Heb gisteren een backup van m'n computer op meerdere cd-r's gebrand. Vandaag computer geformatteerd en Windows XP weer geinstalleerd. De backup stond op zeven cd-r's, de eerste zes doen het goed, kan ze gewoon openen in windows verkenner. De zevende (met al m'n mail enz.
) kan ik wel openen maar ik zie geen bestanden staan. Als ik de eigenschappen van de cd opvraag geeft hij aan dat de cd voor 670mb gebruikt is en dat er nog 10mb vrij is.
Ik heb hem al op de laptop van m'n pa (win 2000) geprobeerd maar ook daar blijft het scherm erg leeg. Van Nero kreeg ik bij disc info het volgende:

Er zou dus wel data op moeten staan. Verder snap ik ook niet waarom de andere zes cd's het wel doen en de laatste niet. Naar mijn weten is er niks veranderd aan de brand-instellingen van Nero.
Iemand een idee hoe ik de bestanden er toch af krijg?
Ik heb hem al op de laptop van m'n pa (win 2000) geprobeerd maar ook daar blijft het scherm erg leeg. Van Nero kreeg ik bij disc info het volgende:
Er zou dus wel data op moeten staan. Verder snap ik ook niet waarom de andere zes cd's het wel doen en de laatste niet. Naar mijn weten is er niks veranderd aan de brand-instellingen van Nero.
Iemand een idee hoe ik de bestanden er toch af krijg?