*Probz*
Ik heb sinds 1 week de ATI Radeon 64 ViVo. Leuke kaart mooi beeld en ook wel lekker snel. MAAAAAR ..... iedereen roept over die drivers ... die is beter ... die is nog beter ... mooi dat wil ik dus ook wel proberen.
Ben begonnen met de 4.13.7068 (maar meteen de meest recente) en wat denk je? In 3Dmark2000 loopt mijn pc vast tijdens het genereren van die 64 mb texture test.
-=ff wat aanvullende gegevens=-
-Celeron 366@550 met een mobo chipset Via Apollo Pro 133 (niet de A en ja ik weet dat het upgrade-time is ... maar dat doen we stukje bij beetje)
-256 mb ram (AGP ap.size op 64 mb -128mb instellen hielp niet-)
-de hele mik draait onder WinME
De test liep prima met 4.12.3056 met VIA 4-in-1 4.25(a) en ook met 4.27 (beta) en elke combinatie van DirectX 7.0(a)/8.0
De test liep steeds vast met 4.13.7068 onder elk van de bovenstaande combinaties.
En of ik de test deed met Powerstrip 3.0 en overklokte tot max 200/200 maakte voor het doolopen van de test ook niet uit. Die nieuwe drivers werkte gewoon NIET!
Toen maar de special purpose driver 4.12.3063 geprobeerd... helaas met hetzelfde resultaat als de 4.13.7068

Iemand enig idee suggestie?
Ik heb de kaart elke keer netjes ge-uninstalled + ATI*.inf files verwijderd + gereboot voor ik de nieuwe drivers ging proberen.
-=1 tip moet ik nog proberen: na de uninstall alle register-sleutels die met de ATI te maken hebben verwijderen=-
Ik ben benieuwd of dat een oplossing biedt of dat ik gewoon pech heb