Philips HDRW serie(?)

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 3.338 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OvI76
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-07-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• originalmycroft
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-05 08:29
Het niet kunnen afspelen van Divx en geen netwerk aansluiting vind ik wel een groot nadeel.

Iemand argumenten voor of tegen een Kiss 558 ipv deze philips? (kost maar 100 euro meer, maar daar kun je alles mee. Geen brander, maar dat kan via netwerk wel op PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OvI76
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-07-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 21:36

Klippy

Still Game

http://www.vd.nl/VD/20050.../VD-20050924-01104001.jpg
Deze link ;)

Ik had het ook gezien, weet alleen nog niet of ik ga.
Ligt eraan hoeveel pa en ma wilen betalen :+ Het is voor hun dus, zit al tijde te kijken naar een HD recorder want ik wordt gek van dat gekloot met videobanden door ma :P

Het is iig niet duur.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij gaan hem ook halen heb nu al een dvdr75 en die bevalt goed alleen de harde schijf missen we. Mijn pa en ma gaan er ook eentje halen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-motion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 21:06

d-motion

zow... en dan nu...

Deddiekoel schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 09:47:
Ik weet nog niet hoe ik dit aan mijn vriendin ga verkopen maar 299 is wel een heel dikke deal.
Zoals gemeld (3 posts terug) wilde ik deze toch gaan aanschaffen!
Ik moet dan neem ik aan bij Electric City oid zijn.

Edit: Ik ben op de site aan het kijken maar dan deze aanbieding niet vinden. Welke pagina gaat het om? Laat maar heb hem al gevonden op de laatste pagina.
Dat had ik idd ook.... maar goed... Ik heb em vorig jaar gekocht (80 GB voor 500 euries..) en het gewoon later gezegt tegen mijn vriendin... twas een aanbieding... die ken je niet ruilen!

WWW.RC5.NL

• tweaden
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Was hier niet te doen om er 1 te bemachtigen.
Waren er misschien een stuk 15 en er stonden al ruim 30 mensen voor me toen ik aankwam.
Dat was rond 7,45 uur.
Gekkenhuis met het openen van de deuren.
Rennen, vliegen, trekken dat soort werk.
Ga ik in het vervolg niet meer mijn nest voor uit.
En het was nog niet eens voor mezelf :X

[ Voor 7% gewijzigd door tweaden op 24-09-2005 08:43 ]

• Ebbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:17
Ook bij mij geen geluk. 33 exemplaren en minstens drie keer zoveel mensen....

• Moriaty
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14-09 12:43
Ik had wel geluk gehad. 100 mensen en 66 exemplaren in Maastricht. Duwen, trekken, meer trekken, voordringen.... Waar een klein land echt HEEL KLEIN in kan zijn. Beschamend.
Maar goed, ik was er op tijd dus ik heb "geluk" gehad. Extra garantie werd er trouwens voor belachelijke bedragen bijverkocht.

"640K ought to be enough for anybody." - Bill Gates, 1981

• Slush
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-07 08:20
Haha, wat een feest bij de V&D in Den Haag. Zo'n 50 man aan beide ingangen en iedereen flink rennen naar de 3e etage. Uiteraard was ik te laat want de plek waar het had moeten staan was leeg met een pak mensen eromheen. Wat later zo'n chickie zeggen dat het uitverkocht is en even later wordt het ook omgeroepen. "Da's mooi kut", denk je dan. Nog een beetje rondgelummeld en ineens gaat er in een hoekje een deurtje open met een wagentje met een doos of 20 van die dingen. Dan komen ineens je oerdriften naar boven en ga je ook rennen! Mooi weer te laat... Beetje napraten met wat mensen dat het raar en belachelijk is, etc. Op een gegeven moment komt datzelfde chickie daar weer naar buiten en sluit angstvallig de deur achter zich. De vrouw die naast me staat tikt me aan: "Blijven staan, daar staan er nog meer!". 3 minuten later heb ik ook de felbegeerde unit!

Jammer dat ik nu weg moet, maar dit wilde ik jullie niet onthouden! Morgen lekker spelen met de nieuwe merchandise! :9~

...netheid is voor de dommen...

• mananddog
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:40
Nope, was hier ook bij de V&D in Heerlen om 7.45 uur, maar waren al minstens dertig mensen en om 8 uur waren het er iets van 70 schat ik. Toen de rolluiken opengingen bleef recht voor mijn neus een brede gast staan wachten tot iedereen naar binnen was, hij had zijn vrouw vooruit gestuurd en stond zelf iedereen tegen te houden zodat hij meer kans had op die dvd-recorder *zucht* (wat een beesten zijn sommige mensen toch). Naderhand bleek dat er maar 38 waren ik heb er dus geen kunnen bemachtigen.

nou ja in ieder geval beetje teleur gesteld had em graag willen hebben, ik ga er in ieder geval nu niet meer dan 300 euro voor betalen dus de prijzen in de winkels mogen wel snel gaan zakken.

[ Voor 7% gewijzigd door mananddog op 24-09-2005 09:16 ]

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:04

Rayzman

+31 Rayzman

In Den Bosch stonden ze opgestapeld bij de ingang naar de kelder. Ik was er om 7:25 en er stond al een grote rij. Om 7:45 begon de verkoop en toen de winkel echt open ging werd het chaos want vanuit de winkel kwam er een hele groep de roltrap op. Personeel probeerde het nog tegen te houden maar er stonden er toch tussen. Tot 8:45 gestaan en toen was het op met nog een paar man voor me. :(

specs pc

• Ruuddie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09 16:47
Voor iedereen die er geen heeft: http://www.kieskeurig.nl/...841DFC1256F0C003E1415.htm
Misschien toch maar goed geweest? Best veel negatieve reacties.
Aan de hand van die reacties zijn we er maar geen gaan halen. (een verstandige keuze gezien de chaos)

[ Voor 22% gewijzigd door Ruuddie op 24-09-2005 10:51 ]

Verwijderd

Datzelfde ding is misschien over een paar maanden al gezakt naar de 249,- En dan denken die v en d kopers "had ik nu maar gewacht".

Verwijderd

Ruuddie schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 10:51:
Voor iedereen die er geen heeft: http://www.kieskeurig.nl/...841DFC1256F0C003E1415.htm
Misschien toch maar goed geweest? Best veel negatieve reacties.
Aan de hand van die reacties zijn we er maar geen gaan halen. (een verstandige keuze gezien de chaos)
Persoonlijk denk ik dat mensen eerder zijn geneigd om te schrijven als ze problemen hebben met een produkt,

• mananddog
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:40
Ik heb eens ff wat rondgemaild om te kijken of een van de internet prijsvechters hem wilde afprijzen naar 300 euro en ik kreeg verschillende reacties.

1. 1 reactie was dat niemand in de branche snapt hoe die weg kan gaan voor 300 euro.
2. Andere reactie: ze kunnen hem niet meer leveren omdat hij uit de handel wordt genomen en wordt vervangen door de Philips DVDR5350, deze opvolger heeft een aantal verbeteringen o.a. het afspelen van jpeg cd's
en deze nieuwe hd-recorder heb ik al gezien voor € 389,-

mijn conclusie:
Philips heeft een restpartij van 3000 stuks verkocht aan V&D voor een hele lage prijs omdat ze uit de handel gaan, en de opvolger een stuk goedkoper wordt dan tot nu toe gebruikelijk was voor een hd-dvd-recorder. Dus niet getreurd iedereen die er geen heeft bemachtigd nu komt de definitieve prijsdoorbraak van de hd-dvd-recorder, en zal iedereen binnenkort kunnen genieten tegen een zacht prijsje! :)

[ Voor 4% gewijzigd door mananddog op 24-09-2005 11:06 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 11:00:
Datzelfde ding is misschien over een paar maanden al gezakt naar de 249,- En dan denken die v en d kopers "had ik nu maar gewacht".
Ik denk niet dat je deze de komende maanden voor een betere aanbieding tegen komt(maar hoop het wel).

Verwijderd

Mananddog schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 11:05:

2. Andere reactie: ze kunnen hem niet meer leveren omdat hij uit de handel wordt genomen en wordt vervangen door de Philips DVDR5350, deze opvolger heeft een aantal verbeteringen o.a. het afspelen van jpeg cd's
Jammer dat die nog geen DivX kan afspelen zoals sommige nieuwe dvdrecorders van Philips dat wel kunnen.

http://www.goedkopen.nl/i...d=product&product_id=1484

Verwijderd

Slush schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 09:14:
Haha, wat een feest bij de V&D in Den Haag. Zo'n 50 man aan beide ingangen en iedereen flink rennen naar de 3e etage.
Het was zeker feest in centrum Den Haag! Net toen ik een foto wilde maken om te MMSen naar een vriend hoe gezellig het wel niet was gingen de deuren open! Resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://idefix.martijnbogaard.com/img/vroegevogels.jpg

Gelukkig heb ik de allerlaatste (van de 100) nog kunnen bemachtingen! Ding werkt tot nu toe prima, Guide+ is reeds up-to-date.

• Jiriki
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 15:07
Hier in Eindhoven waren er 80, maar ik had geen geluk. Het voordeel van dat nieuwe model (DVDR 5350) lijkt toch vooral te zijn dat je op DVD kunt opnemen, maar ik baal toch wel dat ik het "oude" model heb gemist. Gelukkig had ik er al een...

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:49

Nicap

Tsssk....

Hier in Meppel ook dikke fuck. Ze hadden er maar 15 en ik was rond 07:40 nummer 18 ofzo.
Maar later naar zwolle gegaan, naar de mediamarkt. Gekeken of ze daar nog leuke aanbieding hadden staan. Was niks wat in de buurt kwam, helaas. Maar ook nog even bij de V&D in Zwolle gekeken. Geinformeerd of er nog besteld kon worden, en dat kon volgens een zenuwachtige verkoper. Dus over een week ofzo staat er hier ook 1 in de huiskamer. En ook bij een vriend van me die ook mee was.

Helaas wel de 349 moeten betalen, maar das dan jammer. Ook dan nog een hele prima aandieding.

• Deddiekoel
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Topicstarter
Ik heb ook in Den Bosch achter het net gevist (was er om 7:50). Maar de opvolger klinkt mij ook goed in de oren, met name dat hij zowel + als - kan branden. Ook de prijs vind ik niet verkeerd. Want 389 is goedkoper dan dat ik welke andere recorder heb gezien. Daarnaast heb ik al een DVP720 DVD speler van Philips waarmee ik DivX kan spelen. Misschien dat ik die 5350 binnenkort ga halen. Iemand daar al ervaring mee?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 22:16

TweakBoy

---

Slush schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 09:14:
Haha, wat een feest bij de V&D in Den Haag. Zo'n 50 200 man aan beide ingangen en iedereen flink rennen naar de 3e etage. Uiteraard was ik te laat want de plek waar het had moeten staan was leeg met een pak mensen eromheen. Wat later zo'n chickie zeggen dat het uitverkocht is en even later wordt het ook omgeroepen. "Da's mooi kut", denk je dan. Nog een beetje rondgelummeld en ineens gaat er in een hoekje een deurtje open met een wagentje met een doos of 20 van die dingen. Dan komen ineens je oerdriften naar boven en ga je ook rennen! Mooi weer te laat... Beetje napraten met wat mensen dat het raar en belachelijk is, etc. Op een gegeven moment komt datzelfde chickie daar weer naar buiten en sluit angstvallig de deur achter zich. De vrouw die naast me staat tikt me aan: "Blijven staan, daar staan er nog meer!". 3 minuten later heb ik ook de felbegeerde unit! gelukkig

Jammer dat ik nu weg moet, maar dit wilde ik jullie niet onthouden! Morgen lekker spelen met de nieuwe merchandise! :9~
Ik heb eens ff wat rondgemaild om te kijken of een van de internet prijsvechters hem wilde afprijzen naar 300 euro en ik kreeg verschillende reacties.

1. 1 reactie was dat niemand in de branche snapt hoe die weg kan gaan voor 300 euro. het kan wel, inkoopprijs was 306,82 euro incl. btw

mijn conclusie:
Philips heeft een restpartij van 3000 ruim 4500 stuks verkocht aan V&D Dixons/Electric City voor een hele lage prijs omdat ze uit de handel gaan, en de opvolger een stuk goedkoper wordt dan tot nu toe gebruikelijk was voor een hd-dvd-recorder. Dus niet getreurd iedereen die er geen heeft bemachtigd nu komt de definitieve prijsdoorbraak van de hd-dvd-recorder, en zal iedereen binnenkort kunnen genieten tegen een zacht prijsje! :)
Veel plezier ermee! 8) ik had helaas het geld er niet voor.. ( PSP gekocht :P )
Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 14:04:
[...]

Het was zeker feest in centrum Den Haag! Net toen ik een foto wilde maken om te MMSen naar een vriend hoe gezellig het wel niet was gingen de deuren open! Resultaat:
[afbeelding]

Gelukkig heb ik de allerlaatste (van de 100 <- dit aantal klopt niet... is meer) nog kunnen bemachtingen! Ding werkt tot nu toe prima, Guide+ is reeds up-to-date.
Ik weet niet of ik jou dan heb geholpen... ze waren idd erug snel weg.. om 8:12 - 8:15 was de uitgifte afgelopen bij de magazijndeuren... en rond 8:18 -8:25 de laatste mogen afrekenen... haha.. wat wil je ook.. zo'n 8-10 per minuut de toonbank over laten gaan...

[ Voor 5% gewijzigd door TweakBoy op 26-09-2005 23:06 ]

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrycan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-11-2022
ze kunnen hem niet meer leveren omdat hij uit de handel wordt genomen en wordt vervangen door de Philips DVDR5350, deze opvolger heeft een aantal verbeteringen o.a. het afspelen van jpeg cd's
Erg maf dat die DVDR5350, wat een opvolger zou moeten zijn dan, nergens op de Philips sites vermeld staat. Tevens is het info blad lang niet zo uitvoerig als die van de 725. Wilde hem eens vergelijken met de 725 want volgens mij is het enige verschil die JPEG ondersteuning.
Ik was overigens wel 1 van de gelukkigen die er eentje heeft. En als ik zie dat de Mediamarkt er nog 589 voor durft te vragen ben ik toch erg blij met dit apparaat.

Paar opmerkelijke zaken die ik maar meteen bij de supportafdeling gedropt heb:
  • Er lijkt geen bookmark functie op te zitten, waardoor verder kijken van een harddisk opname betekent dat je weer moet gaan spoelen
  • Er lijkt geen mogelijkheid te zijn om te kijken hoe vol de harddisk is
  • Het lijkt niet mogelijk te zijn via de Electronic Guide naar een zender te bladeren. Had erg handig geweest.
Verder een érg leuk apparaat want:
  • Het herkent (al stel je het bijv handmatig in) exact hetgeen je wilt opnemen en zelfs de programma guide info wordt opgeslagen (welke aflevering van een bep serie het is bijv)
  • Het is wel degelijk goed mogelijk om via de programma guide iets op te nemen aangezien er een mogelijkheid via PDC bestaat voor flexibele begin en eindtijden (in dit forumtopic werd beweerd van niet)
  • Je kunt erg snel door opnames heenspoelen (tot factor 256!)
  • Het is een erg stil apparaat
  • enz enz

<nope geen vermeldingen van hoe snel mijn systeem wel niet is>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cansu
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-05 21:10

Cansu

Cirus the Virus

Jerrycan schreef op maandag 26 september 2005 @ 12:26:
[...]

Wilde hem eens vergelijken met de 725 want volgens mij is het enige verschil die JPEG ondersteuning.
Nog iets wat de 5350 heeft is een Dual-Layer brander en support voor mp3 Id3-tag.

Viva la Netherlands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-09 22:32

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Ik heb afgelopen zaterdag de 5350 besteld bij een winkel hier in de buurt aangezien ik ook te laat was voor de 725 bij V&D.
Ben op het moment te duf om te zoeken, maar heeft de 725 ook een hdmi aansluiting? Zo nee, dan is dat nog een verschil. Verder kan de 5350 + en - branden en de 725 alleen op +.
Op kieskeurig was ook nog niets hierover te vinden.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Topicstarter
Ik heb vandaag ook de 5350 besteld bij goedkopen.nl komt hopelijk deze week onder rembours deze kant op. Er zijn wat belangrijke verbeteringen tov 725, maar vooral de prijs van 389 was wat mij over de streep trok. Wat ik idd ook niet begrijp is dat geen een philips site er melding van maakt. Maar in het begin van 725 was dit ook het geval. Ik zie er op verscheidene duitse sites wel melding van! Die sheet die op die site staat dateert van 9 september, erg jong dus. Momenteel loop ik geen risico omdat ik hem wettelijk gezien zo terug mag sturen.

Ik ga er eigenlijk ook vanuit de firmware ontwikkelen op deze speler sneller zullen dan op de oudere modellen.

Edit: Volgens deze duitse site zit er een 250 Gb harde schijf in...

[ Voor 27% gewijzigd door Deddiekoel op 26-09-2005 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cupra4
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 14:25
Is het al iemand gelukt om een grotere harddisk in een HDRW720 of 725 te zetten ?
Heb me helemaal scheef gezocht op het net, maar nergens is er iets over te vinden. Wel over de voorgangers van deze modellen, maar niet de 720/725 serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrycan
FlipFluitketel schreef op maandag 26 september 2005 @ 18:51:maar heeft de 725 ook een hdmi aansluiting? Zo nee, dan is dat nog een verschil. Verder kan de 5350 + en - branden en de 725 alleen op +.
Op kieskeurig was ook nog niets hierover te vinden.
Nou is Kieskeurig maar zelden erg volledig, maaruh ik heb even de PDF handleiding doorgezocht op HDMI en er niets van kunnen vinden. Wat zou dat moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrycan
Deddiekoel schreef op maandag 26 september 2005 @ 18:59:
Ik heb vandaag ook de 5350 besteld bij goedkopen.nl komt hopelijk deze week onder rembours deze kant op. Er zijn wat belangrijke verbeteringen tov 725, maar vooral de prijs van 389 was wat mij over de streep trok. Wat ik idd ook niet begrijp is dat geen een philips site er melding van maakt. Maar in het begin van 725 was dit ook het geval. Ik zie er op verscheidene duitse sites wel melding van! Die sheet die op die site staat dateert van 9 september, erg jong dus. Momenteel loop ik geen risico omdat ik hem wettelijk gezien zo terug mag sturen.

Ik ga er eigenlijk ook vanuit de firmware ontwikkelen op deze speler sneller zullen dan op de oudere modellen.
Ach ik vind ze nog niet belangrijk genoeg om spijt te hebben van de 725 aankoop.
Apparaat werkt goed, en stabiel, en ik heb niet het gevoel dat ik daarvoor firmware 3.2 erop zou moeten zetten.
Maar toch erg belachelijk dat men voor die 725 nog 650 eur durft te vragen bij een Wehkamp en een 589 bij Mediamarkt terwijl zo'n opvolger veel scherper geprijst is (en terecht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harro1985
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 23:15
Jerrycan schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 09:41:
[...]

Ach ik vind ze nog niet belangrijk genoeg om spijt te hebben van de 725 aankoop.
Apparaat werkt goed, en stabiel, en ik heb niet het gevoel dat ik daarvoor firmware 3.2 erop zou moeten zetten.
...
Ik heb hem afgelopen zaterdag ook gehaald en daar stond firmware 3.2 al op. :)

4760 Wp (14×340) Z 39º

• Cansu

Cansu

Cirus the Virus

Nou is Kieskeurig maar zelden erg volledig, maaruh ik heb even de PDF handleiding doorgezocht op HDMI en er niets van kunnen vinden. Wat zou dat moeten zijn?
What is HDMI?
HDMI (High-Definition Multimedia Interface) is the first and only industry-supported, uncompressed, all-digital audio/video interface. HDMI provides an interface between any audio/video source, such as a set-top box, DVD player, or A/V receiver and an audio and/or video monitor, such as a digital television (DTV), over a single cable.

HDMI supports standard, enhanced, or high-definition video, plus multi-channel digital audio on a single cable. It transmits all ATSC HDTV standards and supports 8-channel digital audio, with bandwidth to spare to accommodate future enhancements and requirements.
Verder ook zaterdag ochtend de opvolger van de 725 besteld bij goedkopen.nl. Ben zeer benieuwd wanneer deze binnenkomt. Toch ook maar onder rembours besteld daar dit net zo duur was als vooruit betalen en toch wat safer is.

Viva la Netherlands!

Verwijderd

Ik bezit nu 9 maanden een 720 met volle tevredenheid. De HDR is nog nooit vastgelopen en vertoond geen rare kuren. Het enige wat niet super is; het duurt toch wel een uurtje of 2 voordat je het apparaat volledig doorhebt en hij start wat langzaam op.

Het is overigens gewoon mogelijk om bij het Guide+ scherm te zien hoevol de HD is. En je kan in het Guide+ van kanaal zappen.

Super apparaat wat mij betreft!

• Jerrycan
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2005 @ 11:39:Het is overigens gewoon mogelijk om bij het Guide+ scherm te zien hoevol de HD is. En je kan in het Guide+ van kanaal zappen.
Super apparaat wat mij betreft!
Bij het guide+ scherm te zien hoe vol de harddisk is? Ik zie bij de browser iets van een balk wat zou kunnen aangeven hoe vol ie is (staat geen tekst bij) maar niet bij de guide+.
Kun je aangeven waar ongeveer?

En hoe je kunt zappen naar een zender? (welke knop exact!).

Inderdaad een geweldig apparaat in ieder geval!

Verwijderd

mijn vader stond ook voor niks in de rij bij de V&D in Alphen. Ze hadden daar maar 10 stuks ofzo dus dat schiet niet op.

MAAR, de mediamarkt in Alphen was zo slim om de aktie te volgen en hij liep daar toevallig naar binnen. Zij hadden er nog zat staan voor 298,-. Nog een eurotje goedkoper dus. :P Hij heeft er gelijk een voor mij meegenomen. Die aanbieding was alleen voor die zaterdag overigens.

leuk apparaatje, alleen is de besturing niet echt makkelijk dus ik heb mijn vader al 10 keer aan de telefoon gehad. Ik vind het wel kut dat hij automatisch via guide plus opneemt als je de "rec" knop in drukt. Als je pech hebt mis je dan een stuk... nog effe uitzoeken hoe je hem zo in kan stellen dat hij gewoon blijft lopen of bijv guide plus doet maar dan 30 minuten er achteraan extra.

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Topicstarter
Is dat niet wat via PDC (oid) goed zou moeten gaan?

Verwijderd

ik heb gezocht in de handleiding maar kon zo snel niet vinden hoe / waar.

ik wil gewoon net als op mijn oude videorecorder "rec" in en uit kunnen drukken.

• Jerrycan
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2005 @ 09:15:leuk apparaatje, alleen is de besturing niet echt makkelijk dus ik heb mijn vader al 10 keer aan de telefoon gehad. Ik vind het wel kut dat hij automatisch via guide plus opneemt als je de "rec" knop in drukt. Als je pech hebt mis je dan een stuk... nog effe uitzoeken hoe je hem zo in kan stellen dat hij gewoon blijft lopen of bijv guide plus doet maar dan 30 minuten er achteraan extra.
Dit staat inderdaad in de handleiding. Ik citeer:
"Toets REC/OTR:
- Om een opname te starten die op de harde schijf opgeslagen wordt.
Let op : Indien er geen gegevens van het GUIDE Plus+® systeem beschikbaar zijn, wordt de opname na 30 minuten automatisch beëindigd (OTR-functie). Om de opname langer te laten door lopen , moet u meermaals op de toetsREC/OTR drukken. U ziet dit ook in een toelichting op het beeldscherm."

Dit wordt meermaals genoemd maar staat bijvoorbeeld op pagina 51 van de Nederlandse handleiding.

Zo is het versneld vooruit spoelen in een opname ook lastig: Als je de toets even indrukt verspringt de opname 5 minuten verder. Je moet dan de de toets langer ingedrukt houden!

Tenslotte: wil je PDC aanzetten van een opname die je wel via de guide gekozen heb, dan moet je naar het vakje gaan van de tijd en hier blijven klikken tot er PDC komt te staan!

[ Voor 25% gewijzigd door Jerrycan op 29-09-2005 13:44 ]

Verwijderd

Ja dat stukje heb ik gelezen. maar wat nu als de gegevens die ze van Guideplus gekregen hebben niet klopt. Hij stopte netjes toen guide+ zei hij is afgelopen alleen liep de serie nog door. Als ik dan meerdere malen op de rec druk in het geval van guideplus loopt hij dan ook langer door?

• Jerrycan
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2005 @ 15:41:
Ja dat stukje heb ik gelezen. maar wat nu als de gegevens die ze van Guideplus gekregen hebben niet klopt. Hij stopte netjes toen guide+ zei hij is afgelopen alleen liep de serie nog door. Als ik dan meerdere malen op de rec druk in het geval van guideplus loopt hij dan ook langer door?
Je kunt ergens in de installatie aangeven hoeveel minuten hij standaard voor en na het programma moet opnemen.
Tevens toont ie standaard op PLANER scherm dat ie exact uitgaat van de begin en eindtijd van het programma. Dit kun je verruimen met een aantal minuten en blijf je dit verruimen dan springt ie na 5 keer ofzo op PDC. Dat houdt in dat ie het signaal van begin en eind doorkrijgt van het tv kanaal!

Verwijderd

oke dan zal ik daar is naar kijken! bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik was 1 van die idioten die zich afgelopen zaterdag een half uur heeft laten fijnpersen in de kelder van de V&D, om vervolgens met lege handen naar huis te gaan. Maar na het lezen van een berichtje op dit forum ben ik zondag snel teruggegaan en bleek ik er nog 1 te kunnen bestellen! Maar nu mijn vraag: de V&D gaf aan dat ik garantie voor enkele jaren kon bijkopen (ik kan dit doen als ik de recorder ga afhalen, is helaas pas over 3/4 weken). Als reden werd gegeven dat het apparaat een harde schijf bevat en dat die gevoelig is voor problemen.
Nu lijkt mij het bijkopen van garantie een beetje onzin. In mijn pc zit ook een harde schijf en daar ga ik ook geen garantie voor bijkopen.... Wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrycan
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 11:26:Nu lijkt mij het bijkopen van garantie een beetje onzin. In mijn pc zit ook een harde schijf en daar ga ik ook geen garantie voor bijkopen.... Wat vinden jullie?
Ik heb voor 22,50 1 jaar extra garantie bij gekocht. Dit omdat ik voorzie toch wel 2 jaar met dit apparaat te willen doen. En ik heb het vaker gehad dat ik net in dat extra jaar de garantie toch nog nodig had!
Die harddisk is inderdaad een goede reden vind ik. Want die neemt continu op!
Stel dat je iedere dag 3 uur tv kijkt dan maakt die harddisk in 1 jaar al meer dan 1000 draai uren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FUBAR
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 17:41

FUBAR

F*ed up beyond all recognition

als je een apparaat koopt van ongeveer 300 euro mag je verwachten dat deze wel wat langer dan 1 jaar goed functioneert.
ook na de periode van een jaar is de V&D dus eigenlijk verplicht om je zo goed mogelijk te helpen als je problemen krijgt
veel mensen weten dit niet en kopen daardoor extra garantie omdat ze bang zijn anders na een jaar met lege handen te staan
maar je moet het zelf weten, als je de extra garantie koopt heb je in ieder geval geen gezeur als het apparaat niet meer functioneert

To be, or not to ...ehh.... what was the question?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Topicstarter
Goedkopen.nl heeft nu nog een nieuwe HDD recorder van Philips op haar site staat de 7300.
Ding is hetzelfde als de 5350 maar met een grotere schijf (250 Gb) en video upscaling om naar HDTV kwaliteit op te nemen oid. Voor 489 nog steeds stukken goedkoper dan de oorspronkelijke prijzen van de 720/725

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nez_O_Poz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-07 17:35
Deddiekoel schreef op maandag 26 september 2005 @ 18:59:

Edit: Volgens deze duitse site zit er een 250 Gb harde schijf in...
Deddiekoel, heb jij hem al binnen?
Heb hem vandaag ook besteld bij goedkopen maar heb nog geen bevestigingsmailtje. Wat ik idd erg raar vind is dat je met google ook bijna niets kan vinden over dit apparaat. Bij kieskeurig wel. Ook hebben een aantal winkels hem al, maar bijna geen enkele heeft een goede beschrijving of een foto van dit produkt.
Maar wat ik helemaal raar vind is inderdaad dat ie ook niet eens op de Philips site staat.
Was benieuwd of jij hem al had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nez_O_Poz
Prima service van goedkopen. Mailtje meteen beantwoord, petje af!
Hieronder het antwoord:

Er is ons toegezegd door Philips dat wij 'in de loop van volgende week'
een partij DVDR5350's mogen verwachten. Zo gauw als ze binnen zijn,
wordt uw order verstuurd. Hopelijk kunt u uw bestelling dan eind
volgende week of het begin van de week daarop ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 11:26:
Ook ik was 1 van die idioten die zich afgelopen zaterdag een half uur heeft laten fijnpersen in de kelder van de V&D, om vervolgens met lege handen naar huis te gaan. Maar na het lezen van een berichtje op dit forum ben ik zondag snel teruggegaan en bleek ik er nog 1 te kunnen bestellen! Maar nu mijn vraag: de V&D gaf aan dat ik garantie voor enkele jaren kon bijkopen (ik kan dit doen als ik de recorder ga afhalen, is helaas pas over 3/4 weken). Als reden werd gegeven dat het apparaat een harde schijf bevat en dat die gevoelig is voor problemen.
Nu lijkt mij het bijkopen van garantie een beetje onzin. In mijn pc zit ook een harde schijf en daar ga ik ook geen garantie voor bijkopen.... Wat vinden jullie?
Je hebt wettelijk gezien altijd twee jaar garantie. En verder staan de dvdr apparaten van philips
bekend om hun hardware mankementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Topicstarter
Nez_O_Poz schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 15:55:
Prima service van goedkopen. Mailtje meteen beantwoord, petje af!
Hieronder het antwoord:

Er is ons toegezegd door Philips dat wij 'in de loop van volgende week'
een partij DVDR5350's mogen verwachten. Zo gauw als ze binnen zijn,
wordt uw order verstuurd. Hopelijk kunt u uw bestelling dan eind
volgende week of het begin van de week daarop ontvangen.
Ik heb even gebeld en kreeg hetzelfde verhaal. Nog even wachten dus. Voor mensen die ook willen de aanbieding voor 389 houd na vandaag op gaat nog door tot 31/10...

[ Voor 5% gewijzigd door Deddiekoel op 30-09-2005 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

M55 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 17:26:
[...]

Je hebt wettelijk gezien altijd twee jaar garantie. En verder staan de dvdr apparaten van philips
bekend om hun hardware mankementen.
Volgens mij is het wettelijk 1 jaar. Daarna treed de technische levensduur in werking. Als jou dvdrecorder een technische levensduur heeft van 4 jaar en hij sneuvelt in het 2e jaar, dan heb je wettelijk gezien geen recht meer op volledige garantie. De fabrikant zal echter wel moeten delen in de kosten van de reparatie omdat hij pas in het 2e jaar van de technische levensduur kapot is gegaan. Een coulance regeling wordt het dan. En de ene fabrikant is daar wat makkelijker mee dan de ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

Nicap schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 20:40:
[...]

Volgens mij is het wettelijk 1 jaar. Daarna treed de technische levensduur in werking. Als jou dvdrecorder een technische levensduur heeft van 4 jaar en hij sneuvelt in het 2e jaar, dan heb je wettelijk gezien geen recht meer op volledige garantie. De fabrikant zal echter wel moeten delen in de kosten van de reparatie omdat hij pas in het 2e jaar van de technische levensduur kapot is gegaan. Een coulance regeling wordt het dan. En de ene fabrikant is daar wat makkelijker mee dan de ander.
Nee echt het is twee jaar.
o.a hier te lezen.
http://zdnet.be/news.cfm?id=46795

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdRandom
  • Laatst online: 11-08 14:25
Jerrycan schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 09:19:
[...]

Volgens Google, www.hdmi.org:

HDMI (High-Definition Multimedia Interface) is the first and only industry-supported, uncompressed, all-digital audio/video interface. HDMI provides an interface between any audio/video source, such as a set-top box, DVD player, or A/V receiver and an audio and/or video monitor, such as a digital television (DTV), over a single cable.

Deze interface is nodig om er straks via Digital Restrictions Management voor te kunnen zorgen dat je content alleen nog maar op "goedgekeurde" apparatuur kunt afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Topicstarter
Wat Jerrycan bedoelde te zeggen wat dat Goedkopen.nl claimt dat de DVDR 5350 een HDMI aansluiting heeft maar dat daar niets van wordt gemeld in de specs pdf op hun site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Deddiekoel schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 11:27:
Wat Jerrycan bedoelde te zeggen wat dat Goedkopen.nl claimt dat de DVDR 5350 een HDMI aansluiting heeft maar dat daar niets van wordt gemeld in de specs pdf op hun site.
Staat wel in de specs pdf op de site.
2e pagina middelste kolom bij connectivity.

(Ik heb hem nog niet binnen (niet bij goedkopen.nl besteld), zal ook wel komende week worden dan.)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

M55 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 21:20:
[...]

o.a hier te lezen.
excuus, je hebt idd gelijk. Volgens mij weet ook bijna niemand dat. Tis ook passinds januari dus. Tnx voor de link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrycan
M55 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 21:20:
[...]
o.a hier te lezen.
Wel interessant artikel. Maaruh geld dat ook voor Nederland? Dit is immers een belgisch artikel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Topicstarter
Staat in dat het voor alle landen van de EU geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mijn weten was dit een aanbeveling van "Europa" en heeft alleen Duitsland hem als wet aangenomen.
Alleen in Duitsland heb je daarom 2 jaar wettelijke garantie.
In de andere landen heb je gewoon de wettelijke garantie, die in het algemeen korter is (meestal 1 jaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Hmm.. ben straks even bij de winkel geweest waar ik de 5350 heb besteld en daar kreeg ik te horen dat ie bij philips ook niet op voorraad was.
Is er iemand die dat ding via goedkopen.nl besteld heeft en hem al in huis heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Topicstarter
Ik heb nog niets gehoord. Zal wel volgende week worden. Toen ik vorige week belden zeiden ze 1 to anderhalve week. Toen dacht ik al dat het anderhalf zou worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Levertijd: 11 november 2005.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Topicstarter
:|

Ik zie ook dat ze hem maar voor het gemak van de site hebben gehaald. Vind het met name jammer ze niet even een mailtje hierover hebben verstuurd...

[ Voor 36% gewijzigd door Deddiekoel op 06-10-2005 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
:/
Dan hoop ik maar dat mijn dvd-speler het nog een beetje uithoudt.. Ding heeft al regelmatig problemen met dvd's af te spelen (origineel en kopie) maar met cd's heeft ie geen problemen..

Maareh.. Hoe kom je aan die datum?

[ Voor 8% gewijzigd door FlipFluitketel op 07-10-2005 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nez_O_Poz
Ik heb hem dus ook besteld en uiteraard nog niets ontvangen zoals iedereen denk ik. En inderdaad jammer dat het stil blijft vanuit goedkopen.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Topicstarter
Hij staat inmiddels wel op de Philips site:
http://www.consumer.phili...0BRZOVJ0RMRESHQNHKFSEKI5P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maareh.. Hoe kom je aan die datum?
Datum is van een philips groothandel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Topicstarter
En bij Goedkopen.nl zeiden ze nog dat ze toezegging van Philips hadden dat ze hem rond deze tijd een lading binnen zouden krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat Philips (net zoals de meeste andere fabrikanten) alleen nog maar zilverkleurige apparatuur maakt. Als ze 'm in het zwart hadden, had ik hem denk ik wel besteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphine
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 19:45
Maar al die problemen met de oude philips hdrecorders (720 etc) zijn dus met die 5350 opgelost?

Die 5350 is dus de top op het moment van home dvd/hd-recorders ? (gezien het feit ik mijn ouders er even één moet aansmeren :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Topicstarter
Ik denk dat de 7300 de top is. Die heeft een grotere HDD en video upscaling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cansu

Cansu

Cirus the Virus

Dit heb ik gisteren van Goedkopen.nl ontvangen omtrent de levering van de 5350.
Helaas hebben wij de recorders nog niet geleverd gekregen van Philips Nederland. Wij verwachten deze in de loop van volgende week binnen.

Viva la Netherlands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cupra4
Krijgt er hier iemand Talpa in de GuidePlus op de Philips 720 of 725 ?
Bij mij is er niks te vinden. Of moet je dan eerst alle zenders opnieuw gaan zoeken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nez_O_Poz
cupra4 schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 11:42:
Krijgt er hier iemand Talpa in de GuidePlus op de Philips 720 of 725 ?
Bij mij is er niks te vinden. Of moet je dan eerst alle zenders opnieuw gaan zoeken ?
Talpa heeft nog geen GuidePlus of EPG. Ze hebben zelfs nog geen teletekst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:18

-d-

Nez_O_Poz schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 13:50:
[...]

Eh Talpa heeft wel teletext hoor ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm volgens mij heb ik wel guideplus van talpa. zal het vanavond controlleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrycan
Nez_O_Poz schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 13:50:
[...]
Tuurlijk heeft Talpa wel Guideplus! Alleen herken je het logo voor de zender niet goed. Dat is namelijk het teken van Nikelodeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nez_O_Poz
Sorry guys, leefde echt in de veronderstelling dat het er niet is. Heb zelf kpn digitale tv en daar is Talpa de enige zender waarbij teletekst én EPG niet bij werkt. Dacht dat het tijdelijk zou zijn; beginnersproblemen etc. Ik zal eens verder onderzoeken hoe het zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nez_O_Poz
De 5350 staat inmiddels weer op de site van goedkopen maar voor een heel andere prijs dan vorige week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cupra4
Jerrycan schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 17:07:
[...]

Tuurlijk heeft Talpa wel Guideplus! Alleen herken je het logo voor de zender niet goed. Dat is namelijk het teken van Nikelodeon.
Als ik in de Guide en dan bij zenders kijk (dus dat scherm waar je kunt instellen welke zender waar zit en waar je zenders aan en uit kunt zetten), dan zie ik nergens nickelodeon er tussen staan. Ook geen afkorting die er op lijkt. De afkorting zou Nick moeten zijn, maar er staan wel allemaal zenders tussen die ik helemaal niet kan ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Topicstarter
Nez_O_Poz schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:39:
De 5350 staat inmiddels weer op de site van goedkopen maar voor een heel andere prijs dan vorige week?
Met die prijsstelling is hij duurder dan de 7300.... Was wel de originele prijs, prijs van vorige week was een aanbieding die blijkbaar tot 31/10 zou gelden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
cupra4 schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 13:24:
[...]
Als ik in de Guide en dan bij zenders kijk (dus dat scherm waar je kunt instellen welke zender waar zit en waar je zenders aan en uit kunt zetten), dan zie ik nergens nickelodeon er tussen staan. Ook geen afkorting die er op lijkt. De afkorting zou Nick moeten zijn, maar er staan wel allemaal zenders tussen die ik helemaal niet kan ontvangen.
Een collega van mij heeft net als ik een HDRW-720. Hij zei vorige week dinsdag dat Talpa bij hem in de EPG er bij was gekomen - bij mij nog steeds niet.
Hij woont vlak bij Eindhoven, ik vlak bij Utrecht - zou het ook nog plaatsgebonden kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cupra4
M_v_A schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 21:31:
[...]

Een collega van mij heeft net als ik een HDRW-720. Hij zei vorige week dinsdag dat Talpa bij hem in de EPG er bij was gekomen - bij mij nog steeds niet.
Hij woont vlak bij Eindhoven, ik vlak bij Utrecht - zou het ook nog plaatsgebonden kunnen zijn?
Grappig, ik zit ook in regio Eindhoven, maar niks te vinden. Zal zo nog eens kijken, maar gisteren was er nog niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byzanthy
  • Laatst online: 05-05 20:19
Weet iemand al wanneer die dingen (dvdr 5350) binnenkomen bij Goedkopen.nl?

Hij staat op de site nog steeds op een verwachte levertijd van 2-5 dagen maar mijn bestelling is inmiddels al 2 weken oud.
De laatste mail van goedkopen was vaag: "zodra hij binnen is hoort u van ons"
:Z :Z :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Byzanthy schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 15:40:
Weet iemand al wanneer die dingen (dvdr 5350) binnenkomen bij Goedkopen.nl?

Hij staat op de site nog steeds op een verwachte levertijd van 2-5 dagen maar mijn bestelling is inmiddels al 2 weken oud.
De laatste mail van goedkopen was vaag: "zodra hij binnen is hoort u van ons"
:Z :Z :Z
Zie Cansu in "Philips HDRW serie(?)"
en iemand anders in dit topic zei:
Het is dus niet echt te zeggen wanneer ie binnen zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cupra4
cupra4 schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 22:02:
[...]

Grappig, ik zit ook in regio Eindhoven, maar niks te vinden. Zal zo nog eens kijken, maar gisteren was er nog niks.
Niks te vinden. Helemaal niks wat er ook maar op lijkt. Iemand misschien een foto waar op staat hoe het eruit ziet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nez_O_Poz
Jongens, de 5350 kan niet geleverd worden. Zojuist onderstaande mail gekregen van goedkopen.nl:

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs hebt u bij ons (www.goedkopen.nl <http://www.goedkopen.nl/> ) de
Philips DVDR5350 DVD/HDD Recorder besteld. Volgens Philips Nederland zou
dit model uiterlijk in week 41 (deze week) uitgeleverd worden. Na vele
gesprekken deze week is echter gebleken dat Philips zonder overleg of
correspondentie haar beleid t.o.v. Internetwinkels radicaal heeft
gewijzigd.

Kort samengevat houdt dit in dat dit model niet aan ons geleverd gaat
worden, omdat de DVDR5350 een zogenaamd prestige-product is.Een
prestige-product wordt uitsluitend verkocht in vakhandels, zoals EP en
Expert zaken, voor een vastgestelde prijs van € 499,-. Een ieder die dit
apparaat voor een lagere prijs aanbiedt wordt niet meer geleverd.

Wij betreuren dit uiteraard ten zeerste, en we laten het hier niet bij
zitten. We willen u als klant van goedkopen.nl
echter een goed alternatief aanbieden om dit
probleem z.s.m. op te lossen.

Alternatief is de pioneer 530 voor een hele nette prijs, of de bestelling annuleren. Heb voor de pioneer gekozen, is nl een vergelijkbaar produkt.
Vind het een hele goede service van goedkopen.nl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartve
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-09 17:47
Lijkt me een hele leuke kluif voor de NMA (Nederlandse Mededingings Autoriteit) ...

Panasonic 7kW all-in-one KIT-ADC07L3E5 | Heishamon | Node-Red | Home Assistant | bgg 66 m2 vvw | 1e + 2e verd lt convectoren (Jaga) | pv 10120 wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cansu

Cansu

Cirus the Virus

Yep dat mailtje heb ik ook vandaag ontvangen van goedkopen.nl. De geboden oplossing lijkt ok. De pioneer lijkt mij een gelijkwaardig produkt. Ik neem aan dat ze de DVR-530H-S bedoelen want een DVR-530H kan ik niet vinden op de pioneer site.

Viva la Netherlands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Topicstarter
Heeft die pioneer ook Guide+?

Zit even op de Pioneer site te kijken maar die Pioneer is wel erg mooi hoor. Is eigenlijk de eerste keer dat ik een speler zie die meer kan dan de Philips. DVD->HDD copy is natuurlijk leuk, audio jukebox en commercial skip.

Volgens mij kan hij alles wat de 5350 kon! Ben benieuwd wat de prijs gaat worden die Goedkopen.nl biedt. Nog geen mail gekregen van goedkopen.nl :(

[ Voor 93% gewijzigd door Deddiekoel op 14-10-2005 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cansu

Cansu

Cirus the Virus

Yep, deze heeft GUIDE Plus+ EPG volgens de pioneer site.

Viva la Netherlands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Topicstarter
Kan hij nu wel of niet op zowel + als - schrijven?
Site geeft het volgende aan:
Media (VR/Video mode) DVD-R, DVD-RW / DVD-R, DVD-RW, Dual-layer DVD-R
:?

Volgens mij is het echt alleen - . In VR mode (?) kan hij geen DL en in Video mode wel.

[ Voor 21% gewijzigd door Deddiekoel op 14-10-2005 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Deddiekoel schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 18:08:
Kan hij nu wel of niet op zowel + als - schrijven?
Site geeft het volgende aan:

[...]

:?

Volgens mij is het echt alleen - . In VR mode (?) kan hij geen DL en in Video mode wel.
+R kan ie sowieso branden aangezien Philips een van de uitvinders van het DVD+ formaat is en de voorgaande (720/725) konden ook op +R opnemen.
edit:
Denk dat je de pioneer bedoelt, kan de discussie over de Pioneer dan in het bijbehorende topic verder gaan aub. Het is een beetje dubieus om een discussie over Pioneer in een "Philips HDRW serie" topic te gaan houden.

Ik zie nu net op de site van Philips 2 verschillende 5350's staan... Een DVDR5350H/02 en een DVDR5350H/19..
Als ik de specs ga vergelijken zijn ze exact hetzelfde, maar ik ben toch benieuwd wat het verschil dan is als ze er 2 verschillende nummers achter plakken.

[ Voor 15% gewijzigd door FlipFluitketel op 14-10-2005 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
FlipFluitketel schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 20:26:
[...]
Ik zie nu net op de site van Philips 2 verschillende 5350's staan... Een DVDR5350H/02 en een DVDR5350H/19..
Als ik de specs ga vergelijken zijn ze exact hetzelfde, maar ik ben toch benieuwd wat het verschil dan is als ze er 2 verschillende nummers achter plakken.
Da's volgens mij het land (of landen) waar 'ie geleverd wordt. Specs zullen inderdaad vrijwel gelijk zijn, enkel landspecifieke dingen zijn dan anders (regiocodes...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Topicstarter
FlipFluitketel schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 20:26:
[...]
edit:
Denk dat je de pioneer bedoelt, kan de discussie over de Pioneer dan in het bijbehorende topic verder gaan aub. Het is een beetje dubieus om een discussie over Pioneer in een "Philips HDRW serie" topic te gaan houden.
Pioneer mensen kunnen dus idd beter hier terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Is het met de 725 ook mogelijk om vanuit Guide+ direkt te zappen? Dus de zender op NED1 staat en ik in Guide+ op RTL4 sta op een programma en direkt naar dat programma ga?
Zou wel een handig zijn, maar kan het niet vinden(of het kan dus niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syserr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 20:00

syserr

kangoeroe

Nicap schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 21:30:
Is het met de 725 ook mogelijk om vanuit Guide+ direkt te zappen? Dus de zender op NED1 staat en ik in Guide+ op RTL4 sta op een programma en direkt naar dat programma ga?
Zou wel een handig zijn, maar kan het niet vinden(of het kan dus niet)
Das precies ook mijn probleem. Volgens de Guide+ website moet het kunnen, maar het lijkt erop dat Philips deze functie heeft laten blokkeren. Iemand daar al wat voor (of tegen) gevonden toevallig?

"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrycan
Ik heb (zoals eerder in deze post reeds gemeld) die vraag ook gehad, en gesteld bij Philips. Hierbij het antwoord dat ik vrijdag ontving van Philips:

"Naar aanleiding van uw vragen kunnen wij u de volgende informatie verstrekken:
  1. Er is in het Guide+ overzicht geen snellere manier om naar een zender te springen.
  2. Op p. 70 van de handleiding (internetversie via www.philips.nl/support) vindt u hoe u hoofdstukmarkering kunt toevoegen of verwijderen.
  3. Er is helaas geen optie om te zien hoe ver de harddisk vol is. Deze functie zal toegevoegd worden aan de nieuwe modellen DVD recorder.
Met vriendelijke groet,
Philips Consumer Care "

Nou kloppen de antwoorden van Philips maar deels.
Punt 2 ging over het feit dat ik een bookmark optie mis. Ik zie me echter niet, als ik later halverwege een opname verder wil gaan kijken, via het edit menu een hoofdstukindeling plaats. Dat is heel wat anders dan een bookmark.

Punt 3: Het is wel mogelijk ongeveer te zien hoe vol de harddisk is. Via de manager zie je namelijk onder aan een balk die deels gekleurd is. Hoe voller die balk gekleurd staat, hoe voller de harddisk is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Topicstarter
Is het nodig dat voor de pause live TV optie de HDD recorder met de TV kan 'praten'? En is een dergelijke optie mogelijk als je TV een dergelijke optie niet ondersteunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Deddiekoel schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 12:57:
Is het nodig dat voor de pause live TV optie de HDD recorder met de TV kan 'praten'? En is een dergelijke optie mogelijk als je TV een dergelijke optie niet ondersteunt?
Ikke niet snap.
Bedoel je dat de recorder met de TV communiceert? Want dat doet hij namelijk niet.
Live TV is gewoon dat hij standaard alles opneemt wat je de laatste 3 uur aan het kijken bent. Dus als je op pause drukt dan neemt hij gewoon verder op, maar laat hij gewoon het stilstaande beeld zien toen je op het pause knopje hebt gedrukt. Dat doet de recorder gewoon allemaal met de eigen ingebouwde tuner, en heeft niks met de TV te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KawaBmw7
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-11-2022
Hallo

Ik heb dus de DVDR7300h bij goedkopen.nl besteld en dat is nu al 2 weken geleden terwijl er op de site staat levertijd van 2 tot 5 werkdagen. Zou het misschien zo zijn dat de 7300 eveneens (5350 wordt ook niet geleverd) niet geleverd gaat worden aan internetwinkels?
Kreeg namelijk net een mailtje van goedkopen waar in stond dat ze geleverd zouden worden in week 42 maar die is al bijna voorbij.
Als dit zo is ben ik goed pissig i.i.g. want dan zit ik te wachten voor niks.
Heb al een keer eerder wat gekocht bij goedkopen.nl en toen klopte de levertijd ook al niet, hebben meer mensen hier last van of is het puur toeval?

Alvast bedankt.

bmwunited.nl

Pagina: 1 2 3 Laatste