weer bij de bank geweest, en ik heb 2 swift codes gehad.. naar welke bank hebben jullie het gestuurt, die in taiwan of die in new york?? als ik hem naar taiwan wil versturen dan moet ik en hier in nederland 18 euro betalen en nog eens 30 euro in het buitenland(als ik voor de optie alle kosten voor mij kies) dus ik snap echt niet hoe jullie het met maar 17 euro hebben betaald |:( .
Bank Begunstigde
BIC code bank (SWIFT adres): UWCBTWTP037
Naam bank: Cathay Unites Bank,Sung Shan Branch
Postcode en/of plaatsnaam: no. 151,Sec.1,Taipei, Taiwan ROC
Land bank: Taiwan

Begunstigde
Bankcode/rek.nummer: 37080000112
naam: G.Skill International
Postcode en/of plaatsnaam: Taipei, Taiwan

Kosten: Alle kosten tlv opdrachtgever
Kostenindicatie: 17,00 euro

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD 64
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

AMD 64

gathering of google

(overleden)
ik heb ook een mail gestuurt naar g skill, en het klopt met spoed hoef ik maar 17 euro te betalen. thnx voor jullie info :)

Waterchiller te koop 250 euro. Mail voor info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Laatst online: 22-08 01:21
Als ze inderdaad ook een rekening in New York hebben dan kun je beter daarheen boeken. Dat is veel goedkoper. Dan kun je voor 15 Euro een overboeking doen (niet spoed). Wel eerst controleren of dat kan...

Die hoge tarieven schijnen trouwens Rabobank specifiek te zijn. Bij andere banken is het weer stukken goedkoper. Doe alles nu zelf via de ABN AMRO.

Kopen jullie trouwens rechtstreeks bij Gskill? Is dat goedkoper dan via de inkoopactie?

[ Voor 78% gewijzigd door jona op 12-10-2004 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

_Jona_ schreef op 12 oktober 2004 @ 11:58:
Als ze inderdaad ook een rekening in New York hebben dan kun je beter daarheen boeken. Dat is veel goedkoper. Dan kun je voor 15 Euro een overboeking doen (niet spoed). Wel eerst controleren of dat kan...

Kopen jullie trouwens rechtstreeks bij Gskill? Is dat goedkoper dan via de inkoopactie?
Moeilijk te zeggen. Het ligt eraan wat de IA totaal gaat kosten. Ik heb nu € 215,-($ 265,-) betaald + € 17,- verzending. Is redelijk cheap. Maar het kost wel wat moeite. Via de IA wordt zowieso alles goed geregeld. De prijzen waren vorige week ook wat verhoogd helaas, maar wellicht kunnen ze die met de IA wel laag houden.

Feit blijft dat voor het extreem goedkoop geheugen is als je de resultaten ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:02
Volgens mij heb ik hetzelfde als Smarron (Ik @ Postbank) alleen is het volgens mij bij Shared Cost maar 7,50 ofzo. (Niet spoed!) Met spoed weet ik niet. Als het goed is zijn vandaag die internationale transactie papieren er, en kan ik gaan invullen. Ik mag het nog voor 265 dollar doen :) (Had op 5 oktober gereserveerd :P)

[ Voor 51% gewijzigd door sn0x0r op 12-10-2004 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

sn0x0r schreef op 12 oktober 2004 @ 12:42:
Volgens mij heb ik hetzelfde als Smarron (Ik @ Postbank) alleen is het volgens mij bij Shared Cost maar 7,50 ofzo. (Niet spoed!) Met spoed weet ik niet. Als het goed is zijn vandaag die internationale transactie papieren er, en kan ik gaan invullen. Ik mag het nog voor 265 dollar doen :) (Had op 5 oktober gereserveerd :P)
Ik heb inderdaad ook Postbank, maar vond het te lang duren en erg omslachtig. Heb even gebruik kunnen maken van de ABN-Amro rekening van mijn vriendin. Ff langsgaan, gegevens invoeren in een computer en klaar. Er was geen verschil tussen spoed of normaal, maar het heeft slechts 2 werkdagen geduurd toen het bij hun op de rekening was bijgeboekt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris10
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09-2024
Smarron schreef op 12 oktober 2004 @ 13:13:
[...]
Ik heb inderdaad ook Postbank, maar vond het te lang duren en erg omslachtig. Heb even gebruik kunnen maken van de ABN-Amro rekening van mijn vriendin. Ff langsgaan, gegevens invoeren in een computer en klaar. Er was geen verschil tussen spoed of normaal, maar het heeft slechts 2 werkdagen geduurd toen het bij hun op de rekening was bijgeboekt!
Bij mij idem zoals ik bovenstaand al beschreven heb. De postbank helpdesk vertelde mij dat het aanvragen van de overschrijvingsformulieren +/- een week zou duren. Vervolgens zou het tussen de 10 en 15 dagen (in het ergste geval) duren voordat het geld op de rekening van GSKILL zou staan, de Postbank kent nog geen spoedprocedure voor particulieren werd mij verteld.
Ik heb dit vervolgens aan Joan van GSKILL voorgelegd en hij ging hier helaas niet mee akkoord. Hij zei dat hij de betalingen uit NL bijna allemaal binnen 3 dagen binnen had en hij vond het vreemd dat het bij mij dan misschien wel 3 weken zou gaan duren.
Vandaar dat ik het via de Rabobank rekening van iemand anders heb overgemaakt. Ik zou het dan nog maar even goed navragen bij GSKILL voordat je over een week een mail krijgt dat de betaling te laat binnen is ofzo....

Athlon 64 3500+ s939 | MSI K8N Neo2 Platinum S 939 | Tagan 480W | 2 x 512MB G.Skill PC4400 @DDR 550 Dual Channel | 2 x WD 160GB 8MB SATA150 7200RPM @ Raid0 | Sapphire 9800PRO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
Hmz, bij mij vond hij/zij het niet erg dat het wat langer kon duren. Maar als die transactie tussen de 10/15 dagen duurt wordt het wel heel erg lang!!!! Dat vind ik wel weer irritant. Ik denk dat ik ff een deal ga maken met een vriend van me die bij de RABOBANK zit.

edit:

Oke, Volgens mij doet hij het. Kan iemand stap voor stap (ook weer niet TE gedetailleerd) vertellen hoe hij z'n geld over heeft gemaakt m.b.v. de Rabobank? Want hij weet niet helemaal hoe het moet en welke informatie hij moet invullen, en ik ken dat Online ding van de Rabobank al helemaal niet.

edit2:
Heeft iemand al met een AMD64 en WinXP 64-bit en SiSoft Sandra 64-bit edition een benchmark gedraaid? Ik ben namelijk benieuwd of dit uitmaakt.

[ Voor 52% gewijzigd door sn0x0r op 12-10-2004 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Uhm, mocht er iemand met 512Mb van dit geheugen omhoog zitten ( 1024 gekocht ofzo..) dan wil ik het wel overnemen >:)

Als de IA nog doorgaat wil ik ook wel evt met iemand samen 1024 Mb kopen.

[ Voor 26% gewijzigd door Bornin op 12-10-2004 17:56 ]

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit even op het forum te kijken van IA.Lees me dat eens rustig door.

Nou wat ik me daar afvraag is als het zich nou nog wel loont zo'n IA.
Ik zie dat de prijs wat omhoog is gegaan.Sommige betalen 268 euro.
Als ik rechtstreeks ga kopen kom ik maar op ongeveer 255 euro.
285 dollar + 5 dollar = 238.52.Dan nog de kosten van de bank deze neem ik aan 17 euro.totaal 255 euro.(bankkosten varieren bij verschillende banken.)
Dan heb ik niet de 19% btw er boven opgeteld.Ik weet niet de mensen die hem voor 265 dollar hebben gekregen als ze nog eens die 19% BTW moesten betalen.
Als ik de start van dit topic zie heeft Tutti-frutti geen btw betaald.Ik zag ook dat het pakketje in Parijs landde.Dan is het pakketje er zeer goed doorgekomen.
Al met al zonder dit ben je goedkopere uit als de IA.Kans dat je de BTW betaald is 5%.Dus nihil.Ik heb nog nooit geen btw hoeven te betalen met paketten uit Azie en Amerika. :+

Begrijp me niet verkeerd over die IA het blijft een goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 21:12:

285 dollar + 5 dollar = 238.52.Dan nog de kosten van de bank deze neem ik aan 17 euro.totaal 255 euro.(bankkosten varieren bij verschillende banken.)
Dan heb ik niet de 19% btw er boven opgeteld.Ik weet niet de mensen die hem voor 265 dollar hebben gekregen als ze nog eens die 19% BTW moesten betalen.
Als ik de start van dit topic zie heeft Tutti-frutti geen btw betaald.Ik zag ook dat het pakketje in Parijs landde.Dan is het pakketje er zeer goed doorgekomen.
Al met al zonder dit ben je goedkopere uit als de IA.Kans dat je de BTW betaald is 5%.Dus nihil.Ik heb nog nooit geen btw hoeven te betalen met paketten uit Azie en Amerika. :+

Heb je gelijk in, alleen jammer dat de actie van gskill niet meer geldig is.

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakaroto
  • Laatst online: 13-09 12:44
Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 21:12:

true, dus als je m in azië besteld hoef je alleen de verzendkosten te betalen want BTW is al ingevoerd in azië.
En naar buitenland overschreven via de postbank is niet duur vergeleken met andere banken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Topicstarter
Kakaroto schreef op 12 oktober 2004 @ 22:33:
[...]

true, dus als je m in azië besteld hoef je alleen de verzendkosten te betalen want BTW is al ingevoerd in azië.
En naar buitenland overschreven via de postbank is niet duur vergeleken met andere banken.
Huh .. interessant ? Btw al ingevoerd in azië ? Leg uit :o

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Kakaroto schreef op 12 oktober 2004 @ 22:33:
[...]

Hoeveel rekent de postbank dan precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakaroto
sn0x0r schreef op 12 oktober 2004 @ 12:42:
Eurogiro dat is kost 7,50 shared cost. Maar hier gaat het om een buitenlandse transactie buiten de EU.
Dat kost 20,50 via Western Union Money Transfer.

Mijn fout de kosten zijn ongeveer wel gelijk bij de banken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tutti-frutti schreef op 12 oktober 2004 @ 22:34:
[...]

Huh .. interessant ? Btw al ingevoerd in azië ? Leg uit :o
Inderdaad erg interessant, dan kan de IA dus goedkoper worden misschien ;)

Edit:
Demon_Eyez schreef op 13 oktober 2004 @ 11:06:
Kunnen we nu AUB weer on-topic? Er lopen genoeg draadjes op het forum van de IA. Resultaten willen we zien :9 , geen koeiepoep over BTW en invoerrechten
Ja pap :> :+

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2004 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 05:46:
[...]

Inderdaad erg interessant, dan kan de IA dus goedkoper worden misschien ;)
Als je dat 100% wilt weten zul je echt met de belastingdienst contact moeten nemen , die kunnen je dat haarscherp uitleggen.

Maar wat ik bedoelde is dat ik vaker in Azie en Amerika iets besteld heb en nog nooit geen BTW hier erover hoeven te betalen.Maar zo'n IA is heel fijn maar ook 1 nadeel.Ze zullen het pakket aanhouden waarom omdat het groter is als dat je eentje besteld.Dan kom je wel aan het betalen als het niet geregeld is.

Dus wat Tutt-Frutti doet is goed geen risico lopen.Want met zo'n hoeveelheid loop je je de kans dat het eruit gepakt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demon_Eyez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-06 20:40
Kunnen we nu AUB weer on-topic? Er lopen genoeg draadjes op het forum van de IA. Resultaten willen we zien :9 , geen koeiepoep over BTW en invoerrechten

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
  • Laatst online: 13-09 08:27
Hoe verhoudt dit geheugen zich tot het Crucial 512MB PC3200 Ballistix DDR SDRAM mem op een A64?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:31

makje

Professioneel prutser

kutkip schreef op 13 oktober 2004 @ 17:22:
Hoe verhoudt dit geheugen zich tot het Crucial 512MB PC3200 Ballistix DDR SDRAM mem op een A64?
Als je deze review van Anandtech leest en deze ernaastlegt dan presteren ze ongeveer gelijkwaardig.

Echter dat zou met een ouder reepje G Skill geheugen geweest zijn als je dit forum mag geloven. Nu had anandtech idd iets mindere spd timings op hun reepjes staan dan de reepjes die nu verkocht worden, dus het zou best eens kunnen kloppen en dan is het G Skill iets sneller, vooral in de absolute topsnelheid...

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

:D

Afbeeldingslocatie: http://homepage.cistron.nl/~rmangenois/Other/GSkill.jpg

Helaas kan ik het vannacht pas testen, aangezien ik tot 23.00u op mijn werk zit. |:(

offtopic:
Wat me opviel, was dat er $20,- op de factuur stond en als bijschrift Computer Parts [Sample]. Wellicht een leuke manier geweest om invoerkosten te kunnen omzeilen?

[ Voor 38% gewijzigd door Smarron op 14-10-2004 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:24

Gamer

mobile

ging juist zelfde screen posten :)

draait nu aan 2.5-3-3-6 op 245x15 (PIV3.0C), mijn Prom staat nog niets te doen.

4600Wp Z - 4800Wp W - 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh | Homey Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
  • Laatst online: 08-05 16:33
Vraag of ze niet computerpart op je doos willen zetten ;)
Ook al staat er test sample! Anders moet je waarschijnlijk nog tax betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Laatst online: 22-08 01:21
Jammer dat die IA niet door gaat. Ik hoop dat ze snel een reseller vinden in Nederland die ze voor een redelijke prijs wil verkopen. G.Skill schijnt al contact te hebben gehad met Nederlandse belangstellenden die als reseller willen optreden.

[ Voor 9% gewijzigd door jona op 14-10-2004 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:45

sapphire

Die-hard pruts0r

Maybe is dit al eens gevraagd, maar ik ben atm niet in staat het hele topic door te lezen. Maar hoe doet dit geheugen eht op de S-A, want het is erg verleidelijk om het nu alvast te kopen voor op mijn Infinity en dan later te migreren naar S939 :).
Iemand al geprobeerd?

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Laatst online: 08:21
Zo geld is overgemaakt, zou 3/4 dagen moeten duren :'(.

Beetje raar gedoe allemaal bij die postbank. Ze weten zelf niet eens goed hoe je geld moet over moet maken naar de bank in Taiwan. Ik heb trouwens (SHA) Shared charges ingevuld, nouja die kerel achter de balie dan.

Hopen dat het goed gaat :| :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Omdat ik 1024Mb te duur vindt heb ik ze maar gemailed of ik ook 512 kan bestellen.

Voor geinteresseerden: Wordt vervolgd....

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die een inkoopactie wil starten voor dit G skill mem misschien? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 14:56:
Iemand die een inkoopactie wil starten voor dit G skill mem misschien? :+
Denk het wel hoor, lees dit topic ff vanaf het begin dan denk jij het ook :+

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Topicstarter
Puresmoker schreef op 14 oktober 2004 @ 16:05:
[...]

Denk het wel hoor, lees dit topic ff vanaf het begin dan denk jij het ook :+
Hij heeft al meegedaan , dus vandaar dattie een nieuwe zoekt :+

Maarja.. dat is de moeite niet, of je wil het illegaal gaan doen. Daarnaast zou gskill denken... niet weer he ;)

Gskill is druk bezig met reseller @ NL.

[ Voor 6% gewijzigd door Tutti-frutti op 14-10-2004 17:05 ]

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Puresmoker schreef op 14 oktober 2004 @ 14:18:
Omdat ik 1024Mb te duur vindt heb ik ze maar gemailed of ik ook 512 kan bestellen.

Voor geinteresseerden: Wordt vervolgd....
Hebben ze niet.. Had ik al eerder gepost btw. Ik heb het een paar weken terug al gevraagd aan die lui.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
FF vraagje. Bij het overmaken van het geld kom ik dit probleem tegen. In de email met transactie gegevens staat dit:

G.SKILL INTERNATIONAL
UNITED WORLD CHINESE COMMERCIAL BANK
SUNG SHAN BRANCH
No151, Sec 1, Keelung Road, Taipei, Taiwan ROC
US A/C:37080000112 (SWIFT CODE: UWCBTWTP037)

USD Correspondent: The Chase Manhattan Bank New York
SWIFT CODE: CHASUS33

Welke van de 2 SWIFT code's moet ik hebben? Ik neem aan de boveste, aangezien het naar Taiwan moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Snorro
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-03-2024
:+

[ Voor 95% gewijzigd door El Snorro op 15-10-2004 21:52 ]

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

El Snorro schreef op 14 oktober 2004 @ 17:39:
Bytes@work wil, mits er genoeg animo is wel reseller worden....
Misschien beter als je dat in het forum van de IA zet :)

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
sn0x0r schreef op 14 oktober 2004 @ 17:17:
FF vraagje. Bij het overmaken van het geld kom ik dit probleem tegen. In de email met transactie gegevens staat dit:

G.SKILL INTERNATIONAL
UNITED WORLD CHINESE COMMERCIAL BANK
SUNG SHAN BRANCH
No151, Sec 1, Keelung Road, Taipei, Taiwan ROC
US A/C:37080000112 (SWIFT CODE: UWCBTWTP037)

USD Correspondent: The Chase Manhattan Bank New York
SWIFT CODE: CHASUS33

Welke van de 2 SWIFT code's moet ik hebben? Ik neem aan de boveste, aangezien het naar Taiwan moet.
Dik gestreepte dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Topicstarter

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
  • Nu online
Ik kon op ddr600 ook wel wat dingen doen (screenshotje enzo :P). Een sisoft sandra membench ging dan weer makkelijker dan een rondje pifast bijvoorbeeld (kreeg errors). 3dmark2001 lijkt me niet echt iets waarmee je je geheugen tot aan de max benched toch? maar toch leuke leuk resultaat op die settings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja heeft iemand misschien icq of msn adres van de dienst verkoop, ken ook een
webshop uit België die reseller wil worden van dit merk. Nu de IA toch niet doorgaat is dit misschien de weg voor mensen om aan dit geheugen te komen.
En het is een puike shop met goede service en betaalbare prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentjen
  • Laatst online: 11-09 01:50
El Snorro schreef op 14 oktober 2004 @ 17:39:
Bytes@work wil, mits er genoeg animo is wel reseller worden....
Goed plan, lekker dichtbij! Ik hoop dat ie het doet... en dat de prijzen schappelijk zijn :)

Amd 4400+, Asus An8sli-deluxe, g-skill DDR 600, 4x Maxtor 300G in raid 0+1, Plextor 716SA, Sapphire 850XT, Samsung 172X, Logitech Z5300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Ik ga dit geheugen nu direct bij gskill bestellen, maar als ik het geld over heb gemaakt moet ik ze nog deze gegevens geven:
the name of transactino applican't
the name of the bank
your shipping address and contact tel number
Shipping adres en mijn tel. nummer begrijp ik wel, naam van de bank zal wel gewoon postbank zijn (is dat voldoende?), maar wat bedoelen ze met "the name of transactino applican't" :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje
  • Laatst online: 13-09 14:31

makje

Professioneel prutser

Dat zal wel zijn: transaction applicant. Volgens mij is dat degene die de transactie opstart/aanvraagt, jij dus (maar 100% zeker ben ik niet O-) )

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Topicstarter
Schumi4ever schreef op 15 oktober 2004 @ 14:42:
Ik ga dit geheugen nu direct bij gskill bestellen, maar als ik het geld over heb gemaakt moet ik ze nog deze gegevens geven:

[...]

Shipping adres en mijn tel. nummer begrijp ik wel, naam van de bank zal wel gewoon postbank zijn (is dat voldoende?), maar wat bedoelen ze met "the name of transactino applican't" :?
Je moet je banknaam vermelden en de gene waarvan het bankacount is waarvan het is overgemaakt. Waarschijnlijk ben je dat gewoon zelf, of je hebt het laten overmaken door een bekende van je via een andere bank.

Zo kunnen ze dus zien of ze het geld hebben ontvangen :)

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 17:06:
[...]

Hebben ze niet.. Had ik al eerder gepost btw. Ik heb het een paar weken terug al gevraagd aan die lui.
Schijnbaar zijn ze van mening veranderd want ik krijg net deze mail van G-skill:

Dear M. 8)

For Samsung TCCD, we do have them in singal channel as listed below.

256MB DDR PC4800 3-4-4-8 PC3200 2-2-2-5 USD82.00
512MB DDR PC4800 3-4-4-8 PC3200 2-2-2-5 USD159.00
256MB DDR PC4800 3-4-4-8 PC3200 2-3-3-6 USD77.00
512MB DDR PC4800 3-4-4-8 PC3200 2-3-3-6 USD152.00

Since we havn't had any reseller set up yet in your country, we will ship directly from our headquarter based in Taipei, Taiwan. You only need to pay an extra USD5.00 for handling, we will cover the international freight charge for you. We are currently contacting with some resellers there, hopefully we will have dealership been set up soon there.

Please let me know which item you would like to order, we will advise the bank information after receiving your order confirmation.

Thanks and best regards,
Cindy Huang

Ik ga zelf toch maar voor OCZ rev2 maar dit zal ongetwijfeld goed nieuws zijn voor menigeen ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Bornin op 15-10-2004 16:01 ]

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Tutti-frutti schreef op 15 oktober 2004 @ 14:50:
[...]

Je moet je banknaam vermelden en de gene waarvan het bankacount is waarvan het is overgemaakt. Waarschijnlijk ben je dat gewoon zelf, of je hebt het laten overmaken door een bekende van je via een andere bank.

Zo kunnen ze dus zien of ze het geld hebben ontvangen :)
Ok. Gewoon mijn naam, adres, telefoonnummer en naam van de bank. Dat moet wel lukken O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 12:12
Since we havn't had any reseller set up yet in your country, we will ship directly from our headquarter based in Taipei, Taiwan. You only need to pay an extra USD5.00 for handling, we will cover the international freight charge for you. We are currently contacting with some resellers there, hopefully we will have dealership been set up soon there.

Please let me know which item you would like to order, we will advise the bank information after receiving your order confirmation.

Thanks and best regards,
Cindy Huang
Dat stuk was _PRECIES_ het zelfde bij mij. Ik hoop dat er een nederlandse reseller komt :D

LinkedIn
BlackIntel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003

nFo

Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 17:06:
[...]

Edit: Laat maar.

[ Voor 51% gewijzigd door nFo op 15-10-2004 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03:56

Zenix

BOE!

Ik heb een vraag ik heb Kingston Valueram 512mb winbondBH5 geheugen ( heb ik net ontdekt lol ) En daarnaast gewoon kingston. Maar is het mogelijk om dat BH5 geheugen samen met dit gskill geheugen te laten werken op A64 op een hoge snelheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-04 09:36
Het gaat iig niet zo lekker oc'en dan alleen een setje G.Skill (of alleen je Kingston), ik zou het niet doen tenzij je gewoon héél veel geheugen nodig hebt, en de snelheid niet meteen heel belangrijk is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja,

Dan kom ik weer met de vraag : ), wat zou je me aanraden ?? Mijn keuze ligt nu tussen drie merken:

1. G.Skill DDR400@ cl2.0-2-2-5 1t

2. Mushkin PC3200@222 LII Rev2.0 (2-2-2 @ 400MHz)

3. OCZ 1024MB PC3200@222 EL Rev.2 Platinum Series (400MHZ CL 2-2-2-5)

Het gaat me niet echt om de prijs atm, maar snelheid en betrouwbaarheid.

Mijn Systeem :

Asus P4P800 se
P4 3,2 Prescott
Asus AX 800 XT
SB Audigy 2 ZS
OCZ powerstream 520W
Aantal hdd's tot 1 terra (maxtor sata)
DVD brander NEC
DVD speler Samsung

Ik gebruik de pc voor video bewerking en gamen. :P Zoals je ziet heb ik ATM nog geen geheugen en wil die zo snel mogelijk aanschaffen, so... pls help meh _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy
Je zal met alledrie de kitjes goed zitten, ik zou dus voor de G.Skill gaan :). G.Skill moet blijkbaar zeker niet onderdoen voor ander high-end geheugen, en de prijs ligt toch wel een pak lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 oktober 2004 @ 18:44:
mja,

Dan kom ik weer met de vraag : ), wat zou je me aanraden ?? Mijn keuze ligt nu tussen drie merken:

1. G.Skill DDR400@ cl2.0-2-2-5 1t

2. Mushkin PC3200@222 LII Rev2.0 (2-2-2 @ 400MHz)

3. OCZ 1024MB PC3200@222 EL Rev.2 Platinum Series (400MHZ CL 2-2-2-5)

Het gaat me niet echt om de prijs atm, maar snelheid en betrouwbaarheid.

Mijn Systeem :

Asus P4P800 se
P4 3,2 Prescott
Asus AX 800 XT
SB Audigy 2 ZS
OCZ powerstream 520W
Aantal hdd's tot 1 terra (maxtor sata)
DVD brander NEC
DVD speler Samsung

Ik gebruik de pc voor video bewerking en gamen. :P Zoals je ziet heb ik ATM nog geen geheugen en wil die zo snel mogelijk aanschaffen, so... pls help meh _/-\o_
Ocz heb je niet de garantie dat je de speeds van gskill haalt. Gskill is ~100 euro goedkoper, en ik dnek niet dat je hoger dan 275 mhz wilt gaan draaien op je fsb. Dit is dus wel gegarandeerd bij gskill. Ik zou gewoon voor gskill gaan, omdat die a) goedkoper zijn b) meer dan hard genoeg gaan , en c) garantie dat ze ddr550 @cl2.5 doen :)

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké dat lijkt me duidelijk, maar alleen de bestel methode geeft mij niet echt zekerheid... komt omdat ik gewend ben via sites alles makkelijk in winkelmandjes te pleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 11:44

Speedy-J

AMD Enthusiast

Damn vandaag 2 setjes mem geprobeerd...
1Gb GeiL maar wou niet eens booten @ standaard voltages op standaard waardes :r
En een setje TwinMOS Twister DDR500 wat ook pas op 2.8V ging werken |:(
Ik ga maar wachten op dat leuke spul met die Samsung chippies erop :)

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-J schreef op 16 oktober 2004 @ 20:57:
Damn vandaag 2 setjes mem geprobeerd...
1Gb GeiL maar wou niet eens booten @ standaard voltages op standaard waardes :r
En een setje TwinMOS Twister DDR500 wat ook pas op 2.8V ging werken |:(
Ik ga maar wachten op dat leuke spul met die Samsung chippies erop :)
Wat zijn je systeem specs dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy
Verwijderd schreef op 16 oktober 2004 @ 23:50:
[...]

Wat zijn je systeem specs dan ?
Tsjek zijn sig ;). http://specs.tweak.to/5712

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op 16 oktober 2004 @ 20:42:
Oké dat lijkt me duidelijk, maar alleen de bestel methode geeft mij niet echt zekerheid... komt omdat ik gewend ben via sites alles makkelijk in winkelmandjes te pleuren.
Ik kan je zekerheid geven dat de mensen die het tot nu toe hebben besteld, het ook daadwerkelijk binnen 2 dagen na ontvangst van betaling hebben ontvangen, waaronder ik. Ik zie in de mensen van GSkill meer zekerheid dan menig NL-shops!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris10
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09-2024
Smarron schreef op 17 oktober 2004 @ 09:21:
[...]
Ik kan je zekerheid geven dat de mensen die het tot nu toe hebben besteld, het ook daadwerkelijk binnen 2 dagen na ontvangst van betaling hebben ontvangen, waaronder ik. Ik zie in de mensen van GSkill meer zekerheid dan menig NL-shops!
Absoluut waar!
Ik heb zelf het geld op vrijdagmiddag overgemaakt via een rabobank rekening (Postbank duurde te lang), dinsdag kreeg ik al melding dat het geld binnen was en dat ze het pakketje gingen versturen. Donderdagochtend stond er al een Fedex mannetje bij me op de stoep! _/-\o_ 1,5 dag verzendtijd vanuit Taiwan! :Y)

Je hoeft dus absoluut niet bang te zijn. Alleen het geld naar de juiste rekening overmaken en je hebt het geheugen binnen een week in huis. :)

Als je bang bent dat je het geld verkeerd overmaakt dan ga je gewoon naar je bankvestiging (rabo/abn), en zij weten wel hoe je het moet overmaken. Dat heb ik voor de zekerheid ook maar gedaan.

Athlon 64 3500+ s939 | MSI K8N Neo2 Platinum S 939 | Tagan 480W | 2 x 512MB G.Skill PC4400 @DDR 550 Dual Channel | 2 x WD 160GB 8MB SATA150 7200RPM @ Raid0 | Sapphire 9800PRO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy
offtopic:
En wat als de FedEx-dude langskomt wanneer je niet thuis bent? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
gaat je pakketje naar de dichtsbijzijnde bank lijkt me he 8)7 en krijg je een kaartje in de bus dat je het kan komen ophalen

[ Voor 35% gewijzigd door STIMPPYYY op 17-10-2004 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Chris10 schreef op 17 oktober 2004 @ 10:56:
[...]
Als je bang bent dat je het geld verkeerd overmaakt dan ga je gewoon naar je bankvestiging (rabo/abn), en zij weten wel hoe je het moet overmaken. Dat heb ik voor de zekerheid ook maar gedaan.
Ik heb als bank de postbank waar ik internationale overschrijvingskaarten moet aanvragen. Als ik die ontvangen heb, kan ik daarna gewoon naar de bank gaan met de gegevens van gskill en dat zij het dan voor mij op kunnen lossen, of moet ik het thuis zelf in gaan zitten vullen :?

Op postbank.nl is wel hulp te vinden over het hoe en wat van het invullen voor het overschrijven naar het buitenland, maar Taiwan staat niet in dat lijstje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakaroto
Vrijdag ook 1Gb Gskill PC4400 2.5-3-3-7 geheugen besteld voor 255Euro incl. verzendkosten bij Digi4me.com

krijg het als het goed is deze week binnen.

[ Voor 6% gewijzigd door Kakaroto op 17-10-2004 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gelijk gekeken op Digi4me.com, maar ik vond daar het volgende:

Thank you for your order. Digi4me.com does not accept international orders at this time. Digi4me.com accepts United States including APO/FPO orders and United States issued credit cards only (No international credit cards).

Hoe heb jij dan besteld? Ik zou hier namelijk ook wel willen bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakaroto
Verwijderd schreef op 17 oktober 2004 @ 14:38:
Ik heb gelijk gekeken op Digi4me.com, maar ik vond daar het volgende:

Thank you for your order. Digi4me.com does not accept international orders at this time. Digi4me.com accepts United States including APO/FPO orders and United States issued credit cards only (No international credit cards).

Hoe heb jij dan besteld? Ik zou hier namelijk ook wel willen bestellen.
Met paypal. (www.paypal.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Schumi4ever schreef op 17 oktober 2004 @ 13:48:
[...]

Ik heb als bank de postbank waar ik internationale overschrijvingskaarten moet aanvragen. Als ik die ontvangen heb, kan ik daarna gewoon naar de bank gaan met de gegevens van gskill en dat zij het dan voor mij op kunnen lossen, of moet ik het thuis zelf in gaan zitten vullen :?

Op postbank.nl is wel hulp te vinden over het hoe en wat van het invullen voor het overschrijven naar het buitenland, maar Taiwan staat niet in dat lijstje :P
Je kan beter even naar de postbank gaan, heb ik ook gedaan daar kunnnen ze het zo invullen en gelijk opsturen. Overmaken duurt ong. 3/4 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Puresmoker schreef op 15 oktober 2004 @ 16:00:
[...]

Schijnbaar zijn ze van mening veranderd want ik krijg net deze mail van G-skill:

Dear M. 8)

For Samsung TCCD, we do have them in singal channel as listed below.

256MB DDR PC4800 3-4-4-8 PC3200 2-2-2-5 USD82.00
512MB DDR PC4800 3-4-4-8 PC3200 2-2-2-5 USD159.00
256MB DDR PC4800 3-4-4-8 PC3200 2-3-3-6 USD77.00
512MB DDR PC4800 3-4-4-8 PC3200 2-3-3-6 USD152.00

Thanks and best regards,
Cindy Huang

Ik ga zelf toch maar voor OCZ rev2 maar dit zal ongetwijfeld goed nieuws zijn voor menigeen ;)
Ah ok, hij zei namelijk tegen mij dat ze het pas later in 256 repen zouden hebben.. Maar das alweer ff geleden. "Later" is dus blijkbaar "nu" geworden ;) Ze hadden eerst alleen 512 modules namelijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2004 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001

Exigence

dnkroz

Kakaroto: Maar het juiste adres invullen lukt dan nog steeds niet :/ :P
Die 512MB Dual Channel kits zijn erg interessant. 130 of 140 dollar :)

[ Voor 42% gewijzigd door Exigence op 17-10-2004 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakaroto
Exigence schreef op 17 oktober 2004 @ 15:14:
Kakaroto: Maar het juiste adres invullen lukt dan nog steeds niet :/ :P
wat bedoel je precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence

Exigence

dnkroz

Kakaroto schreef op 17 oktober 2004 @ 15:31:
[...]

wat bedoel je precies?
Ik bedoel dat bij het plaatsen van de bestelling je postcode niet geaccepteerd wordt :) Of heb je daar op een andere manier besteld dan direct via de website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakaroto
Exigence schreef op 17 oktober 2004 @ 15:36:
[...]

Ik bedoel dat bij het plaatsen van de bestelling je postcode niet geaccepteerd wordt :) Of heb je daar op een andere manier besteld dan direct via de website?
Nee, je besteld niet via de site.
Ik had een email gestuur en gevraagd of ze ook naar europa sturen, was geen probleem. Heb gewoon via paypal.com geld overgeschreven naar digi4me.com met de mijn gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence

Exigence

dnkroz

Kakaroto schreef op 17 oktober 2004 @ 15:40:
[...]

Nee, je besteld niet via de site.
Ik had een email gestuur en gevraagd of ze ook naar europa sturen, was geen probleem. Heb gewoon via paypal.com geld overgeschreven naar digi4me.com met de mijn gegevens.
Da's duidelijk. Ik dacht ook al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer
  • Laatst online: 09:24

Gamer

mobile

na heel wat problemen met de P4C800Deluxe (I875) in combinatie met het GSkill geheugen hier het resultaat :

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/gamer/Gskill/gskill%20mem1.JPG
32" zit er nog wel in, maar ben voorlopig CPU limited.

dit is niet 100% stabiel, maar de 4 ghz wel.

het probleem was dat ik niet hoger kon gaan dan 233x15 met mijn PIV3.0C met GSkill.
BSOD's volgden elkaar regelmatig op, Kevin was van het probleem op de hoogte, maar er waren geen oplossingen, ook OPP had zelfde problemen.
het werkte wel op de I865.

vond vandaag toevallig een betabios voor mijn P4C800Deluxe en werk nu stabiel aan 4000mhz 2.5-3-3-6 24/7.

blijkbaar was ASUS op de hoogte van het probleem :)

4600Wp Z - 4800Wp W - 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh | Homey Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:29

Wimo.

Shake and Bake!

Hopen dat er binnenkort een reseller in nl of belgie komt .. zonder btw kopen zal niet lukken vanuit taiwan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy
Wimo. schreef op 17 oktober 2004 @ 19:58:
Hopen dat er binnenkort een reseller in nl of belgie komt .. zonder btw kopen zal niet lukken vanuit taiwan
Als je 1 set koopt gaat dit probleemloos hoor, het is pas bij grotere (en duurdere) paketten dat dit niet meer zo gemakkelijk zal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wimo. schreef op 17 oktober 2004 @ 19:58:
Hmmz, aangezien dit voor GSkill export is, moeten zij aan mensen met een BTW-nummer een factuur maken zonder BTW. Gewoon nog ff opzoeken hoeveel percent de btw is in Taiwan 8)7

althans, zo was het toen ik bestelde in Nederland (ben zelf trotse Belg ;) ). Kan wel zijn dat dit nog iets anders is doordat het niet in de EU is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:29

Wimo.

Shake and Bake!

Hmm, ik ga me er eens in verdiepen .. heb zelf nog nooit iets zakelijk buiten de Eu gekocht. Lijkt me wel lachen, 10x260 moet lukken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
Ik ga vandaag maar es geld overmaken naar een vriend van me die het vervolgens weer met de rabobank overmaakt naar GSkill :P En dat nog steeds voor 265 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy
sn0x0r schreef op 18 oktober 2004 @ 10:09:
Ik ga vandaag maar es geld overmaken naar een vriend van me die het vervolgens weer met de rabobank overmaakt naar GSkill :P En dat nog steeds voor 265 dollar.
Nog steeds voor 265? Nou ben ik jaloers :P

Meteen eens kijken of ze me nog een mailtje teruggestuurt hebben, en dan ga ik asap geld overmaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Net bij de postbank mijn overschrijvingskaarten besteld, en het kan tot een week duren voor ik dat binnen heb :|

Hoe snel hadden jullie het binnen? Een paar dagen, of echt een week? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
Bij mij duurde het 5 dagen voor ik ze binnen had (en het weekend dat er nog tussen zat tel ik niet mee) maar ik gebruik ze niet, zoals eerder gezegd, heb ik het via een vriend van me gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We zijn bezig met G-Skill om er reseller van te worden en het eerste order zal niet lang duren.

Is er iemand geinteresseerd in het aankopen van de latjes in Belgie?
Zo ja, Welke is je keuze dan zouden we die meteen kunnen laten meekomen.

Bytes@Work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demon_Eyez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-06 20:40
Ik zit ook bij de postbank, zelfde verhaal. Ik ga die kaarten ook niet gebruiken, gewoon via iemand met ABN-AMRO i-net bankieren. Volgens de ABN-AMRO site binnen 3 werkdagen op de rekening in Taiwan. Postbank is gewoon zwaar ***, en het kan zelfs 15 dagen duren wodrt er verteld door de klantenservice en als je wat weten ze zelf niet precies hoe je iets naar Taiwan of enig ander niet- EU land moet overmaken. :(

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://img99.exs.cx/img99/7149/998-53.jpg

Zieke jappies :P

[ Voor 8% gewijzigd door Tutti-frutti op 19-10-2004 11:50 ]

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
Ik wil z'n memory timings e.d. weten, waarom heeft hij 2x het tabje cpu open staan, en niet 1 met memory. |:(

edit:

Ow, oke, nu zie ik wel het 2de plaatje, laat maar

edit2:

WTF! 310, in dual channel @ 2,5-4-4-8 en dan nog stable? Tutti kwam niet eens op de 300... :S

[ Voor 58% gewijzigd door sn0x0r op 19-10-2004 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Topicstarter
sn0x0r schreef op 19 oktober 2004 @ 12:15:
Ik wil z'n memory timings e.d. weten, waarom heeft hij 2x het tabje cpu open staan, en niet 1 met memory. |:(

edit:

Ow, oke, nu zie ik wel het 2de plaatje, laat maar

edit2:

WTF! 310, in dual channel @ 2,5-4-4-8 en dan nog stable? Tutti kwam niet eens op de 300... :S
Het is 2x256 mb.

MAAR ik heb nog even een mededeling over de kitjes. Niet alleen ik, maar ook Race eend heeft het zelfde probleem. Wij hebben ongeveer de zelfde setup en zelfde kast. Allebei waterkoeling en geen fans in het systeem (alleen voeding en 3 120mm oouttake bovenin).

Beide dualkitjes van ons geven op ddr550 cl2.5-3-3-7 1t echt net een paar errors... In test 5, na 6 x runnen krijgen we 2 errortjes ofzo. Nu blijkt dit een hitteprobleem te zijn, want met de kleinste airflow over het geheugen hebben we geen error meer.(fan achterin mn kast een fan op 7 volt en maar kleine luchtdoorgang van kast).

Op het moment van testen had ik dus ook een fannetje achterin.. nu niet meer. En ben nu eigk maxed out @ ddr546 ofzo. Nou is een fannetje geen probleem natuurlijk bij die hard overklokken, maar ik heb zelf een silent systeem en het gaat mij even om het principe dat het geheugen dus eigenlijk extra cooling nodig heeft om zijn specs te kunnen draaien.

Ik heb er over gesproken met G.skill en ze zijn daar hard over aan het nadenken. Helaas helpt een heatspreader niet. Een heatspreader werkt eigenlijk alleen als er flow overheen gaat. Ze gaan overleggen in ieder geval, en hij had het al over dat de specs eigk niet zo de markt op moeten, of dat ddr550 wel kan, mits er een kleine flow over heen gaat.

Toch is ddr550 net een klein tikkie boven het max, want het zijn echt maar 2~8 errors in 10 tests. Met een klein beetje koeling is dit geen probleem. Dus als je het geheugen nog veel beter koelt.. dan is maybe ddr600 wel mogelijk ;)

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg net van bytes@work een mailtje, dat ze het gskill geheugen zeer waarschijnlijk gaan verkopen :)

Even ter info ;)
In welke latjes was jij geinteresseerd?

Het gaat wss doorgaan.

Groeten,
Dave.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2004 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
En wat wordt de verwachtte prijs? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schumi4ever schreef op 19 oktober 2004 @ 13:10:
En wat wordt de verwachtte prijs? :P
Heb ik ook gevraagd ofcourse, maar nog geen reactie op gekregen :/

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
Tutti-frutti schreef op 19 oktober 2004 @ 12:52:
[...]

Het is 2x256 mb.

MAAR ik heb nog even een mededeling over de kitjes. Niet alleen ik, maar ook Race eend heeft het zelfde probleem. Wij hebben ongeveer de zelfde setup en zelfde kast. Allebei waterkoeling en geen fans in het systeem (alleen voeding en 3 120mm oouttake bovenin).

Beide dualkitjes van ons geven op ddr550 cl2.5-3-3-7 1t echt net een paar errors... In test 5, na 6 x runnen krijgen we 2 errortjes ofzo. Nu blijkt dit een hitteprobleem te zijn, want met de kleinste airflow over het geheugen hebben we geen error meer.(fan achterin mn kast een fan op 7 volt en maar kleine luchtdoorgang van kast).

Op het moment van testen had ik dus ook een fannetje achterin.. nu niet meer. En ben nu eigk maxed out @ ddr546 ofzo. Nou is een fannetje geen probleem natuurlijk bij die hard overklokken, maar ik heb zelf een silent systeem en het gaat mij even om het principe dat het geheugen dus eigenlijk extra cooling nodig heeft om zijn specs te kunnen draaien.

Ik heb er over gesproken met G.skill en ze zijn daar hard over aan het nadenken. Helaas helpt een heatspreader niet. Een heatspreader werkt eigenlijk alleen als er flow overheen gaat. Ze gaan overleggen in ieder geval, en hij had het al over dat de specs eigk niet zo de markt op moeten, of dat ddr550 wel kan, mits er een kleine flow over heen gaat.

Toch is ddr550 net een klein tikkie boven het max, want het zijn echt maar 2~8 errors in 10 tests. Met een klein beetje koeling is dit geen probleem. Dus als je het geheugen nog veel beter koelt.. dan is maybe ddr600 wel mogelijk ;)
En wat als je er nou RAM Sinks op flikkert EN een zware airflow erop (Zoals ik dan denk ik maar ga fixen op de een of andere manier) want mijn systeem is (meda dankzij mijn voeding) absoluut niet stil, en daar zit ook niet zo mee :P

Op het moment heb ik 3x In en 2x Out (Me voeding heeft OOK nog eens 2 fans waarvan 1 aan de onderkant en 1 aan de achterkant) en op me CPU zit een fan en als laatste zit op me VGA plank ook nog een fan.

Dus:

- 2x Intake aan de voorkant
- 1x Intake aan de zijkant (in me window, zit laag in de linker hoek)
- 2x Outtake aan de achterkant
- 1x Out van Voeding aan de achterkant
- 1x een fan aan de onderkant van me voeding
- 1x een fan op me CPU
- 1x een fan op me VGA kaart (Die van zalman, zo'n OP1)

[ Voor 12% gewijzigd door sn0x0r op 19-10-2004 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 oktober 2004 @ 11:33:
We zijn bezig met G-Skill om er reseller van te worden en het eerste order zal niet lang duren.

Bytes@Work
Volgende maand rond deze tijd ga ik ook van deze latjes kopen. Dan ben ik zeker wel geinteresseerd, maar balangrijk is natuurlijk de prijs ;)
Heb je al een idee wat het ongeveer gaat worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Snorro
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-03-2024
Check voor het Gskill reseller zaakje ook het Bytes@work forum:

Directe link naar topic:
http://www.bytesatwork.be/forum/viewtopic.php?t=171

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Hmm, ik twijfel tussen DDR400 en DDR550.
Kan iemand mij vertellen wat ik het beste kan nemen?

Wat ik wil:

- Overclocken. :+

Wat ik heb:

- Shuttle SN95G5 (S939)
- AMD 64 3500+
- XFX 6800GT 256 MB
- WD Raptor 74 GB 10.000rpm

Thx voor de tips!

Edit:

Hmm, als ik het goed begrijp is het één soort geheugen wat op verschillende snelheden / latencies kan lopen?

[ Voor 20% gewijzigd door MaZo op 19-10-2004 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaZo schreef op 19 oktober 2004 @ 14:51:

Wat ik wil:

Wat ik heb:

- Shuttle SN95G5 (S939)
- AMD 64 3500+
- XFX 6800GT 256 MB

Thx voor de tips!

Edit:

Hmm, als ik het goed begrijp is het één soort geheugen wat op verschillende snelheden / latencies kan lopen?
Anders lees je ff de draad ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Race Eend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
MaZo schreef op 19 oktober 2004 @ 14:51:

Wat ik wil:

Wat ik heb:

- Shuttle SN95G5 (S939)
- AMD 64 3500+
- XFX 6800GT 256 MB

Thx voor de tips!

Edit:

Jep idd, ddr400 doet ie op 2-2-2-5 en DDR550 op 2.5-3-3-7 :)

Edit:
* Race Eend mompelt iets over spuit 11

[ Voor 5% gewijzigd door Race Eend op 19-10-2004 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Mijn excuus idd, ik was net iets te enthousiast. Ik las het later, maar vond het zo lullig om tijdens het editten maar alles te schrappen.

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy

Bytes@Work
En ik heb net men latjes besteld... Stomme ik |:(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
@NofearATWork:

Kun je ook aan die PC4800 latjes komen? (PC4800(DDR600) 3-4-4-8 PC3200 2-2-2-5 (Dual channel)) dus. Hier is de url ervan. Als je ze kan bestellen bij hun, hoeveel gaat me dat dan in totaal kosten. Dat is wat ik wil weten namelijk.

edit:

Degene die ik nu bij hun besteld heb kan ik door verkopen aan iemand anders.

[ Voor 14% gewijzigd door sn0x0r op 19-10-2004 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Topicstarter
sn0x0r schreef op 19 oktober 2004 @ 17:32:
@NofearATWork:

Kun je ook aan die PC4800 latjes komen? (PC4800(DDR600) 3-4-4-8 PC3200 2-2-2-5 (Dual channel)) dus. Hier is de url ervan. Als je ze kan bestellen bij hun, hoeveel gaat me dat dan in totaal kosten. Dat is wat ik wil weten namelijk.

edit:

Degene die ik nu bij hun besteld heb kan ik door verkopen aan iemand anders.
Volgens mij zijn ze ook zeldzaam en zou je moeten wachten.

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerPee
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-06 19:08

Bytes@Work
Mijn keuze:

F1-3200DSU2-1GBLE G-SKILL
http://www.gskill.com/pc4...3200-tccd-2-2-2-5-dc.html

YES, deze worden 't! Ben erg benieuwd naar de kosten Bytes@Work ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn keuze:

F1-3200DSU2-1GBLE G-SKILL
http://www.gskill.com/pc4...3200-tccd-2-2-2-5-dc.html

Yup 2 x 512 ... : ) is wel gewenst : p
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.