http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/961247
Ik ben nu wat bezig geweest met php alleen heb ik nog een paar vraagjes.
dit is wat ik nu heb:
Site1.php
action.php
action2.php
Hoe kan ik in action2.php krijgen dat er een soort lijst wordt gemaakt van de invul velden van site1.php ?
En dat die dan ook opgeslagen kan worden op de server?
En hoe kan ik de namen van de knoppen veranderen
er staat nu "query verzenden"
Alvast bedankt,
Robin
edit: sorry in de topic titel moet eigenlijk php staan
Ik ben nu wat bezig geweest met php alleen heb ik nog een paar vraagjes.
dit is wat ik nu heb:
Site1.php
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| <html> <head> <title>Inschrijven voor ons feest.</title> </head> <body> Je kunt je hier inschrijven voor ons feest aan de cellesbroedersweg. <form action="action.php" method="post"> <p>Je voornaam: <input type="text" name="voornaam" /></p> <p>Je achternaam naam: <input type="text" name="achternaam" /></p> <p>Je leeftijd: <input type="text" name="leeftijd" /></p> <p><input type="submit" /></p> </form> </body> |
action.php
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| <html> <head> <title>PHP Test</title> </head> <body> Hey jij bent dus <?php echo $_POST['voornaam']; ?> <?php echo $_POST['achternaam']; ?>. En je bent <?php echo $_POST['leeftijd']; ?> jaar oud. Klopt dit ??? Zo nee klik dan op vorige. <form action="action2.php"> <p><input type="submit" /></p> </body> |
action2.php
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| <html> <head> <title>Aanmelden is gelukt </title> </head> <body> De aanmelding is nu afgerond als je nog niet hebt betaald moet je dat snel doen cya all. </body> |
Hoe kan ik in action2.php krijgen dat er een soort lijst wordt gemaakt van de invul velden van site1.php ?
En dat die dan ook opgeslagen kan worden op de server?
En hoe kan ik de namen van de knoppen veranderen
Alvast bedankt,
Robin
edit: sorry in de topic titel moet eigenlijk php staan
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2004 10:46 ]