Ik heb een systeem van mijn zus gehad, op zich een prettig systeem, maar met wat kuren. Ten eerste valt hij regelmatig zomaar uit, en gaat ie rebooten. Dit gebeurt voornamelijk als ik een spel speel (bijv. simcity4) of als hij al een tijdje aanstaat, en ik begin weer met computeren, maar ook soms als ik hem net heb opgestart en 1 of twee programma's opstart.
Ook crashen er willekeurig programma's. Met name Firefox, MSN Messenger en Norton Firewall 2003 klappen er vaak zomaar uit. Soms ook de explorer.exe.
Mijn systeem bestaat uit het volgende:
athlon 2000
MSI Moederbord
256 mb geheugen
40 GB hd 7200 rpm
300 watt voeding
geforce 440 mx
win XP sp1
Als ik in mijn bios kijk zie ik dat de temperatuur van mijn cpu 51 graden is. Is dit te warm? Of kan het aan mijn voeding liggen, dat ie soms zomaar opnieuw opstart? Kan iemand mij helpen?
Ook crashen er willekeurig programma's. Met name Firefox, MSN Messenger en Norton Firewall 2003 klappen er vaak zomaar uit. Soms ook de explorer.exe.
Mijn systeem bestaat uit het volgende:
athlon 2000
MSI Moederbord
256 mb geheugen
40 GB hd 7200 rpm
300 watt voeding
geforce 440 mx
win XP sp1
Als ik in mijn bios kijk zie ik dat de temperatuur van mijn cpu 51 graden is. Is dit te warm? Of kan het aan mijn voeding liggen, dat ie soms zomaar opnieuw opstart? Kan iemand mij helpen?