Philips HDRW serie(?)

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 3.337 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jiriki
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 15:07
Jerrycan schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 12:30:Nou kloppen de antwoorden van Philips maar deels.
Punt 2 ging over het feit dat ik een bookmark optie mis. Ik zie me echter niet, als ik later halverwege een opname verder wil gaan kijken, via het edit menu een hoofdstukindeling plaats. Dat is heel wat anders dan een bookmark.
Als je stopt met kijken, en later in de HDD browser dezelfde opname selecteerd en dan de play knop gebruikt, gaat ie weer verder waar je gebleven was. Net zo als de meeste DVD spelers doen eigenlijk.

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrycan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-11-2022
Jiriki schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 13:24:
[...]

Als je stopt met kijken, en later in de HDD browser dezelfde opname selecteerd en dan de play knop gebruikt, gaat ie weer verder waar je gebleven was. Net zo als de meeste DVD spelers doen eigenlijk.
Moet je dan consequent de stop knop indrukken voordat ie dat punt saved ofzo? Want ik heb het nog niet meegemaakt helaas.

<nope geen vermeldingen van hoe snel mijn systeem wel niet is>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
M_v_A schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 21:31:
[...]Een collega van mij heeft net als ik een HDRW-720. Hij zei vorige week dinsdag dat Talpa bij hem in de EPG er bij was gekomen - bij mij nog steeds niet.
Hij woont vlak bij Eindhoven, ik vlak bij Utrecht - zou het ook nog plaatsgebonden kunnen zijn?
Hey, ik heb nu ook Talpa in de EPG zitten - blijkbaar is 'ie eindelijk toegevoegd. Heeft de afkorting 'NICTLP' in de zenderlijst en een logo waar zowel Nickelodeon als Talpa in zitten.
Voor de geinteresseerden: regio Utrecht, postcode 3437.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wat problemen met die hard disc recorder,

Heb sinds een tijdje de philips 725H en het werkte altijd perfect. Soms liep de uitzending wel iets achter op het guide + systeem maar dat was makkelijk op te lossen.
Alleen ontvang ik sinds eergister geen guide plus meer!!
Alles is nog gewoon zo ingesteld zoals het eerst stond, TMF op kanaal 18 waar hij de info vandaan zou moeten halen maar ik krijg het niet binnen. Hij gaf wel een tijdje aan wanneer je hem opstarte dat hij geen gegevens had gekregen en dat je hem op standbey moest zetten. Na dat gedaan te hebben was alles weer in orde.
Oh, en hij stopt nu steeds na een half uur opnemen. M'n vader heeft met dat ding zitten klooien en blijkbaar heeft hij dat ingesteld. Weet iemand waar je dat kan uitzetten?

Weet iemand wat hiermee aan de hand zou kunnen zijn?
Ohja, ik heb nu digitale tv van Chello. Nu kreeg ik een brief binnen dat ze over 2 weken het kastje komen omruilen zodat ik ook dolby digital kan ontvangen. Aangezien ik vrijdag de nieuwe tv binnenkrijg die ook HD geschikt is ben ik benieuwd of ze ook via dit kastje HD tv gaan uitzenden?? Of loopt dat gewoon via de kabel..

Voor als het iets uitmaakt met dat guide +, ik woon in almere, flevoland en heb tv via chello (zowel kabel als digitaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M_v_A schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 13:54:
[...]

Hey, ik heb nu ook Talpa in de EPG zitten - blijkbaar is 'ie eindelijk toegevoegd. Heeft de afkorting 'NICTLP' in de zenderlijst en een logo waar zowel Nickelodeon als Talpa in zitten.
Voor de geinteresseerden: regio Utrecht, postcode 3437.
Bij mij werkt hij nu ook op een HDRW-720 :D eindelijk.. mn pa maar zeuren IK WIL DE WEDSTRIJDEN OPNEMEN!!.... waarom hebben ze het eigenlijk niet gesplitst? net als FoxKids + Veronica?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2005 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je de macrovision beveiliging op deze apparaten kunt uitschakelen... Ik wil namelijk mn VHS banden van hun bijna ondergang redden:P..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-09 22:32

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Finally.. Ik kreeg net een telefoontje van de winkel waar ik de 5350 heb besteld dat ze volgende week worden uitgeleverd.. Het heeft even geduurd, maar hopelijk heb ik dan ook een degelijke dvd/hdd-recorder. :Y)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Topicstarter
Ik zie dat de V&D in Den Bosch de HDR-725 nu standaard voor 349 verkoopt.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:26

Exirion

Gadgetfetisjist

Deddiekoel schreef op maandag 07 november 2005 @ 17:18:
Ik zie dat de V&D in Den Bosch de HDR-725 nu standaard voor 349 verkoopt.
Bij Media Markt heb je inmiddels voor 329 euro het _nieuwe_ model met 80GB en voor maar 379 euro heb je al 160GB of zelfs 250GB (kan het me even niet meer precies herinneren).

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand de nieuwe firmware al in de HDRW720 zitten? En zoja, what's new?
Blijkbaar is het nog niet officieel uit maar staat het al wel op de ftp site, volgens de BUILDINFO.TXT is het versie 3.5

http://www.p4c.philips.com/files/h/hdrw720_00/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 21:45:
Blijkbaar is het nog niet officieel uit maar staat het al wel op de ftp site, volgens de BUILDINFO.TXT is het versie 3.5

Ik lees even mee, zag dat er voor de 725h ook een update beschikbaar was maar heb hem er nog niet opgezet omdat ik eigenlijk geen problemen heb. Behalve die hierboven dan maar die vanzelf zijn opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 21:45:

Die buildinfo zegt niets. Ik heb nog even naar de ISO van 3.2 gekeken en in de BUILDINFO.TXT daarvan staat ook 3.5. Volgens mij is die 'nieuwe' gewoon nog 3.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cupra4
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 14:25
cupra4 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 08:49:
Is het al iemand gelukt om een grotere harddisk in een HDRW720 of 725 te zetten ?
Heb me helemaal scheef gezocht op het net, maar nergens is er iets over te vinden. Wel over de voorgangers van deze modellen, maar niet de 720/725 serie.
Nogmaals alles wat er maar enigzins op leek afgezocht. Maar kan me toch niet voorstellen dat het niet te vervangen is ? Iemand een ideetje in de goede richting ?

Dit heb je in elk geval nodig: Format-dvd HDRW720 3122 785 90710

[ Voor 7% gewijzigd door cupra4 op 18-11-2005 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cupra4 schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 14:06:
[...]

Nogmaals alles wat er maar enigzins op leek afgezocht. Maar kan me toch niet voorstellen dat het niet te vervangen is ? Iemand een ideetje in de goede richting ?

Dit heb je in elk geval nodig: Format-dvd HDRW720 3122 785 90710
Die DVD is waarschijnlijk ook het probleem, hoe kom je eraan? Het lijkt me dat flips die dvd niet vrijwillig zal verstrekken. Dan koop je geen (duurdere) 725 maar een (goedkopere) 720 en zet je er zelf een andere plaat in.
Maar toch, als er iemand is die toch heeft... (wilikook!!) De garantie is er toch al af. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
FlipFluitketel schreef op maandag 07 november 2005 @ 16:09:
Finally.. Ik kreeg net een telefoontje van de winkel waar ik de 5350 heb besteld dat ze volgende week worden uitgeleverd.. Het heeft even geduurd, maar hopelijk heb ik dan ook een degelijke dvd/hdd-recorder. :Y)
:/
En net werd ik dus weer gebeld dat er leveringsproblemen zijn (met de 5350 in ieder geval) en dat ie zelfs dit jaar misschien niet meer geleverd kan worden.. :/

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:26

Exirion

Gadgetfetisjist

FlipFluitketel schreef op woensdag 23 november 2005 @ 16:36:
:/
En net werd ik dus weer gebeld dat er leveringsproblemen zijn (met de 5350 in ieder geval) en dat ie zelfs dit jaar misschien niet meer geleverd kan worden.. :/
Ze zijn lekker bezig, net als bij veel LCD TV modellen. Echt slim om als bedrijf vlak voor de feestdagen niet meer te kunnen leveren :{

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Topicstarter
Ik kwam het volgende tegen op de Guide+ website:
Bemerking: Ten gevolge van een bijzonderheid in het videosignaal van RTL-TVI, uitgezonden door bepaalde kabeloperatoren in België, kunnen bepaalde GUIDE Plus+ Philips modellen (DVDR80, HDRW720 of DVDR725) de gegevens van het GUIDE Plus+ systeem niet correct ontvangen. Gemstar heeft een oplossing voor dit probleem gevonden. Philips bestudeert momenteel hoe ze deze oplossing in de betreffende modellen kan implementeren.
http://www.europe.guideplus.com/

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Nicap

Tsssk....

Ligt het dan daaraan dat ik van bepaalde kanalen geen programmainfo meer heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Behoorlijk schop tegen dit topic, maar om een nieuw topic aan te maken heeft nu zo enorm veel nut..

Ik kreeg net een telefoontje van de winkel waar ik de 5350 heb besteld dat ie hem binnen heeft gekregen vanmorgen. :o
Dadelijk ding dus even ophalen en dan wordt er wat mee gaan spelen en hopelijk heeft het ding geen rare problemen (na ruim 6maanden uitstel zou dit dus echt niet meer mogen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-12-2024
Nadat mijn HDRW720 voor de 3e keer de geest had gegeven afgelopen dinsdag, was ik het meer dan zat. Het apparaat wat ik heb gekocht op 31-12-04 heeft niets als problemen gegeven. Je verwacht niet dat een apparaat van 700 euro (toen) in iets meer dan 2 jaar tijd 3 keer terug moet voor reparatie. Het ging meestal fout met het branden van een dvd. Ik was het zat en heb via It's kunnen regelen dat ipv het apparaat voor de 3e keer te laten repareren, ik 75 euro bijbetaal en van Philips een DVDR5350 krijg.
Liever had ik gehad dat Philips gewoon toegeeft dat de HDRW720 een zeer slecht apparaat is en het kosteloos had omgeruild voor een deugdelijk apparaat, maar ja voor 75 euro heb ik wel een goed functionerend apparaat. (hoop ik tenminste)
Iemand al ervaring met de DVDR 5350 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Zoals je in de reactie boven je ziet heb ik de 5350 hier ook staan.
Tot nu toe eigenlijk geen problemen gehad behalve dat ie een dvd (op mijn pc gebrandde film) niet kon lezen en vastliep. Recorder startte na 30sec vanzelf opnieuw op.
Het opnemen van tv gaat tot nu toe probleemloos, ik gebruik eigenlijk alleen guide+ ervoor. Iets op dvd zetten heb ik eigenlijk nog niet gedaan dus hier kan ik nog niks zinnigs over zeggen.
Enige nadeel wat ik er tot nu toe aan heb gemerkt is dat ie vrij traag is, ik weet niet hoe dit met andere dvd-recorders zit en of dit misschien opgelost wordt met een firmware update. Dus dit is ook nog even afwachten tot er een nieuwe firmware verschijnt.

Over het algemeen ben ik er dus heel erg tevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheiz647
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-02-2022
Kan iemand die deze DVDR-725H in Amsterdam tijdens het Prijzencircus heeft
gekocht tijdens de vroege vogels actie mij een mailtje sturen? adres:
(...) . Ik heb ergens hulp bij nodig. Alvast
bedankt!Het idee van een forum is o.a. dat je elkaar kunt helpen en dat die informatie ook beschikbaar blijft voor anderen; een informatiedatabase. Als je je er niet voor schaamt, mag je je probleem dus gewoon hier plaatsen en anders ben je op het verkeerde adres.

[ Voor 44% gewijzigd door DeeD2k2 op 16-07-2006 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
arjan571 schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 00:37:
Nadat mijn HDRW720 voor de 3e keer de geest had gegeven afgelopen dinsdag, was ik het meer dan zat. Het apparaat wat ik heb gekocht op 31-12-04 heeft niets als problemen gegeven. Je verwacht niet dat een apparaat van 700 euro (toen) in iets meer dan 2 jaar tijd 3 keer terug moet voor reparatie. Het ging meestal fout met het branden van een dvd. Ik was het zat en heb via It's kunnen regelen dat ipv het apparaat voor de 3e keer te laten repareren, ik 75 euro bijbetaal en van Philips een DVDR5350 krijg.
Liever had ik gehad dat Philips gewoon toegeeft dat de HDRW720 een zeer slecht apparaat is en het kosteloos had omgeruild voor een deugdelijk apparaat, maar ja voor 75 euro heb ik wel een goed functionerend apparaat. (hoop ik tenminste)
Iemand al ervaring met de DVDR 5350 ?
Zit nog te wachten op mijn nieuwe DVDR5350.... (al een maand)
Philips schijnt leveringsproblemen te hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
arjan571 schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 12:58:
[...]

Zit nog te wachten op mijn nieuwe DVDR5350.... (al een maand)
Philips schijnt leveringsproblemen te hebben....
Net telefoon gehad van It's dat ik vanaf maandag 31-7 een Philips DVDR7300 af kan halen. (250 gb hd !) denk dat de DVDR5350 niet leverbaar was, dus het was het lange wachten waard 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:48

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Mededeling door de Guide+ gebruikers in NL en in BE (alleen melding voor NL hieronder weergegeven, die voor BE staat op site zelf, bron: http://www.europe.guideplus.com/):
BELANGRIJKE INFORMATIE
voor GUIDE Plus+ gebruikers in Nederland

Stopzetting van uitzending van GUIDE Plus+ gegevens op TMF

Zoals voorspeld en op voorhand aangekondigd zal TMF stoppen met het uitzenden van GUIDE Plus+ gegevens in Nederland op 1 augustus.

Bericht voor gebruikers die GUIDE Plus+ gegevens via TMF via kabel ontvangen:

De overgang van Gastheerzender van TMF naar Eurosport International in Nederland zal automatisch gebeuren.

Maar indien u merkt dat uw GUIDE Plus+ eenheid vanaf begin juli niet verder gegevens ontvangt moet u uw GUIDE Plus+ eenheid heropstarten.

Hier zijn de te volgen stappen:

Kijk na of dat Eurosport beschikbaar is op uw DVDR tuner.
Indien ja, ga naar punt 2.
Indien nee, moet u een zender zoektocht op uw DVDR starten om Eurosport te vinden en ga dan naar punt 2.

Het GUIDE Plus+ systeem openen
Ga naar de Instelling Menu
Geef de postcode 0001 in - Bevestig
Geef uw postcode in - Bevestig
Verlaat het GUIDE Plus+ systeem
Laat uw DVDR standby staan.
De instellingen en info zullen 's nachts bekomen worden.

Bericht voor gebruikers die GUIDE Plus+ gegevens via TMF via satelliet ontvangen:

Nederlandse GUIDE Plus+ gegevens zijn nu beschikbaar op een nieuwe satellietbron
Eurosport (Duitsland)
Zender Eurosport: ASTRA 1C: 11259 MHz / 4 V
ASTRA 1H: 12226 MHz / 91 27500 H 3/4

De Nederlandse GUIDE Plus+ gegevens zullen nog beschikbaar zijn via satelliet Eurosport International Zender ESPInt'l: HOT BIRD 7A: 11242 MHz / 2 27500 V 3/4

U moet stap 2 volgen, zoals hierboven beschreven om uw GUIDE Plus+ eenheid herop te starten.
Vervolgens moet u uw externe satellietontvanger op Eurosport (Duitsland) of Eurosport International laten staan en uw DVDR in standby zetten. De instellingen en info zullen's nachts bekomen worden.

GUIDE Plus+ Klantendienst

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg ARJAN 571 waar ik nu naar benieuwd ben is het volgende

Met de Philips 720 is het heel goed mogelijk om rekelame te maskeren, zo goed zelfs dat je beeldje voor beeldje naar zowel het begin punt als ook het eind punt voor maskeren toe kan ghaan.

Nu heb ik gehoord dat dit met de 730 niet meer zo nauwkeurig kan.

Aangezien jij ervering hebt met alle twee de modellen van deze apparaten ben ik benieuwd naar jou mening

Groetjes

Henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
Verwijderd schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 22:14:
Zeg ARJAN 571 waar ik nu naar benieuwd ben is het volgende

Met de Philips 720 is het heel goed mogelijk om rekelame te maskeren, zo goed zelfs dat je beeldje voor beeldje naar zowel het begin punt als ook het eind punt voor maskeren toe kan ghaan.

Nu heb ik gehoord dat dit met de 730 niet meer zo nauwkeurig kan.

Aangezien jij ervering hebt met alle twee de modellen van deze apparaten ben ik benieuwd naar jou mening

Groetjes

Henk
Heb nu inmiddels mijn Philips DVDR7300 binnen (was pas 4-8 bij It's binnen) en heb geen 75 euro betaald :) Dus al met al een hoop gezeik gehad met mijn 720 maar nu wel een betere recorder ervoor teruggehad (hoop ik :*) ) Ik heb m pas een paar dagen en ben m aan het uitproberen, het Guide+ menu is wel veel sneller dan de 720, het maskeren van de reclame, dat heb ik nog nooit geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry van dit kickje tegen het topic maar een nieuw topic openen is nou ook niet echt alles.

Ik heb hier thuis ook een HDRW 720/00, maar er is toch nog wel een serieus probleempje bij.
Wij ontvangen hier onze beelden via de satelliet. De satellietontvanger stuurt zijn gegevens door via SCART naar de HDRW 720/00 die het dan weer door stuurt (ook via SCART) naar de TV.

Als wij gewoon via de TV naar de satelliet kijken (dus via zender 6 op de tv) is de kwaliteit perfect.
Als wij de TV instellen op EXT1 (en via de DVD recorder kijken) en dan naar de satelliet kijken, is de kwaliteit echt slecht. Er zit een beetje grijze sneeuw door. Het lijkt wel alsof je een slecht analoog beeld hebt.
Als we een DVD in de DVD recorder steken, en dan via EXT1 kijken, is de kwaliteit ook perfect!
Hoe komt het dan dat de kwaliteit slecht is, als we schotel kijken via de DVD-recorder?

• ron_stultiens
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05-09 19:32
De HDRW 720/00 die wij in dec. 2004 hebben aangeschaft heeft inmiddels een helemaal kapotte CD/DVD-drive. Het kreng leest en brand helemaal niets meer. Heb al vaker gemerkt dat heel veel CD's en DVD's niet werden ingelezen, hoewel de dvdspeler van 30 tientjes die er bovenop staat gewoon alles pakt!

Dit apparaat is echt een grote teleurstelling geweest. Eind 2004 nog vele honderen euro's voor neergelegd en nu al defect. Dit vind ik echt onacceptabel.

Weet iemand hoe duur zo een reparatie zou kunnen worden? (misschien beter een nieuwe kopen)

Mijn Systeem.....

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:40
Hmz... da's balen... Ik heb met mijn 725 nog geen problemen gehad :)

In het begin had mijn 725 ook last met sommige merken CD's/DVD's maar na een firmware upgrade lust ie ze allemaal weer.

Wat betreft de reparatie: wellicht kan Philips je telefonisch een prijsindicatie geven? Gezien de nieuwprijs van de huidige types kan ik mij niet voorstellen dat een reparatie duurder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-05 14:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Hey,

Ik heb zelf sinds eind 2004 volgens mij een Philips DVDR 520H.

Afbeeldingslocatie: http://www.freeshop.sm/catalog/products/philips_r520h.jpg

Dingetje bevalt prima, echter is eergisteren de schijf zomaar ineens kapot gegaan.
(Had het afscheidsconcert van BZN diezelfde avond opgenomen voor mijn ouders ;( ).

Ik heb hem open geschroefd en er zit een Seagate U9 Series schijf (7200.9?) van 80GB in.

Nu vroeg ik me dus af, zijn deze schijven zomaar te vervangen door een nieuwe losse harde schijf?

Of staat er op de schijven iets van een firmware waardoor dit niet gaat?

[ Voor 14% gewijzigd door Da_maniaC op 18-06-2007 11:58 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:08
Onze 725 geeft ook problemen met de dvd drive, alles hapert en stottert. Kom op internet veel tegen dat de Philips PBDV1660G een goed alternatief is. Maar kan hier niet gewoon een normale NEC of plextor drive in dan? Wellicht slimline uitvoeringen.

Schop deze ff omhoog omdat er misschien inmiddels meer mensen een alternieve drive hebben ingebouwd.

[ Voor 17% gewijzigd door Operations op 06-08-2007 14:38 ]

PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Pagina: 1 2 3 Laatste