Windows geeft cd 'leeg' aan.

Pagina: 1
Acties:

• Niek_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:15
Heb gisteren een backup van m'n computer op meerdere cd-r's gebrand. Vandaag computer geformatteerd en Windows XP weer geinstalleerd. De backup stond op zeven cd-r's, de eerste zes doen het goed, kan ze gewoon openen in windows verkenner. De zevende (met al m'n mail enz. :X ) kan ik wel openen maar ik zie geen bestanden staan. Als ik de eigenschappen van de cd opvraag geeft hij aan dat de cd voor 670mb gebruikt is en dat er nog 10mb vrij is.

Ik heb hem al op de laptop van m'n pa (win 2000) geprobeerd maar ook daar blijft het scherm erg leeg. Van Nero kreeg ik bij disc info het volgende:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~metzeawj/nero.JPG

Er zou dus wel data op moeten staan. Verder snap ik ook niet waarom de andere zes cd's het wel doen en de laatste niet. Naar mijn weten is er niks veranderd aan de brand-instellingen van Nero.

Iemand een idee hoe ik de bestanden er toch af krijg?

• Remy
  • Laatst online: 15-08 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

Close session / finalize disc een mogelijkheid?

LinkedIn
Instagram

• Niek_
Geen idee, zal het proberen, neem aan dat ik de cd dan niet om zeep kan helpen?
edit:
The track you selected was not created using Nero's multisession option. Reference to your local files cannot be automatically restored.

Dat is wat ik van Nero te horen krijg als ik ervoor kies om door te gaan met een multi-session disc.

[ Voor 61% gewijzigd door Niek_ op 01-10-2004 12:04 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

WOS --> SA. Lijkt me niet OS-gerelateerd, zeker als je
edit:

... als ik mijn zin niet afmaak 8)7
als je het met verschillende OSsen hebt.

Brakke CD? Kan gebeuren (tip achteraf; test voortaan, en maak > 1 enkele backup ;) ). Probeer even wat tools om data te redden van een CD (uit mn hoofd ken ik ze niet, zie SA en OM FAQ's en vooral de search/google voor progs en tactieken om data van CD's te redden).

edit: finalize; oeh. inderdaad. Ik zou zelf eerst een copy van de CD maken voor ik dat probeer. Better safe than sorry en zo ;)

[ Voor 27% gewijzigd door F_J_K op 01-10-2004 12:15 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Lees dit topic eens door, daar had iemand hetzelfde probleem en heeft het op kunnen lossen.

CD vol met data alleen is er niets te zien...

[This is what you get when you mess with us]

• Niek_
F_J_K schreef op 01 oktober 2004 @ 12:03:
WOS --> SA. Lijkt me niet OS-gerelateerd, zeker als je

Brakke CD? Kan gebeuren (tip achteraf; test voortaan, en maak > 1 enkele backup ;) ). Probeer even wat tools om data te redden van een CD (uit mn hoofd ken ik ze niet, zie SA en OM FAQ's en vooral de search/google voor progs en tactieken om data van CD's te redden).

edit: finalize; oeh. inderdaad. Ik zou zelf eerst een copy van de CD maken voor ik dat probeer. Better safe than sorry en zo ;)
Klopt, niet echt goed over nagedacht waar ik hem heb geopend, excuus...
Zeker geen brakke cd, goed merk, geen krassen enz...
Ik zal hem eerst eens proberen te kopieren.

[edit] Net even op OK geklikt na de melden: The track you selected was not created using Nero's multisession option. Reference to your local files cannot be automatically restored.
M'n cd is nu geopend in het linker venster, rechts de 'windows verkenner'. Nero laat wel zien dat er bestanden en mappen op staan.

[ Voor 20% gewijzigd door Niek_ op 01-10-2004 12:08 ]

• Niek_
ISOBUSTER is nu m'n cd aan het leeg halen. Zoals het er nu naar uitziet werkt dit geod. Enige probleem wat ik nu zie is dat alle bestandsnamen verkloot worden.... :'(
Pagina: 1