Oke... in dit topic begon mijn probleem (beetje doorlezen naar onderen, ik was niet de TS). Winamp dat stottert tijdens het typen. Dat probleem probeerde ik op te lossen door de suggestie van TheLunatic op te volgen maar dat bracht dus een veel groter probleem. Zijn suggestie was om in device manager wat onder "Computer" staat te veranderen in "Advanced Configuration and Power Interface (ACPI)". Ik kon hier kiezen uit een veelvoud van mogelijkheden die ik nu echt niet meer weet maar ik koos dus voor het bovenstaande. Na de verplichte reboot startte mijn PC dus echt vreselijk traag op (15 minuten is niet overdreven). Met heel veel geduld is dit gedeeltelijk opgelost; ik heb hem uiteindelijk in device manager op "Standard PC" gekregen. Reboot ging eindelijk weer een stuk sneller, maar al mijn devices werden opnieuw gevonden door Windows en ik krijg nu mijn IDE-controller (nVidia nForce 2 ATA Controller (v2.5 of v2.6 afhankelijk van versie nforce drivers die ik probeer). Daarnaast start hij nog steeds niet optimaal op. Ook weet ik zeker dat de instelling "Standard PC" waar hij nu op staat niet degene was waar hij op stond voordat ik dit alles probeerde maar waar hij wel op stond weet ik niet meer en erger nog, ik kan in device manager met geen mogelijkheid niet meer iets anders kiezen dan dat "Standard PC" terwijl ik zeker weet dat er de eerste keer dat ik er iets aan veranderde echt een lange lijst van mogelijkheden was.
Hopelijk is het nog een beetje te volgen maar zou iemand weten waar hij standaard op zou moeten staan en zo ja hoe ik windows weer zo ver krijg dit te kiezen is in device manager? Voor Specs zie link in sig
Hopelijk is het nog een beetje te volgen maar zou iemand weten waar hij standaard op zou moeten staan en zo ja hoe ik windows weer zo ver krijg dit te kiezen is in device manager? Voor Specs zie link in sig
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2004 00:24 ]