Toon posts:

Outlook backups maken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil van al mijn outlookbestanden backups maken. Postvak in/uit enzovoorts geen probleem, maar nu kan ik er maar niet achterkomen welk bestandje mijn adresboek bevat...

Wie kan me vertellen in welk bestand mijn adresboekgegevens worden opgeslagen??

Verwijderd

http://gathering.tweakers.net/forum/faq

Oh, ja..... en welkom :)

Modbreak:Als je zo graag mensen op FAQs wil wijzen, lees ze dan zelf ook :/

Policy mbt replies in 'slechte' topics

[ Voor 52% gewijzigd door G33rt op 02-10-2004 15:25 ]

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-01 15:49

JHS

Splitting the thaum.

Map contactpersonen -> Bestand -> Importeren / Exporteren -> Naar een bestand exporteren -> .pst -> Contactpersonen -> Locatie evt. wijzigen -> voltooien.

Zou moeten werken :)

DM!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Hoi Timmesen, welkom op GoT! Ik wil je aanraden de FAQ nog even te bekijken, met name de pre-got en pre-topic stukken in de huisregels. Verder wil ik je vriendelijk verzoeken niet te kicken binnen zes minuten. Dat kan na 24 uur. We zijn geen helpdesk en al helemaal geen duveltje-uit-een-doosje.

Dit probleem hoort in Software Algemeen maar is al heel vaak langsgekomen: ik wil je dan ook aanraden in het vervolg de search te gebruiken.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verder kan de topicstarter wellicht even vertellen wat hij zelf al geprobeerd heeft; en welke Outlook versie hij/zij heeft. Voor Outlook Express moest je volgens mij eens zoeken naar .wab bestanden; zoals ook via de search te vinden is:

[search=outlook (adres OR contact) backup] :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:50

Spacecowboy

XBL: Biggmans

In outlook 2000/XP/2003 kan je deze gewoon in .pst file exporteren. In outlook express kna je dit doen door een .WAB file te exporteren...

En dit had je zelf ook wel kunnen vinden... 8)7

HENG HENG

Verwijderd

Kijk ook eens op Genie-Soft , die hebben hele mooie back-up progjes...

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

jeroen1001 schreef op 02 oktober 2004 @ 15:30:
In outlook 2000/XP/2003 kan je deze gewoon in .pst file exporteren. In outlook express kna je dit doen door een .WAB file te exporteren...

En dit had je zelf ook wel kunnen vinden... 8)7
Of je backupped gewoon al je .dbx files in MSOE :)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Pagina: 1