Bij deze de link:
http://www.vd.nl/VD/20050.../VD-20050924-01104001.jpg
http://www.vd.nl/VD/20050.../VD-20050924-01104001.jpg
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Verwijderd
Dat had ik idd ook.... maar goed... Ik heb em vorig jaar gekocht (80 GB voor 500 euries..) en het gewoon later gezegt tegen mijn vriendin... twas een aanbieding... die ken je niet ruilen!Deddiekoel schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 09:47:
Ik weet nog niet hoe ik dit aan mijn vriendin ga verkopen maar 299 is wel een heel dikke deal.
Zoals gemeld (3 posts terug) wilde ik deze toch gaan aanschaffen!
Ik moet dan neem ik aan bij Electric City oid zijn.
Edit: Ik ben op de site aan het kijken maar dan deze aanbieding niet vinden. Welke pagina gaat het om? Laat maar heb hem al gevonden op de laatste pagina.
[ Voor 7% gewijzigd door tweaden op 24-09-2005 08:43 ]
"640K ought to be enough for anybody." - Bill Gates, 1981
...netheid is voor de dommen...
[ Voor 7% gewijzigd door mananddog op 24-09-2005 09:16 ]
[ Voor 22% gewijzigd door Ruuddie op 24-09-2005 10:51 ]
Verwijderd
Verwijderd
Persoonlijk denk ik dat mensen eerder zijn geneigd om te schrijven als ze problemen hebben met een produkt,Ruuddie schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 10:51:
Voor iedereen die er geen heeft: http://www.kieskeurig.nl/...841DFC1256F0C003E1415.htm
Misschien toch maar goed geweest? Best veel negatieve reacties.
Aan de hand van die reacties zijn we er maar geen gaan halen. (een verstandige keuze gezien de chaos)
[ Voor 4% gewijzigd door mananddog op 24-09-2005 11:06 ]
Verwijderd
Ik denk niet dat je deze de komende maanden voor een betere aanbieding tegen komt(maar hoop het wel).Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 11:00:
Datzelfde ding is misschien over een paar maanden al gezakt naar de 249,- En dan denken die v en d kopers "had ik nu maar gewacht".
Verwijderd
Jammer dat die nog geen DivX kan afspelen zoals sommige nieuwe dvdrecorders van Philips dat wel kunnen.Mananddog schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 11:05:
2. Andere reactie: ze kunnen hem niet meer leveren omdat hij uit de handel wordt genomen en wordt vervangen door de Philips DVDR5350, deze opvolger heeft een aantal verbeteringen o.a. het afspelen van jpeg cd's
en deze nieuwe hd-recorder heb ik al gezien voor € 389,-
Verwijderd
Het was zeker feest in centrum Den Haag! Net toen ik een foto wilde maken om te MMSen naar een vriend hoe gezellig het wel niet was gingen de deuren open! Resultaat:Slush schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 09:14:
Haha, wat een feest bij de V&D in Den Haag. Zo'n 50 man aan beide ingangen en iedereen flink rennen naar de 3e etage.
"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Slush schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 09:14:
Haha, wat een feest bij de V&D in Den Haag. Zo'n 50 200 man aan beide ingangen en iedereen flink rennen naar de 3e etage. Uiteraard was ik te laat want de plek waar het had moeten staan was leeg met een pak mensen eromheen. Wat later zo'n chickie zeggen dat het uitverkocht is en even later wordt het ook omgeroepen. "Da's mooi kut", denk je dan. Nog een beetje rondgelummeld en ineens gaat er in een hoekje een deurtje open met een wagentje met een doos of 20 van die dingen. Dan komen ineens je oerdriften naar boven en ga je ook rennen! Mooi weer te laat... Beetje napraten met wat mensen dat het raar en belachelijk is, etc. Op een gegeven moment komt datzelfde chickie daar weer naar buiten en sluit angstvallig de deur achter zich. De vrouw die naast me staat tikt me aan: "Blijven staan, daar staan er nog meer!". 3 minuten later heb ik ook de felbegeerde unit! gelukkig
Jammer dat ik nu weg moet, maar dit wilde ik jullie niet onthouden! Morgen lekker spelen met de nieuwe merchandise!
Veel plezier ermee!Mananddog schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 11:05:
Ik heb eens ff wat rondgemaild om te kijken of een van de internet prijsvechters hem wilde afprijzen naar 300 euro en ik kreeg verschillende reacties.
1. 1 reactie was dat niemand in de branche snapt hoe die weg kan gaan voor 300 euro. het kan wel, inkoopprijs was 306,82 euro incl. btw
2. Andere reactie: ze kunnen hem niet meer leveren omdat hij uit de handel wordt genomen en wordt vervangen door de Philips DVDR5350, deze opvolger heeft een aantal verbeteringen o.a. het afspelen van jpeg cd's
mijn conclusie:
Philips heeft een restpartij van 3000 ruim 4500 stuks verkocht aan V&D Dixons/Electric City voor een hele lage prijs omdat ze uit de handel gaan, en de opvolger een stuk goedkoper wordt dan tot nu toe gebruikelijk was voor een hd-dvd-recorder. Dus niet getreurd iedereen die er geen heeft bemachtigd nu komt de definitieve prijsdoorbraak van de hd-dvd-recorder, en zal iedereen binnenkort kunnen genieten tegen een zacht prijsje!
Ik weet niet of ik jou dan heb geholpen... ze waren idd erug snel weg.. om 8:12 - 8:15 was de uitgifte afgelopen bij de magazijndeuren... en rond 8:18 -8:25 de laatste mogen afrekenen... haha.. wat wil je ook.. zo'n 8-10 per minuut de toonbank over laten gaan...Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 14:04:
[...]
Het was zeker feest in centrum Den Haag! Net toen ik een foto wilde maken om te MMSen naar een vriend hoe gezellig het wel niet was gingen de deuren open! Resultaat:
[afbeelding]
Gelukkig heb ik de allerlaatste (van de 100 <- dit aantal klopt niet... is meer) nog kunnen bemachtingen! Ding werkt tot nu toe prima, Guide+ is reeds up-to-date.
[ Voor 5% gewijzigd door TweakBoy op 26-09-2005 23:06 ]
---
Erg maf dat die DVDR5350, wat een opvolger zou moeten zijn dan, nergens op de Philips sites vermeld staat. Tevens is het info blad lang niet zo uitvoerig als die van de 725. Wilde hem eens vergelijken met de 725 want volgens mij is het enige verschil die JPEG ondersteuning.Mananddog schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 11:05:
ze kunnen hem niet meer leveren omdat hij uit de handel wordt genomen en wordt vervangen door de Philips DVDR5350, deze opvolger heeft een aantal verbeteringen o.a. het afspelen van jpeg cd's
<nope geen vermeldingen van hoe snel mijn systeem wel niet is>
Nog iets wat de 5350 heeft is een Dual-Layer brander en support voor mp3 Id3-tag.Jerrycan schreef op maandag 26 september 2005 @ 12:26:
[...]
Wilde hem eens vergelijken met de 725 want volgens mij is het enige verschil die JPEG ondersteuning.
Viva la Netherlands!
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
[ Voor 27% gewijzigd door Deddiekoel op 26-09-2005 19:05 ]
Nou is Kieskeurig maar zelden erg volledig, maaruh ik heb even de PDF handleiding doorgezocht op HDMI en er niets van kunnen vinden. Wat zou dat moeten zijn?FlipFluitketel schreef op maandag 26 september 2005 @ 18:51:maar heeft de 725 ook een hdmi aansluiting? Zo nee, dan is dat nog een verschil. Verder kan de 5350 + en - branden en de 725 alleen op +.
Op kieskeurig was ook nog niets hierover te vinden.
Ach ik vind ze nog niet belangrijk genoeg om spijt te hebben van de 725 aankoop.Deddiekoel schreef op maandag 26 september 2005 @ 18:59:
Ik heb vandaag ook de 5350 besteld bij goedkopen.nl komt hopelijk deze week onder rembours deze kant op. Er zijn wat belangrijke verbeteringen tov 725, maar vooral de prijs van 389 was wat mij over de streep trok. Wat ik idd ook niet begrijp is dat geen een philips site er melding van maakt. Maar in het begin van 725 was dit ook het geval. Ik zie er op verscheidene duitse sites wel melding van! Die sheet die op die site staat dateert van 9 september, erg jong dus. Momenteel loop ik geen risico omdat ik hem wettelijk gezien zo terug mag sturen.
Ik ga er eigenlijk ook vanuit de firmware ontwikkelen op deze speler sneller zullen dan op de oudere modellen.
Ik heb hem afgelopen zaterdag ook gehaald en daar stond firmware 3.2 al op.Jerrycan schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 09:41:
[...]
Ach ik vind ze nog niet belangrijk genoeg om spijt te hebben van de 725 aankoop.
Apparaat werkt goed, en stabiel, en ik heb niet het gevoel dat ik daarvoor firmware 3.2 erop zou moeten zetten.
...
4760 Wp (14×340) Z 39º
Nou is Kieskeurig maar zelden erg volledig, maaruh ik heb even de PDF handleiding doorgezocht op HDMI en er niets van kunnen vinden. Wat zou dat moeten zijn?
Verder ook zaterdag ochtend de opvolger van de 725 besteld bij goedkopen.nl. Ben zeer benieuwd wanneer deze binnenkomt. Toch ook maar onder rembours besteld daar dit net zo duur was als vooruit betalen en toch wat safer is.What is HDMI?
HDMI (High-Definition Multimedia Interface) is the first and only industry-supported, uncompressed, all-digital audio/video interface. HDMI provides an interface between any audio/video source, such as a set-top box, DVD player, or A/V receiver and an audio and/or video monitor, such as a digital television (DTV), over a single cable.
HDMI supports standard, enhanced, or high-definition video, plus multi-channel digital audio on a single cable. It transmits all ATSC HDTV standards and supports 8-channel digital audio, with bandwidth to spare to accommodate future enhancements and requirements.
Viva la Netherlands!
Verwijderd
Bij het guide+ scherm te zien hoe vol de harddisk is? Ik zie bij de browser iets van een balk wat zou kunnen aangeven hoe vol ie is (staat geen tekst bij) maar niet bij de guide+.Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2005 @ 11:39:Het is overigens gewoon mogelijk om bij het Guide+ scherm te zien hoevol de HD is. En je kan in het Guide+ van kanaal zappen.
Super apparaat wat mij betreft!
Verwijderd
Verwijderd
Dit staat inderdaad in de handleiding. Ik citeer:Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2005 @ 09:15:leuk apparaatje, alleen is de besturing niet echt makkelijk dus ik heb mijn vader al 10 keer aan de telefoon gehad. Ik vind het wel kut dat hij automatisch via guide plus opneemt als je de "rec" knop in drukt. Als je pech hebt mis je dan een stuk... nog effe uitzoeken hoe je hem zo in kan stellen dat hij gewoon blijft lopen of bijv guide plus doet maar dan 30 minuten er achteraan extra.
[ Voor 25% gewijzigd door Jerrycan op 29-09-2005 13:44 ]
Verwijderd
Je kunt ergens in de installatie aangeven hoeveel minuten hij standaard voor en na het programma moet opnemen.Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2005 @ 15:41:
Ja dat stukje heb ik gelezen. maar wat nu als de gegevens die ze van Guideplus gekregen hebben niet klopt. Hij stopte netjes toen guide+ zei hij is afgelopen alleen liep de serie nog door. Als ik dan meerdere malen op de rec druk in het geval van guideplus loopt hij dan ook langer door?
Verwijderd
Ik heb voor 22,50 1 jaar extra garantie bij gekocht. Dit omdat ik voorzie toch wel 2 jaar met dit apparaat te willen doen. En ik heb het vaker gehad dat ik net in dat extra jaar de garantie toch nog nodig had!Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 11:26:Nu lijkt mij het bijkopen van garantie een beetje onzin. In mijn pc zit ook een harde schijf en daar ga ik ook geen garantie voor bijkopen.... Wat vinden jullie?
To be, or not to ...ehh.... what was the question?
Deddiekoel, heb jij hem al binnen?Deddiekoel schreef op maandag 26 september 2005 @ 18:59:
Ik heb vandaag ook de 5350 besteld bij goedkopen.nl komt hopelijk deze week onder rembours deze kant op. Er zijn wat belangrijke verbeteringen tov 725, maar vooral de prijs van 389 was wat mij over de streep trok. Wat ik idd ook niet begrijp is dat geen een philips site er melding van maakt. Maar in het begin van 725 was dit ook het geval. Ik zie er op verscheidene duitse sites wel melding van! Die sheet die op die site staat dateert van 9 september, erg jong dus. Momenteel loop ik geen risico omdat ik hem wettelijk gezien zo terug mag sturen.
Ik ga er eigenlijk ook vanuit de firmware ontwikkelen op deze speler sneller zullen dan op de oudere modellen.
Edit: Volgens deze duitse site zit er een 250 Gb harde schijf in...
Je hebt wettelijk gezien altijd twee jaar garantie. En verder staan de dvdr apparaten van philipsVerwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 11:26:
Ook ik was 1 van die idioten die zich afgelopen zaterdag een half uur heeft laten fijnpersen in de kelder van de V&D, om vervolgens met lege handen naar huis te gaan. Maar na het lezen van een berichtje op dit forum ben ik zondag snel teruggegaan en bleek ik er nog 1 te kunnen bestellen! Maar nu mijn vraag: de V&D gaf aan dat ik garantie voor enkele jaren kon bijkopen (ik kan dit doen als ik de recorder ga afhalen, is helaas pas over 3/4 weken). Als reden werd gegeven dat het apparaat een harde schijf bevat en dat die gevoelig is voor problemen.
Nu lijkt mij het bijkopen van garantie een beetje onzin. In mijn pc zit ook een harde schijf en daar ga ik ook geen garantie voor bijkopen.... Wat vinden jullie?
Ik heb even gebeld en kreeg hetzelfde verhaal. Nog even wachten dus. Voor mensen die ook willen de aanbieding voor 389 houd na vandaag op gaat nog door tot 31/10...Nez_O_Poz schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 15:55:
Prima service van goedkopen. Mailtje meteen beantwoord, petje af!
Hieronder het antwoord:
Er is ons toegezegd door Philips dat wij 'in de loop van volgende week'
een partij DVDR5350's mogen verwachten. Zo gauw als ze binnen zijn,
wordt uw order verstuurd. Hopelijk kunt u uw bestelling dan eind
volgende week of het begin van de week daarop ontvangen.
[ Voor 5% gewijzigd door Deddiekoel op 30-09-2005 20:15 ]
Volgens mij is het wettelijk 1 jaar. Daarna treed de technische levensduur in werking. Als jou dvdrecorder een technische levensduur heeft van 4 jaar en hij sneuvelt in het 2e jaar, dan heb je wettelijk gezien geen recht meer op volledige garantie. De fabrikant zal echter wel moeten delen in de kosten van de reparatie omdat hij pas in het 2e jaar van de technische levensduur kapot is gegaan. Een coulance regeling wordt het dan. En de ene fabrikant is daar wat makkelijker mee dan de ander.M55 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 17:26:
[...]
Je hebt wettelijk gezien altijd twee jaar garantie. En verder staan de dvdr apparaten van philips
bekend om hun hardware mankementen.
Nee echt het is twee jaar.Nicap schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 20:40:
[...]
Volgens mij is het wettelijk 1 jaar. Daarna treed de technische levensduur in werking. Als jou dvdrecorder een technische levensduur heeft van 4 jaar en hij sneuvelt in het 2e jaar, dan heb je wettelijk gezien geen recht meer op volledige garantie. De fabrikant zal echter wel moeten delen in de kosten van de reparatie omdat hij pas in het 2e jaar van de technische levensduur kapot is gegaan. Een coulance regeling wordt het dan. En de ene fabrikant is daar wat makkelijker mee dan de ander.
Volgens Google, www.hdmi.org:Jerrycan schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 09:19:
[...]
Nou is Kieskeurig maar zelden erg volledig, maaruh ik heb even de PDF handleiding doorgezocht op HDMI en er niets van kunnen vinden. Wat zou dat moeten zijn?
Staat wel in de specs pdf op de site.Deddiekoel schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 11:27:
Wat Jerrycan bedoelde te zeggen wat dat Goedkopen.nl claimt dat de DVDR 5350 een HDMI aansluiting heeft maar dat daar niets van wordt gemeld in de specs pdf op hun site.
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
excuus, je hebt idd gelijk. Volgens mij weet ook bijna niemand dat. Tis ook passinds januari dus. Tnx voor de link.M55 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 21:20:
[...]
Nee echt het is twee jaar.
o.a hier te lezen.
http://zdnet.be/news.cfm?id=46795
Wel interessant artikel. Maaruh geld dat ook voor Nederland? Dit is immers een belgisch artikelM55 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 21:20:
[...]
Nee echt het is twee jaar.
o.a hier te lezen.
http://zdnet.be/news.cfm?id=46795
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 21:57:
Levertijd: 11 november 2005.
[ Voor 36% gewijzigd door Deddiekoel op 06-10-2005 22:02 ]
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 21:57:
[ Voor 8% gewijzigd door FlipFluitketel op 07-10-2005 09:50 ]
Verwijderd
Helaas hebben wij de recorders nog niet geleverd gekregen van Philips Nederland. Wij verwachten deze in de loop van volgende week binnen.
Viva la Netherlands!
Talpa heeft nog geen GuidePlus of EPG. Ze hebben zelfs nog geen teletekst!cupra4 schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 11:42:
Krijgt er hier iemand Talpa in de GuidePlus op de Philips 720 of 725 ?
Bij mij is er niks te vinden. Of moet je dan eerst alle zenders opnieuw gaan zoeken ?
Eh Talpa heeft wel teletext hoor ...Nez_O_Poz schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 13:50:
[...]
Talpa heeft nog geen GuidePlus of EPG. Ze hebben zelfs nog geen teletekst!
Tuurlijk heeft Talpa wel Guideplus! Alleen herken je het logo voor de zender niet goed. Dat is namelijk het teken van Nikelodeon.Nez_O_Poz schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 13:50:
[...]
Talpa heeft nog geen GuidePlus of EPG. Ze hebben zelfs nog geen teletekst!
Als ik in de Guide en dan bij zenders kijk (dus dat scherm waar je kunt instellen welke zender waar zit en waar je zenders aan en uit kunt zetten), dan zie ik nergens nickelodeon er tussen staan. Ook geen afkorting die er op lijkt. De afkorting zou Nick moeten zijn, maar er staan wel allemaal zenders tussen die ik helemaal niet kan ontvangen.Jerrycan schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 17:07:
[...]
Tuurlijk heeft Talpa wel Guideplus! Alleen herken je het logo voor de zender niet goed. Dat is namelijk het teken van Nikelodeon.
Met die prijsstelling is hij duurder dan de 7300.... Was wel de originele prijs, prijs van vorige week was een aanbieding die blijkbaar tot 31/10 zou gelden...Nez_O_Poz schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:39:
De 5350 staat inmiddels weer op de site van goedkopen maar voor een heel andere prijs dan vorige week?
Een collega van mij heeft net als ik een HDRW-720. Hij zei vorige week dinsdag dat Talpa bij hem in de EPG er bij was gekomen - bij mij nog steeds niet.cupra4 schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 13:24:
[...]
Als ik in de Guide en dan bij zenders kijk (dus dat scherm waar je kunt instellen welke zender waar zit en waar je zenders aan en uit kunt zetten), dan zie ik nergens nickelodeon er tussen staan. Ook geen afkorting die er op lijkt. De afkorting zou Nick moeten zijn, maar er staan wel allemaal zenders tussen die ik helemaal niet kan ontvangen.
Grappig, ik zit ook in regio Eindhoven, maar niks te vinden. Zal zo nog eens kijken, maar gisteren was er nog niks.M_v_A schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 21:31:
[...]
Een collega van mij heeft net als ik een HDRW-720. Hij zei vorige week dinsdag dat Talpa bij hem in de EPG er bij was gekomen - bij mij nog steeds niet.
Hij woont vlak bij Eindhoven, ik vlak bij Utrecht - zou het ook nog plaatsgebonden kunnen zijn?
Zie Cansu in "Philips HDRW serie(?)"Byzanthy schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 15:40:
Weet iemand al wanneer die dingen (dvdr 5350) binnenkomen bij Goedkopen.nl?
Hij staat op de site nog steeds op een verwachte levertijd van 2-5 dagen maar mijn bestelling is inmiddels al 2 weken oud.
De laatste mail van goedkopen was vaag: "zodra hij binnen is hoort u van ons"
![]()
![]()
Het is dus niet echt te zeggen wanneer ie binnen zal komen.Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 21:57:
Niks te vinden. Helemaal niks wat er ook maar op lijkt. Iemand misschien een foto waar op staat hoe het eruit ziet ?cupra4 schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 22:02:
[...]
Grappig, ik zit ook in regio Eindhoven, maar niks te vinden. Zal zo nog eens kijken, maar gisteren was er nog niks.
Panasonic 7kW all-in-one KIT-ADC07L3E5 | Heishamon | Node-Red | Home Assistant | bgg 66 m2 vvw | 1e + 2e verd lt convectoren (Jaga) | pv 10120 wp
Viva la Netherlands!
[ Voor 93% gewijzigd door Deddiekoel op 14-10-2005 17:59 ]
Yep, deze heeft GUIDE Plus+ EPG volgens de pioneer site.Deddiekoel schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 17:46:
Heeft die pioneer ook Guide+?
Viva la Netherlands!
Media (VR/Video mode) DVD-R, DVD-RW / DVD-R, DVD-RW, Dual-layer DVD-R
[ Voor 21% gewijzigd door Deddiekoel op 14-10-2005 18:32 ]
+R kan ie sowieso branden aangezien Philips een van de uitvinders van het DVD+ formaat is en de voorgaande (720/725) konden ook op +R opnemen.Deddiekoel schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 18:08:
Kan hij nu wel of niet op zowel + als - schrijven?
Site geeft het volgende aan:
[...]
Volgens mij is het echt alleen - . In VR mode (?) kan hij geen DL en in Video mode wel.
[ Voor 15% gewijzigd door FlipFluitketel op 14-10-2005 20:28 ]
Da's volgens mij het land (of landen) waar 'ie geleverd wordt. Specs zullen inderdaad vrijwel gelijk zijn, enkel landspecifieke dingen zijn dan anders (regiocodes...)FlipFluitketel schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 20:26:
[...]
Ik zie nu net op de site van Philips 2 verschillende 5350's staan... Een DVDR5350H/02 en een DVDR5350H/19..
Als ik de specs ga vergelijken zijn ze exact hetzelfde, maar ik ben toch benieuwd wat het verschil dan is als ze er 2 verschillende nummers achter plakken.
Pioneer mensen kunnen dus idd beter hier terecht.FlipFluitketel schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 20:26:
[...]
edit:
Denk dat je de pioneer bedoelt, kan de discussie over de Pioneer dan in het bijbehorende topic verder gaan aub. Het is een beetje dubieus om een discussie over Pioneer in een "Philips HDRW serie" topic te gaan houden.
Das precies ook mijn probleem. Volgens de Guide+ website moet het kunnen, maar het lijkt erop dat Philips deze functie heeft laten blokkeren. Iemand daar al wat voor (of tegen) gevonden toevallig?Nicap schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 21:30:
Is het met de 725 ook mogelijk om vanuit Guide+ direkt te zappen? Dus de zender op NED1 staat en ik in Guide+ op RTL4 sta op een programma en direkt naar dat programma ga?
Zou wel een handig zijn, maar kan het niet vinden(of het kan dus niet)
"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"
Ikke niet snap.Deddiekoel schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 12:57:
Is het nodig dat voor de pause live TV optie de HDD recorder met de TV kan 'praten'? En is een dergelijke optie mogelijk als je TV een dergelijke optie niet ondersteunt?
bmwunited.nl
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq