Toon posts:

CD vol met data alleen is er niets te zien...

Pagina: 1
Acties:
  • 300 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!

Heb nogal 'n (groot) probleemje... Ik sla al m'n fotos altijd op op cds, maar nu is alles er vanaf... Ik probeerde alleen wat fotos erbij te branden met Nero 6, en toen hij vroeg of ik m'n cd wilde afsluiten na het branden, omdat hij te weinig geheugen had. Toen ik op nee drukte, 'm liet stoppen en de cd probeerde te bekijken, waren al m'n bestanden beschadigd! Ik kan m'n fotos nu niet meer bekijken, en ook als ik ze probeer te openen met 'n image editor (Photoshop 7 en 8 en Paint), zegtie dat het een onbekend bestandsindeling is... :'(
Ik hoop dat iemand me kan helpen om mn fotos weer te kunnen bekijken
Alvast bedankt!

Patrick

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Alsnog proberen de CD af te sluiten?

[This is what you get when you mess with us]

Verwijderd

Jah zoals hierboven al vermeld staat de cd is niet afgesloten, dan kan je hem niet meer bekijken, probeer hem eens dicht te schrijven.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2004 14:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
als ik 'm met nero probeer te openen, zegtie dat het een "onverwachte bestandsindeling" is.. als ik dan op ok klik, dan laat 'ie dus niets zien in 't schermpje waarin je normaal alle bestanden die op de cd staan ziet, maar hij laat wel zien dat er al data op staat... Ook als ik die cd wil afsluiten, kan dat niet... (zonder bestand brandt m'n nero niet, en met bestand komt er 'n fout...)
Iemand nog tips? :?

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Probeer em eens met een ander brand programma af te sluiten.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Eens met een hex viewer kijken wat er in de files zit.

Verwijderd

je kan em wel afsluiten (zonder bestanden er bij te branden)
die optie staat geloof ik bij cd info oid. in nero zelf dus.

Als dat niet werkt, zijn er wel recovery programma's voor cd's
helaas heb ik dit probleem nog nooit gehad, dus kan ik je ff geen
namen noemen

suc6

• J!M!B
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-08 15:42
Mischien kan je met IsoBuster de CD nog benaderen en de data back-uppen. Worth a shot, ik heb wel gekkere dingen met IsoBuster voor elkaar gekregen :).

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Als voorgaande opties niet werken, probeer dit eens:

Zero Assumption Digital Image Recovery
Zero Assumption Digital Image Recovery is a freeware data recovery tool, specifically designed to work with digital images. It allows you to recover digital photos accidentally deleted from digital camera memory.

There exists a vast variety of digital camera and associated media types on the market, so it is virtually impossible to test the program with each and every hardware combination. Generally, program should work with any media type (e.g. CompactFlash, MemoryStick, SmartMedia and so on) accessible by means of operating system. You need the use your camera or the appropriate card reader you normally use to transfer images from camera to PC.

Current version (1.2) supports the following file formats:

- GIF
- JPEG
- TIFF
- CRW - Canon RAW data
- MOV - QuickTime movie
- WAV - Waveform audio
en

PhotoOne Recovery
PhotoOne Recovery is the first digital photo recovery product to allow you preview actual-sized image and image metadata coming from a digital camera, and allow you save ALL of the found images even in a trial version This program recovers lost or deleted digital pictures from SmartMedia, CompactFlash and any type of media viewed as a drive in Windows!

Fact sheet about PhotoOne Recovery:

Totally risk-free photo recovery solution.
Does NOT write to the damaged or erased media.
Preview recovered images in thumbnail.
Preview recovered images in actual size.
View image properties and metadata coming from your digital camera.
Save ALL recovered images.
Backup a disk media.
Support standard image format (JPG or JPEG) for digital cameras.
PhotoOne Recovery is the best digital photo recovery solution for damaged, corrupted or formatted media card. Our unique digital photo recovery technology can help you recover lost images and rebuild your memory.
Good luck! ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Neobahamuth op 18-09-2004 15:47 ]

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

Verwijderd

Topicstarter
woooow! Veel reacties! :) ga als eerste IsoBuster proberen, en dan Zero Assumption Digital Image Recovery en PhotoOne Recovery.
BTW, hex editor... wat is dat ook al weer? :? Zoiets als Textpad (voor als iemand dat kent.. :P)

Verwijderd

Topicstarter
_/-\o_ _/-\o_ J!M!B - HET WERKT! _/-\o_ _/-\o_
thnx! probleem opgelost, kan ze eraf halen en bekijken! Maaan, wat ben ik blij! :)
Ook alle anderen die hebben gereageerd - thnx!!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Verwijderd schreef op 18 september 2004 @ 15:53:
_/-\o_ _/-\o_ J!M!B - HET WERKT! _/-\o_ _/-\o_
thnx! probleem opgelost, kan ze eraf halen en bekijken! Maaan, wat ben ik blij! :)
Ook alle anderen die hebben gereageerd - thnx!!
Hoe heb je het nu precies opgelost?

[This is what you get when you mess with us]

• J!M!B
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-08 15:42
Haha, fijn dat ik kon helpen. 8)

Verwijderd

Topicstarter
heb dat programma IsoBuster gebruikt, en daarbij zie je alle sessies die je aangemaakt hebt op de cd. Dan kun je de bestanden van die sessies op je harde schijf opslaan en kun je 't weer op 'n nieuwe cd branden :*) (en dan daarbij zorgen dat 't ni weer zo fout gaat ;))

BTW, heb dus die andere 2 programma's en alle andere methodes (op 't afsluiten na dan hè..) niet gebruikt, maar toch nog bedankt!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Maak meteen ff een kopie van die CD! :Y)

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
pven schreef op 18 september 2004 @ 16:14:
Maak meteen ff een kopie van die CD! :Y)
zal cker doen! ik bewaar ook maar de installer van dat programma ;)
Pagina: 1