Telfort aanbieding 3310 +PC

Pagina: 1
Acties:

• BeachPatroller
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-04-2024
Weet iemand of die PC van telfort wat is?
Ik heb het over http://www.telfort.nl/shop/ deze aanbieding.
Zit er een AGP slot op? Is het geheugen 333 Mhz (2700)?

Ik heb een nieuwe PC nodig (oude is athlon 1100) en een nieuw gsm abbo. Dit leek me wel een mooie aankoop. Ik ben een beetje een gamer en denk dat ik mijn radeon 8500 i.c.m. dit systeem wel een beetje mee kan komen. Oude systeem is net te langzaam voor doom3 alhoewel farcry in low detail wel goed speelbaar is.

Ik ben malle Pietje niet.

• Schapie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-02-2025

Schapie

Bleh...

Behuizing: Q-Motion Basic Black tower
Processor: AMD Sempron 2200+
Geheugen: 256 MB intern geheugen
Videokaart: Integrated
Diskdrive: 3.5'
Harddisk: 40 Gb
DVD-ROM: DVD Speler 16 speed
ANTI-VIRUS:Norman Anti Virus
Modem: 56 k intern inclusief telefoonstekker
Audio: Integrated
USB: 2 x front
Garantie: 2 jaar op basis van carry en inclusief helpdesk
Diversen: Compleet geassembleerd, geïnstalleerd en getest

Kijk anders hier eens naar haal ik zo van de telfort site af in een minuut.
Maakt niet uit ik denk dat je hier geen doom3 op kan spelen zeker niet met de onboard videokaart.
Dan zou je je 8500 over moeten zetten mischien dat het dan lukt ik weet niet wat voor geheugen je nu in je systeem hebt zitten of het sdram is of ddr sdram. (zal wel sdram zijn denk ik)
Dan kan je nog een beetje geheugen er bij prikken.

Een 2200+ sempron heeft idd 333mhz geheugen nodig (166 mhz fsb) (@getah ja je hebt gelijk hoe kan ik daar nou over heen lezen 8)7 nog ff goed kijken op de balusc servert).
Of er een agp slot in het systeem zit is niet zo te zeggen er staat verder geen mobo bij of chipset oid.

[ Voor 19% gewijzigd door Schapie op 04-10-2004 20:39 ]

No signature found

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-12-2025
hahaha dat is nog is toevallig!! ik zat net vanochtend de spits in de tram te lezen en toen zag ik die atvertentie en vroeg mij af wat voor specs erwaren!!! :+ gelukkig hoef ik nu niet te zoeken!!! best een kut computer om het even kort samen te vatten!! :r :o

• BeachPatroller
Ja ik had de specs al gelezen, maar de vragen die ik stelde stonden niet in de specs omschreven. Ik hoopte eigenlijk antwoord te krijgen van iemand die zo een ding heeft of iemand die er meer informatie over heeft verkregen dan in de specs omschreven staan.

Verwijderd

DaannO schreef op 04 oktober 2004 @ 17:57:
hahaha dat is nog is toevallig!! ik zat net vanochtend de spits in de tram te lezen en toen zag ik die atvertentie en vroeg mij af wat voor specs erwaren!!! :+ gelukkig hoef ik nu niet te zoeken!!! best een kut computer om het even kort samen te vatten!! :r :o
lekker kortzichtig,
het is totaal geen "kut" computer.
Voor een normaal iemand, bijvoorbeeld je ouders ofzo stellen helemaal geen hoge eisen aan een computer, die zoeken gewoon een computer computer. en geen computer voor die hard gamers ofzo.
kortom een leuk pctje, en trouwens ook een leuke actie.

• Getah
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-07-2023
Een 2200+ sempron heeft idd 333mhz geheugen nodig (133 mhz fsb).
Of er een agp slot in het systeem zit is niet zo te zeggen er staat verder geen mobo bij of chipset oid.
166 mhz FSB lijkt mij dus :+

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02-2025

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Geil Linux bakkie :9 En die Monitor lijkt me ook wel goed bruikbaar.

* nero355 vertrouwt alles van Samsung B-)

Foutje :>

[ Voor 13% gewijzigd door nero355 op 04-10-2004 21:57 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• kluyze
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
@nero355
de computer komt zonder scherm, er staat namelijk
OPTIONEEL
- HP Deskjet 3520 kleuren-inkjetprinter
- Win TV USB
- Samsung SyncMaster 793DF Monitor (kost € 149,00 extra)
(@nero355 is niet erg hoor kan de beste onder ons wel es overkomen :*) )

en een kut computer?? Hij is wel gratis (zover ik kan zien) alleen een gsm abbonement, ma als ge het nie erg is om da der bij te pakke.

ma als game-pc is hij net iets te zwak, tenzij je bereid bent om direct een upgrade te doen. Wat extra ram en een nieuwe grafische kaart.

[ Voor 9% gewijzigd door kluyze op 04-10-2004 22:10 ]

Verwijderd

mits er een agp slot op zit :D

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

kluyze schreef op 04 oktober 2004 @ 21:49:
@nero355
de computer komt zonder scherm, er staat namelijk

[...]Hij is wel gratis (zover ik kan zien) alleen een gsm abbonement, ma als ge het nie erg is om da der bij te pakke.
niets is gratis natuurlijk ;) Wanneer je hetzelfde abo neemt zonder toestel en pc bij b.v. gsmweb.nl betaal je 5 euro per maand (25Euro bij dit abo bij telfort). Na twaalf maanden heb je dus netjes 12*20 = 240 euro meer betaald voor je mobiel + pc... Das niet veel, maar ook ook weer niet gratis :P

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-01 15:07

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
fatsoenlijk doom3 spelen met een Radeon8500 kan je ook wel shaken hoor
ik kan het hier net aan met een XP2100+ en een Radeon 9600 Pro, dus je kan er meteen een nieuwe videokaart bij halen als je per se wil doomen.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Isengrim
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:08
Ik kan jullie vertellen dat het een leuk bakkie is afgezien van de onboard videokaart.
Mijn broer heeft hem laatst besteld met de monitor erbij, wat overigens een leuk dingetje is.
Zoals eerder gezegd valt die onboard videokaart tegen, C&C Generals spelen ging nog niet eens, maar er is een ati radeon 9600 op komst ;) .
Als die binnen is zal ik wel ff want bench posten voor de liefhebber .
Het geheugen is pc 2700.

Als mensen van plan zijn om hem te halen, dan moet je ff kijken waar de processor op loopt, deze liep op nog geen 1Ghz. Na wat ondezoek bleek dat er een jumper op het mobo aanstond waardoor de fsb op 100Mhz liep. 8)7
Het moederbord is trouwens een Gigabyte 7VM333M-RZ(Socket-A) met Via KM266 chipset

Als mensen meer info willen, post het dan maar :P zaa ik zien of ik er antwoord op kan vinden O-)

• BeachPatroller
Kijk daar heb ik wat aan :)

Ik speel hier nu doom3 met mijn radeon 8500 op een Athlon 1800xp en dat gaat best (in low detail). Jammer dat het een 4x AGP slot is, denk wel dat hij geschikt is voor erbij. Ik vindt het een leuke aanbieding hoor. Natuurlijk is het geen high-end pc. Maar voor iemand die niet te hoge eisen stelt Ok. Of ik verpats hem gewoon door voor 200 Euro.

Hier de specs van het mobo, ik denk dat ik hem wel gewoon neem.
http://tw.giga-byte.com/M...ucts_Spec_7VM333M-RZ.htm#
Trouwens: is de KM266 slechter dan de KT333?

[ Voor 22% gewijzigd door BeachPatroller op 05-10-2004 00:33 ]

Pagina: 1